מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית 30/4/23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

מפגש משמעותי מתרחש השבוע בין השמש שהולכת קדימה ומרקורי שהולך אחורנית, והוא מסמל לא רק את השבוע הזה אלא את פרק הזמן הזה שבו אנחנו נמצאים, שבו אנחנו חייבים לסגור מעגלים מצד אחד, אך גם לקבל החלטות משמעותיות בדבר התנהלות עתידית מצד שני, בעוד זוית הפעולה בין ונוס ונפטון הופכת את הכל לרגשי ואפילו לרגשני, ומקשה עלינו בנושא.

שבוע מבולבל, מעורפל, עם לא מעט סימני שאלה בנוסח, דרכנו לאן.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@צמידות בין השמש שנעה קדימה לבין מרקורי שנע אחורנית במזל שור

@צמידות בין ונוס הרגשית לנפטון המטשטש ומערפל

 

 

צמידות בין השמש שנעה קדימה לבין מרקורי שנע אחורנית במזל שור – זו זוית משמעותית, שאמנם קצרה יחסית אבל היא גם סמלית למצב הדברים שבו נמצאים כולנו בימים אלה.

מצד אחד הצורך לסגור מעגלים שמיצו את עצמם בשלושת החודשים האחרונים ומצד שני הצורך לפעול ולנוע קדימה מגיעים השבוע למפגש, ומכריחים אותנו לקבל החלטות משמעותיות לגבי מה שקרה בשלושת החודשים האחרונים כאן ולגבי איך ובאיזו צורה ממשיכים מכאן הלאה.

שבוע של לבטים, הן ברמה האישית והן ברמה החברתית והפוליטית.

 

 

הרגשות השבוע – כאן נמצא את ונוס הרגשית כשהיא יוצרת זוית פעולה לנפטון המטשטש ומערפל ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד.

בגדול, הצמידות הזו רק מוסיפה לבלבול שנגרם בעקבות הלוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת שלנו. המעורבות הרגשית הגבוהה בצד הצורך לסגור מעגלים רגשיים יוצרת עכשיו ערפול ובלבול לגבי הצעדים הבאים שלנו, בין אם אישית ובין אם כלכלית.

מכיון שונוס גם אחראית על נושא החומר והכספים, חשוב להזהר בהוצאות שלנו עכשיו, ולהמנע מהוצאות שאינן הכרחיות לנו כעת.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

 @

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל סרטן, ולהביא איתו אי הבנות ודרמות קטנות. חשוב לא לכעוס כשדברים יוצאים משליטה: גלו איפוק, וחפשו את הדרך הרגועה לדבר ולהתפשר.

שור

במזל שלכם השמש ממשיכה לנוע קדימה ולחגוג לכם ימי הולדת, ואז פוגשת את מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא בהילוך אחורי וגם אתם תצטרכו לקבל החלטות חשובות השבוע.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי ופוגש את השמש בהילוך רגיל. זמן מעניין שמאפשר לכם להתבונן במצב כעת יחסית לעבר, ולסגור מעגלים שמיצו את עצמם

סרטן

הילוכו האחורי של מרקורי ופגישתו עם השמש לסגור מעגלים חברתיים, וליצור קשר עם חברים מהעבר שהקשר איתם נותק.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה בבית הקריירה ושם גם פוגשת את מרקורי בהילוכו האחורי: זהו זמן טוב לתכנן מחדש מהלכים בקריירה, לשנות גישה, ולראות את כל התמונה.

בתולה

נושאים הקשורים לנסיעות ללימודים ולהרחבת אופקים עשויים לעלות מחדש על הפרק, בעיקר כאלה שלא התאפשר לבצע אותם בעבר. זה הזמן לממש ולסגור מעגלים אלה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית פעולה עם כוכב נפטון הרגשני, והמעורבות הרגשית הופכת גבוהה במיוחד. שבוע מבולבל מלא באי וודאויות, ובנדנדה של שינויי מצב רוח.

עקרב

השמש משתחררת בהדרגה מזוית הפעולה עם פלוטו היצרי, אבל פלוטו ממשיך ויוצר זוית פעולה עם האופק של המדינה, זוית קטלנית שמעלה את אחוז הפיגועים והאלימות. זהירות.

קשת

ונוס ששוהה עדיין בבית הזוגיות והיחסים שלכם עוזרת לכם לפתוח את הלב לאהבה ולא רק להרפתקאות אבל הזוית שלה עם נפטון מביאה גל רומנטי מוזר.. נסו להתמסר

גדי

מפגש בין השמש לבין מרקורי בהילוך אחורי עשוי להביא איתו זכרונות רומנטיים מהעבר בצד הצורך ללכת דווקא עכשיו עם הלב. זמן לגדי הקשוח לתת עדיפות לאהבה… יפה לכם.

דלי

נושאי בית ומשפחה עשויים להכנס לקונפליקט עם תכניות עתידיות שלכם, וזה הזמן לקבל החלטות ארוכות טווח עם הראש ולא עם הלב.. זמן טוב לתכנן כמה צעדים קדימה.

דגים

צמידות בין ונוס הרגשית לנפטון שליט המזל שלכם מביאה איתה מעורבות רגשית דגית מכסימלית כעת, וחשוב להשאיר את הרגלים על הקרקע השבוע.. הצמדו לעובדות ולפרטים הקטנים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן