תחזית יומית – סופ'ש 23-24 לאפריל: הקצנה והסלמה – או הקשבה ופריצות דרך? שאלה שכזו..

אז.. מה קורה בכוכבים בסוף השבוע?

שישי 23/4

ירח  בבתולה 150 סטורן 120 שמש מרקורי אורנוס

שמש במזל שור 60 מרס 

מרקורי במזל שור צמידות ונוס ואורנוס (כניסה)

ונוס  מזל שור צמידות אורנוס (מדויק!) 90 סטורן (כניסה)

מרס במזל תאומים  120 יופיטר 150 פלוטו (יציאה)

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 24/4

ירח  בבתולה 120 פלוטו 150 יופיטר 180 נפטון 90  מרס

שמש במזל שור 60 מרס

מרקורי במזל שור צמידות ונוס (כניסה)  צמידות אורנוס (מדויק!)

ונוס  מזל שור צמידות אורנוס (יציאה) 90 סטורן (כניסה)

מרס  עובר למזל סרטן (!)  120 יופיטר

סטורן במזל דלי 90 אורנוס 

יופיטר במזל דלי

אורנוס בשור

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

החלטתי להקדיש אייטם שכזה לסוף השבוע הזה, במקום להעלות תחזית שבועית חדשה. למה? כי מה שקורה שם מעניין, שווה התייחסות, ובעיקר שווה מחשבה איך אנחנו רוצים או יכולים או מעדיפים לחוות את הדברים,  במקום להיות נתונים לגחמות של הכוכבים ובעיקר לגחמותיו של אורנוס התזזיתי שעוסק או בשינויים – או בהקצנה…

וזה – לבחירתנו, בסופו של דבר.

בשישי הזה נצמדת ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי, ואני בטוח שלא מעטים מרגישים זאת בבטן. סוג של עצבנות וחוסר שקט, קושה להפנות את האנרגיה למקום אחר, פתיל קצר, מעורבות רגשית גבוהה מדי גם בפרטים הקטנים, ופה ושם גם צורך להיות לבד, להתבונן במקום הזה ממקום מעט מרוחק ולא מופרע על ידי הסחות דעת ואנשים חסרי מודעות ושקט.

כן, יש מקום כזה. בתוכנו, כמובן. השאלה רק איך מוצאים אותו ואיך ניגשים אליו: האם מתוך בחירה או מתוך חוסר ברירה, כי בחוץ ההמון רועש ובפנים נמצאים רק הלב והמזגן?

האלימות הזו ביפו, שלובתה על ידי מרס ופלוטו שגם הציתו בעקיפין את האש בירושלים שמלבה עכשיו אורנוס עם ונוס ומרקורי – הכוכבים הם רק כוחות טבע שמעלים מורידים מדליקים ומכבים אנרגיות: אנחנו אלה שמשתמשים בהן באופן אימפולסיבי או מודע, בוגר או ילדותי, אך בכל מקרה – ממקום שלא נשלט על ידי התודעה עד הסוף, שגם לא ממש שולט על הפתיל הקצר שנדלק עכשיו בקלות, אולי קלות רבה מדי.

לאלימות הפעם יש כבר גוון אחר: זה לא ממש ימין או שמאל – אלה יהודים נגד ערבים שמחפשים סיבות, בדור חדש שאין לו עכבות של ממש: צעירים שטופי שנאה שמחפשים מוצא לאלימות שמקבלת לא מעט לגיטימציה בימים אלה, אבל את סוג האלימות הזה קל לשחרר מהבקבוק – קשה יהיה יותר להחזיר אותה פנימה…

הלוואי שאתבדה.

אורנוס, אגב, ממשיך וימשיך להקצין את כל מה שיסרב ללכת עם השינויים שהוא מביא איתו, ויעזור גם למי שירצה להתפרץ ולפוצץ אנרגיה, כמו גם למי שיחליט לעצור ולהפוך את האנרגיה למנטלית  ולהשתמש בה לפריצות דרך מחשבתיות רגשיות ומנטליות.

כל אחד והבחירה שלו.

היום זו ונוס שמקצינה, ומחר מרקורי – הקצנה בדיאלוג הרגשי ביחסים, הקצנה בתגובות להקצנה של אנשים אחרים, פתיל קצר, מלים קשות, וגישה כוחנית ולוחמנית – בדיוק מזה אנחנו צריכים להזהר היום מחר ובעצם עד יום שני פחות או יותר.

בתחילת השבוע יצרו השנים האלה זויות מכבידות עם סטורן, שלהן יש אפקט הפוך משל אורנוס: אפקט מכביד, מקרקע, מעשי, שיפוטי וביקורתי – ההיפך המוחלט מהשפעת אורנוס בסוף השבוע הזה.

יהיה לזה מחיר, כמובן: תחושות של כובד ובדידות, אבל לפחות ההקצנה האורנית תיעלם זמנית עד ש.. השמש עצמה תצמד לאורנוס התזזיתי הזה.

זה כבר יקרה בשבוע הבא, ואם זה יהיה הרסני – מה שקורה עכשיו הוא קטן לעומת הצמידות ההיא.

מה עושים? עוצרים, שותקים ומתבוננים: פנימה והחוצה. ושוב פנימה. החשיבה הזו תעזור לנו לנתב את האנרגיה האורנית הזו לצרכים פנימיים, לחשוב על האתגרים המנטליים שיש לנו עכשיו, על יזמות חדשות ומרתקות, על שתופי פעולה מעניינים שאפשר לעשות עכשיו רגשית חברתית או טכנולוגית כדי לשתף את מה שקורה בתוכנו עם העולם וגם לתרום לו משהו, חוץ מאיזה טוקבק תועה פה ושם…

אז כן. מרגיעים, ומחבקים, ומקשיבים למי שאתנו, ומחזקים אם צריך, ואפילו רואים סרט או משחקים במשחק קופסה.

כל זה מבחוץ: מבפנים – חוזרים פנימה לשלישיה הבלתי מנוצחת: לשקט, לב ומזגן. ולא, לא בהכרח לפי הסדר הזה.

בסרטון כאן נדמה לי שהצלחתי להסביר טוב יותר.

 

 

 

…@

 

 

@  רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון ולהיות חלק מעולמי המוזר: כל יום סרטון אסטרולוגי חדש ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

ומה קורה למזלות?

טלה

הירח שוהה במזל בתולה ומדגיש את כל מה שקשור לצורך להתארגן מחדש בסוף השבוע הזה. זה הזמן לאסוף את עצמכם אחרי שבוע מתיש, לארגן מחדש את הבית וסביבתו, ובעיקר את התכניות שלכם. סוף שבוע לבילוי שקט וסולידי. בעיקר.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב אורנוס בסוף השבוע הזה, ומביאה איתה עצבנות וחוסר שקט. זהו זמן שבו חייבים להיות מאוד זהירים ביחסים שלנו, כיון שהצמידות הזו מביאה איתה דרמות קטנות ופה ושם גם צורך להיות לבד. אז..לשמור על רוח טובה, לא לריב, ולצאת לפעילות ספורטיבית כדי לשחרר מתחים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נצמד בסוף השבוע גם לונוס הרגשית וגם לאורנוס התזזיתי, אלמנט ששם את הדגש על חשיבה מסוג אחרת: מעניינת, יצירתית, פורצת דרך, ו..כזו שעלולה גם ליצור קונפליקט עצבני עם בן או בת הזוג. נסו לגלות איפוק ולהמנע מחוסר סבלנות וסובלנות כלפי אחרים, ולבקש איזה פסק זמן קטן כדי לנשום לרווחה עם עצמכם. קצת ספייס… זה ממש לא יזיק לכם עכשיו.

סרטן

הירח שוהה בבית התקשורת שלכם בסוף השבוע, מקבץ הכוכבים הגדול בבית החברתי שלכם, ואפשר לומר שזהו סוף שבוע שמתאים למפגשים שמחים עם חברים ידידים וקרובים שמזמן לא ראיתם, וזה בדיוק הזמן לאותת להם שאתם עדיין כאן.. אצלם או אצלכם? זה ממש לא חשוב: חשובה רק השמחה שבביחד.

אריה

מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור גורם לתחושה שהכל מוטל על כתפיכם עכשיו, בין אם המשימות המשפחתיות או החברתיות – האריה שלנו צריך לספק אקשן.. השמש שלכם במזל שור ביחד עם מרקורי וונוס בהחלט עומדת מצוין במשימה: הגדירו מטרות, וצאו לבלות וליהנות כמו שאריה יודע.

בתולה

נראה שדווקא אתם במיטבכם בסוף השבוע הזה, בתולות: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן לדחוס לסוף השבוע הזה את כל התכניות שלשא הספקתם לאחרונה: נסיעה לחיק הטבע, קפיצה לים, יציאה עם חברים שמזמן לא ראיתם או נסיעה לביקור אצלם… הכל הולך, אבל רק עם חיוך.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם מגיע לדיוק הצמידות עם כוכב אורנוס התזזיתי, וחוסר השקט השבועי שלכם מגיע לשיאו. זה בדיוק הזמן לעצור לרגע, להתבונן בדברים מבחוץ, לקחת לעצמכם כמה שעות של לבד עטופים במוסיקה טובה או בסדרות שהקלטתם, וכך בשקט למלא בשקט את המצברים שלכם. מגיע לכם הלבד הממלא הזה.

עקרב

חברים מכרים קרובים וידידים – הירח הבתולי מביא איתו סוף השבוע שמדגיש את הצורך בחיזוק עם כולם. טלפונים, אסמסים, כסאות במעגל בפרק ירוק או בחוף הים – זה בדיוק הזמן לא רק לשמור על קשרים אלא גם לשדרג אותם, וליהנות בגדול שוב מחברתם של החברים הכיטובים.

קשת

מה הקשת הכי אוהב? נסיעות, כידוע. וכעת, כשהירח הזה במזל בתולה שם אתכם במרכז העניינים, זה בדיוק הזמן לארוז צידנית סבתא וכלב ופשוט לנסוע למרחבים… בנגב יש עדיין מרבדים אדומים של פרגים, ובחופי הצפון גלים זעירים שכיף לטבול בהם רגלים.. אל תשארו בבית,בל קשתים!

גדי

הירח הבתולי שוהה בבית הנסיעות והמרחבים שלכם, גדיים, ולמרות שאתם לא קשתים שמוכנים מצידם לנסוע כל שני וחמישי למקום חדש, אצלכם זה קצת אחרת, בטח כשהמדובר בחיק טבע שיש בו יתושים, דבורים, ועוד חרקים מעצבנים…אבל מה עם לבקר חברים שגרים רחוק ושמזמן הזמינו אליהם? יכול להיות כיף…

 

דלי

צמידות מדויקת בין מרקורי וונוס לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה להפוך את סוף השבוע הזה ליומיים מתוחים ולחוצים במיוחד, או למפגש עם החברים המוזרים שלכם – לכל דלי יש כמה כאלה – ולארוחה נפלאה של ביחד בשישי או בשבת. סוף שבוע מצוין לבילוי לא שגרתי או.. לריבים בלתי פוסקים. תחליטו אתם – זה בשליטתכם יותר ממה שנדמה לכם.

דגים

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו המודגש בסוף השבוע הזה, דגיגים. הירח שוהה לו בבית הזוגיות שלכם ומדגיש את היכולת שלכם ליהנות במיוחד מבילוי בשנים, לשתף בחוויות וברגשות, ובערבים ליהנות מבילוי רומנטי כיפי במיוחד. אם הלב הדגי העדין פנוי – זה בדיוק הזמן לדייט לא שגרתי…

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן