תחזית יומית ובלוג – יום שלישי – 3 לנובמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי 3/11

ירח בתאומים 120 ונוס  90 נפטון 60 מרס

שמש במזל עקרב  180 אורנוס (יציאה) 120 נפטון

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי

מרקורי במזל מאזניים בהילוך אחורי ועוצר 90 סטורן (יציאה)

ונוס במזל מאזניים 150 אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל גדי צמידות פלוטו

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי

 

ירח תאומי יוצר זוית הרמונית עם ונוס הרגשית – זה נחמד כשאפשר להחליף כאפות ולשתף בהגיגים – גם יוצר זוית פרקטית עם מרס, שזה מצוין לשיתופי פעולה בין רגש לאקשן ובין הצד המרגיש לצד המוציא לפועל, אבל גם יוצר זוית פעולה עם נפטון שזה ערפול ובלבול ובלגנים קטנים ולא ברורים…

וזה – מבאס.

כן, כשהכל כל כך הרמוני ורק מצפה שתזוז לכוון אסרטיבי, אז ההילוך האחורי הזה של מרקורי שעוצר היום ותוקע הכל מצד אחד, והזוית הזו של הירח עם נפטון מצד שני, ולא נדבר גם על הזוית של ונוס עם אורנוס שמחר תהיה ממש מדויקת אבל זוית של מתח כזו קצת הורסת לך את ההרמוניה של היום הזה שבו השמש זורחת באופן נקי ומקסים כל כך, כאילו הגשם אתמול שטף לא רק את השמשות של המכונית שלי מכל העיגולים האלה של הברוש שנפלו עליה אלא גם את הזגוגית של השמש עצמה, והיא מבריקה כאילו הלכה לשטיפת הכל כלול בין העננים והברישו אותה שם שחבל על הזמן..ץ.

וכל זה מתקלקל בגלל המרקורי התוקע ונפטון הממסמס, והכובד של סטורן ומרקורי עוד באוויר.

כן, יש ימים של חבילות הכל כלול כאלה גם בכוכבים: רצית שמש ונוס הרמוניים? קיבלת נפטון מבלגן ומרקורי עוצר וסטורן מזמבר… באסה

אז מה עושים עם כל זה? מחפשים משהו שיוכל לחבר את הכל לאיזה אריזה קומפקטית שכזו, שתהפוך את הכל למשהו יצירתי כמו סדנה מיוחדת לנשים ששוב ושוב חוות ניתוק רגשי ולא מבינות למה, או סדנת פרידה לאנשים שלא מצליחים לפנות את הלב ולהפרד תקופה ארוכה מקשר שתוקע אותם, או לעשות בובת ספוג גדולה כזו עם הילדים, אבל ממש ענקית עם יד אחת כזו ולדבר דרכה מהבטן שזה ממש בא לי…

כן, יש רעיונות, אבל כשנפטון בשטח גם הם מתמסמסים, איכשהו, וצריך לשרוד את הברנש.

אז מה בכל זאת? כמה מעשים פרקטיים פשוטים יכולים לסדר אותך נפלא אם תרצה או לא. החיים פשוט מעמידים אותך לקיר ואומרים לך: חבריקו.. עד כאן. למשל: לקפוץ לכלבו ולא לשכוח גם את הנוזל ניקוי פיורי או מיורי או משהו כזה, ולהתקשר בקשר לנעליים ליונתן, להתעניין אצל חברים בקשר לגור חתולים שיונתן שתיכף יש לו יומולדת רוצה, ו…לכתוב. כן, לכתוב, והרבה, וזה – מסדר לי את הראש הכי טוב.

אז כותבני.

אז.. מה עוד היום בכוכביים (במבטא פולני בולט)?

השמש במזל עקרב הקשוח יוצאת כבר מהזוית עם אורנוס, אבל הסכין החד שלו עוד בסביבה, והוא בשקט יכול לגזור רגעים יפים לפרוסות דקות וחסרות משמעות ולגרום לך לקחת ספייס ולהתרחק מהרגע, להפוך אותו ללא אישי, ולהתבודד בבועה. זה אורנוס, וזה טיבו.

מרקורי כבר עוצר סופית. זה כמו שאתה צולל ומגיע לאיזה חמישים מטר עומק וזהו. עוצר וצף. צף בלי תנועה, ורק הבועות שיוצאות מהמסיכה מסבירות לדגי האלמוגים שאתה עוד חי ולכן מהר להסתתר באיזו שושנת ים מקומית…

אז זהו, שהתקשורת עומדת. מי שאמור להתקשר לא מתקשר. אתה מקשר ומתברר שהוא טעה – זה לא בתשע אלא בעשר, ומתברר שגם אתה טעית: זה לא היום אלא מחר. אוף… לא נורא. כשמרקורי לא זז, גם תאי התקשורת המנטליים הפנימיים עוצרים, ומסתכלים אלה באלה במבוכה: מה עכשיו? לדבר עם מישהו? להתקשר למישהו? ומה להגיד אם כן? המלים בעצמן שרצו כבר לצאת עוצרות בגרון והופכות לדבוקה שמסתבכת עם עצמה כמו קבוצת צנחנים שהמדריך עוצר אותם בפתח המטוס: חכו לירוק…

אז זהו, שאין ירוק. אין צבע בכלל. ואתה צריך להחליט לאן אתה לוקח את זה מכאן, ותודה, סילבו פלה, היה נעים, ומעכשיו אי אם טייקינג אובר. לאן? אנא עארף. לאן שהמחשבות ילכו.

מרס עדיין בהילוך אחורי במזל טלה, מחפש איזה זוית עם מישהו לפני שיתחיל בעצמו להרהר באפשרות של חזרה: הלו, מישהו רוצה לשחק קצת עם איזה מרס אבוד, לכסח מישהו, לשלוח איזה טוקבק נשכני? לא מרס, מרסי בוקו אבל לא. לא עכשיו. עכשיו לריב זה כמו למות, כשאין לך מלים, או איזה חוד, וכולך מעוגל ורך.

אז זהו. סקרנו את הכל. מחר מרקורי ינוע קדימה, ונוס תהפוך את הזוית שלה עם אורנוס למדויקת ואז ממש כדאי יהיה להזהר בשיחות עם נשים חכמות ואכזריות כי לא יהיה לי סכוי אם ארגיז אותן, אבל אם מרקורי ישנה כוון… אולי אולי תגיע פיסה של ישועה מנטלית, איזה גלגל הצלה רך ואסוציאטיבי, חבר טלפוני שיתקשר ויעלה לי עשר נקודות או כוס קפה, ואיזה כוון חדש שסוף סוף יוביל אותי ליציאה מהבועה הזו, הבועה שלא נגמרת. הגענו? לא, בוביק. שתוק ותמשיך ללכת.

אני ממשיך, ובראש כבר טווה לי חרוזים: בארצות הברית בוחרים נשיא. וזה קורה כשהבלגן עם נפטון מגיע לשיא. כעת גם השקט הוא דבר יחסי, ופלוטו לא כוכב אלא ענק ננסי…

סטופ. הגענו. תודה, מדריכי היקר.

אני יוצא מהבועה, שקט, קריר, חשוף כמו חשופית שזוחלת על מדרגות העץ של הבית שממול. יוצא החוצה. דממה. ובחוץ: אסטרולוג פריך עם קוקו פרוע, הולך יחף על הדשא, וחיוך גדול על פניו.

@

 

@

והנה התחזית השבועית –  בלי וידיאו כי המיקרופון התקלקל.. אוף, מרקורי הזה 🙁

מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 1 לנובמבר 2020

 

 

המפגש ביני לבין רינת בורג היועצת העסקית משבוע שעבר :שווה להקשיב עד הסוף…

 

@

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי  3/11

טלה

הירח שוהה עדיין בבית התקשורת שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לקדם דברים שחשובים לכם בעזרת שיחות מ ממוקדות מטרה ולעמוד בהצלחה מול קהל. זהו זמן טוב לשיחות עומק שעוזרות לקדם את מה שחשוב לכם באמת. תנו עדיפות למלים.

שור

נושאי חומר וכספים עדיין משמעותיים במיוחד היום, בעיקר כשונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית של מתח עם כוכב אורנוס. ביום שכזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, לא להוציא כספים על מה שאין לכם בו צורך אמיתי, ובגדול – לשמור על מה שיש. זהירות.

תאומים

זהו יום נוסף שבו אתם הם אלה שנמצאים במרכז תשומת הלב, תאומימים. כעת הזמן להשלים תהליכים שלא הספקתם אתמול, אולם לא להתרכז כשדברים קורים לאט: מרקורי שליט המזל שלכם עוצר היום ומחר יתחיל לנוע בהילוך רגיל. סוף סוף…

סרטן

לא ממש היום הטוב שלכם, סרטנונים. הירח ששוהה במזל תאומים מדגיש את היכולת שלכם לפעול היום בעיקר מאחורי הקלעים, אבל אינכם במיטבכם כעת בכל מה שקשור למרכז הבמה. זמן להוריד הילוך, ולחזור לעניינים – ובגדול – רק בחמישי.

אריה

הצד החברתי שלכם פעיל היום במיוחד, אבל כדאי להזהר עדיין מזוית העימות של השמש שליטת המזל שלכם עם אורנוס: כעסים פתאומיים וניתוקי קשרים ממש לא יעזרו לכם בימים אלה. גלו איפוק.

בתולה

הירח שוהה בבית הקריירה שלכם יום נוסף, ומאפשר לכם להזיז לדחוף ולהפעיל את מה שחשוב לכם באמת בימים אלה, בתולות. למרות הילוכו האחורי של מרקור הרי שהשמש שבבית התקשורת שלכם יכולה לעזור לכם לפתוח קשרים מקצועיים וקשרים חברתיים חדשים, בתנאי שתקחו יזמה. בערב – בילוי שקט.

מאזניים

פתיחות לרעיונות חדשים וגישה פתוחה ומאפשרת בהחלט עוזרים לכם לקדם היום יזמות חדשות ומעניינות, אבל חשוב להזהר מזוית המתח בין ונוס שליטת המזל שלכם לבין אורנוס: שינויים קיצוניים במצב הרוח או צורך פתאומי להיות לבד או כעס לא צפוי, עלולים לקלקל יחסים נאים, היום או מחר. קרפול.

עקרב

זהו יום שבו חשוב להתנהל בזהירות, ולא לעשות שטויות. החלטות פזיזות וגישה אימפולסיבית עלולים להרוס לכם יותר ממה שנראה לעין, ולכן כדאי לחשוב פעמיים לפני כל פעולה ועשייה. החלטות משמעותיות באמת – נסו לדחות לשבוע הבא, עקרבים.

 קשת

הירח שוהה במזל תאומים מול המזל שלכם ומאפשר לכם לנקוט היום בדרך של דיאלוג ישיר בגובה העינים כמקום שבו אפשר להגיב באפקטיביות או לשנות דברים. ישירות וכנות – אלה תכונות האופי הבסיסיות של הקשתים, והן מתאימות ליום הזה במיוחד. זמן לשיחות שנועדו לנקות משקעים רגשייםש שהצטברו.

גדי

גם מרקורי וגם ונוס שוהים עכשיו בבית הקריירה שלכם, אלא שהיא הולכת קדימה והוא אחורנית, מה שאומר שכדאי להתקדם עכשיו במה שחשוב לכם אבל בזהירות רבה, ולסגור מעגלים שהפריעו לכם. זוית הפעולה בין סטורן למרקורי עלולה לגרום לתקשורת לא אפקטיבית. התמקדו בעובדות.

דלי

גם לדלי יש ימים שבהם הוא רומנטי במיוחד, וזה בהחלט אחד מהם. הירח התאומי מדגיש את היכולת שלכם כעת לעשות את מה שאוהבים באמת, ולבלות עם מי שלבכם פתוח אליו. יום מצוין לחיזור עדין אך תקיף אם לבכם הרך פתוח, ולהרבה אהבה משעות אחר הצהריים ועד השעות הקטנות..

דגים

הירח שוהה בבית המשפחה שלכם גם היום, והדגיג יכול לבלות חלק מהיום הזה בלסדר לנקות ולארגן מחדש את האקווריום הפרטי שלכם, ולהתמקד מאוחר יותר גם בשדרוג היחסים בתוך המשפחה. כעת הזמן לשיחות רגועות, ולחזרתה של תחושת הביחד.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן