תחזית יומית – יום חמישי 23 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  23/7

ירח באריה 150 סטורן

שמש עוברת למזל אריה (!)  180 סטורן (יציאה)

מרקורי  במזל סרטן  90 מרס (כניסה) 60 אורנוס

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס

מרס במזל טלה

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

השמש עוברת סופית למזל אריה וזו כבר בשורה טובה. מעולה!

לא שיש לי משהו נגד הסרטנים.. אני מוקף סרטניות, ודיר בלק אם אומר משהו נגד הנשים המדהימות המשפחתיות החמות והרגשניות האלה (זה בסדר, סרטניות, אני יכול להמשיך?..) אבל כשיש לך אופק במזל טלה השייך ליסוד האש, אז במקום הדרמות הפולניות אתה מקבל חודש של תשוקה ויצירתיות כשהשמש עוברת לבית החמישי שלך שמזל אריה מרכיב אותו, זה אחרת…

כן, לא תזיק לי תקופה עירנית יותר – סטורן ממול והשמש ומרקורי במזל סרטן קצת התישו אותי, האמת, אבל מאמין שמהיום אחזור לעצמי, או לפחות אתחיל…

מה שטוב – גם הירח שוהה היום  במזל אריה, והצמידות הזו בין השנים האלה היא בהחלט פוריה, אלא שזוית המתח בין הירח לסטורן היא הסיבה לעייפות הזו, וגומרת לה גם הסוף של זוית העימות של השמש עם סטורן.

מה כן אקטיבי? זוית הפעולה שבין מרקורי למרס ההולכת ומתחזקת והיא מביאה איתה אלימות מילולית אפילו בין חברי הגועליציה וגם פיזית (ראה שבירת העצמות של המשטרה האלימה בירושלים) וויכוחים אינסופיים שבסופם הממשלה הזו לוקחת לעצמה גם את הזכות להחליט עבורנו בלי הכנסת, וזהו אור אדום אמיתי לכל מי שהדמוקרטיה שלנו (או מה שנשאר ממנה) יקרה לו.

מרס במזל טלה הוא בהחלט אחד מאלה שאחראים על הצד הריכוז הזה, אבל..עם האנרגיה שלו הוא גם יכול להיות זה שמעודד אחרים להלחם עבור העקרונות שלהם, וכשמרס עושה זאת האקשן רק מתחיל.

הזוית הפרקטיות בין ונוס למרס ולאורנוס שומרות על איזון זהיר, ועל אפשרויות נאות לשיתופי פעולה למרות הכל…

אבל זה לא מספיק כדי שההרמוניה שהיתה פה תחזור, וזה – לא יקרה בקרוב.

הסופ'ש הביקורתי שבו הירח במזל בתולה בדרך…

הנחמה היחידה – הבריכות והים נשארו פתוחים, כי בלעדיהם באמת לא היתה ברירה אלא רק הדרך לבלפור..

חמישי שכזה.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 23/7

טלה

הירח שוהה זה היום האחרון במזל אריה, והיום גם השמש עוברת למזל הזה! מן צירוף מקרים שכזה, וזה אומר שמזלות האש – טלה קשת וכמובן האריה – יכולים ליהנות מאנרגיית אש מתוגברת היטב, מה שנקרא – טורבו… חשוב לדעת איך לתעל את האנרגיה הזו ולא לבזבז אותה לריק.

שור

השמש עוברת היום למזל אריה ותדגיש בתקופה הקרובה את הצורך שלכם להשקיע קצת יותר מעצמכם בבית במשפחה ובחיי הרגש שלכם. ונוס שליטת המזל שלכם עדיין מדגישה את הצורך להשקיע קצת יותר בנעשה בחשבון הבנק: יזמה כלכלית חדשה תתקבל בברכה.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עדיין במזל סרטן הרגשני והרגש שולט, אבל אפשר כבר לחוש בהבדל כשהרגש משתנה ביחד עם זוית הפעולה עם מרס: הזהרו מגישה תוקפנית וחסרת סבלנות שעלולה להרחיק מכם אנשים קרובים, וליצור ויכוחים ועימותים מיותרים.

סרטן

השמש עוברת היום מהמזל שלכם וחגיגות יום ההולדת המשפחתיות הגדולות למזל אריה, המאכלס את בית החומר והכספים שלכם, גם נמצא גם הירח שליטת המזל שלכם. הגיע הזמן להתמקד בצד הפרקטי של החיים, סרטנונים, ולתרגם את כל הרגש הזה לעשייה פרופר. אל תדחו.

אריה

מזלטוף, אריות! השמש עוברת למזל שלכם, ומתחילות חגיגות יום ההולדת של האריות שתמיד יש בהם איזה סוג של זוהר מיוחד והרבה קסם… היום ומחר הירח גם הוא במזל שלכם ואלה ימים ממוזלים במיוחד: זמן טוב ליזמות חדשות ואפילו לכרטיס פיס… מי יודע.

בתולה

גם השמש וגם הירח שוהים היום במזל אריה, אלמנט שהופך את היום הזה ללא מתאים לעשיית יתר וליזמות חדשות, אלא בעיקר להתכנסות פנימה, להתבוננות מהורהרת בדברים מבחוץ, ולציפיה למחרתיים אז דברים משתנים. פגישות חשובות – דחו לשישי או לראשון.

מאזניים

השמש עוברת היום לבית החברתי שלכם, אחרי כחודש בבית האמביציה והקריירה, והגיע הזמן להתחיל להשקיע קצת יותר במעגלים החברתיים שלכם, מאזנאים, בעיקר בחברים וידידים שקצת נעלמתם להם לאחרונה. ונוס שליטת המזל שלכם עדיין במזל תאומים הקליל – מיקום מצוין לתקשורת המאזנאית החכמה.

עקרב

גם הירח וגם השמש נמצאים בבית הקריירה שלכם, והדרייב שלכם היום ומחר עוצמתי במיוחד, וכידוע כשהעקרב רוצה משהו – הוא גם מביא תוצאות, ובגדול. אז..קחו את היומיים האלה כפרוייקט ממוקד מטרה וקצר מועד, התמקדו ביזמה אחת מקסימום שתים שמעניינת אתכם – וצאו לדרך מאתגרת!

קשת

השמש עוברת למזל אריה שם נמצא גם הירח, והקשת שלנו נהנה עכשיו ממנה כפולה של דרבון עצמי, צורך בהרחבת אופקים ואזורי פעולה, ויכולת לקדם את מה שחשוב לכם באמת כעת. פתיחות לרעיונות חדשים ולאנשים לא מוכרים עשויה להשתלם בגדול. תנו להם מקום בחייכם.

גדי

זוית הפעולה של השמש עם סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם נחלשת בהדרגה, ואיתה גם נחלשים הלחצים של הימים האחרונים. הגיע הזמן לקרוא את עצמכם לסדר, לפתוח קצת חלונות אל העולם, ובשעות הערב – לצאת לבלות עם חבר או שנים, לפתוח את הלב, ולשתף ברגשות ובתכניות.. זה יעשה לכם טוב.

דלי

גם השמש וגם הירח שוהים היום במזל אריה ומאתגרים את הדלי שלנו: זהו זמן טוב להשקיע מחדש במערכות היחסים ובזוגיות שלכם, דליים, ובעיקר בפרטנרים שלכם. זהו יום מאתגר לא רק בנושאי יחסים אלא גם בנושאי שותפויות, ובשתופי פעולה למטרה גדולה לטובת שני הצדדים.

דגים

התחום המקצועי הופך ודורשני במיוחד כשגם השמש עוברת למזל אריה מקום בו נמצא כבר הירח, והופכת את היום הזה למאוד אפקטיבי אם תצליחו להתמקד במה שחשוב לכם באמת, ללא הסחות דעת או מסמוס מטרות. הגדירו לעצמכם מה הייתם רוצים לראות כגמור בסופו של היום הזה – זה יקל עליכם לפעול באופן מסודר.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן