תחזית יומית ובלוג – יום רביעי – 9 לספטמבר 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  9/10

ירח בתאומים 60 ונוס 120 מרקורי

שמש בבתולה 120 יופיטר 180 נפטון (כניסה)

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס

ונוס במזל אריה  90 מרס (יציאה)

מרס במזל טלה 90 סטורן (יציאה) מאט ועובר בהמשך להילוך אחורי

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

אין ספק, שהאירוע המשמעותי היום הוא מעברו של מרס להילוך אחורי שיקרה מתשהו בלילה, ואת העצירה שלו אנחנו מרגישים כבר היום, ובסוגים שונים של אירועים מעניינים, שלכאורה אין קשר ביניהם, אבל כולם מקשרים אותנו איכשהו לעבר, הרחוק או הקרוב, המעורפל או הברור והמדויק, ובעיקר לאירועים הקשורים לכאן ולעכשיו.

אותי זה כבר התחיל להפגיש ביומיים האחרונמקומות רגשיים שכאלה בתוכי דרך הבן שלי, ומכיון שאני בדרך כלל מחפש סימני דרך שכאלה ואז חופר בהם במלוא המרץ כמו גנן חרוץ במיוחד שיש לו את חפירה אישית כבר שנים רבות והוא מת עליה, כך גם אני – בעיקר כי למדתי שהמקומות הרגשיים האלה, המקומות שבהם עולים וצפים רגשות במקומות לא צפויים ואפילו דמעה או שתים, הם מכרה זהב אמיתי לאלה מאתנו שלוקחים את חייהם ברצינות ובאחריות, ואוהבים לעשות עבודת עומק כשהסימנים האלה הם כמו שלט ועליו מצויר חץ ומתחת המלים: תחפור – ועמוק!

ואכן, כל אירוע כוכבי שכזה שבו כוכב מסוים מתחיל לנוע בהילוך אחורי הוא מבחינתי אור ירוק לחפירות, כל שכן מרס הערס שהוא כוכב האקשן הידוע והוא גם לא פחות ולא יותר מאשר שליט האופק שלי עצמי.

ומה זה אומר, בגדול? ולמה אני כותב את כל זה? כי קשה לי עם כל נבואות הזעם והקושי כולם מדברים עליהם: אני רואה בכל קושי הזדמנות, ואם אני יכול גם לשנות את הדיעה והגישה הזו אצל אחרים, כי אז עשיתי את שלי. אפילו מה שעברתי ואני עובר בגלל היומיים האלה,הפלשבקים לילדותי שלי והמקומות שאני מזהה שהם עדיין כאובים וחשופים, שווים את כל זה, וכעת כשאני גם כותב את זה אני הופך את זה לתהליך עומק תלת מימדי, כשאני מגיש ומעביר את האפשרות להשתמש בו גם לאחרים.

ואכן, מרס בנסיגתו, כמו אוקיינוס גדול שנסוג לו בשפל עמוק במיוחד, חושף צדפים דגים וחפצים שנבלעו בים ועכשיו הם חוזרים ועולים בשעת השפל של הים, ואתה יכול להתבונן בהם לאמץ על חיקך ולסגור מעגלים שנשארו פתוחים זמן רב, לפני שהים יחזור ויכסה על הכל, ומימיו החלקים לא יסגירו את שטמון בעומקיו.

אבל… הילוכו האחורי של מרס אינו האירוע היחיד בשמים עכשיו:

השמש תכנס לזוית עימות מדויקת עם נפטון בשישי 11/9 והצירוף שלה עם הילוכו האחורי של מרס יהיה לא קל במיוחד. את הזוית הזו כולנו כבר מרגישים כעת פחות או יותר אך לא ממש יודעים שהמעורבות הרגשית הגבוהה שיש עכשיו והתגובות הרגשיות קשורות אליה, אז זהו ש..כן. הן קשורות.

וזה יעצים בסוף השבוע הזה, כך שכדאי כבר עכשיו להחליט לשמור על פרופורציות, חברים.

אבל היום הזה, חוץ מאשר שני אלה, הוא חיובי בעיקרו: ירח במזל תאומים הסקרני בזוית פרקטית לונוס ובזוית הרמונית למרקורי מאפשר שיחות פרקטיות, החלטות על שיתופי פעולה, וקביעת עובדות בשטח למי שרוצה לקבוע אותן, ובעיקר למי שרוצה לעשות זאת ויודע בבירור – למרות הזוית עם הנפטון  – איך, מתי, ועם מי.

בקיצור: להתחיל להפרד ממרס, לעפעף לנפטון, לשלוח נשיקת אוויר לונוס, ואודרוב – לאקשן, או למה שנשאר ממנו אחרי כל אלה.

 

 

 

 שירו של מרס בהילוך אחורי: אהבתם? שתפו. התהליך מתחיל בעצם היום.

 

 

תחזית האהבה השבועית שלי

 

 

 

ואחרון אחרון: הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי  9/9

טלה

אחרי יומיים קצת מכבידים עובר הירח למזל תאומים הקליל, והתקשורת שלכם הופכך להיות עירנית וסקרנית. אולם כוכב מרס שליט המזל שלכם מגיע בהמשך היום למצב עצירה, ומחר פוצח בהילוך אחורי לחודשיים הקרובים… יהיה מעניין.

שור

נושאי חומר וכספים על הפרק, אחרי יומיים שבהם הכוכבים טענו אתכם באנרגיה בריאה ויצירתית, שהיע הזמן לממש ולקבוע עובדות בשטח. יום מצוין להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק שלכם, ובכמה החלטות שהגיע הזמן לקבל לחודשים הקרובים.

תאומים

אחרי יומיים שבהם לא הייתם במיטבכם הירח עובר לו למזל שלכם, והקסם האישי חוזר, ובגדול. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות – זה בדיוק הזמן להשקיע בכל אלה ולקדם את הדברים שחשובים לכם באמת. מה שלא תספיקו היום – הירח גם מחר במזל תאומים..

סרטן

יש לא מעט תכניות וכוונות לעשייה ביום הזה, אולם בגדול אתם לא ממש במיטבכם היום, סרטנונים. אולי משום כך מומלץ וחשוב כעת להוריד היום הילוך, ואת תכניות הפעולה והיזמות שלכם לדחות למחרתיים והלאה, כשהירח יעבור למזל שלכם. עוד קצת סבלנות…

אריה

זוית הרמונית של השמש שליטת המזל שלכם עם הירח מאפשרת לכם להריץ קדימה תכניות פעולה מעניינות, אבל זוית העימות עם נפטון גורמת למעורבות רגשית גבוהה במיוחד, שתגיע לשיאה בסו'פש. עד אז – נסו להמנע מהוצאת כספים שלא לצורך, ומהחלטות פזיזות.

בתולה

הירח שוהה לו היום בבית הקריירה שלכם ומאפשר לכם להריץ קדימה יזמות ושתופי פעולה שמתאימים לשני הצדדים, ובמקביל גם לשפר תקשורת עם סמכויות. יום מצוין לשליטה ממוקדת במה שקורה, ולעמידה מוצלחת מול קהל, בתולות.

מאזניים

פתיחות לרעיונות חדשים מומלצת היום, כשמרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל תאומים ושם את הדגש על היכולת שלכם לקדם תקשורת עם שיתופי פעולה עם חו'ל, ובשעות הערב – שיחות עומק אל תוך הלילה שונוס שליטת המזל שלכם נהנית מהם עכשיו במיוחד.

עקרב

הירח הזה במזל תאומים הוא לא המקום החביב על העקרבים מהסיבה שהוא עלול לגרום לשיקול הדעת שלכם להיות פזיז ולא שקול. לכן חשוב בעיקר היום לא לקחת סיכונים מיותרים מכל סוג שהוא, וללכת על בטוח ככל האפשר, הן בנושאי חומר וכספים והן בכבישים ובדרכים.

קשת

הירח שוהה היום מול המזל שלכם, והיום הזה מתאים בעיקר לחיזוק והעמקת הקשר הזוגי, לשיחות של אחד על אחד, ואולי גם לניקוי משקעים שהצטברו ביחסים קרובים. אם הלב הקשתי ההרפתקני פנוי כעת – זה בדיוק הזמן להשקעה בדייט מסעיר, קשתים..

גדי

הירח שוהה היום בבית המקצועי שלכם, ומאפשר לכם להשקיע באופן אינטליגנטי בעבודה או בקידום ושיווק אישי, גדיים. זהו זמן להוריד קצת את השריון הקשוח ולפעול ביום הזה ממקום קליל וזורם יותר. יום מצוין לשיחות פורמליות ולקידום של משהו שאתם מאמינים בו.

דלי

הצד היצירתי שלכם מודגש היום במיוחד, דליים. הירח התאומי מדגיש את היכולת שלכם לעזוב קצת את הראש המנתח ולפתוח את הלב. זמן מצוין לחשיבה יצירתית מחוץ לקופסה, ולפגישות עם אנשים חדשים ומעניינים במיוחד בשעות הערב, דליים.

דגים

נושאי בית ומשפחה על הפרק כעת, דגיגים. הירח שוהה במזל תאומים ומדגיש את הצורך של הדגיג שלנו בחיבוק אבהי, בשניצל אמהי, ובשיחה משפחתית כיפית בשעות הערב וחזרה לתחושת הביחד שהדגיג זקוק לה כעת יותר מתמיד. השקיעו קצת יותר בבית ובסביבתו.

ובינתיים – יומקסים! 

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן