תחזית יומית – חמישי 30 לאפריל 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

חמישי 30/4

ירח באריה 180 סטורן 90 מרקורי ואורנוס         

שמש במזל שור  צמידות אורנוס (יציאה)

מרקורי במזל שור  90 סטורן (יציאה)  צמידות אורנוס (כניסה)

ונוס במזל תאומים 120 מרס 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

 

הזוית האדומה הזו בין הירח לסטורן מכבידה לא מעט, וזה אומר ים של מטלות שעושים אותן ברגע ולוקח שעה רק להתחיל, קפה חמוץ כי שכחתי לקנות חלב, ילדים שמטפסים על הקירות (הקירות כבר רגילים, אני עוד לא..) והורוסקופים שלוקח שעות לכתוב כי הראש במקום אחר…אבל סוף טוב – הכל טוב, יחסית כמובן, וגם מאוחר. אוף.\

אז.. הירח הזה מול סטורן הוא לא מקום קל, אבל בהחלט דורשני: הוא מכריח אותך להתמודד לא רק עם איכות ויצירתיות אלא גם אם לוחות זמנים, וגם מעניש אותך – דרכך אתה כמובן אבל גם זה עונש כידוע – עם ביקורת לא קטנה על ההתנהלות, על הדחיינות, ועל.. על מה לא בעצם..

איזו מלה היא המשמעותית ביותר במשפט? עונש. לא סרגל של מורים כמו פעם, אבל תחושת החמצה של אי עמידה בזמנים, וירידה על עצמך. אם נוסיף לכך את זויות הפעולה שהירח יוצר היום דווקא עם מרקורי כוכב התקשורת ועם אורנוס, נבין שלמרות שההתנהלות עצמה היא איטית, המלים דווקא יוצאות מהר, קצת מהר מדי, והפזיזות הזו עלולה לפעול נגדנו היום..

גם הזוית האדומה של הירח עם אורנוס לא קלה, ומראה על שינויים קיצוניים במצב הרוח וצורך בניתוקים קטנים אך משמעותיים מעבר לצורך בספייס.

אכן, יום לא קל ובו לא מעט משתנים, אבל חיוך גדול במיוחד שכבר מצפה לסו'פש, יעזור לכם לצלוח אותו בהצלחה, יחסית כמובן 🙂 אבל הצמידות בין אורנוס למרקורי אינה קלה בימים אלה והיא מגיעה לשיאה מחר, ובשבת – מגיעה לשיאה זוית הפעולה בין ונוס לנפטון, והרגשות תופסים פיקוד: רגש אחד עובד על עצבנות וחוסר סבלנות למי שלא מבין עניין, והשני – נמרח ורגשני, עם שפע של אפס ודאונס וחוסר יציבות רגשני ונוסטלגי משהו..

כן, זויות לא פשוטות לפנינו, אבל בכל אחת מאלה יש גם פלוס: הצמידות בין מרקורי לאורנוס יכולה להביא איתה הארות ופריצות דרך בנוגע לבעיות שמציקות לנו, והרגשות החזקים של נפטון וונוס מעמיקים קשר רגשני שכבר קיים או פותחים פתח לאהבה עוצמתית מהרגיל..

בקיצ – לא משעמם, ביום הזה שנמצא בסופו של החקשמח של העצמאות, שאיכשהו זלג לו ואנחנו כבר מאחוריו. אבל לפנינו – עדיין האביב הזה, ואיתו באמת אפשר לעבור הכל…

@

 

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

@

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 30 לאפריל

טלה

אחרי יומיים רגשניים עובר הירח למזל אריה, ומי שעשה גשר – ומי לא, בעצם? – יכול לנסוע בכיף כשהירח שוהה בבית ההנאות והבילויים שלכם. זמן מצוין להתרגש ולרגש, ולתת מקום לאהבה, טלאים.

שור

גם השמש וגם מרקורי במזל שלכם והשנים האלה מעודדים אתכם לסופר אקשן, אבל הירח שוהה היום בבית המשפחה שלכם ושוורים רבים ינצלו את היום הזה להשקיע דווקא בבית. אם בכל זאת נסעתם – צאו להתארח במקום ביתי.

תאומים

לא קל לכם עכשיו כשסטורן יוצר זוית פעולה לא קלה למרקורי שליט המזל שלכם, אבל אולי דווקא הוא יגרום לכם להיות מעשיים מתמיד. אבל מרקורי שליט המזל שלכם כבר מתקרב לכוכב אורנוס התזזיתי, ועם ערב הלחצים בעלייה.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום בבית החומר והכספים שלכם, סרטנונים, אלמנט שמכריח אתכם לפעול באופן מחושב ומדויק יותר, לא לבזבז כספים שלא לצורך, ואם אתם נוסעים – בזהירות, ומבלי להתיש את עצמכם.

אריה

זה נראה כמו היום שלכם, אריות: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזהו זמן מצוין לפגישות חשובות בנט ולשיחות פנים אל פנים. כעת הזמן ליזמות חדשות ומעניינות במיוחד. צאו לאקשן, אריות!

בתולה

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל נראה שדווקא אתם לא ממש במיטבכם היום, בתולות. הירח ששוהה לו היום במזל אריה מדגיש את הצורך למלא מצברים אחרי יומיים מתישים, ולא לעייף את עצמכם. יום מצוין למנוחה, בתולות.

מאזניים

חברים מכרים ידידים וקרובים – היום הזה מתאים לפעילות איתם, מאזנאים, פנים אל פנים או ברשת. כעת הזמן לפגוש קרובי משפחה שמזמן לא ראיתם, לחדש קשרים, ואפילו להכיר חברים וידידים חדשים.

עקרב

נראה שדווקא אתם נמצאים היום במרכז האקשן, אריות. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם וזהו יום שמתאים להפעלת האמביציה שלכם באופן ממוקד, אם החלטתם להתמקד ביזמה חדשה. השקיעו במקביל קצת יותר בעצמכם.

קשת

הירח שוהה היום במזל אריה השייך גם הוא ליסוד האש, המאכלס את בית הביטוי האישי והיצירתי שלכם, קשתים. זהו זמן טוב ליזמות אישיות מרגשות, לטיול כיפי במיוחד, ולשיחת עומק אמיתית עד השעות הקטנות.

גדי

היום כדאי לפעול ולבלות בזהירות רבה, גדיים. כעת חשוב לא להתפרץ ולכעוס כשדברים לא קורים כפי שרציתם, ולא לקלקל יפים בגלל קריזה פתאומית או פרשנות מוטעית של דברי אחרים. הזהרו במיוחד בכבישים.

דלי

הירח שוהה לו היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, אלמנט שמדגיש את הצורך שלכם לעשות דברים ביחד עם הפרטנרים שלכם, ולבלות ביחד. אם הלב הדליי פנוי עכשיו, זה הזמן ליזמה  להיכרות חדשה ומעניינת, דליים. אל תדחו.

דגים

משימות מטלות סידורים ועוד פרטים קטנים דורשים יותר תשומת לב מהרגיל, וחשוב לא להזניח אולם. תשלומי חשבונות, ארגון מחודש של הבית וסביבתו, והשקעה בבריאות שלכם – מעבר לאכילה נכונה ופעילות ספורטיבית – מומלצת.

ובינתיים –  יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן