מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית 7 למאי 23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

המעורבות הרגשית מטפסת מדרגה השבוע, כשונוס עוברת למזל סרטן הרגשני שם נמצא עדיין כוכב מרס הלוחמני, יוצרת זוית של עימות עם פלוטו היצרי, ומנסה לתמוך בשמש שנצמדת לאורנוס התזזיתי, וכל זה בשבוע שבו כוכב מרקורי ממשיך לנוע בהילוך אחורי לקלקל מכשירים ולבטל פגישות, מה שנקרא  WTF  ובעברית מדוברת – בלגן. אבל.. זה לא סתם בלגן: זהו תדר לוחמני ברמה גבוהה, והצירוף הזה של הצמידות שמש אורנוס והזוית של ונוס עם פלוטו יוצר אפילו סיכון של מלחמה ממשית השבוע, שמרו על עצמכם!

אז.. איך שורדים שבוע שכזה? זה בדיוק הזמן להפעיל מינון גבוה של אינטואיציה ותחושות בטן, לרוץ בין הטיפות, לסגור מעגלים אבל לא לריב תוך כדי כך, ולנסות ולהפוך את הלימון הקוסמי הזה ללימונדה יצירתית, ובתרגום פרסונלי יבש – אחוז חזק במוט האוהל…

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ ונוס עוברת למזל סרטן

@ ונוס בזוית מתח 150 לפלוטו

@ שמש בצמידות מדויקת לאורנוס התזזיתי

 

המעבר המשמעותי של השבוע

זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל תאומים התקשורתי למזל סרטן הרגשני והמשפחתי.

במזל סרטן נמצא עכשיו גם כוכב מרס האגרסיבי, וזה אומר שמפלס הדרמות נמצא עכשיו בקו עלייה, ולכן מתחזק הצורך להשקיע בבית במשפחה ובאנשים קרובים: חיבוק מהם יהפוך את השבוע הזה לחמים ויחזק את הביחד.

מי יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור מאזניים גדי סרטן וטלה.

 

הזוית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי והכוחני.

הרגשות מתוחים מאוד בזוית הזו, בעיקר הרגשות הקשורים בינינו לבין האנשים סביבנו, והזוית הזו גורמת להרבה דרמות קטנות ריבים ועימותים לכאורה ללא סיבה.

בזמן שכזה חשוב מאוד לא לאפשר לדברים להסלים שכן זה יכול לקרות במהירות. מומלץ לחפש עכשיו את המשותף ולא את המפריד ולהמנע ממאבקי אגו מיותרים ומהצורך לומר את המלה האחרונה בכל נושא.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור מאזניים עקרב אריה ודלי.

 

הצמידות הלחוצה של השבוע -זו הצמידות של השמש, המיקוד האנרגטי של הכל, עם אורנוס, כוכב השינויים התזזיתי

זו אחת מהזויות האינטנסיביות ורבות השינויים שיש. היא מביאה איתה אירועים מפתיעים מסוגים שונים, ומפגישה אותנו עם מינון גבוה של אי ודאות וקושי לתכנן מראש אפילו ליומיים שלושה, כיון שהדברים השבוע מתרחשים בקצב מהיר, למרות הילוכו האחורי של מרקורי.

זמן להשתמש בזוית הזו בחכמה ולבצע בעזרתה ובעזרתו של מרקורי בהילוך אחורי שינויים שחיכו זמן רב. נהגו בזהירות בכבישים.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה דלי שור ועקרב. ו

כך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש!  מועדון הכוכבים של יאיר! 

 

@יש לכם שאלות לאסטרולוג מקצועי אבל לא בא לכם להוציא כסף על מפגש עם אסטרולוג?..

@ למדתם בעבר אסטרולוגיה – או שלמדתם לבד – אבל לא עד כדי פענוח מושלם של מפה אסטרולוגית ואתם רוצים להשלים את הידע שלכם בקורס האינטרנטי הטוב ביותר ברשת?..

@ אתם יודעים אסטרולוגיה אבל אין לכם פרטנרים לעניין. ומתחשק לכם לנתח מפות עם אחרים בקהילה אסטרולוגית בניהול אסטרולוג מקצועי?..

 

בשביל  כווולכם הקמתי את מיזם הדגל שלי – מועדון הכוכבים של יאיר!

 בואו לקבל ממני תשובות לשאלות אישיות  וגם להשלים את הידע שלכם  בקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 והצטרפו לקהילה האסטרולוגית שאני בונה שמורכבת מאנשים כמוכם וכל זה בלווי אישי שלי 24/7..

 וזה קורה כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר 

הנה כמה חוות דעת ממשתפות המועדון אחרי מפגש הזום השבועי הראשון שלנו

@

אסטרו טיפ – הטיפ שמעצים את היום שלך

https://chat.whatsapp.com/C6jWg9wbIt217s5MrHT7Fq

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

מעברה של ונוס למזל סרטן מרגיע את הסערות שעברו לאחרונה במשפחה. זמן לפתיחת הלב, ולחזרה למדורת השבט ולתחושת הביחד המשפחתית.

שור

ונוס עוברת למזל סרטן הרגשני אך גם יוצרת זוית של מתח לפלוטו היצרי. המנעו מדרמות מיותרות, וחפשו את המכנה המשותף שממנו אפשר לבנות יחסים באופן מעמיק יותר.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל שור ועוזר לכם לנקות משקעים שהצטברו מאחורי הקלעים ולסגור מעגלים שמיצו את עצמם.זמן להשלים עם העבר.

סרטן

ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם ומביאה לסרטנים של תחילת המזל ימים רגועים יחסית, כשאלה שנולדו בסופו סובלים מהלחצים של מרס…בקרוב יעבור למזל אריה

אריה

זה שבוע טעון רגשית: צמידות מדויקת בין השמש לבין אורנוס התזזיתי עלולה לגרום לניתוקים פתאומיים ולצורך בספייס וחופש אישי. פסק זמן קצר והתבוננות עומק יעזרו כעת.

בתולה

ונוס עוברת לבית החברתי שלכם, ואולי סוף סוף מתחילה תקופה נעימה וחברית יותר. עדיין יש מתחים בסביבה – זמן להשלים ולהתמקד במה שחיובי, וללא ציניות.

מאזניים

ונוס עוברת לבית הקריירה והתדמית שלכם, והגיע הזמן להתחבר לשורשים ולצד הרך והמשפחתי שלכם, מאזנים. זהו זמן להעביר הילוך, ולרוץ קדימה עם יזמות חדשות

עקרב

זוית של מתח בין פלוטו היצרי לונוס הרגשית מביאה איתה כמה הצפות רגשיות ורגשות שמזמן לא עלו אל פני השטח. זמן לשיחות עומק ולניקוי משקעים שהצטברו.

קשת

מעברה של ונוס הופך את הכל לרגשי ואפילו רגשני, ולסרטן לא קל עם כל הרגש הזה. חשוב להזהר מבזבוזי כספים שלא לצורך, ולנהוג בזהירות בכבישים ובדרכים.

גדי

ונוס עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ואולי זה באמת הזמן לפתוח את מה שצברתם בבטן בתקופה האחרונה ולא לפחד לדבר על הכל. אם הלב פנוי – זה הזמן לדייט מעניין.

דלי

צמידות בין השמש לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה לגרום לאי הבנות וקצרים בתקשורת. חשוב לברר היטב מה הסיבה לפני שמחליטים כעת על פסק זמן או על ניתוק קשרים. סבלנות.

דגים

ונוס הרגשית עוברת לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, ותאפשר לכם החודש לפתוח מחדש את הלב לאחר כל הויכוחים האחרונים, להיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם, או לחילופין למצוא פרטנרים שיהיו קשובים אליכם…

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן