תחזית יומית – יום ראשון 5 ליולי 2020

 

אז…  מה קורה היום בכוכבים?

ראשון 5 ביולי 2020

ירח בגדי צמידות יופיטר 180 שמש

שמש במזל סרטן  60 אורנוס

מרקורי בהילוך אחורי במזל סרטן  60 אורנוס 90 מרס (כניסה)

ונוס  במזל תאומים .120 סטורן 60  מרס

מרס במזל טלה 60 סטורן

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הירח פותח את השבוע אמנם במזל גדי המכביד אך המעשי וממוקד המטרה, ובצמידות ליופיטר כוכב השפע שזו אחת הצמידויות היפות שיש באסטרולוגיה. מה עושים עם צמידות שכזו? עושים מהלכים אקטיביים שתכננו לעשות ממילא או פועלים באופן ספונטנו-אימפולסיבי  ופשוט זורמים עם יזמות חדשות בכל תחום אפשרי, ואפשר גם לקנות כרטיס לוטו טוטו או סתם לגרד איזה חישגדה (על משקל ביש גדה כי אני אף פעם לא הרווחתי כלום מהגירודים האלה..).

במלים אחרות – עם צמידות שכזו – תנו פתח למזל, כדי שבפעם הבאה יראה שאתם רציניים ואולי גם יקפוץ שוב..

מה עוד עושה הירח הזה? זוית של עימות לשמש במזל סרטן, שמראה על חילוקי דיעות אפשריים בין מה שאנחנו רוצים לבין מה שאפשר, המצוי מול הרצוי מה שנקרא, למרות שפה המצוי הוא דווקא המעשי והרצוי הרגשי… מעניין. אבל בכל מקרה – הנושא הוא חיבור בין העשייה שלנו בחוץ לבין הצורך הפנימי הרגשי להפעיל אותה, וכשאנחנו מדברים על הציר בין הגדי לסרטן  זה הציר שמופעל מהצורך בבטחון (סרטן) שצריך לקבוע עובדות בשטח (גדי)  וככל שיהיו מעשיות יותר, מידת הבטחון שלנו תהיה גבוהה יותר.

אבל.. זוית של עימות היא בכל זאת זוית של עימות, ואנו עלולים לפגוש היום כמה קונפליקטים שכאלה עם אנשים שחושבים הפוך מאתנו, כמו בוסים שלא רואים את מה שאנחנו עושים עין בעין, שותפים שיש להם דיעה הפוכה, ואפילו בן או בת זוג שדווקא היום לוקחים את התפקיד ההפוך מתמיד ומשם או מטיפים לנו מוסר, או…משלימים אותנו, שזה המצב האידיאלי כמובן, אבל כשהירח בגדי, האמת – זה פחות קורה.

 השמש לעומת זאת יוצרת רק זוית אחת והיא מעשית – עם כוכב אורנוס, וזו זוית שמאפשרת לנו להשתמש בפתרונות לא קונבנציונליים לבעיות שמציקות לנו, או למציאת דרכים חלופיות למימוש רעיונות ויזמות.

גם מרס, הפלנטה האקטיבית השניה שלנו, יוצר זוית מעשית שכזו – דווקא עם סטורן, והזוית הזו עוזרת לנו במשא ומתן, בדיאלוג עם הצד הרשמי של העולם ועם סמכויות, ועם היכולת שלנו לפעול בתוך מסגרת נתונה בלי למרוד ולעשות בלגן.

אבל מה שמשמעותי במיוחד היום הוא מרקורי: הוא נכנס היום לזוית פעולה עם כוכב מרס הערס, זוית לא קלה שתגיע לשיאה בהמשך השבוע, ותביא איתה תקשורת עצבנית וחסרת שקט ואיתה גם פתיל קצר במיוחד ותגובות קיצוניות: חשוב לגלות עכשיו איפוק מכסימלי, ולא להרוס קשרים עם שותפויות בגלל קריזה של רגע.

זה גם השבוע אחרון של הילוך אחורי. ביום ראשון הבא הוא חוזר להילוך רגיל, אבל בין לבין יש משהו שאפשר וכדאי לעשות. כדי להסביר מה, עשיתי סרטון וידיאו מיוחד שנקרא הלימונדה הסודית של מרקורי. הנה זה כאן: 

 

 

אל תשכחו לעשות מנוי אם עוד אין לכם, ולו רק כדי שתוכלו לשלוח לי שאלות שאני יכול לענות עליהן בזום שלי כשאתם אנונימיים כמובן. מהשבוע הבא, כשמרקורי יתחיל לנוע קדימה, אתחיל לענות על השאלות שכבר קיבלתי.

אז.. לחיי השבוע האחרון של מרקורי, חברים!

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים ואפילו על התהליכים שמתרחשים בשנה הזו – התבוננות במפת יום ההולדת תוך מתן דגש על מיקום מעברי הכוכבים החדשים לשנה הזו – במפגש זום של אחד על אחד.

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

ראשון  5/7

טלה

נראה שאתם נמצאים במרכז האקשן בפתיחת השבוע, טלאים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם ומאפשר לכם לשלוט במה שקורה, בזמן שכוכב מרס מביא אליכם ים של אנרגיה זמינה ליזמות חדשות. אז.. קדימה.

שור

היום הזה מתאים לראיית כל התמונה, ולהחלטות ארוכות טווח, שוורים. ונוס הרגשית נעה כעת קדימה כמעט במלוא הקצב, הירח שוהה במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה, וכעת הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם פותח את השבוע האחרון להילוכו האחורי, תאומימים, אלמנט שמדגיש בעיקר א היכולת שלכם לפעול באופן שבעיקר סוגר עניינים, אך עדיין לא מחשב מהלכים קדימה או מתכנן תכניות. הירח הגדיי מכביד עליכם: התמקדו בנעשה בחשבון הבנק.

סרטן

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, סרטנונים, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר בפרטנרים שלכם, וביחסים בכלל. זמן טוב להקשיב למה שיש להם, או לנקות משקעים ולומר את כל אשר בלבכם.. אם הלב פנוי – צאו לדייט.

אריה

התחום המקצועי מצריך תשומת לב מיוחד כעת, בפתיחתו של השבוע, אריות. זהו זמן טוב לפעול באופן פרקטי וממוקד מטרה, ואולי גם לקבל החלטות מקצועיות הקשורות לשבועיים שלושה הקרובים. כעת הזמן להשקיע קצת יותר במחויבויות החברתיות שלכם.

בתולה

שהותו של הירח במזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה מאפשרת לכם להיות נינוחים יותר היום, ולפעול באופן רגוע יחסית. מרקורי שליט המזל שלכם מצביע בהילוכו האחורי על היכולת לשדרג תקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם, ולסגור מעגלים שנשארו שם פתוחים.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים בהילוך רגיל ועוזרת לכם לשפר תקשורת באופן משמעותי. זהו זמן טוב לדבר על מה שבאמת חשוב לכם, ועם הדגש של הירח על נושאי בית ומשפחה – לשתף את המשפחה או בני משפחה קרובים ברגשות ובתכניות.

עקרב

העקרב נחשב למזל מופנם למדי בדרך כלל, אולם כאשר הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, אפשר לומר שהמלים שלכם הופכות משמעותיות היום במיוחד. השתמשו בהן בתבונה, ואפשרו להן לפעול עם המטרות שלכם, ועבורכם. המנעו מציניות וגישה תוקפנית.

קשת

מיקומו היום של הירח בבית החומר וכספים שלכם מדגיש את היכולת שלכם להוריד לרגע את מפלס הריגושים ואת הצורך באקשן, ולהתמקד בכל מה שקשור לחומר וכספים. זמן טוב להשקיע בעיקר בחשבון הבנק, ובנעשה שם, קשתים.

גדי

נראה שאתם פותחים את השבוע הזה ברגל ימין, גדיים: הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזה מחפה מעט על הילוכו האחורי של סטורן במזל שלכם שחוזר להכביד עליכם עד ספטמבר, ואז – יצא סופית… בינתיים – אין ברירה: משנסים מתנים, ו..משקיעים.

דלי

נראה שאתם לא ממש במיטבכם בפתיחתו של השבוע הזה, דליים. הירח ששוהה לו במזל גדי מדגיש את הצורך לשהות היום קצת יותר מאחורי הקלעים, ולאו דווקא בקדמת הבמה. תכניות פעולה ויזמות חדשות – דחו למחר.

דגים

הצד החברתי שלכם מודגש במיוחד בתחילתו של השבוע הזה, דגיגים. זהו זמן טוב להתמקד בשתי מלים כדי לשפר את השבוע הזה: שיתופי פעולה. מקצועית אישית או חברתית – כעת הזמן לא לפעול לבד, אלא למצוא לכם שותפים לרעיון או לדרך וכדי לשפר עמדות – לפעול ביחד, לא לחוד.

והנה שוב הלינק ללימונדה – אחלה לימונדה! – של מרקורי

ובינתיים.. יומקסים!

מיאיר 🙂

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן