תחזית יומית ובלוג – חמישי 13 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי 13/8

ירח בתאומים 120 סטורן

שמש במזל אריה  120 מרס 150 נפטון (מדויק) ויופיטר

מרקורי  במזל אריה 90 אורנוס (יציאה)

ונוס  במזל סרטן ללא

מרס במזל טלה  90 פלוטו (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו (יציאה אחורנית) .הגל השני?..

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי

הדבר הבולט לעין הוא תהליך שהחל לפני כמה ימים ומחר מגיע לשיא – זוית הפעולה בין מרס הערס לדון פלוטו ראש המאפיה, כמו שאני קורה להם. לא זוית קלה, האמת, אבל.. לא כזו שמעוררת פניקה.

במקביל, מגיעה לדיוקה היום זוית אחרת, קצת יותר רגשנית וקצת פחות מעצבנת.

אבל נתחיל מהתחלה, כרגיל: הירח תאומי מביא איתו יכולת מילולית מקסימה, וכדאי להשתמש בה היום כדי לדבר לשתף ולחלוק. זוית הרמונית של הירח הזה עם סטורן הנוקשה מראה שדווקא עם הסיסטם, כלומר עם הממסד על כל מסגרותיו הדיאלוג שלנו יכול להיות אפקטיבי ומועיל.

זה אומר, בגדול, שאם ניקח יזמה בכוון, ונפסיק כבר לדחות דברים שהצטברו על שולחן העבודה כמו הקנסות האלה מכביש 6 (אלה תמיד עצבנו אותי בטירוף, כי אני תמיד רוצה לעשות מנוי לכביש 6 ולהוריד את זה מהסיסטם ושוכח…בכלל מעצבן אותי המספר הזה, 6. הנה עוד סיבה.) תשלומי החשמל העירייה וכל שאר הזוטות שיכולות להרוס בוקר שלם שמתחיל בירח תאומי חביב שכזה…

אבל אין ברירה כי אם לא היום – נצטרך לעבור סופ'ש אשם שלא עשינו ודחינו, וזה פחות נעים. אז קדימה.

אבל.. יש קטש ביום הזה (קטש? קאץ'? הממ..) והוא נמצא בזוית המתח – עוד אחת מני רבות שממלאות את פרק הזמן הזה – בין השמש לנפטון המערפל ומטשטש, שהיום מגיעה לדיוקה.

זה התחיל אתמול בערפול קל ודווקא סביב מטלות שנראו פרקטיות לגמרי עלו שאלות כמו על מה אני משלם בכלל ואיך כל הכסף הולך על תשלומים וכו, ומתחזק היום כששאלות מהותיות-אך-מעורפלות יותר עומדות לעלות על הפרק – סוף השבוע זה סוג של חשבון נפש שבועי ונראה לי שלא רק אצלי – הקשורות לכספים, ליחסים, ובעיקר אלי, לעצמי, ולגבי המקום שבו אני נמצא בו ממש כרגע יחסית אלי או לילדים וכו כולל שאלות ביצועיות ותפקודיות אחרות.

כן, נפטון הוא סוג של הסחת דעת, והתפקיד הגדול שלו הוא בצמד מלים שמדתמשים בו הרבה בעולמות הרוחניים – להטיל ספק.

בגדול, נפטון מטיל ספק בטיב היחסים שלך עם הסביבה, עם האנשים הקרובים אליך, עם המצב הכספי שלך ועם התנהלותך בחשבון הבנק ובחיים בכלל וכל מה שקשור לתדמיתך. במיקום כזה אנשים הולכים להסתפר, לקנות כמה בגדים חדשים, לשנות לוק, ואפילו להתחיל לשאול חברים על עצמם כדי לקבל פידבק לגבי הידיעה אם הם נמצאים בכלל במקום הנכון.

זה לא אומר שכל אלה יקרו עכשיו, אבל כדאי לזכור שנפטון מייצר מעורבות רגשית גבוהה במקום שבו אנחנו זקוקים להחלטות חד משמעיות, ובמקום זאת אנחנו מקבלים סימני שאלה או שלוש נקודות בסוף המשפט, הטלות ספק, חששות, דאגות, ובעיקר חוסר יציבות.

הטלת ספק, חוסר יציבות, מצבי רוח משתנים במהירות ולעיתים גם צורך מוזר להסתגר מעט, לחשוב על מהות החיים, ולהתבונן בדברים מבחוץ במבט מהורהר וסקפטי מעט..  קורה והרבה עם נפטון, ובזויות הקשות שלו זה הרבה יותר שכיח.

אז הנה אנחנו כולנו, לכודים כביכול בין שתי זויות שונות, האחת זוית של ערפול רגשני ואי ודאות של השמש עם נפטון, והשניה של מתח פרופר בין מרס הערס ודון פלוטו שמגיעה לשיאה מחר אבל כבר היום נותנת בראש, ובגדול.

זה לא נדיר, אגב, אבל גם לא נורא כל כך אם יודעים בדיוק היכן עומדים ומה צריך לעשות, ממש כמו ששוחים במפרץ ובו שני זרמים מצטלבים: אם נשמור על קור רוח ונזרום עם מה שקורה נוכל גם לצאת בשלום, בתנאי שנדע עם איזה זרם לזרום – ועם איזה לא להלחם…

אז עם איזה באמת? על כך – בוידיאו שממש במקרה יש אתי פה בתיק, צירוף מקרים שכזה..:-)

 

והיא עדיין כאן – תחזית האהבה השבועית שלי. קראתי לה – אהבה בזכוכית מגדלת. נכון שזה מתחיל מאמצע השבוע אבל לפחות זה מגיע לחצי הטוב שלו, חוץ מהזוית של פלוטו עם מרס.. וסליחה על הגרון הצרוד שלי הפעם.

 

 

ולמי שמתעניין בקוד הזוגי ובאסטרולוגיה של היחסים – הנה השיחה השלישית שלי עם רויטל מערוץ הזוגיות והיחסים לגבי הכוכבים וחג האהבה, והקונפליקט בין הקוד הזוגי ולקוד ההורי

 

ולמי שגם רוצה יעוץ איתי:

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

ומה קורה היום למזלות?

חמישי 13/8

טלה

ירח תאומי בבית התקשורת שלכם הופך את הטלאים שלנו לתקשורתיים במיוחד. אמנם מרס שליט המזל שלכם מעמיק את הזוית עם פלוטו והלחצים בקו עלייה, אבל היום עדיף לדבר ולשתף במקום לכעוס ולהתמרמר. תנו למלים לעזור לכם לשחרר לחצים, טלאים.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל סרטן ללא זויות עם כוכבים אחרים, והתחושה היא כעת שכל משא העולם הוא על כתפיכם באופן מסויים. הירח שוהה כעת בבית החומר והכספים שלכם, וזהו זמן טוב להתעלם רגע מהמקום הרגשי ולהתמקד בעובדות כמו למשל, מה בדיוק קורה בחשבון הבנק שלכם. המנעו מהוצאות מיותרות.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם מגיע לאיטו החוצה מתוך זוית הפעולה שלו עם כוכב אורנוס התזזיתי, ובעזרתו של הירח ששוהה לו היום במזל שלכם מדגיש את היכולת שלכם לחזור בעדינות לקרקע, וליצור לכם הזדמנוויות חדשות של שיתופי פעולה והתחלות מעניינות. מלות המפתח – יזמה ופעולה.

סרטן

לא ממש היום הטוב שלכם, סרטנונים, ובצדק: הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל תאומים, וקצב הדברים המהיר היום עלול לפעול שלא לטובתכם, אם לא תזהרו. ביום שכזה עדיף להשאר מאחורי הקלעים, להתבונן בשקט בדברים, לתכנן תכניות, ו..לחכות בסבלנות.

אריה

הצד החברתי שלכם מודגש היום עם הירח הזה במזל תאומים מה גם שמרקורי כוכב התקשורת שוהה במזל שלכם ומביא איתו פתיחות רבה. אבל זוית מתח מדויקת בין השמש לנפטון עלולה להביא איתה יום מבולבל ומערפל גדוש מצבי רוח וחוסר ודאות.. מחר מחרתיים זה יעבור.

בתולה

נראה שדווקא אתם נמצאים עכשיו במרכז תשומת הלב, בתולות: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, מחזק את הדרייב שלכם, ועוזר להריץ קדימה יזמות ותכניות לפעולה אם תסכימו לרדת מהגדר. זהו זמן טוב להגדיר לאן אתם רוצים להוליך את האמביציה שלכם בתקופה הקרובה, בתולות.

מאזניים

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה מקורית ויצירתית לפתרון בעיות – הירח התאומי מדגיש את היכולת שלכם עכשיו לאלתר לחשוב מחוץ לקופסה ולמצוא פתרונות לא קונבנציונליים למה שמטריד אתכם. כעת הזמן לחשוב כמה צעדים קדימה, ולא לעסוק רק בכבוי שריפות ובכאן ובעכשיו. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק כנות.

עקרב

גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת שוהים עכשיו בבית הקריירה שלכם, ודוחפים קדימה את העקרב שלוקח לו זמן להתניע, אבל מרגע שהתחיל לנוע – לא יעצור. ונוס הרגשית במזל סרטן מביאה איתה פתיחות אמיתית לרעיונות חדשים וצורך להרחיב אופקים. למרות כל אלה – המנעו היום מסיכונים מכל סוג שהוא.

קשת

המלה דיאלוג הופכת להיות היום משמעותית במיוחד, קשתים. בין אם המדובר בדיאלוג ביחסים שבינו לבינה, בדיאלוג עם הבוס או עם חבר טוב – היכולת היום לפעול באופן מיטבי בדיאלוג של אחד על אחד מודגש במיוחד, קשתים. זה הזמן לדבר לשתף לחלוק.. ובארבע עינים.

גדי

הירח התאומי מאפשר לכם לרתום את משאביו התקשורתיים של מרקורי לתחום המקצועי, ולקדם נושאים שחשובים לכם במיוחד. כעת הזמן לקחת יזמה להזיז דברים לדחוף קדימה נושאים שעלו על שרטון לאחרונה, ולהשתמש בירח הזה כדי לשכנע אחרים בצדקת הדרך שלכם, ולעמוד בהצלחה מול קהל.

דלי

זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס שליט המזל שלכם נעלמת בהדרגה, והלחצים יורדים. הגיע הזמן לחזור לעצמכם, ובעיקר לשקט הנפשי שלכם. הירח שבמזל תאומים היום מדגיש דווקא את הצד היצירתי שלכם: השתמשו בו ליזמה מקצועית חדשה, ואולי גם לשינוי כל מה שקשור לעבודה ולפורמט שאתם רוצים לעבוד בו.

דגים

על פניו זה נראה כמו יום לא קל מבחינתכם: זוית של מתח בין השמש לבין נפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום למצבי רוח משתנים במהירות, ולקושי להתמקד במה שמפריע לכם בימים אלה לפעול באופן ישיר ועוצמתי. החלטות חשובות מכל סוג שהוא ובעיקר בנושאי חומר וכספים נסו לדחות לשבוע הבא.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן