תחזית יומית ובלוג – יום שני 14 לדצמבר 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

שני  14/12

ירח בקשת צמידות מרקורי 90 נפטון 

שמש במזל קשת  120 מרס 90 נפטון (יציאה)

מרקורי במזל קשת 120 מרס 90 נפטון (יציאה)

ונוס במזל עקרב 120 נפטון 60 פלוטו ויופיטר

מרס במזל טלה  90 פלוטו (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו ( יציאה)

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

השמש הירח ומרקורי עדיין במזל קשת ומזרימים אלינו הרבה אנרגיה טובה ליזמה ולעשייה, שזה כבר טוב.

מרקורי כוכב התקשורת שלנו יוצא לאיטו מהזוית עם נפטון שלא עשתה לנו חיים קלים אתמול ואולי אפילו הבוקר, אבל נראה שגם זה לאט לאט מסתדר.

ונוס ששוהה במזל עקרב עדיין מתחילה לחפש מזוודות כי עוד יומיים היא עוברת למזל קשת, ושום דבר עוד לא ארוז…

וסטורן קשישא מחפש את ההליכון ואת הנהג שלו שלא עונה לו בסמרטפון, כי הוא צריך לסיים סידורים לפני שברביעי גם הוא משנה מזל…

בקיצ – או שדברים מתחילים להסתדר, או שדברים מתחילים להתארגן לקראת שינוי – והיום ומחר אלה בדיוק הדברים שקורים, בין לבין…

כשהשמש ומרקורי יוצאים מהזוית עם נפטון – הכל באמת יהיה אפשרי, וזה אמור לקרות סופית מחר או מחרתיים, ומזג האוויר המוזר שבחוץ מוכן לחכות עוד קצת עם כל הסופה הזו שהבטיחו כדי שלא לבאס את מי שיצא בלי מטריה ועלול להתקע בדרכים…

אבל מעבר לענני הגשם שאמורים להיות עכשיו בהיכון מעל הים התיכון וקצת מחכים לפקודה מתי להכנס סופית לטווח, יש משהו שכן קצת יכול להדאי: זו זוית הפעולה המתבשלת עכשיו בין כוכב מרס שנע באיטיות קדימה במזל טלה, לבין פלוטו היצרי והכוחני שנמצא במזל גדי.

נכון, הזוית הזו רק התחילה והיא עדיין רחוקה ממימוש, אבל אפשר כבר להתחיל להרגיש את הויברציות האלימות שלה בתגובות באינטנרט, בטלביזיה, בפוליטיקה… משהו קצת אפלולי מתגנב שם, ודווקא בחג האורים שלנו.

אוף..

אתמול כשטיגנתי את לביבות הגבינה לפני שהדלקתי את הנרות, היה רגע אחד שבו הרגשתי את השלמות הזו שבה טקס הדלקת הנרות היא עלי: לא הדלקת נרות עם סבתא עמליה או סבתא תמר, לא הדלקה סתמית מול הטלביזיה או עם חברים… הדלקה שלנו, של המשפחה הקטנה שלנו, משפחת טריבלסקי: אבא, אמא, ושני גוזלים שמחכים לערימת לביבות הגבינה שאבא הכין לפני שהוא מדליק ונותן את השמש ליונתן… והפעם – הכל על אבא. ודיר בלק שלא יגידו שהם טעימות!

קצת התאכזבתי כששניהם ביקשו שאצפה אותם בשוקולד השחר, אבל כנראה שזה חלק מהעניין, וכששרתי את מעוז צור והפה של שניהם היה מלא בלביבות ולא יכלו לשיר, הבנתי שזה הזמן שלי: שרתי בקולי קולות, זייפתי בכיף, והם ומירית המהמו מולי, נהנים מהכל ומהקול, ואף אחד לא אמר מלה…

ואחרי הדלקת הנרות הזו – אני מוכן ומזומן גם לשיר באנו חושך לגרש גם מול פלוטו שהחליט לאיים על מרס שלי…

אתה לא לבד, אני אומר לו. כולנו פה יחד מכבים גיבורים, או קיי? מרס נאנח וממשיך לנוע קדימה, אל תוך הזוית, העננים ממשיכים להתקדם אל מישור החוף, והחיים ממשיכים להתקדם לקראת החג הבא שבו שוב אבא ינסה לאלתר משהו שלא עשה כל חייו: להיות המוביל המרכזי של החג!

רגע, זה פורים, לא? אופסס…

יהיה מעניין.

 

 

תחזית אהבה  13 לדצמבר 2020

 

אז.. באנו חושך לגרש

ונוס עוברת ליסוד האש

זה הזמן כאן לפלרטט

ולא רק לקחת – אלא גם לתת..

סורה חושך על השחור

כי ונוס שלנו מביאה את האור…

 

בקיצ.. חקשמח!

 

 

@

שוב מזמין את כוולן לערב מבוא לקראת שנת הכוכבים החדשה שלנו:  ערב מבוא לנשים בלבד (הפעם) : ערב מיוחד שיציג סדנה מיוחדת שלי ושל רינת בורג היועצת העסקית שעוד איש לא עשה כמוהה מעולם: סדנת הסולם.

 האמת שאני באמת מתרגש מהמיזם הזה שאף פעם לא עשיתי כמוהו , ועוד יותר מתרגש משיתוף הפעולה שלי עם רינת שהאמת מרגש את שנינו ואת כל אלה שהצלחנו לגעת בהם ובחייהם בערבים שעשינו בערבים של 'על כוכבים ועסקים', והכי מתרגש לראות איך כל זה הולך ל קרות בשנת 2021 שהיא באמת שנה סופר מיוחדת והכי מרגשת מבחינה כוכבית שאפשר!

בקיצור, חפרתי יותר מדי כרגיל, ואת השאר אפשר לשמוע בערב המבוא למיזם, הנה כאן :       ערב שכזה 

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שני  14/12

טלה

הירח שוהה עדיין במזל קשת כשהיום הוא צמוד למרקורי כוכב התקשורת שלנו, וזה בהחלט עוזר לטלה לתקשר טוב יותר והיום גם בשיחות עומק, ולא רק סמול טוק. זהו יום מצוין לפתח רעיונות גדולים, לחשוב לטווח ארוך, לראות את כל התמונה – וגם לתכנן את המהלכים הבאים שבה. הפעילו את הראש.

שור

מקבץ כוכבים גדול במיוחד במזל קשת ממשיך לתזז אתכם, ולהריץ אתכם במגוון פעילויות מטלות ומשימות, והקצב המהיר הזה הוא לא משהו שהשור מת עליו: תנו לו ללעוס משהו טעים בשקט בכורסה, ובאמש'כם – עזבו אותו! אוף.. ולכן היום כדאי לפעול בזהירות, וללא סיכונים.

תאומים

שלושה כוכבים – ומהמרכזיים שבהם – נמצאים כעת ממול בבית הזוגיות והיחסים כולל מרקורי שליט המזל שלכם, והתאומים שלנו מוצא את עצמו נאלץ לקיים דיאלוגים בכמה חזיתות.. אולם זוית הפעולה בין מרקורי לנפטון עדיין בסביבה, וכדאי להזהר מאוד מתקשורת שגויה, ופרשנויות מוטעות.. היו עצמכם!

סרטן

הירח שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל קשת האנרגטי, אלמנט שעלול לגרום לכם לפעול בפזיזות ולקחת החלטות שגויות. צמידות בין הירח לכוכב מרקורי עשויה להביא איתה היום כמה וכמה שיחות מעניינות. תנו למלים לפעול היום ולהזיז דברים, אך אל תקחו סיכונים, לא בנושאי כספים ולא בכבישים

אריה

הלחצים הולכים ויורדים, ולאט לאט חוזרת לה האופטימיות. זהו יום נוסף למקבץ הכוכבי הגדול במזל קשת, שמביא אליכם ים של אנרגיה חיובית, בתנאי שלא תבזבזו אותה על שטויות. גישה מקורית ויצירתית יכולה להביא איתה כמה רעיונות מעניינים שכדאי לבצע בתקופה הקרובה. גם היום הלב פתוח ובעזרת מרקורי שצמוד לירח יכולות לצאת גם המלים הנכונות, בחיזור עדין…

בתולה

התמונה מתחילה להתבהר והלחצים יורדים, כשמרקורי שליט המזל שלכם מגיח החוצה מתוך זוית הפעולה עם כוכב נפטון, אבל המעורבות הרגשית עדיין גבוהה, ויש בהחלט קושי לחשוב ולפעול באופן מעשי. אולי משום כך כדאי לחכות עם ההחלטות הפרקטיות להמשך השבוע, בתולות.

מאזניים

הירח שוהה בבית התקשורת, והופך את היום הזה לתקשורתי ויעיל במיוחד, מאזנאים. מכיון שגם מרקורי כוכב התקשורת כאן, אפשר לומר שזהו היום הטוב של השבוע מבחינת יזמות תקשורתיות: זה הזמן ליזום, לשתף, לקדם ולשווק, ולגרום לדברים לקרות.

עקרב

נושאי חומר וכספים ממשיכים להעסיק אתכם גם היום, עקרבים. זהו זמן טוב לעסוק במשאבים שלכם, ובמה שחשוב לכם באמת הקשור לתחום הכלכלי. זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם בנושאי כספים לתקופה הקרובה, ולחשוב על יזמה פרקטית חדשה.

קשת

נראה שמקבץ גדול במיוחד של כוכבים נמצא עדיין במזל שלכם: השמש הירח ומרקורי – כל אלה מביאים איתם מעבר ליום ההולדת גם עוצמה ומיקוד, ויכולת טובה להזיז דברים ואפילו להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד. יום טוב למשימות ויזמות מיוחדות.

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, אבל נראה שהם יאלצו לחכות עוד קצת: מקבץ הכוכבים הגדול שבמזל קשת גורם לכם שלא להיות במיטבכם גם היום, ולכן מומלץ לעשות היום קצת פחות, ולנוח יותר. התחלות חדשות ויזמות מעניינות – נסו לדחות את כל אלה למחר, גדיים.

דלי

התחום החברתי מודגש היום, דליים, ולכן כדאי להשקיע בו קצת יותר. אתם נכנסים בקרוב מאוד לתקופה חדשה ומאתגרת, ולכן כדאי כבר עכשיו להתחיל להתמקד בתכניות עתידיות, ובחשיבה לטווח ארוך. סטורן תיכף עובר למזל שלכם, וכדאי להתארגן.

דגים

אמביציה קריירה ודרייב – כל המלים האלה ועוד כמה מודגשות גם היום, ואם רציתם להזיז דברים ולהעביר הילוך אתמול והמשכתם להסס – היום יש לכם הזדמנות טובה לעשות את זה. הגיע הזמן לפעול בנחישות ובתקיפות, ולא לפחד לקפוץ למרכז המגרש.

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן