תחזית יומית ובלוג – יום רביעי 12 לאוגוסט 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי 12/8

ירח בשור 120 יופיטר ופלוטו 90

שמש במזל אריה  120 מרס

מרקורי  במזל אריה 90 אורנוס (יציאה)

ונוס  במזל סרטן ללא

מרס במזל טלה 90 פלוטו (כניסה)

יופיטר במזל גדי בנסיגה, ובהילוך אחורי.

סטורן בגדי בנסיגה ובהילוך אחורי.

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

הירח שוהה גם היום במזל שור המעשי, ולשם שינוי גם מצליח להוריד אותנו לקרקע, ואני מתכוון לקרקע מוצקה יותר, זו שקשורה לא רק לתחושה אלא גם לעובדות.

מגע כזה עם הקרקע לא תמיד קל, בעיקר בתקופות כאלה שהמאפיין אותן היא אווירה של חוסר ודאות וחוסר בטחון, ביחד עם הצורך למצוא תשובות לבעיות שמציקות לכולנו, וזוית הרמונית עם יופיטר כוכב השפע בהחלט עשויה להביא איתה רגיעה מסויימת.

אבל..הירח יוצר גם זוית פעולה עם פלוטו היצרי והכוחני, זוית פעולה המתחברת בהמשך גם לזוית הפעולה שמרס יוצר עם פלוטו, וזה הופך את הפלוטו הזה – ואם למרס אני קורא מרס הערס הרי פלוטו מבחינתי הוא דון פלוטו – למטרה ראויה בהחלט לוידיאו בהמשך, כדי להבין את מהותו ואת ההשפעה שלו על הימים הקרובים שלנו.

בכל מקרה, זוית הפעולה הזו של הירח עם פלוטו עלולה להביא איתה אנרגיות לא קלות ליום הזה, אבל אנרגיות לא קלות עשויות בקלות להתפתח גם לכמה תובנות כואבות וצלילו של אסימון שנופל ברעש, סוג של אסימון שווה בהחלט הארה שמשנה מצב רוח ואפילו את כל היום.

והמלים שמרכיבות אותו, את האסימון קשורות לדרמה, גורל, בדידות, ולקיחת אחריות על ה-כל, כל חייך, בעיקר החיים בעדין שאחרי הקורונה שממשיכים ומתגלגלים להם כמו גלגל שנחבט שוב ושוב במרצפות המדרחוב, מחזיר אותנו לעצמנו, ואת התובנות שפעם הגענו אליהן, פעם פעם כשהיינו צעירים יותר והשרדותיים יותר, אל שולחן העבודה של היומיום.

אז לפני שאני גולש בהתפייטות הזו, בואו נראה מה עוד יש היום, ונעשה וי על מה שחיובי (אהבתי את החרוז המקרי.. אשתמש בו בהמשך)

השמש במזל אריה שמביאה איתה אופטימיות זעירה ורצון לפעולה בעזרת זוית הרמונית עם כוכב מרס – וי גדול. דפנטלי. אלה ממש מתנה ליומיום שלנו.

הירח במזל שור בזוית הרמונית של 120 מעלות ליופיטר כוכב השפע בסופו של מזל גדי – בהחלט וי, אם כי קטן יותר, גם בגלל שהוא מהיר וזמני יותר, וגם בגלל שכדי להבין אותו צריך לנקוט פעולה.

ונוס ששוהה עכשיו במזל סרטן – זה בהחלט וי, אבל.. וי פסיבי. ונוס עדיין לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים, אבל היא כן יוצרת בהמולת האקשן שמסביב כן איזה צורך בהתכנסות עדינה פנימה, רצון בקצת רכות, חמלה, הכלה, נחמה, ועוד כל מיני מלים חמות בהתכנסויות העצמת נשים ובשיחות נשים בכלל (אצל רוב הגברים המלים האלה לא קיימות כל כך בלכסיקון ולא בגללם אלא בגלל נשים שלא טרחו ליידע אותם שהם קיימות..:-) ) אבל תכל'ס – ונוס היא במקום פסיבי עכשיו בגלל חוסר הזויות, מה שאומר שגם הוי הזה הוא פסיבי, או אם לחבר את הכל – פסיוי…:-)

מה עוד וי? זוית הפעולה בין אורנוס למרקורי מתרחקת והולכת ונשארים רק מרמורים קטנים מדי פעם כשלא מבינים אותנו או מול אנשים איטיים במיוחד או חוסר סבלנות כלפי גסות וטפשות.. אבל כן, בהחלט וי, אם כי וי שהוא סוג של מינוס וי – בגלל שהקושי מתרחק… ללכסיקון הוי החדש שלנו גם הוא בסדר.

ו..זהו בעצם. אין יותר וי ביומיום שלנו. אבל השלושה וחצי האלה שישנם בהחלט לא רק שוים התייחסות, אלא גם מחשבה על יזמה חדשה שכדאי שתתחיל היום כדי שגם תוכל ליהנות מהוי המחשבתי הזה בהמשך ואפילו למחר. היום! (כן, גם ונוס, בפסיוי..).

מה נשאר? זוית הפעולה של מרס הערס עם פלוטו שתגיע לשיאה בסופ'ש, והזוית הקטנה הזו של הירח עם פלוטו שהזכרתי קודם, ושתיהן שוות התייחסות כי שתיהן מפעילות אותנו בעוצמה, האחת לטווח קצר והשניה – לטווח הארוך.

אז הנה כאן, בסרטון…

לפי בקשתם של רבים הוספתי עוד תחזית: תחזית אהבה שבועית… קראתי לזה – אהבה בזכוכית מגדלת. נכון שזה מתחיל מאמצע השבוע אבל לפחות זה מגיע לחצי הטוב שלו, חוץ מהזוית של פלוטו עם מרס.. וסליחה על הגרון הצרוד שלי הפעם.

 

 

ולמי שמתעניין בקוד הזוגי ובאסטרולוגיה של היחסים – הנה השיחה השלישית שלי עם רויטל מערוץ הזוגיות והיחסים לגבי הכוכבים וחג האהבה, והקונפליקט בין הקוד הזוגי ולקוד ההורי

 

ולמי שגם רוצה יעוץ איתי:

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

 

 0524215559  או  [email protected]   

 

רק טוף!

מיאיר  🙂

 

 

 

ומה קורה למזלות?

רביעי 12/8

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל שור כשהדגש היום הוא על נושאי חומר וכספים בחייכם, טלאים. כעת הזמן לחשבון נפש אמיתי בנושאי כספים, בעיקר עכשיו כשמרס שליט המזל שלכם שוהה במזל שלכם ומאפשר לנקוט ביזמות חדשות בכל התחומים, לרבות יזמות והתחלות מקצועיות חדשות. אל תדחו!

שור

גם היום הנוכחות והקסם האישי שלכם בשיאם, שוורים, אלא שהיום הירח לא צמוד לאורנוס התזזיתי ואתם שקטים יחסית, אולי שקטים מדי אפילו בגלל חוסר זויות פעולה של ונוס שליטת המזל שלכם היום לכוכבים אחרים. זמן לקבל החלטות ולפעול באופן סוליסטי ללא תלות באנשים אחרים, ולעשות הכל באופן מדויק ואחראי.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נמצא בבית התקשורת שלכם ויוצא בהדרגה מזוית הפעולה עם כוכב אורנוס, אלמנט שעוזר לכם להוריד לחצים ומתחים, ולחזור לקרקע יציבה יחסית. אולם זהו זמן טוב לפריצות דרך בחשיבה ובגישה אם בתחום המקצועי ואפילו בתחום החברתי: זמן להכיר אנשים מעניינים במיוחד ולהכניסם לחייכם.

סרטן

מצד אחד עושה ונוס הרגשית צעדים ראשונים במזל שלכם, ועוזרת לסרטנונים שלנו שדי רומנטיים ממילא לפתוח קצת יותר את הלב, ולאפשר לאהבה להכנס.. הירח במזל שור בבית התקשורת שלכם עוזר לכם לקדם נושאים שחשובים לכם, לשתף – ואפילו לחזר בעדינות בשעות הערב…

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית הרמונית לכוכב מרס, וכששני הכוכבים האקטיביים בגלגל המזלות משתפים פעולה בזוית הרמונית כדאי לתת גז ולפעול – ואולי גם ליהנות בעקיפין מההרמוניה הזו, אריות: אבל אם תהיו אריות עצלניים ותדחו – היא תיעלם.. קדימה!

בתולה

הירח שוהה במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, מה שהופך את הפעילות היום לנינוחה יותר, מה שאומר שאפשר בהחלט לוותר היום על הציניות ולהתמקד בפשטות במה שחשוב לכם באמת. מיקומו של מרקורי מדגיש את היכולת להצליח דווקא בפעילות מאחורי הקלעים כעת, בתולות.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בבית הקריירה והתדמית שלכם ויכולה בהחלט לעזור לכם לקדם ולשפר את שניהם, אלא שחוסר זויות שלה עם כוכבים אחרים עשוי לגרום לכם לטרוח יותר מהרגיל כדי שדברים יקרו, למרות שיש אופטימיות באויר… מעניין.

עקרב

הירח ואורנוס שוהים בבית הזוגיות והיחסים שלכם היום, עקרבים, אלמנט שמדגיש את הצורך לדבר בכנות ובגובה העינים עם מי שנמצא ממול, ועדיף כמובן באחד על אחד ובארבע עינים. זמן טוב לחיזור עדין מהסוג הגורלי, ולבילוי בשנים עם ערב.

קשת

דברים זזים היום אולם מעט באיטיות, קצת כמו אתמול, ומכריחים אתכם לפעול באופן יסודי יותר כדי שהם יקרו, ולא לקחת אף אחד ושום דבר כמובן מאליו. זמן להשקיע יותר בתחום המקצועי, ולחשוב כמה צעדים קדימה, אולי מיקוד בשינוי תפקיד או בתחום עצמו. חשבו מחוץ לקופסה, קשתים, והיו יצירתיים!

גדי

מיקומו של הירח בבית הביטוי האישי והיצירתי שלכם הופך את היום הזה למלהיב ומרגש אם תחליטו להתמקד במה שאתם אוהבים לעשות באמת, בלי להתפשר. יום שבו כדאי לתת עדיפות לאהבה: בבחירות מקצועיות, חברתיות ואישיות: זמן לבלות בעיקר עם מי שאוהבים.

דלי

הירח ואורנוס שליט המזל שלכם שוהים במזל שור המאכלס את הבית והמשפחה שלכם ומדגישים את הצורך של הדלי שלנו דווקא היום אחרי יומיים לא קלים עם קצרים בתקשורת וגישה עצבנית, בטאץ' ביתי חם חיבוק אמיתי ואוכל של אמא, שיכולה להיות גם כל דמות אמהיות בחייכם. זמן להתפנק והדליים שאוהבים הדדיות – גם לפנק…

 דגים

הדגיג שלנו יכול ליהנות מיום תקשורתי נוסף, ובו יוכל לבטא את הדמיון והיצירתיות שלו גם בתחומים שלא ממש קשורים ישירות למה שהוא אוהב. זמן טוב לחשיבה מקצועית מחוץ לקופסה, ליזמה ואלתור של עשייה מקצועית ממוקדת מטרה, והרחבת המעגלים החברתיים שלכם עם לפחות שני ידידים וחברים חדשים...

ובינתיים – יומקסים!

יאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן