התחזית היומית ובלוג – יום שלישי – 22 לספטמבר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

שלישי  22/9

ירח בקשת 120 ונוס 150 אורנוס

שמש בבתולה (מחר מעבר) 120 סטורן 150 מרס (יציאה)

מרקורי במזל מאזניים 90 פלוטו (יציאה) 90 סטורן (כניסה)  180 מרס (כניסה)

ונוס במזל אריה  150 יופיטר (מדויק;!) 90 נפטון (כניסה)

מרס במזל טלה 90 סטורן (כניסה) בהילוך אחורי

יופיטר במזל גדי

סטורן בגדי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטו

פלוטו בגדי בהילוך אחורי

 

רוב הזויות של היום הזה אדומות, כמו שאפשר לראות, כלומר – פעולה ואקשן. זה בעיקרון דווקא טוב, כי זה מפעיל אותנו מתחת לסגר המעצבן הזה. אבל אין טוב בלי רע – זה גם מתסיס מרגיז ומתריס, ללא ספק.

הירח שוהה היום במזל קשת הפתוח וההרפתקני השייך ליסוד האש, יוצר זוית הרמונית לונוס במזל אריה, וזוית של מתח עם אורנוס.

אפילו מהמיקומים הקטנים האלה אפשר ללמוד הרבה על היום הזה, וזה אומר שגם המיקרו הוא מורה נפלא בתנאי שאתה מוכן ויודע להבחין בו, כשכל העולם סביבך מחפש את הכוכבים הגדולים והדרמות שהם יוצרים. אלא שהחיים האמיתיים שלנו מורכבים מדרמות הרבה יותר קטנות – והרבה יותר ממשיות, מאשר בחדשות..

ירח במזל קשת – כאן יש לנו כוון אנרגטי פתוח ואפילו שמח, בניגוד למיקומה של השמש במזל בתולה שהוא ביקורתי ורב פרטים, ואפילו קצת מסרס.. כן, סוג של קונפליקט בין הצורך לנשום אויר נקי מלא הריאות ובין הצורך לפרק הכל לפרטים כדי להסביר שאין סיבה אמיתית לשמוח, סטייל הפרח ריחני אמנם אבל זה שהוא מורכב מחמישה אבקנים שחלה עלית ושלושה עלי כותרת ממשפחת המצליבים הופך אותו לעוד פרט טכני ולא חווייתי בעליל.

אלא שזה יומה האחרון של השמש במזל בתולה: מחר היא עוברת סופסוף למזל מאזניים, והמאזניים מתחילים להסתובב עם ברק בעינים, אבל ברק מעט מפוחד: למאזנאים משום מה לא תמיד קל לחגוג, בעיקר לעצמם, והסתגרות בימי הולדת או לחץ שלא לעשות להם מסיבות הפתעה עשוי להיות אפילו די שכיח: הם פשוט לא רוצים להתאכזב כמו אותו ילד שהזמין את כל הכיתה ובאו שנים.. ויתכן וזה אפילו פשוט יותר: לא מגיע לו. כן, מעניין, אבל זה כבר נושא לשיחה אחרת, והשמש עוד כאן לגמרי, במזל בתולה הפרקטי.

אז.. הירח הזה במזל קשת, בזוית הרמונית לונוס במזל אריה, הם ציר מקסים שלאורכו אפשר ליהנות פה ושם מכמה רגעים שמחים ביום הזה, למרות שתכל'ס אין להם סיבה מוגדרת באמת, אבל לעזאזל הסיבות – כשהסגר מצד אחד והכיפור מצד שני כל גל זעיר ושמח שמתנפץ על חופיו של לבנו הרך, ישמח ויבורך.

העניין הוא הזוית עם אורנוס, שממלאת אותנו במתח, ומתח לא בריא לשמחה, אם כי הוא יכול להיות קטליזטור לא רע בכלל לעשייה מסוגים שונים. אלא שגם ונוס היום בזוית מדויקת של מתח ליופיטר שגם הוא אמור להיות כוכב שמח (שליט מזל קשת שהירח נמצא בו היום) כך שאנחנו מקבלים מרפקים קטנים כאלה מהכוכבים מהצד סטייל קדימה.. זוזו לאקשן… נוכבר..

וזה – מצוין מבחינתי. מתח לא מתח – מה שחשוב ביום שכזה הוא פעולה, ולא חשוב איזה זוית מביאה אותה, ומצידי מתח שהופך אותנו יוזמים כמו היום הוא פשוט מבורך.

נשאר רק לברר מטרות ליזמה הזו, וזה כבר לא ממש פשוט… אלא שהאמת – זה גם לא משנה. חשובה הפעולה, שהיא כבר מזיזה אותנו מאפס לאחד, והאנרגיה והשמחה הקטנה שזה גורם לנו הופכת את הקימה בבוקר גם אם אין לה סיבה אמיתית, לשווה במיוחד.

אבל.. ונוס נכנסת היום גם לזוית עם נפטון, וזו כבר זוית בעייתית יותר: היא ממסמסת אנרגיות ומביאה איתה ים של הסחות דעת רגשיות ורגשניות. למזלנו הזוית הזו רק בתחילתה אבל הכוון ברור: על כל יום או רגע של אקשן אנחנו משלמים במזומן, חוץ ממי שמודע לתנועות הכוכבים ויודע כמו שכל ילד לומד כשהוא נוסע איתם באוטו, מוקסם מהעבודה שאחרי כל עלייה יש ירידה, ולהיפך…

מה עוד? מה קורה עם התקשורת שלנו? רקורי כוכב התקשורת שלנו נכנס תזוית פעולה עם סטורן הנוקשה, ולזוית של עימות עם מרס הערס… ואכן, המתחים בתקשורת שלנו עולים, ביחד עם מצב רוח פסימי שמתגנב לאיטו ליום החביב שמתחיל, ורק יתגבר מחר ומחרתיים.

אבל האסימון הגדול שנופל לי היום, מתחזק בהדרגה: אני מתחיל להבין את מהותו של הילוכו האחורי של מרס, ומה הוא מביא לחיינו: הוא חוזר אחורנית לבוטום של ההחלטות שהמטירו עלינו, חוקר אותם לעומק, ומעלה את מה שקורה שם מתחת לפני השטח ומאחורי הקלעים כך שנוכל לראות באופן ברור את כל זה… כוכב אורנוס שנמצא כעת במעלה העשירית במזל שור, היא המעלה של כוכב פלוטו, עוזר גם הוא להעלות את כל מה שמסתירים מאיתנו אל פני השטח. 

אם הילדים יאפשרו לי – אומר זאת בסרטון הוידיאו בהמשך היום. אם לא – יחכה למחר.

ומפת הלידה של יפעת שאשא ביטון ואורנוס שנמצא במעלה העשירית במזל שור כמו שציינתי מפעיל בעוצמה את הירח הדליי שלה  – כל זאת בהמשך, מתישהו אחרי הקפה.

אז.. יומקסים. בשאיפה..:-)

 

ובינתיים – תחזית האהבה שהעליתי אתמול. 

 

 

שירו של מרס בהילוך אחורי: התהליך כעת בעיצומו. מעניין איך..

 

 

 הזעקה, זעקת הכאב והאלימות שחשוב לי שתגיע לכמה שיותר אנשים… אנא שתפו, כי זה רלוונטי מתמיד.

 

 

@

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, משמעותי במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום במחירי קורונה מיוחדים!.

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כולל עבר הווה עתיד תוך סקירה ספיציפית לשנה הקרובהף וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד. 

מפת זומזום: מפת קומפוזיט זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו. 

טלפון ומייל:

 0524215559  או  [email protected]   

יאיר 🙂

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

שלישי 22/9

טלה

פתיחות לרעיונות חדשים, גישה חדשה ומאפשרת, והסתכלות על כל התמונה ולא רק על חלק ממנה – זה מה שמאפיין את היום הספציפי הזה, טלאים. הירח הקשתי מדגיש את הצד ההרפתקני שלכם. למרות הסדר – נס להתחבר אליו..

שור

גם ירח במזל קשת וגם ונוס שליטת המזל שלכם בזוית של מתח ליופיטר מביאים איתם יום מעט עצבני וחסר שקט, שוורים. זהו זמן מצוין למינון גבוה במיוחד של פעילות פיזית וספורטיבית, אבל גם לזהירות מפני לקיחת סכונים מיותרת, בעיקר בכבישים ובדרכים. בי קול.

תאומים

זוגיות ויחסים – נראה שזה האישו היום, תאומימים. הירח שוהה לו בבית היחסים שלכם ומדגיש את היכולת להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, ובדיאלוג בכלל. זהו זמן מצוין של שיחות אחד על אחד, ובארבע עינים. זמן טוב להיכרויות מעניינות, אם הלב התאומי השובב פנוי..

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל קשת, ומביא איתו גישה אקטיבית אימפולסיבית וספונטנית, אנרגיה הפוכה מהאנרגיה הסרטנית המוכרת. כדאי לנצל זאת בעיקר לתחום המקצועי ולנושאי עבודה, ואם זה בלתי אפשרי – לארגון הבית ונקיונו: יש ים של דברים שחשוב לעשות עכשיו הקשורים לבית וסביבתו. השקיעו בהם.

אריה

ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא רגעים רגשניים ויפים לאריות, בעיקר לאלה שמוכנים לפתוח את הלב ולהתמסר לרגע למרות מה שקורה מסביב. הירח ששוהה בבית הרומנטיקה שלכם מדגיש את היכולת היום להתמסר לאהבה, למרות הקושי הסביבתי, ולרומנטיקה בערב.

בתולה

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם, בתולות, ולהביא איתה כוח ועוצמה מעבר לחגיגות יום ההולדת. זויות פעולה של הירח שליט המזל שלכם עם פלוטו וסטורן עלולות לגרום לרגעים לא קלים של כובד ובדידות. נסו להמנע מגישה צינית, וצרו קשר עם חברים שמזמן לא שמעתם מהם. החזירו אותם לחייכם.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נעה במזל אריה ומאפשרת לכם עכשיו להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, לאו דווקא דרך פגישות אלא בעיקר דרךד הנט הזום ואפילו הטלפון. זמן טוב לשיחות עומק חברתיות, לשתופי פעולה מקצועיים, ולחברים חדשים ומעניינים.

עקרב

נושאי חומר וכספים על הפרק עכשיו, כשהירח הקשתי שם את הדגש על הצורך לשים רגלים איתנות על הקרקע, ולהתמקד בנעשה בחשבון הבנק שלכם, עקרבים. זוית פעולה מתחזקת בין מרקורי כוכב התקשורת לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום לויכוחים שעלולים בקלות להתפתח לעימותים של ממש. זהירות!

קשת

זה נראה כמו היום שלכם, קשתים: הירח שוהה לו במזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, ומלות המפתח של היום הזה הן יזמה – ופעולה. זמן מצוין לממש רעיונות יצירתיים אחרי שהוגדרו במדויק לעשייה אמיתית, ולפעילות עם אנשים אחרים שחושבים כמוכם. בערב – חברים טובים.

גדי

נראה שאתם לא ממש במיטבכם היום, גדיים. הירח שוהה במזל קשת האסרטיבי, והגדי שלנו זקוק היום בעיקר לפעילות מאחורי הקלעים, ולאו דווקא בקדמת הבמה. זמן טוב לשיחות רגועות שמזמן תכננתם לערוך, אבל את הפעילות האמיתית כדאי לדחות לעוד יומיים שלושה, גדיים.

דלי

חברים מכרים ידידים וקרובים – את היום הזה כדאי להקדיש להם ולקשרים איתם, דליים. הירח שוהה לו בבית החברתי שלכם, והדלי שממילא חברתי מקבל אנרגיה נוספת ליצור קשרים חדשים, חלקם גם מקצועי. זמן מצוין לשפר עמדות מול מוסדות וארגונים בחייכם, ולצאת לסידורים בפועל או בזום.

דגים

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום במרכז האקשן, דגיגים. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם ועוזר לדחוף קדימה רעיונות לפעולה ויזמות לעשייה, לשפר תדמית ולהעמיד אתכם במרכז האקשן, ולא מאחורי הקלעים. זמן טוב לחשוב בגדול, ולהתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד שזמן רב פחדתם להתמודד איתם: כעת הזמן.

ובינתיים – יום סביר

מיאיר 🙂

 

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן