כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? 3 לפברואר 2020

 

אז… מה קורה היום בכוכבים?

אחרי יומיים של הירח האסרטיבי במזל טלה, מגיעה אנרגיה רגועה יותר כשהוא עובר למזל שור. 

המיקום הזה הופך את הדליים לאסרטיביים יותר, ובכלל מביא אסרטיביות למזלות הקבועים, דלי אריה עקרב ושור. אבל דווקא עכשיו נמצאת ונוס שליטת המזל במזל דגים, ויוצרת שילוב נאה של אדמה ומים ביום הזה.

ואכן, היום הזה אמור להיות פורה יחסית יותר מאשר ימות השבוע, חוץ ממחר שבו תהליכים שאנחנו מתחילים היום ממשיכים הלאה. זהו זמן טוב להגיע להשלמה בראש עם יזמות חדשות שאנחנו רוצים לפתח, בד בבד עם היכולת שלנו להגדיר באופן מדויק ומעשי יותר לאן ואיך אנחנו רוצים להגיע בעזרתו של הירח הפרקטי הזה: להגדיר – ולצאת לדרך, אפילו בצעד קטנטן כמו שיחת טלפון נרגשת, או שליחת מייל.

ואכן, יום טוב ליציאה לדרך חדשה שרצינו וחשבנו עליה בימים האחרונים, והיום זה אפשרי ואפילו רצוי יותר, עם האנרגיה הנכונה והיכולת המעשית גם לממש אותה, ולא להשאיר אותה בגדר כוונה או תיאוריה. הדבר היחיד שיכול להפריע הוא עדיין הזוית הזו בין מרס לונוס, שסימנתי באדום, אבל אם נתמקד נהפוך גם אותה בעצם לסוג של זוית פעולה שגורמת לנו לא רק לדבר אלא גם לפעול, ולקבוע עובדות בשטח.

בקיצ.. קדימה.

 

וזה מצב הכוכבים היום:

שני 3/2

ירח בשור 90 שמש 120 יופיטר 60 נפטון

שמש במזל דלי

מרקורי במזל דלי ללא

ונוס במזל דגים  60 סטורן ופלוטו 90 מרס

מרס במזל קשת  90 נפטון (יציאה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שני 3/2

 

טלה

הירח ששוהה גם היום במזל שור ממשיך להעניק לכם יכולת לתרגם אנרגיה – למעשים, מתנה לא מבוטלת כלל בעולמו של הטלה, זולל אנרגיה שכמוהו. זמן טוב להתמקד בנעשה בחשבון הבנק שלכם: שימו לב בעיקר לאותיות הקטנות..

 

שור

גם היום ממשיך הירח להעניק לכם עוצמה ונוכחו, ואת שתי אלה כדאי לנצל כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת: להיות כאן ועכשיו. פגישות חשובות ושיחות משמעותיות – זה בדיוק הזמן לאלה, שוורים.

 

תאומים

גם השמש וגם מרקורי נמצאים במזל דלי השייך גם הוא ליסוד האויר והתקשורת שלכם אמורה להיות קלילה במיוחד, אולם הירח ששוהה במזל שור מדגיש את הצורך לפעול היום בעיקר מאחורי הקלעים, ולא בקדמת הבמה. תכניות ופגישות חשובות – דחו למחרתיים.

 

סרטן

חברים מכרים ידידים וקרובים – זה הזמן להשקיע בהם קצת יותר, סרטנונים. כעת הזמן לשתף פעולה עם קולגות מקצועיות, ולא לפעול באופן סוליסטי: שתופי פעולה ישתלמו יותר לטווח ארוך. שעות הערב יתאימו לבילוי שקט עם אדם אהוב.

 

אריה

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, אריות. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. זמן מצוין לקדם את מה שחשוב לכם באמת למרות הקשיים, כי הסיכוי שתצליחו היום או מחר גבוה מהרגיל.

 

בתולה

מיקומו של הירח במזל שור מזמין מידה מכסימלית של פתיחות, בתולות, בעיקר לרעיונות יצירתיים ולשיתופי פעולה עם אחרים. זמן טוב לראות את כל התמונה  ולהתמקד בתהליכים ארוכים, ובהחלטות ארוכות טווח. שעות הערב יתאימו לשיחות עומק ונפש.

 

מאזניים

שהותו היום של הירח במזל שור עוזרת לקרקע אתכם, ואת התכניות שלכם. אתם קצת שטים או מרחפים עכשיו עם הונוס הדגית הזו, אבל אין כמו כמה עובדות – כאלה שמגיעות מסניף הבנק למשל – כדי לשנות את התמונה. בי קול.

 

עקרב

הירח שוהה היום בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ועוזר לכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים שלכם בכלל. השמש ומרקורי שבמזל דלי מדגישה את היכולת לשדרג את התקשורת הביתית, ולהשקיע קצת יותר בבית וביושביו.

 

קשת

מזל קשת המהיר והאינטנסיבי לא מסתדר באופן מוצלח מדי עם הירח האיטי במזל שור, ולכן אתם עלולים להרגיש היום שדברים לא זזים בקצב שרציתם, או זזים בכלל. לא נורא לפעמים להאט את הקצב – זה בהחלט עוזר לקבל פרופורציות,

 

גדי

הירח שוהה היום במזל שור השייך גם הוא ליסוד האדמה, גדיים ובצירוף השמש ומרקורי שבבית החומר והכספים שלכם, עוזר לכם להתמקד בצד הפרקטי של החיים. זמן טוב למסע קניות גדול לבית למשפחה ו..לעצמכם, גדיים.

 

דלי

השמש ומרקורי ממשיכים לנוע במזל שלכם, אבל יותר מתמיד אתם זקוקים עכשיו לטאץ' ביתי, למלה טובה, מרק חם, ו..ביחד. זמן אכן לתחזק את הביחד הדליי, מה שאומר לצאת קצת מהבועה המוכרת ולפנק את אלה הקרובים אליכם. כיף.

 

דגים

תקשורת מצד אחד, רכות ורגשנות מצד שני – כך מתבטא הצירוף הזה של הירח בבית התקשורת שלכם, וונוס הרגשית והרכה במזל שלכם. נסו לחבר בין הרכות לאינטואיציה ולתחושות הבטן שלכם, ולחבר הכל ליום יצירתי ופורה במיוחד.

 

ועד מחר.. יומקסים!

מאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן