כוכבים ואוהבים: תחזית אהבה שבועית – 7 לפברואר 21

כוכבים ואוהבים: מה קורה השבוע בכוכבים ובאהבה? 

בשבוע שעבר כתבתי שמקבץ הכוכבים הגדול במזל דלי מראה שכוון האהבה השבועי הזה הולך יותר לכוון של חברות וידידות, מאשר לאינטימיות ועומק ביחסים זוגיים: ונוס הרגשית שהיא אחת האחראיות הישירות על נושא האהבה הרגש והיכולת שלנו להעניק מעצמנו, נמצאת במזל דלי, וזה בדיוק הסגנון שלו: ידידות… (לא, לא יזיזות! ותפסיק לצחוק שם!)

אני כבר רואה כמה שמעקמים ומעקמות את האף, אבל בינינו, חברים, בעיקר אלה מכם שזה מבחינתם כבר פרק שני ביחסים: זה לא אתם ואתן שאחרי הבלגן של הפרק הראשון תמיד טענתן וטענתם שאתם ואתן רוצים ורוצות בעצם… חבר או חברה? זוגיות היה דביק מדי, צפוף מדי, דחוס ומטריף את השכל ופה ושם גם כואב: חלאס! אז עכשיו – קיבלתם: השבוע  וכנראה גם בשבוע הבא הטרנד הוא חברות: יוצאים מהדבק הזוגי, מפסיקים להקרצץ האחד על השניה ואתן לשלוח אסמסים כל דקה ולשאול מקורה ואיפאתה, ופשוט… לתת ספייס. רווח. מקום לנשום, ולהיות פה ושם קצת לבד.

וזה האישו הגדול של השבוע הזה, ואם לא הבנתם את זה עד עכשיו מרקורי כוכב התקשורת גם הולך אחורנית במזל דלי, ומתחיל להקרין לכם סרטים הקשורים ליחסים מהעבר, לרגעים שהיה לכם כיף, וקרוב, וכפיות וחיבוקי וכל השיט הוורדרד הזה שמראה רק את החיובי ושוכח את הריבים על הכלים ועל תצא לי מהווריד ועל את כמו אמא שלך…

אז כן, השבוע הזה הפרק על היחסים מחזיר אותנו לעבר לרגע, בין אם המדובר באקס או אקסית מיתולוגיים שאנחנו מתגעגעים אליהם, או בין אם המדובר בתובנות ואסימונים שנופלים לנו פתאום ודווקא עכשיו, אחרי שעבר זמן והיה נדמה לי שסגרנו כבר את כל השיט הזה ואנחנו כבר בסיפור חדש או תקועים בין לבין…

אין ברירה, חברים, העבר שלנו גם הוא חלק מאתנו, ככה שנתבגר יותר החלק הזה ילך ויגדל, ובזמנים מסויימים במבט לאחור נדמה אפילו שהוא חלק הרבה יותר טוב ממה שיש עכשיו, כי זה המוח שלנו: מנסה להגן עלינו ממה שאנחנו רוצים לשכוח, אבל כשנוח לו ללמד אותנו משהו כדי שלהבא נפעל אחרת, הוא מעלה את מה שאנחנו היינו רוצים לזכור דווקא ברגעים הפחות מתאימים, המעצבן הזה… מי אתה חושב שאתה? אתה אמור לשרת אותי, לא להכאיב לי…

אז כן, אני מתגעגע, אוקיי? מרוצה? וחוזמזה היא כבר בטח תפוסה, ובטח כיף לה בלעדי, וגם אין לי את הטלפון שלה בכלל, אבל רגע.. הנה הטלפון שלה, כאן. חשבתי שמחקתי אותו.. אוף. איזה דפוק אני. מה עושים עכשיו?

כי זה מה שהמרקורי הזה בהילוך אחורי עושה: מביא איתו רסיסי זכרונות פה ושם, מנסה להיות חבר ולעזור לנו לחפש בעבר תובנות שאנחנו יכולים ללמוד מהן ממש עכשיו, ואם לא נפיל את האסימונים האלה עכשיו, מן הסתם ניתקע שוב באותם מקומות. זה מה שהוא חושב. מישהו ביקש ממך לחשוב או לעזור?

אז..  מה עושים? אחרי שמתגברים על הדווקא – מקשיבים לו, למרקורי הזה, בעיקר אם אתם שייכים לקבוצת המזלות הקבועים כמו דלי אריה עקרב ושור, מנסים לא לריב עם מי שאתם נמצאים איתו בעיקר אם אתם שייכים למזל תאומים בתולה קשת ודגים, ולוקחים איזה פסק זמן זעיר בשאיפה שלא תריבו עם אף אחד השבוע על שטויות בגלל הזוית של מרקורי עם מרס, בעיקר אם אתם שייכים למזלות מאזניים סרטן גדי וטלה.

ואחרי שבשבוע שעבר רווי האקשן החליט מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמאס לו והוא אורז וחוזר בהילוך אחורי, השבוע הוא מראה לנו בדיוק למה הוא מתכוון השובב וזה נכון בעיקר בנושאי אהבה: הוא עובר כוכב כוכב בדרכו אחורנית, נצמד אליו, מעביר לו את המסר, מזכיר לו כמה רגעים נפלאים שהיו לו בעבר הקשורים לאהבה – או נוראים לשם שינוי -ו..ממשיך הלאה, תוך שהוא גם יוצר זוית פעולה למרס שבמזל שור, ומכריח גם אותו להגיב על הפעולה החצופה הזו כאן ועכשיו, תוך סכנה להרוס קשרים זעירים ועדינים שקיימים עכשיו, בזמן שהוא מעלה בפלאש בק כמה רסיסי לב שבור מהעבר, ומכריח אותנו להתייחס, מדריך לאהבות שבורות שכמוהו.

 

רק אהבה, חברים… בשביל זה באנו לכאן, לא? הנה, אפילו האסטרולוג אומר..

כוכבים  ואוהבים : תחזית אהבה 7 לפברואר 21

 

מיאיר 🙂

 

ועוד משהו מעניין שקורה מחר, יום ראשון, ב 8 וחצי בערב:  ערב פתוח וחינמי שעוסק בשאלה שעולה מכל מפה אסטרולוגית:מי אני – ומי אני באמת? 

כל אחד מאתנו הוא אישיות מורכבת מאוד. אולם אפשר לומר שהחלוקה הבסיסית היא די ברורה: מי אני באמת, במהות, ומה אני מציג לעולם. ובעצם, האני האמיתי שלי שמייצגת השמש, מול מה שאני מציג לעולם, שמציג האופק במפת הלידה.

פעמים רבות אנחנו מה שנקרא 'נכנסים לסרט' שאנחנו מציגים לעולם ומנסים להוכיח שאלה באמת אנחנו: באופן טבעי יש לזה מחיר: כשיגלו מי אנחנו באמת, האהבה אלינו תפחת, כך אנחנו מרגישים.

לעומת זאת לפעמים קשה לנו להעמיד פנים, ואנחנו מציגים את מי שאנחנו באמת, אחד לאחד, אבל כמובן שגם לזה יש מחיר: אולי כשאנחנו מראים מי אנחנו, יאהבו אותנו פחות..

מה שחשוב באמת הוא להבין לעומק: מה אני מציג לעולם, ומי אני באמת? האם יש קונפליקט בין השנים, ומה המחיר שאנחנו משלמים על כך? אם לא נדע ולא נבין לעומק מי מציג ואת מה, לא נוכל גם לשנות ולשדרג…

על כך בדיוק הערב הפתוח והחינמי הזה שרינת בורג היועצת ואני מעבירים ביום ראשון הקרוב, 

ובערב הזה גם נלמד אתכם איך לקבוע לעצמכם את האופק כדי שתהיו מודעים לשני החלקים האלה, ותוכלו להבין קצת יותר לעומק איך אתם פועלים – ואיך אפשר לשפר ואפילו איך לקרוא את ההורסקופ מעכשיו והלאה…..

מוזמנים באהבה:

הפרטים – כאן https://rinatburg.ravpage.co.il/In-Out

 

@

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן