תחזית יומית ובלוג – יום שלישי – 13 לאוקטובר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי   13/10

ירח בבתולה 120 אורנוס

שמש במזל מאזניים 90 יופיטר (יציאה) 150 נפטון (יציאה) 180 מרס (כניסה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי 90 פלוטו (יציאה) 90 יופיטר (כניסה)

מרקורי במזל עקרב  180 אורנוס (יציאה) 120 נפטון 60 ונוס

ונוס במזל בתולה 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

גם הירח וגם ונוס הרגשית שוהים היום במזל בתולה השייך ליסוד האדמה, ואכן כולנו צריכים עכשיו קצת קרקע מתחת לרגלים, ללא ספק. מה שיפה הוא שהיום גם הירח וגם ונוס יוצרים זוית הרמונית לאורנוס וזו הזוית היחידה שלהם, אלמנט שמאפשר לנו להתמקד בנושא אחד או שנים ולעשות זאת מתוך הרמוניה ולא מתוך לחץ מכל סוג שהוא.

מחר קורה סופסוף התהליך הזה שכולם מדברים עליו: כניסתו של  מרקורי כוכב התקשורת להילוך אחורי, אבל אפשר בהחלט להרגיש את זה כבר ביומיים האחרונים. קלקולים של מכשירים חשמליים, קניות גרועות, שכחה של מפתחות סלולרי ופה ושם גם של הראש (לפחות של החלק הפעיל שלו, זה שמכיל חומר אפור לא מזוהה..(

אבל הלחץ העיקרי על מרקורי הוא לא ההילוך האחורי הזה שעליו אדבר יותר בהרחבה מחר, אלא זוית העימות עם אורנוס שממול שמעלה את האינטנסיביות התקשורתית שלנו, את רמת הגריות (תמיד רציתי להשתמש במלה הזו..) שלנו ואת רגישות היתר למלה כזו או אחרת, אבל במקביל יכולה להפוך חלק מאתנו גם ליצירתיים במיוחד תוך הפלת אסימון או שנים לגבי פעילות עם עזרים טכניים כאלה ואחרים, ופריצות דרך מחשבתיות.

כן, אורנוס בהחלט יכול להעניק בונוסים מעבר לעצבנות האינסופית הזו שהוא מכניס לכל מגע שלו עם כוכבים, והוא גם מפעיל אותי בעוצמה ובהתלהבות כשאני שומע עכשיו מוסיקה מאפליקציה מדהימה שהורדתי – צריך רק לדעת איך להשתמש נכון באנרגיה שלו, ולהזהר שלא להגיב לה במצבים עדינים ובניואנסים רגישים, אלא בעיקר במצבים שדורשים פעולה מהירה ותשוקה חזקה להוציא את האנרגיה הזו בעוצמה (לא, לא סקס.. סורי..)

מה זה אומר? לתת למלים להתחבר לך לכריות של האצבע קצת מתחת לאפידרמיס, ולהפעיל אותן במהירות שמאתגרת את המוח לחשוב מהר ולשלוח את הפולסים האלה באופן אסוציאטיבי כמעט בלי לחשוב בזמן שהמקלדת מעלה עשן… כנכן, זה אורנוס במיטבו.

רק צריך להכיר אותו קצת, מבפנים, ואת היכולות שלו להכניס חיים שלמים לתוך סנטימטר מרובע של אפידרמיס, כמו שהזכרתי קודם בלי לפחד כלל.

עוצמה, מהירות – אבל גם אפשרות לחוסר סבלנות וסובלנות למי שאתנו שחושב לאט מדי מרובע מדי ו…משעמם מדי. רבאק, תנו גז! זה מה שצועק אורנוס ומרקורי ממול מתאמץ מתאמץ ו.. נשבר ונכנס בדווקא להילוך אחורי, סטייל – מה תעשה לי?

את הקונפליקט הזה אנחנו יכולים להרגיש היום בין הקצב הפנימי וכל התובנות ובין המוגבלות שלנו להפנים ולעבוד איתו ולהתעלם מכל שרשרת הלחצים שממול, החל מהילד הבוכה וכלה במכונית שצריך להביא למוסך, ליד שמגרדת ולבטן שצריכה לרדת ולשן ההיא משמאל שמתחיל לכאוב, בחיי..

אורנוס מתפקע מצחוק. אבל הוא לא היחידי שמעצבן שם למעלה עכשיו: מרס ממשיך לנוע אחורנית ותיכף נכנס לזוית פעולה עם יופיטר כוכב השפע, וגם את זה אנחנו יכולים להרגיש כבר בבטן, אבל עוד בקטן, את האנרגיה שמתבשלת שם דיפ דאון ורוצה לפרוץ החוצה בענק ולרוץ למרחבים… אווווו! אבל הסגר פגר הזה שקצת מסרס את האנרגיה הזו  והמחויבויות, כן…

אבל כן, היא שם האנרגיה הלוהטת הזו שמחר נרגיש אותה אולי טוב יותר גם דרך השמש שיוצרת זוית כזו במקביל עם יופיטר, וכמובן היא מול מרס שמוציא לה לשון אבל היא לא יכולה להגיב – היא מתקדמת קדייה והוא ממשיך לנוע אחורנית, מנפנף בידים מחלון הנהג עם מכסה בגז' פתוח, וכל הרוח שהוא יכול לספוג שם…

ובתוך כל זה, באמצע כל הבלגן הקוסמי בין גלקטי הזה – אנחנו, והשטויות שלנו, מנסים לפרכס, למרכס, לעשות קפה חדש, לכתוב איזה טוקבק, ולהרגיש שייכות בין מה שקורה לנו בפנים לבין מה שקורה שם בחוץ, בעולם ולשלב בין השנים.

וזה לא ממש קל, בטח לא כשמרקורי עוצר עכשיו, משלב ידים, ותיכף מתחיל לארוז כדי להתחיל מחר לנוע אחורנית במונית העננים שלו.

 

@

ומה קורה בכלל בשמים השבוע?

 

 

@

ןומה קורה..באהבה השבוע?

 

בקיצ – רק אהבה, חברים!

מיאיר 🙂

@

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

ומה קורה למזלות?

שלישי 13/0

טלה

אחרי יומיים מלאי אקשן עובר הירח למזל בתולה, והגיע הזמן לכל הסידורים והמטלות שאיכשהו פספסתם בדרך. תשלומי חשבונות מסוגים שונים, סידורים בטלפון בעיריה ומוסך – זמן לעשות את כל מה שחייבים גם אם לא מתחשק..

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל בתולה וביחד עם הירח שגם הוא עובר לשם אפשר לומר שזה אחד הימים היותר יצירתיים של השבוע מבחינתכם, שוורים. זה בדיוק הזמן לחשוב מחוץ לקופסה, להתנהל אחרת ממה שקבוע ורגיל אצלכם, ולקחת יזמה. קדימה.

תאומים

שהותם גם של הירח וגם של ונוס הרגשית במזל בתולה מעודדת את התאומים שלנו להשקיע קצת יותר בבית ובמשפחה, ולשדרג את התקשורת הביתית. מרקורי עובר למצב עצירה כשמחר הוא משנה כווון ועובר להילוך אחורי.. יהיה מעניין.

סרטן

הירח וונוס שוהים היום בבית התקשורת שלכם, אלמנט שהופך את היום הזה לתקשורתי במיוחד. זהו זמן לתת למלים שלכם את הכוח לפעול ולהפעיל וביחד איתם להרים טלפון להפגש בזומים ולהיות תקשורתיים כדי להעביר ולשתף את מה שבאמת עובר עליכם עכשיו.

אריה

השמש שליטת המזל שלכך נכנסת עמוק אל תוך זוית הפעולה עם כוכב פלוטו שתגיע לשיאה מחרתיים אבל כבר עכשיו אפשר לחוש את הפתיל הקצר והדרמות שמתחילות להרים ראש בסביבה. נסו להמנע מלעשות עניין מדברים שאפשר להחליק בקלות, ושמרו על האנרגיה.

בתולה

אל ונוס ששוהה במזל שלכם  ועוזרת לכם בימים אלה לפתוח את הלב מצטרף גם הירח וביחד הם הופכים את היום הזה לרגשני מצד אחד אך בהחלט מסוגל לעזור לכם לקדם דברים שחשובים לכם. פגישות חשובות מסוגים שונים – זה בדיוק הזמן להשקיע בהן, בתולות.

מאזניים

גם הירח וגם ונוס שוהים מאחורי הקלעים וזה לא אחד הימים שבהם כדאי לנסות ולהתאמץ ולהלחם על מה שלא בא לכם בקלות, בעיקר כי אתם לא ממש במיטבכם עכשיו. כעת הזמן להוריד הילוך. לדחות פגישות חשובות לחמישי או שישי, ובינתיים – לנוח..

עקרב

הצד החברתי שלכם הופך כעת פעיל במיוחד כשאל ונוס הרגשית ששוהה בבית החברתי שלכם מצטרף גם הירח, ומביא איתו קסם משלו שעוזר לכם בעיקר לשתף פעולה עם אחרים לצורך מיקסום תוצאות ותהליכים. העקרבון שלנו חייב לצאת קצת מעצמו ולא להתעקש על עשייה סוליסטית… פעלו בשנים!

קשת

כוכב מרס שוהה עכשיו בהילוך אחורי ומתקרב לאיטו לקראת זוית פעולה עם יופיטר שליט המזל שלכם, אלמנט שמביא איתו דרייב חזק לעשייה וליזמות חדשות ורצון להעביר הילוך ולהתחיל לרוץ קדימה. זה הזמן להגדיר מטרה ראויה שתצדיק את המהלכים האלה.

גדי

מיקומם של הירח וונוס במזל בתולה מדגיש את הצורך היום לראות את כל התמונה לחשוב לטווח ארוך ואפילו לשנות את הגישה. כעת הזמן אכן לא רק לכבות שריפות אלא גם להתחיל לעבור למצב של צמיחה והרחבת אופקים, וקביעת דרכי פעולה חדשות. קדימה.

דלי

היום הזה מצריך מכם זהירות מיוחדת, דליים. זהו זמן לחשוב פעמיים לפני כל פעולה ועשייה ולא לקחת סיכוני מכל סוג שהוא. מרקורי כוכב התקשורת עדיין שוהה מול אורנוס שליט המזל שלכם ומאפשר לכם להתמקד בעיקר בתקשורת חדשנית מסוג אחר, ופריצות דרך מעניינות בתחום שלכם, אם תאפשרו להן להתרחש.

דגים

אל בית הזוגיות והיחסים שלכם שם שוהה כבר ונוס הרגשית מצטרף היום גם היום, והשנים האלה יכולים היום ומחר לעשות מהפך קטן בכל מה שקשור ליכולת שלכם לשדרג את הקשר הזוגי ואת התקשורת עם בן או בת הזוג: זמן מצוין לשיחות של אחד על אחד, ובארבע עינים. תנו מקום גדול יותר בעיקר להקשבה, ולא לדיבור.

ובינתיים – יום פורה

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן