מה קורה בכוכבים? תחזית שבועית – 19 לפברואר 23

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

השמש בסוג של חילופי משמרות השבוע עם ונוס הרגשית: היא עוברת ממזל דלי הפתוח והחברתי מזל דגים הרגשני, וונוס שהיתה במזל דגים הרגשני עוברת למזל טלה האסרטיבי, וזה בזמן שמרקורי כוכב התקשורת שלנו יוצר זוית פעולה אינטנסיבית עם אורנוס התזזיתי… ים של אקשן.

אז איך עוברים שבוע שכזה? בהליכה איטית תוך מעורבות רגשית גבוהה עם ים של חלומות ופנטזיות, בריצה קלה בשנים ובדיאלוג זוגי אסרטיבי הקורא לפעולה, או אפילו בספריט אמיתי מלווה בכמה קצרים מעצבנים בתקשורת שיכולים בקלות להפוך לכמה תגליות מעניינות, כמה אסימונים נופלים ברעש, וכמה רעיונות מבריקים במיוחד… מוכנים?

 

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמים

@ השמש עוברת ממזל דלי למזל דגים

@ ונוס עוברת ממזל דגים למזל טלה

@ מרקורי כוכב התקשורת בזוית פעולה מדויקת לכוכב אורנוס התזזיתי

 

 

המעברים המשמעותיים של השבוע

 

  1. השמש עוברת ממזל דלי החברתי והקליל אל מזל דגים הרגשני והמופנם.

המעבר הזה הוא הראשון שמכניס את מזל דגים לאקשן, שישפיע על כולנו. המעבר השני שימשיך את האקשן הזה יגיע בחודש מרץ אז יכנס סטורן למזל דגים וישהה שם שנתיים וחצי.

אין ספק שמזל דגים הולך להכנס לתקופה משמעותית במיוחד שמתחילה במעברה של השמש למזל הזה. העצה שלי לדגיגים עכשיו – נצלו את הזמן להזה לחגיגות יומולדת הכי יפות מקסימות ואופטימיות שיש, מכיון שכשסטורן יעבור למזל שלכם, החיוך הדגי המפורסם יהיה ללא ספק קטן יותר..

כעת המעורבות הרגשית תהיה גבוהה יותר, החלומות שלנו יהיו מעניינים יותר. ופה ושם נרגיש גם יותר עייפות ויהיה לנו קצת יותר קשה לקום בבוקר, אבל נהיה יותר יצירתיים…

המעבר של השמש ישפיע גם ץ הקשת הבתולה והתאומים, יניע אותם ליתר פעולה ועשייה, ויגרום להם להעביר הילוך, אם כי לדגים עצמם השמש עלולה להביא מצבי רוח משתנים במהירות, וקושי לפעול באופן מעשי…

זהו זמן טוב לקורסים וסדנאות בנושאי רוחניות, לחשיבה יצירתית מחוץ לקופסה, ולהסתכלות קצת פחות מעשית וקצת יותר רומנטית על החיים…

מי עיקר יושפע מהמעבר – כאמור המזלות המשתנים, אך גם מזלות אריה, דלי עקרב ושור

 

 

2.  ונוס עוברת ממזל דגים למזל טלה – ונוס הרגשית המסמלת יותר מכל את עולם הרגש ומערכות היחסים שלנו, עוברת ממש ביום ראשון במקביל למעבר השמש למזל דגים – ממזל דגים למזל טלה..

ונוס מביאה איתה סגנון חם ולוהט למערכות היחסים שלנו במזל טלה, ביחד עם עצבנות וקוצר רוח. החיזור עכשיו הוא קצר וישיר וכך גם התקשורת הרגשית אולם גישה עצבנית שכזו לא עושה לנו חיים קלים במערכות היחסים שלנו, גם כי ונוס מביאה איתה ריבים קטנים כשלא מגיעים להסכמה ביחסים.

חשוב לגלות מינון גבוה של סבלנות וסובלנות ולא לכעוס אם האדם הקרוב אלינו ביותר לא מבין אותנו.. זה בהחלט לא סיבה להרוס את הקשר.

מי בעיקר עלול להיות מושפע ממעבר ונוס? מזלות שור מאזניים עקרב דלי ואריה, סרטן גדי וטלה.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין אורנוס התזזיתי למרקורי כוכב התקשורת שלנו.

הזוית הזו עלולה לגרום לקצרים בתקשורת, לאי הבנות, ולהחלטות פזיזות. חשוב במיוחד עכשיו לא להגיע למסקנות  באופן פזיז אלא לחשוב ולשקול שוב ושוב לפני שכועסים, או אפילו מנתקים קשר, גם זו פעולה שעלולה להתרחש עכשיו כי סף הסבלנות והסובלנות שלנו נמוך במיוחד…

מצד שני זהו זמן טוב לפריצות דרך בחשיבה ובהפלת אסימונים, ורעיונות מבריקים אם כי לא תמיד קל לממש אותם..

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים, דלי אריה עקרב ושור.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

@

 

 

 בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

@

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

@

 

רוצים תחזית שבועית ומאמרים מעניינים למייל? הצטרפו לרשימת הדיוור שלי

 

@

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו 

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך להתקדם במזל תאומים השבוע. זהו זמן טוב ליזמות תקשורתיות חדשות, ולהיכרויות מעניינות עם אנשים שיכולים לפעול בשתוף פעולה אתכם. אל תפעלו לבד.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה, והשור הרגוע שלנו עלול להפוך לעצבני וכועס יותר מתמיד. חשוב כעת להגיב במהירות, לא לשלוף תשובות מהשרוול, ולא להתעקש לומר את המעלה האחרונה.

תאומים

כוכב מרס ממשיך להתקדם במזל שלכם ולהביא איתו הרבה מרץ ואנרגיה לאלה שנולדו באמצע המזל. מרקורי שבמזל דלי מביא איתו תקשורת קלילה ויצירתית.

סרטן

מעברה של ונוס למזל טלה המאכלס את בית הקריירה שלכם הופך אתכם לאמביציוזיים במיוחד: כעת הזמן לנצל את הקסם האישי שלכם כדי לקדם תכניות ויזמות, סרטנונים. תנו גז.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים, ולמזל אריה השייך ליסוד האש לא קל להיות במזל דגים השייך ליסוד המים. הגיע הזמן להתחבר לרגשות, ולצרף אותם לסט הכלים המעשי שלכם

בתולה

השמש עוברת השבוע למזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, והמלצת הכוכבים היא לחפש לכם פרטנר או בן ברית לעשייה של ביחד, ולשתופי פעולה פורים במקום לפעול באופן סוליסטי

מאזנים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת לבית הזוגיות והיחסים, והגיע הזמן לצאת קצת מהבועה המאזנאית המוכרת, ולהשקיע יחסים קרובים. זמן להגדיר  את הצרכים הרגשיים שלכם מקשר זוגי.

עקרב

ונוס הרגשית עוזבת את בית הרומנטיקה שלכם ועוברת לבית העבודה, והגיע זמן להפשיל שרוולים להגדיר מחדש את המטרות ח

קשת

מעברה של ונוס למזל טלה מביא איתו הרבה אנרגיה חמה ואוהבת לבית הרומנטיקה שלכם. השמש לעומת זאת מביאה איתה במקביל אקשן משפחתי וזהו זמן טוב להשקיע בבית ובבני הבית.

גדי

מעברה של השמש למזל דגים המאכלס את בית התקשורת שלכם, שם את הדגש על המלים שלכם ועל היכולת להשתמש בהן בהן כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת

דלי

ונוס הרגשית עוברת השבוע לבית התקשורת שלכם, אולם במקביל יוצר אורנוס שליט המזל שלכם זוית פעולה לא קלה למרקורי כוכב התקשורת: חשוב להזהר עכשיו מאי הבנות, קצרים בתקשורת, וניתוקי קשרים.

דגים

ונוס הרגשית מסיימת לעזור לכם לפתוח את הלב, וממשיכה הלאה לבית החומר והכספים שלכם. זה הזמן לבדק בית אמיתי בחשבון הבנק, אך גם לזהירות שלא להגזים בהוצאות על פינוקים..

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן