תחזית שבועית – 5 לינואר 2020

 

אקשן – זהו שם המלה שאני משתמש לפעמים בקצרה כדי לתאר שבוע עוצמתי במיוחד שבו מגיעים לשיאם לפחות שני תהליכים שמביאים איתם הרבה אנרגיה ואפילו קצת יותר…

זה מתחיל ממעברו של מרס למזל טלה, מעבר שמאופיין בדרך כלל בפרץ שחרור של אלימות שהיתה כבושה בחודשיים האחרונה, והמעבר ליסוד האש קורא לה דרור, וממשיך בזוית המתח בין מרס האגרסיבי לאורנוס התזזיתי שגם הפוטנציאל הנפיץ שלה לא קטן…

אז – קרפול!! ושלא תגידו שלא אמרתי..

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@מרס עובר למזל קשת

@מרס בזוית של מתח 150 לאורנוס התזזיתי

@סטורן הנוקשה בצמידות לפלוטו היצרי והכוחני

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס (שאני קורא לו מרס הערס) ממזל עקרב הכוחני והמופנם השייך ליסוד המים, למזל קשת ההרפתקני והפרוע השייך ליסוד האש.

על פניו זו בהחלט סיבה למסיבה: מרס עשה לנו חיים לא קלים בשהותו במזל עקרב. היתה הרבה עוצמה בפנים, עמוק, מתחת לפני השטח, עוצמה שלא קיבלה ביטוי וצברה משקעים ופה ושם גם הפכה לתסכול ולמרירות וקיבלה ביטוי כוחני נרגן ולא קל.

 

אולם המעבר הזה של מרס למזל קשת עלול להיות אפילו בעייתי יותר. מעברם של כוכבים עוצמתיים ומשמעותיים למזלות השייכים ליסוד האש, גוררים איתם פעמים רבות פרצי כוחניות ואלימות, שהצטברו ולא באו לידי ביטוי בחודשיים שקדמו לכך, שכן לפני שכוכב עובר למזל ביסוד האש המאפשר שחרור אנרגטי הוא נמצא ביסוד המים המופנם יחסית ורק צובר אנרגיה שמחפשת מוצא.

 

מרס במזל קשת מביא איתו בגדול את בשורת השחרור והספונטניות, ומהיותו שולט על מזל טלה זו אנרגיה מוכרת, ואפילו דומה. אלא שהשחרור הזה גם משחרר אצל לא מעט אנשים את הכפתור האדום שעד עכשיו היה לחוץ אבל לא קיבל לגיטימציה לצאת, ואנו עלולים לחוות כמה ימים אלימים, מילולית תקשורתית ואפילו כוחנית או צבאית, עד שהאנרגיה הזו תסיים את ההתפרצות הנוכחות, תירגע ותחזור לבסיסה.

בעיקרון מרס מביא איתו אנרגיה פשוטה ספונטנית בעלת טריגר מהיר של הפעלה ושחרור, לטוב ולרע, אנרגיה בעלת גוון אופטימי שאוהב להתפרץ קדימה ולשרוף שטחים, כמו כלב ציד שהיה סגור במלונה חודשיים והוא רץ פרוע בשדות…

 

זהו זמן מצוין להסתער קדימה על פרויקטים ויזמות שעלו לאחרונה על שרטון או לא הופעלו נכון אם בבכלל, לפתוח דלתות סגורות, לממש רעיונות ויזמות, ורק לזכור שכיף לרוץ עם הכלב הזה כל זמן שהוא קשור ברצועה, אבל אם הוא משתחרר ומנסים לעצור אותו, הוא גם עלול לנשוך, ולא רק להביא שפנים שאנחנו מנסים לצוד…

מי בעיקר יושפע ממעברו זה של מרס? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, קשת, תאומים, בתולה ודגים.

 

הזוית האלימה של השבוע – זו זוית המתח שבין כוכב מרס האגרסיבי, וכוכב אורנוס התזזיתי.

זו אחת הזויות הפחות צפויות שיש באסטרולוגיה, אבל גם אחת מאלה שבנויות על שחרור מהיר ואגרסיבי של אנרגיה כבושה שהתנפחה והתנפחה עד שהיא מתפוצצת לנו בפרצוף כמו בלון הליום במסיבת סילבסטר. ומתיזה את השמפניה שלנו לכל עבר… לא נעים, לפעמים גם אלים, ולפעמים גם יותר מזה.

הסכנה בזוית הזו היא המהירות שהיא מתרחשת בה, ללא אזהרה מוקדמת, ובאופן פתאומי, בעיקר כשאנחנו לא מצפים לה.

קצרים פתאומיים בתקשורת, ניתוקי טלפון, אנשים שמתנתקים מאתנו פתאום או לוקחים פסק זמן, תאונות קטנה בגלל גישה פזיזה וחסרת זהירות או פליטות פה מעצבנות במיוחד – כל אלה ועוד כמה עלולות להופיע כעת, ולהשמיט לנו את הקרקע מתחת לרגלים.

 

זוית כזו מביאה איתה גם הפתעות מבחוץ כמו הודעות מרגיזות על נתוק הטלפון, מנהל בנק עצבני שלא מבין מה קורה עם האוברדראפט או החלטה של הבנק לסגור לנו את האשראי, של הבוס לפטר אותנו.. לא נעים.

 

מכיון שאורנוס קשור גם לאלקטרוניקה אנו עלולים גם לחוות השבוע קצרים בתקשורת הביתית כמו קלקולים של מכשירי חשמל – טלביזיה מחשב מדפסת וסלולרי – ורגעים של ניתוק מהמסכים החביבים עלינו. קורה..

 

מה חיובי בזוית הזו? היא עשויה להביא לנו ניצוצות פתאומיים של הארה שמאפשרים לנו לפתור בעיות באופן מבריק, למצוא קיצורי דרך במקומות תקועים או חסומים בחיינו, ולקבל החלטות ספונטניות מהירות אחרי דילמות ארוכות שלא הצלחנו לפתור והתלבטנו בהן עד כה.

 

אכן, זוית מעניינת, שעלולה להיות אלימה – או מפתיעה.. יהיה מרתק.

 

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, אריה, דלי, עקרב, טלה מאזניים סרטן וגדי.

 

 

הזוית המעניינת של השבוע – זו הצמידות בין כוכב סטורן הנוקשה, לפלוטו היצרי והכוחני.

 

זו זוית ארוכת טווח בין שני כוכבים דוריים, כלומר כאלה הקשורים לדור שלם. הזוית הזו תשפיע עלינו השנה בעיקר בחודשים ינואר ופברואר, ובספטמבר אוקטובר. היא מפגישה בין שני כוכבים שהם הפוכים במהותם, ומסמלת פעמים רבות קונפליקטים שהם דוריים, כלומר של דור שלם.

 

למשל.. הצורך להתחדש ולצמוח מחדש (פלוטו), כשהוא נעצר על ידי הצורך לעצור תהליכי התחדשות, להדחיק, להפנים, ולהשען על המסורת ועל מה שהיה (סטורן), במקום לחפש להתחדש ולנוע קדימה.

 

במפת הלידה של ישראל האופק של המדינה הוא בעקרב כך שפלוטו שליט העקרב נתון כעת תחת לחץ סטורן חזק, שמנסה לעכב תהליכי צמיחה והתפתחות, ומעניין שבו זמנית נמצא מול האופק של מפת המדינה אורנוס, כוכב השינויים, ומביא איתו צורך לנקות לשנות ולפתוח תהליכים שעד עכשיו היו חסומים בשנים האחרונות, לאוורר ולהצמיח מחדש.

 

כוכב סטורן שמסמל בדרך כלל את הישן מראה על משקעים שמסרבים לפנות את מקומם למען החדש. סטורן מסמל גישה שמרנית, תהליכים נוקשים ופורמליים, לפעמים גם את הממסד הדתי המתקשה לקבל שינויים ולאפשר צמיחה, ובעצם הרבה חלקים בתוכנו שמבינים שהגיע הזמן להתחדש ולפעול בדרך אחרת, אבל עדיין מפחדים יותר מהשינוי מאשר משמחת ההתחדשות, בעיקר בגלל הפחד מחוסר ודאות.

 

הקונפליקט הזה ימשיך ללוות אותנו לאורך השנה וכאמור בשני צמתים עיקריים בינואר-פברואר ובספטמבר-אוקטובר. כל אחד מאתנו יחוש אותם בתוכו בדרכו, ויצטרך למצוא את הדרך לא רק לחבר בין השנים, אלא גם למצוא דרך בינים שאיתה יוכל להרחיב אופקים ולצמוח מבלי לוותר על הקיים ועל מה שהושג.

 

וזה – לא יהיה קל השנה. אבל בהחלט אפשרי…

 

מי בעיקר יושפע מהצמידות הכבדה הזו? מזלות גדי, סרטן, מאזניים, טלה, דלי, אריה, עקרב, שור,

אבל עם כוכבים שכאלה, במישרין או בעקיפין, בעצם כולנו.

 

ואחרון אחרון – לקוראי המדור אני מאפשר בחודש ינואר הזה, לכבוד פתיחתה של השנה, אפשרות לבוא לפגישה למפה אישית כדי לראות איך יתבטאו כל התהליכים והחידושים במפת הכוכבים השנה במפת הלידה, ממה להזהר, ואיך לנצל את הפוטנציאל של הכוכבים באופן הכי אישי שיש – ולצמוח ממנו…

 

למי שיגיע מוואלה! או מפייסבוק – הנחה.

 

ובינתיים – שנטובה, חברים.

 

מיאיר.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן