כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? סופ'ש 14-15/2

 

אז… מה קורה בכוכבים בסופ'ש?

 בשישי הירח שוהה במזל מאזניים החביב, ועל פניו זהו יום לשיחות מקסימות של אחד על אחד, ולגישה נעימה של מודעות וכיף. אולם הזויות שיוצר הירח עם סטורן פלוטו ויופיטר הופכות את היום הזה – וגם את שבת – למוקד של אקשן שקצת מתזז את כולנו, מלחיץ קצת, מדאיג קצת, ו.. דורש חיבוקי. ביום שכזה כדאי להזהר מאוד בכבישים.

בשבת הירח שוהה במזל עקרב, מזל טעון ולא קל, והאווירה משתנה. כעת כדאי להזהר מכעסים מזדמנים, וכל דבר קטן עלול להדליק ויכוחים גדולים שקצת יקלקלו לנו את השבת הזו.

הזוית האדומה בין הירח לאורנוס עלולה להיות מוקש רציני יותר. תחת זוית כזו אנו עלולים לסבול משינויים פתאומיים במצב הרוח, מקריזות חסרות סיבה, ולמרות שאנחנו קובעים עם אנשים – מצורך פתאומי בספייס, וחופש אישי.

השבת הטעונה הזו עלולה להיות לא קלה, וכל ויכוח קטן כזה שמתחיל באורנוס מול הירח עלול להסתיים בניתוקון וכעסים שעולים. אולי משום כך חשוב לשמור על רוח טובה גם כשנדמה שהים הרגשי הופך גבה גלים ולסרב להשתתף בדרמה המוכרת אלא לעצור לרגע, לספור עד עשר, ו.. לחייך.

בכל מקרה אם אתם עדיין לא סגורים על תכניות לשבת מצאו לכם איזו משבצת זמן של אופן ספייס לעצמכם לאיזה זמן, כדי לנקות את הסיסטם, וכדי לא להעמיס על המערכת שעלולה להיות לחוצה במיוחד עם יהיה מזג אויר חביב והכבישים יתמלאו בפקקים, שהם הם המוקש האמיתי בשבתות שכאלה.

ה מצב הכוכבים בסופ'ש?

שישי 14/2

ירח במאזניים 90 סטורן פלוטו ויופיטר 120 שמש

שמש במזל דלי 60 מרס

מרקורי במזל דגים 60 יופיטר

ונוס במזל טלה

מרס במזל קשת 

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

 

שבת 15/2

ירח בעקרב 180 אורנוס 90 סטורן ופלוטו 120 מרקורי

שמש במזל דלי 60 מרס

מרקורי במזל דגים 60 יופיטר צמידות נפטון (כניסה)

ונוס במזל טלה

מרס במזל קשת 

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

הורוסקופים שישבת      14-15/2

 

טלה

נראה שהשישי הזה יתאים בעיקר להשקעה בזוגיות שלכם, טלאים. ערב נפלא לבילוי בשנים, ואם הלב פנוי – צאו לדייט. בשבת הרגשות טעונים, וכדאי להתנהל בזהירות עם המלים שלכם. הזהרו בכבישים ובדרכים.

 

שור

סידורים וארגונים – שישי יתאים לארגון הבית ולמחויבויות חברתיות ומשפחתיות. היו שם עבור אנשים שזקוקים לכם. בשבת – הירח נמצא בבית היחסים שלכם. זמן להעמיק קשר קיים ולתת מקום לאדם קרוב.

 

תאומים

המעורבות הרגשית גבוהה בשישי הזה. הירח המאזנאי מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם דווקא לרומנטיקה.. בהמשך, כעת כשמרקורי או טו  טו פורץ בהילוך אחורי, זהו זמן לפסק זמן ולבדק בית אמיתי שעיקרו יתחיל בשבוע הבא.

 

סרטן

זה נראה כמו שישי ביתי במיוחד, סרטנונים, ובאמת כדאי לנצל את הירח המאזנאי הזה כדי לאסוף את המשפחה כולה לערב שישי חגיגי קלאסי, ערב של ביחד משפחתי. בשבת – יום של חגיגות קטנות של בילויים ובכיף, ולהשאיר את הדאגות מאחור.

 

אריה

השישי הזה הוא תקשורתי במיוחד מבחינתכם. סדרת מפגשים שמחים בבתי קפה או אצל חברים וסמול טוק חביב  יעשו לכם שישי כיפי. בשבת – מנוחה ביתית, סטלבט כיפי מול סדרות שהקלטתם, צהריים – ושינה עמוקה שממנה קמים חדשים.

 

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם סוף סוף נכנס למצב עצירה כמעט מוחלט בסוף השבוע והיכן? ממול, בבית הזוגיות והיחסים. זהו זמן מצוין לבדק בית זוגי, לשיחות עומק של אחד על אחד, ולניקוי משקעים רגשיים. זמן לחדש קשרים עם אנשים מהעבר.

 

מאזניים

הירח שוהה במזל שלכם בשישי הזה, והופך אותו ליום מקסים שמתאים ליזמה חברתית חדשה, להיכרות מעניינת, או למסיבה טובה. בשבת – מפלס המתח יורד, ואתם זקוקים להיות קצת לבד. זמן לשיחות שקטות ולסרט טוב.

 

עקרב

נראה שבשישי הזה אתם לא ממש במיטבכם, עקרבים. הירח המאזנאי ממליץ לקחת פסק זמן עם עצמכם היום, להוריד הילוך, ובעיקר לנוח. בשבת הירח עובר למזל שלכם: זמן להנאות בילויים וסופר אקשן! קדימה.

 

קשת

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד בשישי הזה, קשתים. כעת הזמן להזמין חברים לצאת לבלות, או לחילופין להכיר חברים וידידים חדשים. בשבת – הגיע הזמן לטעון מצברים, קשתים. מורידים הילוך ותכניות בילוי מעייפות, ונהנים מרגעים של שקט עם אדם קרוב.

 

גדי

נראה שאתם נמצאים במרכז האירועים בשישי הזה, ואין כמו מסיבונת כדי להוציא מכם את הצד האופטימי ואת חיוך הגדי המפורסם בזוית הפה.. בשבת – מרימים טלפון או שנים, ויוצאים לטיול חברים למקום בו מעולם לא הייתם.

 

דלי

סוף השבוע הזה מתאים ליציאה לצימר לסוף שבוע, לפגישה עם נופים אחרים, או למפגש עם חברים וידידים שגרים רחוק ומזמן לא ראיתם.  בשבת – זמן לארח או להתארח, ובשעות הערב לצאת בחבורה לחגוג את יום ההולדת שהיה או שמתקרב..

 

דגים

מרקורי ממשיך לשוט במזל שלכם אבל הפעם הוא כבר כמעט עוצר לגמרי לפני שהוא יוצא להילוך אחורי. על פניו זה נראה כמו סוף שבוע רצוף שיחות מעניינות במיוחד, כשכל שיחה אפילו רגילה הופכת לשיחת נפש של ממש… זמן להוציא, לשתף ולחלוק, דגיגים.

 

אז.. סופ'ש נעים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן