תחזית יומית – יום רביעי – 14 לאוקטובר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 14/10

ירח בבתולה צמידות ונוס 120 אורנוס ויופיטר 180 נפטון

שמש במזל מאזניים 90 יופיטר (יציאה) 90 פלוטו (כניסה)  180 מרס (כניסה)

מרס במזל טלה  בהילוך אחורי 90 פלוטו (יציאה) 90 יופיטר (כניסה)

מרקורי במזל עקרב עובר להילוך אחורי (!)  180 אורנוס (יציאה) 120 נפטון 60 ונוס

ונוס במזל בתולה 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

היום הזה נפתח בצמידות בין הירח לוונוס, צמידות חביבה ורגשנית למדי שאם לא היה ים של אקשן נוסף בכוכבים, אפשר היה בהחלט ליהנות ממנה..

אבל זה לא המצב בגדול, זהו יומו של מרקורי: הוא שוהה במזל עקרב הטעון והכוחני, והיום נכנס להילוך אחורי שימשך שלושה שבועות.

מה זה בכלל אומר? בגדול, מרקורי הולך קדימה שלושה חודשים – ואחר כךבמשך שלושה שבועות הוא יוצא להילוך אחורי. זה לא באמת הילוך אחורי זה בעצם סוג של סיבוב סביב צירו אך כך זה נראה.

זה אומר ששלושה חודשים הוא שורף שטח, ואז במשך שלושה שבועות הוא מעכל את כל מה שקרה בזמן הזה, משדרג את ההחלטות היזמות והעשייה שביצע, סוגר מעגלים שמיצו את עצמם ותוך כדי כך גם משדרג החלטות שעשה, ובעצם כל תהליך ומעגל שהוא קשור אליו עובר סוג של בחינה מחודשת.

בזמן שכזה גם מערכות היחסים שלנו עוברות התבוננות נוספת. יש מקרים שדווקא עכשיו אחד מהשנים לוקח לו פסק זמן זעיר כדי לחשוב מה הוא רוצה להמשך הקשר, אם בכלל.

יש מקרים גם שקשרים נגמרים עכשיו, כי הגיע הזמן לסיים אותם עוד קודם אבל משהו במומנטום העכשוי מאפשר זאת..

זהו זמן לא ממש טוב להתחיל דברים חדשים אבל בהחלט טוב לבצע דברים שהוחלט עליהם עוד קודם. שדרוג החלטות תקשורת עם אקס או אקסית מיתולוגית שחוזרים לחיינו ובכלל אנשים מהעבר שפתאום מרימים טלפון… מרקורי מנסה לגרום לנו למצות ככל האפשר את הכאן העכשיו והקודם, לפני שיעזור לנו להתקדם הלאה.

זה עלול לתסכל כי אנחנו שוכחים ים של דברים, אבל גם להפתיע – הרבה מאוד שיחות עכשיו הופכות להיות שיחות עומק על מהות החיים, וזה בהחלט מביא איתו סוג של חשבון נפש אמיתי שכל אדם יכול לעשות עם עצמו עכשיו לגבי המקום שבו הוא נמצא, ולגבי המקום שבו הוא היה רוצה להיות…

מי בעיקר יושפע מהילוכו הנוכחי של מרקורי במזל עקרב? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, עקרב אריה דלי ושור.

אבל לא רק מרקורי בשטח…

השמש נכנסת לזוית פעולה אימתנית עם פלוטו היצרי שתגיע לשיאה מחר,  ויש הרבה אקשן בסביבה, כולל גישה כוחנית ואלימה: השמש ופלוטו מוציאים לאור הרבה דברים מתחת לפני השטח, אבל שיקול הדעת של כולנו אינו במיטבו עכשיו, בלשון המעטה, וכל רגע יכול להצית פתיל קטן שיגרום לתבערה גדולה, אם לא ניזהר…

מי בעיקר צריך להזהר עכשיו? מזלות אריה, דלי, שור, ועקרב גדי סרטן מאזניים וטלה.

ויש גם את מרקורי שתיכף יחזור לזוית העימות עם אורנוס התזזיתי ופה יכולות להתקבל החלטות מעניינות ופורצות דרך – או ניתוקים כואבים… ולא נשכח גם את מרס שמתקדם לקראת זוית עם יופיטר.

אבל… נתמקד ברעידות האדמה של היום ונשאיר משהו למחר…

 

@

ומה קורה בכלל בשמים השבוע?

 

 

@

ןומה קורה..באהבה השבוע?

 

בקיצ – רק אהבה, חברים!

מיאיר 🙂

@

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. 

 

 

 @ הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי לאור הסרטונים האחרונים שבהם המשטרה כבר איבדה שליטה, זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

 

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 14/10

טלה

הירח שוהה יום נוסף במזל בתולה, ומדגיש שוב את הצורך שלכם להשקיע בעצמכם ובעיקר במשימות ובמטלות שחשובות לכם עכשיו. זמן טוב למסע קניות גדול וחכם, להתארגנות מחודשת של הבית וסביבתו, ולמעבר לאורח חיים בריא יותר.

שור

מרקורי כוכב התקשורת עובר היום להילוך אחורי במזל עקרב המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, שוורים, אלמנט שעשוי בהחלט לעזור לכם בתקופה הקרובה לשדרג את הקשר או לקחת פסק זמן זעיר, אם דברים לא עובדים, ולנסות לעבוד על הדברים. מעניין…

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עור היום להילוך אחורי שיקח בערך שלושה שבועות, תהליך שמתרחש מדי שלושה חודשים. הגיע הזמן לשנות את מגמת הצמיחה – למגמת של שדרוג קשרים קרובים, ובעיקר של הקשר הזוגי אם ישנו. זמן לפתוח דברים, ולנקות משקעים שהצטברו, תאומימים.

סרטן

הירח שוהה לו היום בבית התקשורת שלכם, סרטנונים, אלמנט שמדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לדבר לשתף ולחלוק את שעובר עליכם בצורה הטובה ביותר ובעיקר היעילה ביותר. צמידות בין הירח שליט המזל שלכם לונוס מעניקה לכם קסם מיוחד: השתמשו בו.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת מתוך זוית הפעולה עם יופיטר כוכב השפע אך נכנסת עמוק אל תוך זוית הפעולה החזקה עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני, שתגיע לשיאה מחר. חשוב בימים אלה לשמור על קור רוח, ולא להגרר לדרמות מיותרות ולמאבקי כוח ואגו מטופשים. היו אריות, וזה אומר – בשליטה!

בתולה

זהו יום נוסף שבו גם ונוס הרגשית וגם הירח שוהים במזל שלכם ומעניקים לכם עוד יום שבו ואיתו אפשר להזיז דברים, לשווק את עצמכם, לקדם את מה שחשוב לכם באמת, ואפילו לקבוע עובדות בשטח. שיחות משמעותיות שיכולת לעזור לכם לשנות כוון – זה היום.

מאזניים

יש לא מעט תכניות ליום הזה מאזנאים אבל חשוב גם ביום שכזה לפעול מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה, בעיקר בגלל צירופם של ונוס שליטת המזל שלכם והירח במזל בתולה. זמן מצוין לעומת זאת לנקות משקעיים רגשיים שהצטברו ומחר – לתת גז.

עקרב

השמש מתקרבת יותר ויותר על תוך זוית פעולה עם פלוטו שליט המזל שלכם ואתם עלולים לחוש עצבנות וחוסר שקט מהיום ועד תחילת השבוע הבא. אולי משום כך כדאי כבר עכשיו להחליט שמה שלא יקרה – אתם לא שוברים את הכלים ולא הולכים מקשרים גם אם מאוד מתחשק, קפיש?

קשת

השמש יוצאת לאטה מתוך זוית עם יופיטר שליט שלכם שהסעירה אתכם בימים האחרונים וגורמת לכם לפעול עכשיו בפול ווליום. אולם חסרונה של הזוית הוא בעיקר באופטימיות היתר שעלולה לגרום לכם לפעול בחוסר זהירות בכבישים, או להוציא כספים שלא לצורך. זהירות!

גדי

הצמידות בין ונוס הרגשית לירח במזל בתולה מאפשרת לכם כעת לחשוב בגדול, להוריד קצת את השריון הקשוח, ולהראות את הצד הרך והרומנטי יותר של הגדי שלנו. זהו זמן לחיזוק קשרים חברתיים, ולהרחבת המעגל. מרקורי נכנס להילוך אחורי בבית החברתי ויחזיר חברים מהעבר.

דלי

מרקורי כוכב התקשורת עובר היום להילוך אחורי בבית הקריירה שלכם, ומאפשר לכם לחשוב קצת אחרת לגבי כוון האמביציה שלכם והדרך שבה אתם מממשים את הדרייב שלכם. זהו זמן טוב לחשוב על שדרוג המקום שלכם בקריירה כעת יותר מאשר לפרוץ לעוד דרכים חדשות. נסו למצות את מה שיש.

דגים

בית הזוגיות והיחסים שלכם פעיל גם היום באופן עוצמתי כשהירח וונוס נמצאים מולכם. אליהם מצטרפת השפעתו של מרקורי כוכב התקשורת במזל עקרב, שעשוי להביא איתו צורך בחשיבה נוספת לגבי התחום המקצועי והאישי שלכם, ואולי גם להתמקד בשינויים שהייתם צריכים לעשות מזמן ולא עשיתם. זמן לחשב מסלול מחדש.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן