כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים, 4 לפברואר 2020

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

בקיצור, עיכובים.

הירח התאומי הזה שאנחנו רואים פה למטה אכן מזיז דברים, אבל זוית קשה לנפיטון הרגשי ליופיטר כוכב השפע ולמרס האגרסיבי, לא עושות לנו יום פשוט, למרות שסוף סוף יש שמש נעימה בחוץ…

אני למשל שכחתי פגישה חשובה הבוקר, לא הספקתי להעלות את המדור בזמן, ונראה שיש לי אפילו כאב ראש שמתחיל לעלות.. באסה. בגדול, זהו יום שצריך לתמרן בו בזהירות, ולא לעשות עניין כשדברים לא מצליחים או מתרחשים כפי שרצינו.. גם מחר הירח שוהה במזל תאומים כך שמחר נוכל להשלים משימות.

אז ממה צריך לא להתאכזב היום? מהציפיות שדברים ילכו חלק, מאופטימיות יתר, ומגישה תוקפנית ללא סיבה שיוצרת מתחים אצל מי שמולנו, וכל זאת בגלל אי הבנות או קצרים בתקשורת…

ואם הבנו את זה – אפשר להתחיל את היום או לפחות את החלק הזהיר שלו, ממש עכשיו…

 

שלישי  4/2

ירח בתאומים 90 נפטון 120 שמש 150 יופיטר 180 מרס

שמש במזל דלי

מרקורי במזל דגים 60 אורנוס

ונוס במזל דגים  60 סטורן ופלוטו 90 מרס

מרס במזל קשת  90 נפטון (יציאה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ומה קורה למזלות?..

 

שלישי 4/2

 

טלה

ירח שוהה בבית התקשורת שלכם והופך את היום הזה לתקשורתי במיוחד, טלאים. זהו זמן מצוין לדבר לשתף ולחלוק, ולתת למלים לפעול אתכם – ועבורכם. דברו על זה..שעות הערב יתאימו למלים רכות במיוחד…

 

שור

נושאי חומר וכספים מעסיקים את השור בדרך כלל מהיות מזל שקשור מאוד לחומר ושייך ליסוד האדמה, אבל היום הם מעסיקים אותו במיוחד: יום לעשיית סדר בנעשה בחשבון הבנק שלכם ולהחלטות כלכליות.

 

תאומים

זה נראה כמו היום שלכם, תאומימים: הירח שוהה לו במזל שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן מצוין לכל הפעילות שדורשת נוכחות – וקסם, שממילא יש לכם בשפע. יום מצוין ליזמות חדשות מכל התחומים, תאומימים

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם כשוהה במזל תאומים השכלתני, מיקום לא ממש נוח לסרטנונים. זמן טוב להוריד הילוך, להתבונן בדברים מבחוץ, להיות קצת לבד, ואת הפגישות החשובות שלכם לדחות לעוד יומיים שלושה… סבלנות.

 

אריה

הצד החברתי שלכם מודגש היום במיוחד, אריות. המיקום הזה שם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן מדויק וחביב ובעיקר – משתף פעולה הן מקצועית והן חברתית ואישית. תנו מקום לאנשים קרובים לידכם, חברים..

 

בתולה

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום במרכז האקשן, בתולות. הירח שוהה לו בבית הקריירה שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן מצוין לנצל את היכולות שלכם כדי לקדם את מה שחשוב לכם באמת. יום מצוין לעמידה מול קהל.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל דגים הרגשני, והמאזנאי שלנו לא ממש מאוזן בימים אלה, בגלל מעורבות רגשית גבוהה מדי. שימו דגש מיוחד על היכולת שלכם לפתור בעיות באופן מעשי, ולהמנע מהסחות דעת רגשניות מיותרות.

 

עקרב

היום הזה כדאי לפעול בזהירות מכסימלית, ולא לעשות שטויות. מיקומו של הירח במזל תאומים מדגיש את הצורך לפעול באיטיות ומתוך תכניות מדויקת, ולא באופן פזיז ואימפולסיבי. החלטות חשובות באמת – דחו למחר או מחרתיים.

 

קשת

זוגיות ויחסים – על זה שם היום הירח את הדגש, קשתים. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל. חשוב ביום שכזה לעשות דברים קצת אחרת, ואם הלב הקשתי ההרפתקני פנוי – שעות הערב הם הזמן לדייט.

 

גדי

הירח התאומי מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם להשקיע קצת יותר מעצמכם בתחום המקצועי, גדיים. זהו זמן להפגין מצוינות ותשוקה במה שאתם אוהבים, ולהתמקד בפרטים הקטנים – הם המפתח להצלחה בימים שכאלה.

 

דלי

מיקומו של הירח במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר הופך את היום הזה לנינוח יחסית עבור הדליים שלנו. זהו זמן טוב להשקיע קצת יותר דווקא בצד הרגשי שלכם, ובעיקר באותה מלה מוזרה בת ארבע אותיות.. כן, יום לאהבה, דליים.

 

דגים

נושאי בית ומשפחה עולים על הפרק היום, ובעוצמה. אתם זקוקים כעת יותר מתמיד למעטפת ביתית חמה, למלה טובה, ולכל מה שקשור ליכולת שלכם להתקרב קצת יותר לאנשים שקרובים אליכם, ולחלוק איתם רגשות תכניות ו..את עצמכם. כן כן.

קצת סבלנות, ליום הזה ובעיקר לעצמנו, והכל יסתדר

יומקסים!

 

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן