תחזית יומית – יום חמישי 22 לאפריל 21: המתח כבר באויר, אבל רק בסופ'ש נדע למה..

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  22/4

ירח  באריה 150 פלוטו 180 יופיטר 120 שמש ומרקורי 60 מרס

שמש במזל שור 60 יופיטר ומרס 90 פלוטו (יציאה) מידות מרקורי (יציאה)

מרקורי במזל שור 60 יופיטר ומרס צמידות ונוס (כניסה)

ונוס  מזל שור צמידות אורנוס (כניסה) 90 סטורן (כניסה)

מרס במזל תאומים  120 יופיטר 150 פלוטו (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

יש מקרים שבהם זמן כוכבי מסוים הוא בעצם רקע לזמן כוכבי אחר, כלומר זה שאחריו: אנחנו כבר מרגישים את המתח באויר, יודעים שתיכף זה מגיע, אבל תכל'ס – מעבירים את היום הזה בציפיה מתוחה במקום פשוט להיות שם, וזה נכון להיות – ולסוף השבוע.

ואכן, בסוף השבוע הזה מגיעה הצמידות בין ונוס ומרקורי לכוכב אורנוס לדיוקה: זו צמידות לא קלה בין שני כוכבים אישיים ואחד דורי שהוא בעצם סוג של כוח טבע – אורנוס – שמייצג בעיקר את כוחו של השינוי.

גם היום הזה עצמו אינו פשוט: הירח שוהה עדיין במזל אריה הדרמטי ויוצר זוית של מתח עם פלוטו היצרי, בזמן שברגע עדיין מהדהדת זוית המתח של מרס עם אותו פלוטו עצמו.. זהירות כבר אמרתי? אז הנה.

אבל בגדול, זה עדיין רקע לצמידות הזו שמגיעה מחר, ושעלולה להביא איתה בעיקר צורך חזק דחוף ובהול בספייס וחופש אישי מצד אחד, ורצון להתנתק ו… ומה בעצם? לרוץ למרחבים של פרגים, שיבולים, ירק או גלים? כל אלה  ועוד מן הסתם, אבל העיקר הוא הריצה למרחבים הפנימיים שלנו, שכן הצורך שלנו עכשיו הוא בספייס ובשינוי – את אלה מביא אורנוס, וכשאנחנו לא מקשיבים לו – זה עלול לחבוט בנו בפתאומיות בצורה של ריב פתאומי, ויכוח שהופך אגרסיבי, או סתם רצון לטרוק את הדלת ולרוץ החוצה לאנשהו…

כן כן, מן אנרגיה שכזו.

בוטום ליין : בי רדי, כי בעיקרון זה מתחיל כבר עכשיו. ולסופ'ש – עשו תכניו תגמישות שיכללו בעיקר הרבה טבע ומינימום פקקים – כשאני נמצא בתוך אחד כזה אני פשוט רוצה לפרוץ את דלת המכונית ופשוט לרוץ, עם אורנס או בלעדיו…

בוטום ליין 2: היו טובים לעצמכם, כי בסופ'ש הזה תזדקקו לזה, עם ויכוחים או בלעדיהם.

 

ואיך כל זה נראה בשמים לפחות מבחינתה של ונוס?

 

 

@

 

ומה עוד קורה היום בשמים?

 

כוכבים לאוהבים – תחזית אהבה שבועית 

 

 

@

והנה גם התחזית השבועית המקיפה

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 18 לאפריל 21

 

@

 

@  בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי יאיר  טריבלסקי – אסטרולוגיה חכמה. 

כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! (עם היופיטר הזה בדלי בא לי להשקיע..🙂 )

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה היום בכוכבים?

חמישי 22/4

טלה

הירח שוהה היום עדיין במזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, אבל אש ממש לא חסר השבוע לכוכב מרס: זוית המתח בין פלוטו למרס שלכם עדיין בסביבה,  וזוית של מתח בין הירח לפלוטו גם היא כאן היום: פעלו בזהירות רבה,  ואל תעוררו ריבים לא נחוצים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת עמוק אל תוך הצמידות עם כוכב אורנוס התזזיתי, שתגיע לשיאה בסופ'ש. היום אפשר לחוש בעצבנות ובחוסר שקט שהיא מביאה איתה: נסו להמנע מ דרמות מיותרות, קחו לכם פסק זמן זעיר פה ושם, פוגגו את המתחים, ו..חיזרו לחיבוק – בתנאי שהוא לא דביק מדי – בחיוך.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך להאט את הקצב מצד אחד כשהוא נע בכבדות במזל שור המעשי, ויוצר שתי זויות מעשיות עם יופיטר ומרס. זה מצוין לאלה שמחפשים אזורי פעולה נוספים. אולם הוא גם מתחיל להצמד לונוס  הרגשית שלא רחוק ממנו, והיא – לאורנוס.. שלישיה שכזו. יהיה מעניין בסופ'ש.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה בבית החומר והכספים שלכם היום, והסרטנון שלנו מקבל יום מעשי שמכריח אותו להסתכל בנעשה בחשבון הבנק. ולהזיז דברים לכוון אקטיבי יותר. זמן טוב לסגור אוברדראפט, ולעבור לתכנית פעולה כלכלית אקטיבית יותר.

אריה

זהו יום נוסף שבו שוהה לו הירח במזל שלכם ומזמין אקשן מכל הסוגים: יזמות חדשות, המשך כיוון חשיבה אסרטיבי מאתמול, תכניות פעולה מעניינות, ואפילו שיחות הקשורות לעשייה בחודשים הקרובים. קחו החלטה והתחילו להניע לפחות מהלך אחד אקטיבי קדימה.

בתולה

 יש לא מעט תכניות ליום הזה אבל כדאי לשמור אותן בעיקר לשבוע הבא, בתולות: הירח ששוהה לו עכשיו במזל אריה מדגיש בעיקר את הצורך שלכם לפעול היום מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. אולי משום כך חשוב וכדאי דווקא היום להוריד הילוך, לעשות קצת פחות, ולנוח יותר…

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מתחילה להצמד לכוכב אורנוס, צמידות שתגיע לשיאה בסוף השבוע, וגורמת לכם לעצבנות ולחוסר מנוחה. זהו זמן טוב להחליט כבר עכשיו שאתם לא רבים או מתווכחים, ושאם אתם זקוקים לפסק זמן זעיר או סתם לספייס – זכותכם המליאה לבקש ולקבל זאת. שווה, כדי למנוע מתחים בעתיד.

עקרב

זויות של מתח שמקבל פלוטו שליט המזל שלכם גם עדיין מכוכב מרס וגם מהירח עלולות לגרום ליום עצבני וחסר מנוח, ולהביא איתן פתיל קצר במיוחד ותגובות קיצוניות. אולי משום כך חשוב היום להיות מדויקים ומפוקסים, ולהשתדל שהאפים והדאונים שמצפים לכם לא יגרמו לכם לעוינות ולכעס, ובעקיפין גם לקלקל את היום שלכם. בי קול.

קשת

הירח שוהה במזל אריה שגם הוא שייך ליסוד אש, אלמנט שמביא איתו יום נינוח יחסית ואפילו אנרגטי מאוד. אולם מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור עלול להאט מאוד את קצת הפעולה  ואת התכניות שלכם וזה עלול להכעיס אתכם. סבלנות וסובלנות – אלה מלות המפתח של היום הזה: נסו להיות קשובים יותר לזולת, מבלי לשפוט או לכעוס.

גדי

מיקומו של הירח במזל אריה עלול להביא איתו יום נוסף שבו חשוב שגם הגדי הזהיר שלנו לא יקח על עצמו סיכונים מיותרים. בין אם המדובר בגישה הרפתקנית לגבי הוצאת כספים או החלטות עסקיות או זוגיות – כעת הזמן להניח לדברים, כי הם יראו אחרת בשבוע הבא. חשוב במיוחד להמנע מסיכונים בכבישים ובדרכים, גדיים.

דלי

זוגיות ויחסים – זה בדיוק האישו של היום הזה, דליים. אתם זקוקים לדיאלוג פורה ויצירתי עם הפרטנרים או השותפים שלכם, ועם כל בני הברית שלכם. כעת הזמן להיות קשובים יותר לא רק לעצמכם אלא גם למי שנמצא ממול. יום מצוין לצ'פר בן או בת זוג בערב רומנטי במיוחד.

דגים

מקבץ הכוכבים הגדול בבית התקשורת שלכם ממשיך להוכיח את עצמו כשאתם זקוקים ליזמות תקשורתיות חדשות, להעברת מסרים כאלה ואחרים, ולמלים רכות במיוחד בשעות הערב. הירח באריה מדגיש את הצורך לאסוף כוחות ליזמה אסרטיבית אחת לפחות, ולא לדחות אותה לשבוע הבא.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן