כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? רביעי 5 לפברואר 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

הירח ממשיך לרוץ במזל תאומים כשחיוך גדול שפוך על פניו, תוך שהוא יוצר זוית שמחה ואוהבת (בוורוד) לונוס שלנו. הזוית הזו מראה שהצורך שלנו לקבל היום אהבה חום ואפילו סתם חיבוקי בוקי, חזק במיוחד. אז מה עם מלה טובה, חברים, למי שאתכם, בעיקר אם הוא שייך למזלות שור או מאזניים ואפילו תאומים בתולה או קשת?

אלא שבהמשך כוכב מרס שממול מביא איתו שוב מהגישה התוקפנית של אתמול כשמישהו דורך לכם על היבלות מעצבן אותם או סתם אידיוט שלא מבין, וזוית המתח עם סטורן מראה שדווקא היום אתם עלולים להכנס לעימות או ויכוח עם הבוס, או שסתם המסגרת מעיקה עליכם ואתם רוצים שינוי…

מרס וסטורן בזויות לאורך היום – לא הופכות את היום הזה לקל, בהחלט לא, למרות שונוס מתחילה אותו באהבה… אז לא, היום הכוחות שקולים, ואהבה לא מנצחת תמיד, אלא אם מחליטים מראש שאתם לא מגיבים לכל שטות לא נכנסים לויכוחים מיותרים, ובטח לא ללחץ בגלל מצבים של אי ודאות או דאגות מבפנים, בעיקר בגלל דברים שלא תלויים בנו.

בי קול, פוקס! או לפחות נסו… זכרו שגם אם יש לחצים היום – זה זמני בלבד.

 

וזה מצב הכוכבים להיום:

רביעי   5/2

ירח בתאומים 90 ונוס 180 מרס 150 סטורן

שמש במזל דלי

מרקורי במזל דגים  60 אורנוס

ונוס במזל דגים  60 סטורן ופלוטו

מרס במזל קשת  90 נפטון (יציאה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי 5/2

 

טלה

זהו יום נוסף שבו הירח התאומי הופך את הסקרנות שלכם להעזה ואתגר, והופך אתכם לתקשורתיים במיוחד. יום מצוין ליזמות תקשורתיות בכל התחומים, ולטלפונים שהייתם צריכים לעשות והגיע הזמן לבצע.

 

שור

הירח שוהה לו במזל תאומים, ונראה שהיום הזה מתאים להרבה אקשן הקשור לחומר וכספים. זמן טוב לעסקאות כאלה ואחרות, לתשלומי חשבונות מסוגים שונים, ולמסע קניות גדול לבית למשפחה ו..לעצמכם.

 

תאומים

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם ומאפשר לכם להשלים תהליכים שהחלו אתמול, לקדם נושאים שחשובים לכם, ולהתפתח לרעיונות חדשים ומעניינים. זמן טוב לשתף חברים שותפים ובני ברית בתובנות שלכם.

 

סרטן

הירח שליט המזל שלכם שוהה במזל תאומים, ונראה שזהו יום נוסף שבו אתם לא ממש במיטבכם. ביום שכזה כדאי להעדיף שיחות עומק וניקוי משקעים רגשיים שהצטברו, על פני עשייה במינון גבוה. נסו לנוח.

 

אריה

על פניו זה נראה כמו אחד הימים היותר תקשורתיים של השבוע, אריות: הירח שוהה לו בבית התקשורת שלכם, ולמרות חוסר בזויות של השמש עם כוכבים אחרים אתם יכולים דווקא היום להשקיע בשיחות יזומות, ובאתגר חדש.

 

בתולה

נראה שאתם הם אלה שנמצאים היום באור הזרקורים, בתולות. הירח שוהה לו במזל תאומים, ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם להזיז דברים, לאפשר לאמביציה שלכם לפעול, ולהתמקד באתגר מקצועי אחד. לפחות.

 

מאזניים

הירח שוהה היום במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האויר, אלמנט שבהחלט עוזר לכם לפעול באופן נינוח ומאפשר היום, ובכל התחומים. נושאים הקשורים לצמיחה אישית והרחבת אופקים זקוקים לדגש מיוחד היום.

 

עקרב

הירח התאומי מביא איתו יום שבו כדאי וחשוב להתנהל בזהירות מכסימלית, עקרבים. זהו זמן לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, ובעיקר לחשוב על הביצוע פעם נוספת, תוך שאתם נמנים מהחלטות פזיזות. דברו על מה שחשוב באמת.

 

קשת

הירח שוהה לו היום בבית הזויות והיחסים שלכם ומאפשר דיאלוג ישיר ובגובה העינים, כמו גם גישה ישירה ומלים שנוגעות אל הלב. יום מצוין לשיחות בירור של אחד על אחד, ופתרון בעיות שמציקות בזמן האחרון.

 

גדי

התחום המקצועי מצריך היום קצת יותר תשומת לב, גדיים. אולי כדאי להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה, לפני שממשיכים הלאה. יום מצוין להשקיע קצת יותר בבריאות שלכם.

 

דלי

נראה שהיום הזה עוזר לכם, אנשים שכלתניים ואינטליגנטיים, לפתוח קצת יותר דווקא את הלב… זמן מצוין לתת לרגש לדבר, או לשם שינוי לדבר ממנו.. שעות אחר הצהרים והערב יתאימו לרומנטיקה.

 

דגים

היום הזה דורש שיחות עומק עם אנשים קרובים, ואפילו קירוב לבבות עם קרובים רחוקים שמזמן לא שמעתם מהם. זמן מצוין להשקיע בבית עצמו, לצאת למסע שיפוצים קצר אם צריך, ולשנות אווירה בבית.

 

ובינתיים, בין אהבה ללחץ – יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן