תחזית יומית ובלוג – יום חמישי – 17 לספטמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

חמישי  17/9

ירח במזל בתולה צמידות שמש 180 נפטון 120 פלוטו יופיטר וסטורן

שמש בבתולה 120 יופיטר 180 נפטון (יציאה) 120 פלוטו וסטורן

מרקורי במזל מאזניים 60 ונוס 90 יופיטר (מדויק!) 90 פלוטו וסטורן (כניסה)  150 נפטון

ונוס במזל אריה  90 אורנוס (יציאה)

מרס במזל טלה 90 סטורן (כניסה) בהילוך אחורי

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

הירח שוהה במזל בתולה נצמד לשמש וביחד איתה יוצר זוית עימות של 180 מעלות עם נפטון שכבר נחלשה אבל חוזרת איתו לתמונה.

אבל הזוית המשמעותית של היום הזה, מעבר להילוכו האחורי של מרס שתיכף פוגש את סטורן בזוית קשה וחוזרת, היא זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת ליופיטר כוכב השפע והמרחבים – נקודת אור קטנה בשבוע מכביד רגשני ומורכב.

הזוית הזו מביאה איתה בעיקר עידוד ועוצמה למי שבכל זאת נכנסים קצת לצד האופטימי של יופיטר ומאפשרים לו לעודד אותם להרים את המורל ולראות את היפה בימים הקרובים, בעיקר כשהמדובר ביזמות אישיות שכעת הזמן לחזק לעודד ולנסות.

שומדבר אינו מובן מאליו, חברים – הזוית הזו היא אחת מאלה שבהחלט מעודדת את הגישה הזו כמו גם את היכולת של כולנו להרים את עצמנו למרות חג הסגר הממשמש ובא ואחרי חג הכיפורים משמח הלב, להכנס רגע פנימה, ולדלות משהו משמח שבכל זאת קורה עכשיו – החל מזה שהחיים שוב מכריחים אותנו להתכנס ולהיות ביחד, וכלה בעובדה שהתחום היצירתי מכריח אותנו עכשיו לחשוב מחוץ לקופסה ולהיות יצירתיים במיוחד.

ומה המסר שלי עכשיו, לסופה של השנה הזו? שונא את המלה הזו, מסר, אבל היא פתאום עלתה וזחלה ועלתה אל המקלדת, אז.. בכיף. תפסי מקום, פוצקי.

אז ככה: אהמ.. (בכובד ראש בלתי מצוי) הקורונה אישית לא מפחידה אותי כלל אבל אלה שאיתי אולי גורמים לי קצת חששות וצורך להגן עליהם. האם זה אפשרי? האמת שלא ממש: תמיד יכול להתרחש הבלתי ידוע הבלתי אפשרי ואפילו הבלתי רצוי – אבל השאלה מה תעשה אז, איך תגיב, וכמה תדע לאלתר כדי לצאת מהסיטואציה.

ואת זה בדיוק אני גם מתכוון ללמד אותם: את היכולת לגלות גמישות ולאלתר, לחשוב מחוץ לקופסה – אחרי שסוף סוף בנו אחת – ולא לפחד לדמיין וליצור גם אם המבוגרים המעצבנים יעקמו את האף.. כשאני הייתי במצבי משבר ולחץ הדמיון והיצירתיות שלי הוציאו אותו מהכל, והאינטואיציה שלי נתנה את האישור לכך. שום דבר לא הכין אותי למשברים האלה ושום דבר גם לא יכין אותם: אבל היכולת לתת לגיטימציה ליצור מציאות יש מאין וגם מצבים פותרי בעייה מתוך סיטואציות שנראות קשות להכלה ואפילו אבודות, זה בהחלט אישו שווה השקעה מבחינתי.

כבר הרבה זמן אני מתכונן להתחיל את הטיפים היומיים האלה בסרטונים שאעלה ובקרוב גם אעשה זאת, כי הסיטואציות שקורות ממש עכשיו מכריחות אותי לכבות שריפות לאתר פוטנציאל של חדשות ולפעול באופן מסודר ואחראי לאורך זמן, כך שאין לי מקום לזה… אבל בשבוע הבא אתחיל.

אז איך אסכם את השנה הזו מבחינתי? זו היתה שנה נפלאה מבחינה לימודית עלי, על היכולת שלי לקחת אחריות כבעל משפחה כשמשבר חיצוני מתעורר, על האב שבי שאמור להעניק בטחון וליצור אותו יש מאין, על ההורה שבי שממציא סיפורים מרגיעים לפני השינה ועושה הילינג לילד שיש לו כאב בטן, ועוד ועוד..

ואני עדיין לומד, כל יום מחדש. חשבתי שלאינדיבידואליסט כמוני זה יהיה קשה, אבל מסתבר שאין קל מזה ושהייתי מוכן לזה כבר מזמן, רק שלא ידעתי…

אז תודה לך, שנה לימודית ומאתגרת שכמוך – הבנתי, הפנמתי, ותאמיני לי שהרמתי כל כפפה אפשרית. ועכשיו, עשי טובה ותיעלמי כבר, עם הסגר המעצבן והממשלה הסמרטוטית וקבלת ההחלטות הילדותית ומזג האויר שמתעקש להשאר חם למרות שהגיע הזמן להתחיל כבר להשתנות, ואני, שלא יודע מתי להניח את המקלדת בזמן, להשען אחורנית, ולומר: די.

אז.. עד כאן, אינף איז אינף. שנטובה חברים, למרות שהשנה האמיתית מתחילה בסוף דצמבר, אבל גם פה אפשר לומר משהו על מה שיהיה..

אבל זה – כבר בשבוע הבא.

רק טוף!

 

 

ומה קורה למזלות?

חמישי 17/9

טלה

סידורים סידורים סידורים.. ואכן, זהו יומם של הסידורים לפני הסגר הגדול ולפני ראש הממשלה, וזה גם יומם של התורים הארוכים במיוחד לפני החג… יום של חובות ומחויבויות, טלאים: תיהנו כבר בחג, אבל היום – הכנות.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת לאיטה מתוך זוית הפעולה עם כוכב אורנוס התזזיתי, ולאט לאט הלחצים יורדים. הירח שבמזל בתולה מדגיש את הצורך בריגושים, המעורבות הרגשית נשארת גבוהה, אבל כעת השור שלנו זקוק לרגשות יציבים יותר, אחרי יומים טעונים ולא קלים. בערב – בלוי רומנטי.

תאומים

ירח בתולי מדגיש את הצורך להשקיע היום קצת יותר בבית ובסביבתו, ואכן ביום שכזה שהוא אחד לפני הסגר כדאי אכן לשים את הדגש על כל מה שקשור למלוי מצברים: מסע קניות גדול לפני החג והפעם גדול במיוחד, מתנות של הרגע האחרון, ומשהו קטן לעצמכם..

סרטן

הירח שליט המזל שלכם  שוהה בבית התקשורת שלכם ומדגיש את היכולת שלכם לפעול באופן תקשורתי במיוחד. לכן למשל כדאי לא לחכות דווקא למחר עם כל השנות טובות האלה ולשלוח את כל הוואטסאפים והמיילים האלה דווקא היום וגם עם הטלפונים לא כדאי לחכות לרגע האחרון: הירח התקשורתי הזה מתאים להיום.

אריה

צמידות בין השמש שליטת המזל שלכם לירח מאפשרת לכם לפעול היום באופן מדויק: לחשוב על משהו – ומיד לדעת או לרצות לממש אותו באופן פרקטי. נצלו את המיום המעשי הזה לתכנונם של הימים הקרובים, של החג ומה שאחריו, הן אישית והן משפחתית, כי החג פלוס הסגר עלול להיות מעט בודד יותר השנה.

בתולה

על פניו זה נראה כמו היום שלכם, בתולות: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם בשיאו, וזה בדיוק הזמן לקדם רעיונות ויזמות ואיתם גם את הדברים שחשובים לכם באמת גם לחג וגם לתקופה הקרובה. יזמה ופעולה – מלות המפתח של היום הזה, ואם תשתמשו בהן בתבונה תספיקו הרבה יחסית.

מאזניים

מיקומו של הירח במזל בתולה לא הופך את היום הזה לקל במיוחד, אלא להיפך. כעת אתם לא ממש במיטבכם, ונראה שדאגות וחששות לפני החג והסגר מעמיסות עליכם לא מעט. זהו זמן להוריד את מינון הפעילות שלכם, להיות קצת לבד, להרגיע את הרוחות, ובעיקר – לנוח.. אתם זקוקים לזה.

עקרב

חברים מכרים ידידים וקרובים – את היום הזה כדאי להקדיש להם, כולל גם התייחסות מיוחדת לקולגות מקצועיות. זמן מצוין להרים טלפון, ומעבר לשנה הטובה להתעניין ולחבר מחדש את האנשים האלה שקצת התרחקו בשנה הספציפית הזו מחייכם בגלל סיבות כאלה ואחרות. הביחד השנה חשוב יותר מתמיד.

קשת

נראה שדווקא אתם נמצאים עכשיו במרכז האקשן, קשתים: הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזהו זמן מצוין להשקיע את היום האחרון הזה לפני החג בשיוף תכניות עתידיות, בחיבור מחודש אל שותפים ובני ברית, ובכמה החלטות לטווח ארוך שכדאי לקבל דווקא עכשיו בתחום המקצועי והחברתי.

גדי

היום הזה מביא איתו צורך בפתיחות גבוהה במיוחד בכל מה שקשור לרעיונות וגישה חדשה, גדיים, וראש השנה הזה במיוחד מגביר את הצורך בשינויים האלה אחרי השנה הלא קלה בלשון המעטה שעברתם. זהו יום שמתאים למפגשים מעניינים, ולשלל שיחות עומק ושיחות נפש מכל הסוגים, עד השעות הקטנות.

דלי

לא ממש היום הטוב של השבוע מבחינתכם, דליים, בעיקר כי שיקול הדעת שלכם אינו במיטבו ואתם עלולים לקבל היום החלטות גרועות. זהו זמן לחשוב פעמיים לפני כל עשייה ופעולה, ובעיקר לא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא, לא בנושאי חומר וכספים ולא בכבישים ובדרכים. בי קול, דליים! החלטות חשובות באמת – דחו לאחר החג, אם אפשר.

דגים

זוגיות ויחסים – זה האישו היום מבחינתכם, דגיגים, כשגם הירח וגם השמש שוהים בבית היחסים שלכם ומאפשרים לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, וביחסים הקרובים בכלל. יום מצוין לשיחות כנות וישירות בגובה העינים סטייל פנינו לאן כשהכיוון הוא חיובי ואופטימי, ואם הלב פנוי – ליזמת היכרות חדשה ומעניינת וממש עכשיו, לקראת שנה חדשה שבאופק.

י ומקסים – מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן