תחזית יומית – יום חמישי – 10 לספטמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  10/9

ירח בתאומים 90 נפטון ושמש 150 יופיטר

שמש בבתולה 120 יופיטר 180 נפטון (כניסה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס

ונוס במזל אריה  90 מרס (יציאה)

מרס במזל טלה 90 סטורן (כניסה) עובר להילוך אחורי!

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

למעשה, היום רשמית – מרס עושה צעד ראשון בהילוך אחורי. סביר להניח שזה קרה בלילה, אבל ביומיים האחרונים ההאטה שלו עד לעצירה כבר קידמה את התהליך הזה לפחות תחושתית, ואנחנו רואים את זה קורה מסביב.
הצירוף שלו ושל נפטון בזוית לשמש מרוקן אותו מאנרגיה, ולכן היה היום אישי פחות ואינפורמטיבי יותר. זה בטח יעבור לי בהמשך.

אז ככה: בתחזית השבועית הקודמת שלי שבה התייחסתי להילוכו האחורי של מרס, כתבתי שבפעם האחרונה שזה קרה ומרס היה בהילוך אחורי במזל גדי ויצר זויות עם מפת הלידה של ביבי, ביבי הפסיד בבחירות.

גם הפעם מרס יוצר זויות עימות משמעותיות עם כוכבים במפת הלידה של ביבי. ואכן, לא הספקנו להגיד אופוזישן, וכבר אתמול כשנכנס מרס להילוך אחורי קיבלנו את ההודעה של מנדלבליט: ביבי צריך להכנס לנבצרות, עקב פעילותו נגד שלטון החוק. מרס או לא מרס?

אבל עם מרס זה תמיד תהליך, ועימותים זו אחת הדרכים החביבות עליו: על כן אנחנו נכנסים עכשיו לעימות משמעותי בין ביבי למי? לשלטון החוק. וגם פה, כמה סמלי: הזוית הראשונה שמרס נכנס אליה או יותר נכון חוזר אליה בהילוך אחורי כבר עכשיו, היא זוית העימות עם סטורן הנוקשה, המסמל את… שלטון החוק. מרתק, לא?  כשהחוק לא מוצא חן בעיניך, אתה מנסה לקעקע את יושרם של נציגי החוק, למרות שהוא עצמו מינה אותם, ואין כמו מרס לעימותים מהסוג הזה.

ביבי היה צריך ללמוד אסטרולוגיה, למרות שאני יודע שיש שם איזו אסטרולוגית בסביבה, אם כי לא מהזן המובחר, כנראה.

לא אוסיף, ואתן למרס, הערס החביב עלי, את רשות הדיבור והפעולה. רק אזכיר שציינתי כבר כמה פעמים כששאלו אותי מה קורה עם ביבי, שהוא הולך לעבור תהליך מאוד לא קל בין ה 10 לספטמבר לאמצע נובמבר, ויתכן ולא ישרוד אותו, למרות שביבי הוא.. ביבי. נראה שמרס לקח את זה באופן אישי, ויריית הפתיחה לתהליך כבר נורתה…

ומה עוד קורה היום בכוכבים?.. 

ירח תאומי בזויות פעולה לשמש ולנפטון מביא איתו בוקר רגשני אבוד ומעורפל, ותחושות של חוסר בטחון בזוית המתח שלו עם יופיטר. רגשות – זה האישו בבוהוריים של היום הזה, ורק בערב הזוית הזו תשתחרר, אבל אז תגיע לדיוקה הזוית הקשה באמת עכשיו..

וזו – זוית העימות בין השמש לנפטון, שסוף השבוע יהיה המוקד שלה, וביחד עם צעדים ראשונים של מרס בהילוך אחורי תהווה מוקד לערפול בלבול ומצבי רוח… באסה.

אבל למה להקדים שמחה לשמחה? כל יום והחגיגה שלו, אומרת הקורונה, וממשיכה לעשות שרירים, לטפס על רמזורים, לסגור ולפתוח ערים, ולהכניס נימה מעט מבוהלת לשיח הציבורי: שוב סוגרים אותנו? נראה הזוית הזו עם נפטון והילוכו של מרס מייצגים נכונה את רוח הדברים הכללית, ואת חוסר הודאות שמגיע לשיאו בסופ'ש הזה, לפחות זמנית.

ובינתיים – סבלנות..

 

 שירו של מרס בהילוך אחורי: אהבתם? שתפו. התהליך מתחיל בעצם היום.

 

 

 הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 10/9

טלה

והנה היום הזה קורה סופית: מרס שליט המזל שלכם עושה צעד ראשון בהילוכו האחורי, הילוך שימשך בחודשיים הקרובים, והגיע הזמן לחשבון נפש אמיתי לגבי הפעולות והעשייה שלכם, טלאים. כתבתי על כך בהרחבה בתחזית השבועית. זמן להסתכל אחורנית, לראות מה עשיתם לא נכון, ולנסות ולחשוב אחרת.

שור

הירח עובר לבית החומר והכספים שלכם, וזהו זמן טוב להתארגן ולהיערך מחדש, שוורים, תוך מבט קפדני על הנעשה בחשבון הבנק שלכם, כעת כשונוס הרגשית נעה במזל אריה, ואתם עלולים למצוא את עצמכם מוציאים יותר כספים ממה שתכננתם. השאירו את כרטיס האשראי בבית כשאתם יוצאים…

תאומים

הירח שוהה לו במזל שלם והקסם האישי שלכם בשיאו. הירח התאומי שם את הדגש על היכולת שלכם עכשיו לקדם נושאים שחשובים לכם, ולהתמקד ביזמות חדשות ומעניינות. פגישות חשובות שלא הצלחתם לקיים אתמול כדאי לקיים היום, או לפחות לנהל שיחות הקשורות לפגישות האלה.

סרטן

לא ממש היום הטוב שלכם, סרטנונים, כשהירח שוהה לו במזל תאומים ומדגיש את הצורך שלכם להוריד הילוך, להתבונן בדברים מבחוץ, ולהיות קצת לבד. זוית פעולה בין הירח שליט המזל שלכם לנפטון הופכת את הכל לרגשי, אפילו רגשני. החלטות פרקטיות – דחו למחר, אם אפשר.

אריה

הצד החברתי שלכם מודגש היום במיוחד, אריות. הירח התאומי הזה מדגיש את היכולת שלכם לפעול היום בשתופי פעולה פורים עם אחרים, למען מטרות שיתרמו לשני הצדדים. יום מצוין להתמודדות עם אתגרים גדולים במיוחד. בערב – בילוי סולידי.

בתולה

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום במרכז הצומי, בתולות. זהו זמן טוב להזיז דברים, ולהשתמש בירח הדינמי הזה שבמזל תאומים כדי לדחוף קדימה דברים שבאמת חשובים לכם, לנהל דיאלוג אסרטיבי מול סמכויות, ולא לוותר על העקרונות החשובים לכם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת לאיטה מתוך זוית הפעולה עם כוכב מרס והדרמות מתחילות להירגע. כוכב מרס פוצח בהילוך אחורי בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומסמן לכם שזהו זמן מצוין להשקיע בשדרוג הקשרים הקרובים שלכם, ובהקשבה למה שמפריע ללב.

עקרב

זהו יום שבו כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, עקרבים. הירח הזה שבמזל תאומים מדגיש את הצורך לנוע עקב בצד אגודל, ולא לקחת סיכונים מיותרים בשום תחום שהוא. הילוכו האחורי של מרס יפגיש אתכם בתקופה הקרובה עם הצורך בשינויים בתחום המקצועי, ואולי גם בשינויים בהתייחסות לגוף ולבריאות שלכם. הקשיבו לו ברצינות, לגוף.

קשת

דיאלוג – זו מלת המפתח האפקטיבית ביותר מבחינתכם, כשהירח הזה במזל תאומים מדגיש את הצורך לפעול באופן מדויק וחכם בעיקר בדיאלוג שבינו לבינה. זהו גם זמן טוב לדיאלוג פורה במיוחד עם שותפים ובני ברית, וכניסה לעשייה משותפת.

גדי

כוכב מרס מתחיל היום בהילוך אחורי, ובקרוב מאוד תחזור זוית הפעולה שלו עם סטורן שליט המזל שלכם לדיוקה. מרס עשוי להחזיר אתכם למעגל של אקשן אסרטיבי מחודש, אולי כדי לשדרג פעילות קיימת או לשפץ פעילות שלא צלחה לאחרונה: הקשיבו לאינטואיציה שלכם.

דלי

הירח שוהה בבית הרומנטיקה שלכם, ובמקביל ונוס שוהה בבית הזוגיות שלכם – זהו היום המושלם להכניס דליים שם חופשיים ומאושרים למערכת יחסים חדשה, או לכמה היכרויות מעניינות שיכולות דווקא היום להצליח במיוחד. תנו ללב להוביל ולא לשכל ולהגיון, לשם שינוי: הוא עשוי להפתיע…

דגים

נושאי בית ומשפחה מודגשים גם היום, ומדגישים את הצורך לשתף את בני הבית במה שעובר עליכם, להשלים חוסרים בקשר, ולהתחבר מחדש לתחושת הביחד לקראת סוף השבוע הזה. חזרתו של מרס מביאה איתה צורך לשדרג את החשיבה והתכניות הכלכליות שלכם לתקופה הקרובה: מצאו לכם פרטנרים טובים לסיעורי מוחות בנושא.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן