תחזית ובלוג יומי – ראשון 26 ליולי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

ראשון 26/7

ירח במאזניים 90 מרקורי 120 ונוס 180 מרס 150 אורנוס

שמש במזל אריה  180 סטורן (יציאה) 90 אורנוס (כניסה)

מרקורי במזל סרטן  90 מרס (כניסה) 60 אורנוס

ונוס  במזל תאומים . 60  מרס 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל טלה 90 יופיטר (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה) .הגל השני?..

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי 

 

ראשית – לכותרת: כן, הוספתי לכותרת תחזית גם את המלה בלוג, כי נראה שזה מה שמתהווה פה איכשהו.. לא אני החלטתי את זה – על פניו זה נראה כאילו זה החליט את עצמו, אז הצטרפתי.. שיהיה. מה יצא מזה? אני פתוח להפתעות..:-)

ולגבי היום: נראה שהפלנטה האקטיבית ביותר היום הוא הירח: שהותו במזל מאזניים יוצרת זוית הרמונית חביבה של שתי חברות על כוס קפה עם ונוס הרגשית, זוית מתח של אי ודאות ופחדים מניתוקים ושינויים עם אורנוס התזזיתי, אבל  בעיקר שתי זויות פעולה מעניינות עם מרס כוכב האקשן ומרקורי כוכב התקשורת.

נתחיל בזוית הקונפליקט של הירח עם מרס הערס שממול, זוית שעלולה לגרום לנו לפגיעות ורגשנות, ולא מעט היעלבויות כשאנחנו מרגישים שהעולם הוא אגרסיבי, ושהצד האגרסיבי הזה לא רואה את הצדדים החמודים שלנו שבסך הכל זקוקים היום לקצת הרמוניה: כי אחרי הכל, (במבטא פולני) מה בסך הכל כבר ביקשנו? קצת שקט, ועוד ביס מהעוגה שכולם גמרו לנו בסוף השבוע? לפחות איזה משהו מתוק לקפה על הבוקר, ועוד איזו מלה טובה שתמשיך להמתיק אותו לפחות עד הצהריים…

כן, אנחנו זקוקים היום למתוק הזה, למתיקות הזו, כדי שהכל יתחבר ויראה לפחות כלפי חוץ הרמוני ובר שליטה, ולא כאוטי מאולתר ומשנה כיוון ואנרגיות כל הזמן, כפי שהדברים קורים עכשיו באמת, בשטח – ובעיקר מתחתיו, ומי שרגיש במיוחד לסבטכסט כלומר לטכסט ולאינפורמציה שמתחת למלים, מרגיש זאת בעוצמה רבה יותר, אולי כי קשה לו להעמיד פנים שזה אחרת, ואולי כי אין מספיק סיבות להרגיש אחרת..:-)

אז במקום לפחד מהצד האגרסיבי הזה שכל הזמן נמצא באופן לא מודע באיום מולנו, כאילו הדיאלוג השברירי שלנו עם המציאות העכשוית עלול להתנפץ בכל רגע ובבת אחת הדברים יראו אכזריים וחסרי תקוה והאוברדראפט בלתי אפשרי לסגירה – אולי כדאי להשתמש באנרגיה הזו כדי לפעול: כדי שאנחנו ניקח יזמה ולא נחכה שמישהו אחר יקח, שאנחנו נפעל לפני שהעולם יפעל מולנו או נגדנו, ושאנחנו ניקח את השליטה לפני שהפחדים שלנו יוותרו עליה באופן סופי כאילו מעולם לא היתה בידינו..

שליטה, פעולה, יזמה – אלה בדיוק המלים של מרס, ובמזל טלה הוא גם יכול להיות במיטבו, כי אחרי הכל מרס הוא הליבידו האולטימטיבי, האם אמא של האגו הצרוף הילדי הראשוני שצריך את הסיפוק המיידי שלו לפני חמש דקות ורק צועק 'אני' – לא, לא להיות כמוהו או לממש את הילדון הזה אחד לאחד, אבל כן להשתמש בכוח הראשוני שלו כדי להתחיל דברים שעד עכשיו רק דחינו או התעצלנו להתחיל כי הם כרוכים בשינוי אנרגטי שהוא אולי הקשה ביותר: מ 0 ל 1.

כן, הדף הריק הוא המכשול הגדול ביותר, כמו החיוג לפני שלוחצים על ה'שלח' בטלפון או באי מייל – ההחלטה על הפעולה לפעמים מספקת הרבה יותר מהצעד הראשון לקראתה כי האגו העצלן יכול כבר להתנחם בה: מעולה – אבל אתחיל מחר כי אני עייף…

וכאן נכנסת לפעולה האנרגיה של מרס: ההתחלות, האנרגיה הראשונית הזו שחייבת לעבוד אוטומטית בלי לעבור עיבוד שמדמיין מה יהיה אם לא יענו – פשוט לחייג! לשלם חשבונות! לכתוב את המלים על המסך! ובמלה אחת – לעשות!

וה'לעשות' הזה הוא הוא הקונפליקט האמיתי בין הילד שרוצה את הצעצוע עכשיו והוא רץ ומשיג אותו, לבין הצד הדחייני העצלן והמנוכר שבתוכנו שנוח לו מאוד בעצלנות הדיפוזית הזו של חוסר עשייה, ציפה חביבה וסתמית אך מליאת בטחון כי בציפה הרי אין סיכונים – על פני כניסה למעגל של אקשן שם מתחילים גלגלי השיניים להסתובב, המוח בונה תסריטים, היד מחייגת, והקול בצד השני של הקו אומר: מצטערים אבל..

לעשות – זה אומר בלי לדמיין את כל אלה. פשוט לחייג – זה הכל. הדברים ידאגו לעצמם – אנחנו נדאג רק לפרנס את הטייס האוטומטי הזה שפשוט פועל מכוח עצמו, ולמרות הזוית הזו בין מרס לירח לא יפגע כלל מכיון שהאישו הוא הפעולה – ולא התגובה לפעולה או התגמול שמגיע לה.

אז סימפל אז דט.

נכון, זו מן חשיבה מהפכנית שכזו שמנסה להתגבר על הצד הילדותי שרוצה קודם את הסיפוקים ואז יפעל אבל רבאק, על מה בזבזנו את כל השנים האלה אם לא הצלחנו לגדל לפחות טייס אוטומטי אחד שפועל כמו שצריך, ולא צריך חיבוק או עידוד מחבר או כל סוג אחר של ויאגרה מנטלית כדי שתיצור זקפה רעיונית ומשם התלהבות שתוביל לעשייה וליזמה?

כן, זה מן סוג של טכסט ארוך וחופרני משהו, שבסך הכל מנסה להוביל לחשיבה… הבנתם? נפל האסימון? אז הירח ומרס שלי שמחים: הם – בתוכי – הצליחו להפוך את הזוית הזו לחיובית.

האם זה אומר שאני אוטומטי? בקטע הזה – הלוואי.. כן, חשיבה מוזרה שכזו.

איזו עוד זוית מפעיל היום הירח? את זוית הפעולה עם מרקורי. בעיקרון זו זוית פטפטנית – אתה מרגיש – אתה מדבר. מלים מבקשות לצאת – אתה מאשר להן ובלי חשבון. כזה.

יש לזה פלוסים? בטח. תמיד עדיף לדבר (זה לא ממש נכון אבל הזוית הזו משפיעה כרגע גם עלי, ולכן אני כותב את השטות המאולתרת הזו ? אבל לעכשיו – זה נכון וחצי).

יש לזה מינוס? דיבור יתר עלול להיות בעייתי כי הוא גורם לפחות יוזמה ופחות עשייה: כשאנחנו מדברים על משהו פעמים רבות אנחנו כבר חווים את התחושה ומכאן גם קטן הצורך לנסות ולעשות..

אבל אם הזוית הזו גורמת לכם לומר את כל הדברים שלא אמרתם כל השבוע, וגם ליזום שיחות חשובות שעד עכשיו נמנעתם מליזום – אז סבבה. גו אהד.

נראה שעם שתי הזויות האלה מספיק להיום: נצלו לפחות אחת מהן כמו שצריך – וארגיש שעשיתי את שלי, מה שאומר שאוכל לעשות עוד קפה מהיר בלי רגשות אשמה..

ולגבי שאר האירועים לימים הקרובים – מחר.

פרומיס.:-)

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

ומה קורה במזלות?

ראשון  26/7

טלה

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו בפתיחתו של השבוע הזה, טלאים. הירח שוהה בבית היחסים שלכם ומאפשר לטלה שלנו להתרכך קצת להיות סבלן לפתוח את הלב ו..לתת קצת אהבה. כן, אהבה, טלאים – במקום לדבר תנו חיבוק, ופתחו את היום ברגל ימין.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת לאיטה אל תוך זוית הפעולה עם נפטון המטשטש ומערפל, והשור שלנו עלול לאבד קצת פוקוס בימים הקרובים, כשהמעורבות הרגשית גדלה וההגיון – קטן באותו יחס.. החלטות עסקיות והוצאות כספיות גדולות – דחו לשבוע הבא.

תאומים

ירח יצירתי פותח שבוע מעט אגרסיבי, ונושא הביטוי האישי שלכם מודגש במיוחד גם היום וגם מחר. זהו זמן טוב לומר בכנות ובאומץ את מה שחשוב לכם באמת, ובעיקר כשהמדובר באנשים אהובים. זמן מצוין לוידויי חצות, למלים רכות, ולכל השאר.

סרטן

במקום בסוף השבוע – דווקא היום עובר הירח שליט המזל שלכם למזל מאזניים, ואתם מקבלים את הבילוי הביתי של סוף השבוע דווקא בראשון ושני… מרגיז? לא ממש, כי אפשר גם להשקיע בבית ובמשפחה כשחוזרים מהעבודה או כשיורדים מהזום, ואפילו להזמין חברים או בני משפחה אליכם לארוחה כיפית…

אריה

הכובד מתחיל לרדת כשהשמש שליטת המזל שלכם יוצאת לאיטה מתוך זוית העימות עם סטורן הנוקשה והחיוך חוזר בהדרגה. הירח שוהה היום בבית התקשורת שלכם, ויש קסם מיוחד במלים שלכם בתחילת השבוע הזה. זמן מצוין לשתף לחלוק ובעיקר – לדבר, והרבה…

בתולה

נושאי חומר וכספים פותחים את השבוע הזה מבחינתכם, כשהצורך כעת הוא לחשוב כמה צעדים קדימה, לראות את כל התמונה, ולהתארגן לטווח ארוך. כעת הזמן להחזיר חובות, לסגור אובדראפט בעדינות אם אפשר, ולחשוב מחוץ לקופסה איך ממשיכים בקופסה הקרובה… היו יצירתיים.

מאזניים

הירח שוהה היום במזל שלכם, ועוזר לפתוח את השבוע הזה ברגל ימין, מאזנאים. עוזרת לאנרגיה הזו גם ונוס שליטת המזל שלכם ששוהה עכשיו במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר, אלמנט שרק מוסיף לקלילות. נשאר רק לא להכנס לריבים ועימותים בגלל כוכב מרס שנמצא ממול… בי קל!

עקרב

לא ממש היום הטוב שלכם, עקרבים, מה שאומר שבפתיחת השבוע הזה כדאי לעשות קצת פחות, ולנוח קצת יותר. הירח המאזנאי עלול לגרום לכם להרגיש שהאקשן האמיתי נמצא במקום אחר ולא במגרש הביתי שלכם, וזה אומר שאת הפגישות החשובות והשיחות המשמעותיות כדאי לדחות מינימום למחרתיים… סבלנות.

קשת

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בתחילת השבוע הזה, קשתים, מה שאומר שזהו זמן מצוין להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ליצור קשרים חדשים עם קולגות מקצועיות, ולהרחיב את ההסתכלות שלכם אל מעבר לכתף: זמן מצוין למציאת אזורי פעולה חדשים, אם הישנים מאכזבים.

גדי

נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז האקשן בתחילת השבוע הזה, גדיים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, הקסם האישי שלכם, ורק זוית העימות בין השמש לסטורן שליט שלכם מעט מפריעה, אבל גם היא ממשיכה לנוע קדימה ומשתחררת לאט לאט. יום מצוין ליזמות חדשות.

דלי

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה פתוחה ומאפשרת – נראה שאלה הנושאים המשמעותיים היום, דליים, כשאת האפשרויות מדגישה גם ונוס ששוהה בבית הביטוי האישי שלכם: כל האוויר הזה מביא איתו תקשורת מעולה, ורק חשוב להגדיר מטרות באופן מדויק לפני שיוצאים לאקשן.

דגים

הירח המאזנאי הוא לא המקום החביב על הדגיגים שלנו, אלמנט ששם את הדגש כעת בעיקר על הצורך לא לקחת היום סיכונים מיותרים, ולהזהר במיוחד בכבישים ובדרכים. חישבו פעמיים לפני שאתם עוקפים בכביש, או מגבירים מהירות שלא לצורך, דגיגים. בערב – שיחות נפש רגשניות עם אנשים קרובים.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן