תחזית יומית ובלוג – סוף השבוע 14-15 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה בכוכבים בסופ'ש?

שישי 14/8

ירח בתאומים 60 שמש ומרקורי 90 נפטון

שמש במזל אריה  120 מרס 150 נפטון (יציאה) ויופיטר

מרקורי  במזל אריה צמידות שמש (כניסה) 150 פלוטו כניסה 150 נפטון כניסה

ונוס  במזל סרטן ללא

מרס במזל טלה 90 פלוטו (מדויק!)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה אחורנית) .הגל השני?..

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי

 

שבת 15/8

ירח בסרטן צמידות ונוס 60 אורנוס

שמש במזל אריה  120 מרס 150 פלוטו (מדויק!)

מרקורי במזל אריה צמידות שמש (כניסה)150 פלוטו (כניסה)  150 נפטון (מדויק!)

ונוס  במזל סרטן 60 אורנוס

מרס במזל טלה 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (מדויק!)

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי

 

נראה שלפנינו אחד מסופי השבוע היותר מתוחים של הזמן האחרון, ביי פאר.

זויות הפעולה בין מרס לפלוטו מגיאה לשיאה, וביחד איתה מגיעות גם זויות המתח בין השמש ומרקורי לפלוטו ולנפטון. אין ספק – פלוטו הוא פקטור משמעותי במיוחד בשמים בסוף השבוע הזה, כשהכל מתנקז למתחים שהוא יוצר בסביבה הקרובה, בסביבה הרחוקה, וכמובן עם עצמנו, אבל האמת – גם לנפטון לא חסר, וזוית המתח המדויקת של עם מרקורי עלולה לגרום לנו קצת ללכת לאיבוד…

אבל נתחיל מהירח: בשישי הוא עדיין במזל תאומים עם זויות מעשיות לשמש ולמרקורי, אבל זוית פעולה לנפטון שמביא איתה מצבי רוח משתנים במהירות. התקשורת שלנו עדיין פעילה מאוד כעת,  ותקשורת חיובית עם אנשים חכמים ויציבים היא דרך נפלאה להפגת מתחים גם אם אתם עצמכם כאלה: אל תשכחו שהעוצמות שאנחנו מדברים עליהן הן רגשיות ולא שכלתניות, אבל אדם מפותח מנטלית יכול לנווט אותן תוך שליטה מסויימת למקומות שמשמשים אותו כדי לפוגג אותן לקבל פרופורציות ובעיקר להירגע.

התהליך הזה רצוי מאוד בסופ'ש כי בשישי הזה זוית הפעולה שאני מדבר עליה כמה ימים בין מרס לפלוטו מגיעה לשיאה, ותשפיע עלינו בעוצמה בערך עד אמצעו של השבוע הבא, שלא לדבר על הימים האחרונים שבהם חשנו בה מחלחלת אל מתחת לפני השטח ביחסים שלנו עם העולם ועם הסביבה.

בשבת עובר הירח למזל סרטן וסוף סוף נותן חיבוק לונוס, שחיכתה כמעט שבוע שלם שמישהו בכלל ישים לב שעברה לשם, למזל סרטן, והתחשק לה לבלות עם החמימות הביתית הזו עם מישהו מוכר…

הירח הוא שליט מזל סרטן, והצמידות הזו עם ונוס היא קרן אור בלהבות שמסביב. נצלו אותה כדי לאחד מחדש את מדורת השבט, כדי לחבר מחדש את החלקים המשפחתיים של כולנו, וכדי לפעול באופן שמח יותר ובעיקר רגוע יותר, כשהמוקד – תחושות של אמון בטחון וקרבה עם אנשים קרובים ועם הבית והמשפחה בכלל.

אבל.. דווקא עכשיו מגיעות לשיאן גם שתי זויות מתח נוספות: השמש בזוית של מתח לפלוטו ומרקורי בזוית של מתח לנפטון כשהוא נצמד לשמש. זה מצביע על סוף שבוע טעון במיוחד, ולא קל…

מה עושים? כל אחד חווה במקום אחר את זויות המתח האלה לפי מפת הלידה שלו. כדאי שנתבונן לעומק ונבין היכן אנחנו חווים אותן: בנושאי חומר וכספים? בדיאלוג הזוגי? בדאגות בנושאי תעסוקה? היכן נמצאות כעת נקודות התורפה שלנו ולפעול להרגעת המצב – בואו לא נשכח וזה חשוב: אלה מתחים שכבר קיימים מתחת לפני השטח – הכוכבים רק מדגישים אותם ומביאים את התחושה של הכאב או הלחץ – בדיוק כמו כאב שינים שתפקידו להודיע לנו שיש בעייה.

ננצל את סוף השבוע הזה גם כדי לא לברוח מהמתחים, וגם כדי לראות ולהבין איך אנחנו מפוגגים אותם בהצלחה באופן מחשבתי, על ידי בניית תסריטי הרגעה ומציאת פתרונות אמיתיים לבעיות שהלחצים האלה בעצם מייצגים מתחת לפני השטח.

בקיצ – לא בורחים מהלחץ, אלא לומדים להתיידד איתו, להבין שהוא בסך הכל מאיר סוג של בעייה, להבין מהי לפי אזור הפעולה שלחוץ עכשיו, ואז – לקחת אחריות על הבעייה הזו, ולחשוב על דרכים יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה בדרך לפתרון. וכאילו כדי לסכם:

בואו ננסה לעשות בדיקות עומק אישיות כדי לראות איך עובדים עם מצב הכוכבים הזה.

זוית המתח של השמש עם פלוטו – היכן נמצאים הכעסים והתסכולים שלי שלא פרקתי, ואיך אני מתמודד איתם?

זוית המתח של מרקורי עם נפטון – היכן נמצא כעת חוסר הודאות בחיי, ואיך אני יכול להתמודד איתו באופן תקשורתי כדי לחזק את הקרקע מתחת לרגלי?

הבנתוש?

ומכיון שהמצב לא פשוט ואפילו מורכב הסברתי הכל באופן מפורט וויזואלי בסרטון שלי. נכון, קצת חפרתי, כשאין ברירה ואני רוצה שתבינו.. מקוה שתיהנו 🙂 ספרו לי בכל מקרה איך אתם חווים את הסופ'ש

אז.. הנה זה…

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים וזה נכון בעיקר כעת כי תיכף כוכב מרס עובר להילוך אחורי! וכדאי להתכונן לתהליך הזה…

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

ומה קורה בסופ'ש למזלות?

טלה

על פניו זה נראה כמו סוף השבוע התקשורתי של הזמן האחרון, טלאים. הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם אבל דווקא עכשיו מגיעה זוית הפעולה בין מרס שליט המזל שלכם לפלוטו לדיוקה. סוף שבוע טעון ורגיש לפנינו, עם פתיל קצר במיוחד: שמרו על עצמכם, והמנעו מויכוחים וריבים מיותרים. סעו בזהירות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לא ליצר זויות עם כוכבים אחרים, ותחושה של חוסר תקשורת עלולה להגיע עכשיו בשישי, אבל הירח עובר למזל סרטן בשבת נצמד אליה וסוף סוף מנסה להפיג את בדידותה על ידי המשפחה המורחבת והצד המשפחתי.. ושניהם מחזירים אותנו לפחות לכמה שעות לקרקע.. וטוב שכך.

תאומים

על פניו זה נראה כמו סוף השבוע הטוב שלכם, תאומימים: הירח שוהה לו במזל שלכם בשישי , אבל זוית המתח בין מרקורי לנפטון המטשטש ומערפל עלולה לקלקל את מצב הרוח הטוב הזה כשהיא מביאה איתה לשולחן תחושות של חוסר יציבות ואי ודאות בתחומים שונים, ומצבי הרוח משתנים במהירות.. נסו להתמקד במקום המדויק שבו מוצאת אתכם זוית המתח הזו עם נפטון.

 

 

סרטן

הירח התאומי בשישי הוא לא ממש המקום החביב על הסרטנים שלנו, שזקוקים עכשיו להתמסר לונוס שבמזל סרטן, אך לא ממש יוצרת זויות עם כוכבים אחרים. זהו זמן להתחבר מחדש ללב, להתבונן לרגע בדברים מבחוץ. בשבת הירח עובר למזל שלכם ונצמד לונוס הרגשית: זה הזמן ליהנות מחברתם של אנשים קרובים שמכירים אתכם כפי שאתם וליהנות מהבית ומהמשפחה.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל שלכם וממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת שמחים כמו שאריות אוהבים.. הירח שבמזל תאומים הופך את השישי הזה לחברתי וחברי במיוחד, אבל בשבת עובר הירח למזל סרטן, והאריה שלנו עלול שלא להיות במיטבו. מומלץ כעת לפעול באופן שקט יחסית, וגם אלה מכם שחוגגים יומולדת – שמחה תמיד יש לאריות, אבל שתפו חלק ממנה לפחות בהמשך היום בעיקר עם בני הבית והמשפחה.

 

בתולה

נראה שאתם הם אלה שנמצאים בשישי הזה במרכז האקשן, בתולות. זהו זמן טוב לצאת לרקוד, לפגוש חברים וידידים מהעבר שמזמן לא פגשתם, ולארח אנשים קרובים לשעות יפות של ביחד. הורים וקרובים – זמן לשדרג את היחסים איתם, להתפייס אם צריך, ולהחזירם לחייכם. זוית המתח בין מרקורי שליט המזל שלכם לנפטון לעומת זאת עלולה לגרום לתחושות של אי יציבות וחוסר ודאות מתחת לפני השטח. מעברו של מרקורי בהמשך השבוע למזל שלכם ירגיע את הרוחות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ששוהה במזל סרטן הופכת אתכם לרכים ורגשניים ואפילו משפחתיים מתמיד, ויפה לראות את המאזנאים משקיעים בבית ובמשפחה יותר מהרגיל בימים אלה. הירח התאומי לעומת זאת מושך אתכם לדרכים: זמן מצוין לסוף שבוע כיפי בצימר בצפון, חברים בדרום, או ידידים שמזמן לא ראיתם במרכז. בשבת הירח עובר למזל סרטן ונצמד לונוס שלנו: זה הזמן למלים רכות, לאיחוד משפחתי נפלא סביב ארוחה גדולה, והתחברות מחודשת לברית המשפחה שמחזקת את כולכם. זמן טוב לחיבור מחודש לבני משפחה שקצת נעלמו מחייכם לאחרונה.

עקרב

בסוף השבוע הזה כדאי לבלות וליהנות בזהירות, ולשמור על עצמכם, עקרבים. הירח התאומי הזה עלול לגרום לכם לפעול בפזיזות ולקבל החלטות לא שקולות הן ביחסים והן בכבישים ובדרכים. זוית הפעולה בין כוכב מרס לפלוטו שליט המזל שלכם מגיעה כעת לדיוקה ובהמשך גם זויות מתח של השמש ומרקורי עם פלוטו: זהירות מכסימלית נדרשת כעת, בעיקר בגלל הפתיל הקצר שלכם. המנעו מכעסים מיותרים ודרמות שלא לעניין.

קשת

זוגיות ויחסים – זה האישו שמודגש במיוחד בשישי הזה, קשתים. הירח התאומי מדגיש את הצורך להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי וביחסים בכלל. זמן לשתף ברגשות ולדבר על הכל, ואם הלב הקשתי ההרפתקני פנוי – זה בדיוק הזמן להיכרות חדשה ומעניינת במיוחד, ולכמה דייטים שמחים. קחו יזמה. בשבת – קחו רגע לקצת מנוחה מהאקשן, החליפו כוחות וטענו מצברים בחברת אנשים קרובים. אתם זקוקים לזה.

גדי

ונוס עושה צעדים ראשונים במזל סרטן המאכלס את בית הזוגיות והיחסים מול המזל שלכם, ועוזרת לכם לפתוח את הלב הגדיי הקשוח, ולתת לרגשות עדינים להכנס, בשבת אז ונוס נפגשת עם הירח, ובעיקר לאלה מכם שנולדו בשלישי הראשון של המזל. עם שהותו של כוכב מרס במזל טלה כדאי להזהר עכשיו מדרמות וסערות בבית ובמשפחה, כשדברים לא קורים כפי שציפיתם. לעומת זאת זהו זמן טוב להשקעה בבית ולנקיון יסודי וארגון מחדש.

דלי

הירח התאומי שם את הדגש על הביטוי הדליי הכיפי, מה שאומר שישי של הנאות ובילויים שמחים במיוחד בסופ'ש הזה, בעיקר כעת כשאורנוס שליט המזל שלכם התרחק מהזוית עם מרקורי ולאט לאט השקט מתחיל לחזור. השמש ומרקורי במזל אריה בבית היחסים שלכם ממול, הם מיקום מצוין להשקעה בפרטנרים שלכם, או בהיכרויות מעניינות. בשבת למרות זאת כדאי לפעול ולבלות בזהירות מכסימלית כשהירח בסרטן, ולא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, בעיקר בכבישים.

דגים

נושאי בית ומשפחה מודגשים בשישי הזה, כשהדגש הוא על הידוק היחסים עם בני המשפחה, כולל קרובים רחוקים שמזמן לא ראיתם. זמן טוב לחזרה לביחד המשפחתי שהייתם זקוקים לו כל כך בזמן האחרון, לארוחות משותפות, שתוף בחוויות, וחיזוק הקשר המשפחתי בין כולם. זוית המתח בין נפטון שליט המזל שלכם למרקורי עלולה להביא איתו תחושות של ספקות אי ודאות ושיחות לא קלות, ויש מצב גם להסתגרות מסויימת בגלל מצבי הרוח האלה. אל תשארו בבית. בשבת עובר הירח למזל סרטן ונצמד לונוס הרגשית: זמן לתת לרומנטיקה מקום, ובעיקר למלה הזו שקוראים אותה אהבה… לבד עדיין? שבת היא המקום לדייט מקסים.

 

ובינתיים – סופ'ש מקסים ורגוע

מיאיר ?

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן