תחזית יומית – יום שלישי 12/5 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

שלישי 12/5

ירח בדלי 90 אורנוס  

שמש במזל שור 60 נפטון 120 פלוטו ויופיטר

מרקורי במזל תאומים 90 מרס (יציאה)

ונוס  עוברת להילוך אחורי במזל תאומים (!) 120 מרס 90 נפטון (כניסה)

מרס עובר למזל דגים (!)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

אז הנה היום זה קורה: הגוש הרגשי הענק מסתער עלינו, ודורש מאתנו שנקשיב לו, לרגש הזה, וגם אם נצטרף לקחת איזה פסקון זמן זעיר – אין ברירה…

זה קורה ככה: ונוס מתחילה היום לנוע בהילוך אחורי במזל תאומים, ומיד חוזרת לזוית המדויקת שלה עם נפטון הרגשי, ושוב אנחנו מאבדים פרופורציות כשהרגש מציף…

זה לא אומר שאנחנו לא נופצץ היום גם ברגשות חיוביים פה ושם – זה רק אומר שהם בקלות יכולים להשתנות לצד השני, מה שאומר – נדנדונת שכזו, אפס אנד דאונס, כיפים ובאסות, דובדבנים וקוצים, ועוד כל מיני דוגמאות קיצוניות שכל אחד יכול להשתמש בהן כדי להבין שהמשטחים נקטעים פה ושם ומופיעים שינויים, ולפעמים דווקא ברגעים הכילאמתאימים… אוף.

האלמנט השני הוא מעברו של מרס הערס ממזל דלי החביב החברתי והמרוחק, למזל דגים הרגשני מאוד גם הוא שגם ככה סובל מהזוית עם ונוס…

זה אומר שמצד אחד אתה רוצה לחבק את העולם, אבל פתאום אתה מגלה שאתה לא ממש בטוח שהעולם המאניאק הזה רוצה לחבק אותך.. כן, מעצבן.

אם זה קשור למדורי החדשות שרק הכל שלילי שם פתאום כולל הפחדים של המגזר העסקי והגל השני ותיאוריות הקונספירציות וסיפורים קשים, ואם זה קשור לרגשות אצלנו שעולים ויורדים, פעם רואים רק את החיובי והוא אחלה ופעם רואים רק את השלילי שמתחת לחיובי שהוא בעצם אוסף של בעיות וטרדות שלא רק שלא נפתרות אלא גם הולכות ומתחזקות כמו האוברדראפט, או הבדידות הזו שמתחזקת למרות שכביכול כלפי חוץ הדברים לא נראים רע אבל יש את הקורונה להאשים… כאלה.

כן, הרגשות חוזרים לתמונה ביג טיים, אבל המעבר של מרס לדגים מביא עוד צד שלהם: הצד הדרמטי, האגרסיבי, שמגיב כשהרגש מציף לא רק בדמעה לכרית אלא גם במלים זועפות שהודפות ומבקשת קצת יותר ספייס בבקשה…

הרגש חוזר ובגדול, והוא בעצם מכריח אותנו להחליט איפה בדיוק אנחנו כרגע, איפה הלב שלנו, ועל איזו קרקע בדיוק דורכות כעת הרגלים שלנו כשאנחנו מתעסקים בו, ברגש הזה, אם יש שם בכלל קרקע, כשכל העומס נופל על השמש הזו במזל שור שמתאמצת לשדר הכל בסדר עם שריקה חברמנית כזו, אבל גם היא קצת מתנדנדת עם כל הלחצים האלה, וכדאי שלא נעמיס עליה יותר מדי ונחפש בכוח יציבות כשהיא איננה, אלא נלמד מה שלומדים כשאתה עולה על סירה – להתנדנד בנחת עם הגלים במקום לחפש יציבות ולעמוד ישר: פשוט להתנדנד לך, להתערסל איתם, ולהתיידד עם הגלים במקום להלחם בהם.

יום שכזה, שפותח תקופה שכזו..

חיים שכאלה.

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה למזלות?

 

שלישי 12/5

טלה

ירח דליי הופך את היום הזה לחברתי במיוחד, טלאים. זהו זמן לצאת קצת מהדרייב החזק של היומיים הקודמים ולהשקיע קצת יותר במעגלים החברתיים שלכם, ובאנשים חדשים שאתם מתחילים להכיר.. אפשר להם – ולעצמכם – להתקרב.

שור

והנה, היום זה קורה: ונוס שליטת המזל שלכם עוברת להילוך אחורי במזל תאומים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, ותשהה בו כחודש וחצי. הגיע הזמן להתארגן מחדש מבחינה חומרית וכלכלית, לסגור אובדראפט ולחזור לאט לאט לציר כלכלי יציב.

תאומים

משהו מעניין קורה לכם היום, תאומימים: ונוס הרגשית ששוהה במזל שלכם ועזרה ללא מעטים מכם לפתוח את הלב לאחרונה, עוברת היום להילוך אחורי במזל שלכם, ומאפשרת לכם לסגור מעגלים רגשיים שנשארו פתוחים, וקשרים שמיצו את עצמכם. זמן לארגן מחדש את הלב.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל דלי,לא המיקום האידיאלי עבור הסרטנון שלנו, מה גם שהוא יוצר זוית פעולה לכוכב אורנוס התזזיתי. יום שבו כדאי וחשוב להתנהל בזהירות מכסימלית, להמנע מהחלטות פזיזות, ולהזהר במיוחד בכבישים ובדרכים.

אריה

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו היום, אריות. זוית פעולה בין השמש שליטת המזל שלכם לנפטון הרגשי מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה, בעוד הירח שוהה לו בבית היחסים שלכם ומאפשר להתבונן לעומק במערכות היחסים אותן בניתם,ולהשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם. רק אהבה, אריות…

בתולה

ונוס .נכנסת להילוך אחורי בבית הקריירה שלכם. המיקום הזה מאפשר לכם לסגור מעגלים שמיצו את עצמם בנושאי קריירה, לשים בצד את מה שעיכב אתכם עד כה, ובעיקר ללמוד משגיאות שעשיתם בשנה האחרונה. עוד חודש וחצי תהיה לכם הזדמנות להראות מה למדתם.

מאזניים

הילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם שמתחיל היום מתרחש לו  בבית הצמיחה האישית שלכם. הגיע הזמן לחשוב על מימוש רעיונות ויזמות שלא צלחו בעבר, וכעת הם יכולים לקבל הזדמנות נוספת, ביחד אתכם. זמן לתכנן נסיעה שרציתם, או לימודים שתכננתם.

עקרב

הילוכה האחורי של ונוס במזל תאומים מאתגר מאוד את העקרבים: ונוס עלולה להביא איתה סיכונים לא מחושבים והחלטות רגשניות למקומות רגישים מבחינתכם, וחשוב שלא לקחת סיכונים בחודש וחצי הקרובים. הזהרו במיוחד בנושאי חומר וכספים, ואל תוציאו שלא לצורך.

קשת

ונוס פוצחת היום בהילוך אחורי בבית הזוגיות והיחסים שלכם, מיקום מעניין שמצביע על יכולת לקחת פסק זמן קטן ממערכות היחסים שאתם מנהלים עכשיו, להתבונן בהם ובעצמכם לעומק, לשתף את הפרטנרים שלכם במה שאתם רואים, ולשדרג קשרים. אם אתם לא ביחסים כרגע – זה הזמן להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם.

גדי

הילוכה האחורי של ונוס מתרחש לו בבית העבודה והבריאות שלכם, גדיים, ומצביע על האפשרות לעשות כעת עבודת עומק – גם רגשית – על שני התחומים האלה בחייכם. זהו זמן טוב לניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, לשדרג נושאי הקשורים לעבודה, ולשדרג גם את דרך שבה אתם מתייחסים לנושאי אכילה תנועה ולגופכם בכלל.

דלי

הירח שוהה לו היום במזל שלכם ביחד עם סטורן הנוקשה ויוצר זוית פעולה לא קלה לאורנוס שליט המזל שלכם, אלמנט שעלול להביא איתו עצבנות חוסר שקט וקצרים בתקשורת עד שעות אחר הצהריים. זהו זמן מצוין להברקות ופתרונות נפלאים לבעיות וחשיבה מחוץ לקופסה, אבל גרוע לשיתופי פעולה בעיקר עם אנשים שחושבים אחרת.. קחו לכם קצת ספייס, והתבוננו בחייכם.

דגים

כוכב מרס האסרטיבי עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, והדגיג שלנו מגלה שאפשר לשחות באקווריום השקט שלו קצת יותר מהר, ואפילו למצוא לו גל חדש של אמביציה ויזמות חדשות… זוית הפעולה של ונוס עם נפטון שליט המזל שלכם עדיין בסביבה: הזהרו ממעורבות רגשית גבוהה מדי, בהחלטות המעשיות שלכם.

 

ולמרות הכל – יומקסים!

מיאיר 🙂

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן