תחזית יומית – שני 4 למאי 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

 

שני 4/5

ירח במאזניים 120 מרס וונוס 150 שמש

שמש במזל שור צמידות מרקורי (מדויק!)

מרקורי במזל שור  

ונוס במזל תאומים 120 מרס 90 נפטון (מדויק!)

מרס במזל דלי

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (מדויק!) .

סטורן בדלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי  

@

אפשר  לומר שהיום הזה מתחיל בהרמוניה מסוימת: הירח שוהה לו במזל מאזניים העדין (יחסית..) ולמרות זוית המתח הקטנה שלו עם השמש (מסומנת באדום) שקצת מקשה עלינו לתרגם את כל הרגש היום לפעולה בשטח פרופר, הוא יוצר זויות הרמוניות בין מרס במזל דלי וונוס במזל תאומים – והרי לכם תצורת משולש המביאה איתה מזל וברכה למי שיודע איך להשתמש בה ליזמה אוורירית וקלילה הקשורה ליחסים, או לחילופין לציפה חכמה על פני מים סוערים וניווט מנוסה אל חוף מבטחים באופן מיומן…

גם זה וגם זה אפשריים היום עם משולש הרמוני שכזה, למרות שהירח כצלע במשולש הוא לא המקום הכי בטוח לסמוך עליו בעיקר כי הוא נע במהירות, כך שכל האפקטיביות של המשולש הזה היא בעיקר בחצי היום הראשון, ואחר הצהריים הוא כבר עלול לשוט לו הלאה, ונשאר רק עם הזויות ההרמוניות בין מרס לונוס שגם הן יפות כשלעצמן בימים טרופים אלה…

טרופים – כי הזוית שמנווטת את כולנו כעת היא זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לנפטון הרגשני (מסומנת באדום) שהוא בעצם אוקטבה גבוהה שלה, וזה אומר שאם נרצה או לא נרצה, אם נראה את זה או לא נראה – המעורבות הרגשית הגבוהה היא זו ששולטת כעת גם בסדר היום שלנו וגם בהחלטות שאנחנו מקבלים, לטוב ולרע.

רגע, מה רע ברגש בעצם? אני למשל חסיד גדול שלו, כי אני מאמין שדיפ דאון הוא זה שבעצם גורם לנו לקבל את כל ההחלטות שלנו, גם אלה שנראות לנו הגיוניות לגמרי. אבל כשהוא שולט פרופר, קשה לנו לייצב את השורות, ובעיקר לקבל פרופורציות, מה שאומר שחלק לא קטן מההחלטות שלנו כעת הן רגשיות ולא מעשיות ועלולות לפגוע גם בעשייה שלנו לטווח קצר וגם בטיב ההחלטות ארוכות הטווח שלנו, וחבל.

לכן ביום שכזה בו אנו יכולים להיעזר בהרמוניה נעימה עד שעות הצהריים – הבה נהפוך את חלק היום הזה לאקטיבי ויוזם, ואת החלק השני שלו – לצופה מתבונן וחווה…

נכון, קל לדבר, בעיקר אם תכננו דברים להמשך היום, אבל ארגון של הדברים עד שעות אחר הצהריים ובנייה מדויקת של לו'ז תכניות ואפילו הקדמת שיחות ויזמות שתכננו לשעות הטובות של היום הזה עשויות להביא איתן איזון חכם בין המעורבות הרגשית הגבוהה למעורבות המנטלית החכמה, וכך להפוך את היום הזה לפורה אפילו יותר ממה שהתכוונו…

ומה בקשר להמשך הרגשני של היום הזה? כאן נוכל לבלות קצת יותר עם אנשים קרובים, לראות סרט או שנים, ואם אנחנו בעבודה או במקום של יזמות מקצועית ועשייה פרקטית – לחשוב מחוץ לקופסה, ולהשתמש בונוס ונפטון הרגשניים לגישה יצירתית מליאת דמיון והשראה, ועם כל אלה – לפרוץ קדימה, או לאן שהמלה הזו קדימה מובילה בתכניות האישות שלנו.

בקיצ. יש מצב?..

 

@

אסטרו-זום ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומולדת: מפת יומולדת אישית: מגמות בשנת היומולדת הנוכחית עם מיקומי הכוכבים החדשים, ממה להזהר והיכן לתת גז 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]     

מיאיר  🙂

 

@

 

ומה קורה למזלות?

שני 5/5

טלה

הירח שוהה במזל מאזניים שממול, והדגש כעת הוא על התחום הזוגי ועל הדיאלוג בינו לבינה. מרס שליט המזל שלכם ששוהה במזל דלי החברתי ובזוית הרמונית לונוס, מביא איתו דגש מיוחד על היכולת לקשור קשרים חדשים, חברתית ומקצועית. קחו יזמה.

שור

צמידות חביבה בין השמש לבין מרקורי כוכב התקשורת במזל שלכם מביאה איתה גוש עוצמתי של אנרגיה שיכולה בקלות להתרגם בקלות למלים חכמות ומשם – לפעולה. הגדירו באופן מדויק היום לאן הולכים, ותנו למלים לפעול עבורכם.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה היום במזל שור וצמוד לשמש, אלמנט שמדגיש את הצורך לשתף ולחלוק אולם בעיקר לפעול ולשחרר את האנרגיה הזו ולא רק לדבר על הדברים. הצמידו את המלה תקשורת – למלה פעולה, בעיקר היום ומחר.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה היום במזל מאזניים המאכלס את בית המשפחה שלכם ומה יותר מתבקש מאשר השקעה אמיתית בבית ובסביבתו, כולל עשייה ממוקדת של סדר נקיון וקניות לבית. יום מצוין לשיחות עומק עם בני הבית ושדרוג תקשורת ביתית.

אריה

על פניו זהו יום מצוין לחבר את הצורך שלכם לפעול למלים, מה שאומר יום ממוקד מטרה שמתחיל בשיחות עומק או כוונון מדויק, שתוף אנשים שחשובים לכם למטרה אחת, והבנה שצמידות בין השמש שליטת המזל שלכם למרקורי כמו היום טוב לשלוב של מלים-ועשייה.

בתולה

ירח מאזנאי שם את הדגש היום על כל מה שקשור ליכולת שלכם באופן פרקטי בשטח ובעיקר בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם, בתולות. זמן לעשות קצת יותר סדר בבלגן, ולשנות סדרי עדיפויות הקשורות להוצאת כספים, ולבניית תכנית כלכלית לזמן הקרוב.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עדיין בזוית פעולה מדויקת לנפטון במזל דגים והמצב הזה יישאר בשבוע הקרוב, ולכן כדאי לקחת בחשבון ששיקול הדעת שלכם עכשיו הוא בעיקר רגשני ולא ממש במיטבו, ולפעול בהתאם: אל תוציאו עכשיו כספים שלא לצורך גם אם מאוד מתחשק.

עקרב

צמידות בין השמש למרקורי בבית הזוגיות והיחסים מביא איתו יום אידיאלי לתקשורת זוגיות כנה ישירה ובגובה העינים, עקרבים. זהו זמן מצוין לדבר מהבטן, לשתף גם בתכניו וגם בקשיים את הפרטנרים, ואם הלב פנוי – לצאת לדייט.

קשת

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, קשתים, אלמנט שמדגיש בעיקר את היכולת שלכם לשתף חברים מכרים ידידים ובעיקר קולגות מקצועיות בתכניות שלכם, הן חברתית והן מקצועית. זמן להתמקד בשיתופי פעולה מקצועיים ובכל התחומים.

גדי

נראה שדווקא אתם נמצאים היום באור הזרקורים, גדיים. מיקומו של הירח בבית הקריירה שלכם מביא איתו דגש מיוחד על כל מה שקשור לקדם יזמות ותכניו חדשות, עכשיו שסוף סוף נגמרו החגים והגשרים: הדליקו מבערים, גדיים, ורוצו קדימה.

דלי

הירח המאזנאי מביא איתו דגש מיוחד על היכולת שלכם לפעול כעת באופן חכם בסיטואציות מקצועיות וכלכליות, דליים. זהו זמן לחשבון נפש אמיתי בכל מה שקשור לנושא החומר בכלל והכספים בפרט. השקיעו קצת יותר מחשבה בעיקר בפרטים הקטנים.

דגים

זוית מדויקת בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם מפעילה אתכם בעוצמה כעת והמעורבות הרגשית הזו נפלאה לדמיון וליצירתיות אבל רעה לתחום המקצועי והמעשי. התמקדו בעובדות ולא ברגשות, ואל תפעלו באופן קיצוני ללא עצות טובות ממביני דבר.

ובינתיים… יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן