כאן ועכשיו – מה קורה היום בכוכבים? 17 לפברואר 2020

אז… מה קורה היום בכוכבים?

זהו שקורה, וקורה הרבה (יחסית) למה שבאמת יכול להתרחש ביום אחד בלבד: מרקורי סוף סוף נכנס באופן סופי לגמרי להילוך אחורי במזל דגים, וכוכב מרס, שאני קורא לו מרס הערס, עובר למזל גדי. שני אלה אירועים משמעותיים לתקופה הקרובה ושניהם מתחילים ביום אחד, מה שאומר שכבר היום אולי כבר נחוש בשנוי של שתי מגמות, ואם לא היום, כי אז ממש בימים הקרובים.

את עצירתו של מרקורי הרגשנו לא מעט בימים האחרונים, אבל מהיום נרגיש באופן בולט יותר את הליכתו אחורנית. ביטולי פגישות קלקולי מכשירים אי הבנות… כל אחד חווה את זה אחרת, לפי המיקום שבו זה מתבצע במפת הלידה שלו, אבל יש דברים משותפים כמו למשל הקושי בסינכרוניזציה, או בדרך שבה אנשים מבינים אותך כעת.

יש לנו שלושה שבועות של סגירת מעגלים ושדרוגי יחסים: בוא נעשה את זה בדרך הטובה ביותר.

מרס עובר למזל גדי, והוא עשוי להביא אלינו בדיוק את ההשפעה ההפוכה. אם הילוכו האחורי של מרקורי מפזר אותנו, מרקורי במזל גדי דווקא ממקד אותנו במטרות החשובות באמת. שהות של ארבעה כוכבים משמעותיים כמו סטורן פלוטו יופיטר ומרס במזל גדי, הופך את המזל הזה ללא רק ממוקד מטרה, אלא גם בעל אופציות נוספות לפעולה עשייה ובעיקר עם מרס – לממוקד יזמה.

יזמות חדשות עכשיו עלולות להתקל בבעייה בגלל הילוכו האחורי של מרקורי, אבל מרס יהיה כאן חודשיים ומרקורי בהילוך אחורי רק שלושה שבועות, כך שהדברים לא יהיו חייבים להתקל זה בזה. כרגע עדיף רק לסמן לנו מה באמת היינו רוצים לעשות ולהגדיר באופן מדויק איך – ולצאת לביצוע עוד שלושה שבועות בערך..

בכל מקרה – יהיה מעניין.

 

וזה מצב הכוכבים להיום:

שני 17/2

ירח בקשת 90 נפטון 120 ונוס

שמש במזל דלי 60 מרס

מרקורי במזל דגים (נכנס להילוך אחורי)

ונוס במזל טלה

מרס עובר למזל גדי (!) 120 אורנוס

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שירים שלי

פעם למי שזוכר בזמן הילוכו האחורי של מרקורי הייתי שם שירים מהעבר, העבר שלי, שהזכירו לי נשכחות… החלטתי לחזור להרגל המוזר הזה. ומעכשיו – בכל יום של הרטרו הזה, אשים אחד מהשירים האלה של פעם שאני מחובר אליהם.

מאמין שלא רק אני...

 

 

 

ומה קורה היום אצל המזלות?

שני 17/2

טלה

האנרגיה הקשתית ממשיכה גם היום כשהירח עדיין במזל קשת מביא איתו ים של אקשן, אבל.. מרס שליט המזל שלכם עובר היום למזל גדי, והגיע הזמן לעבור לחליפה מחוייטת, ליישר את העניבה ולקבוע לו'ז מדויק: אתם משנים פאזה טלאים. המלים: רצינות ואחריות.

 

שור

עדיין לא קל לשור שלנו: ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה האגרסיבי, הירח שוהה במזל קשת האסרטיבי, ואין ברירה: חייבים לתת גז לפני שהעולם ישיג אתכם. חשוב עדיין גם בשיא האקשן לשמור על סדר וארגון כי לטווח ארוך בלעדיהם הכל יקרוס.. בי קול.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נכנס היום באופן סופי להילוך אחורי במזל דגים המאכלס את בית הקריירה שלכם, ואולי זה הזמן לקחת צעד אחד אחורנית ולהתבונן: צפויים לכם שלושה שבועות של אפשרות לשנות, לשדרג, או לסגור מעגלים שרק מעכבים אתכם.

 

סרטן

הילוכו האחורי של מרקורי בבית הצמיחה האישית שלכם עלול לעכב כמה החלטות הקשורות ליחסים עם ח'ול,  לזרז או לעצור נסיעות, ולגרום לכם לראות את הדברים קצת אחרת. יום מצוין לשיחות עומק מכל הסוגים.

 

 

אריה

הירח הקשתי תמיד מתאים לאריה שלנו, בעיקר כשהוא מאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם. השמש במזל דלי ממשיכה להצביע על שיתופי פעולה כדרך לקדם נושאים שחשובים לכם עד אמצע השבוע. זמן למצוא שותפים לדרך.

 

בתולה

מרקורי שליט המזל שלכם נכנס היום באופן סופי להילוכו האחורי, אלמנט שידגיש בתקופה הקרובה את כל מה שקשור לצורך לעצור לרגע, לבחון מחדש מהלכים שעשיתם בתקופה האחרונה, ולהתחיל לנקות מחייכם מעגלים שמעכבים אתכם.

 

מאזניים

מלים מלים מלים – היום הזה אמור להיות תקשורתי במיוחד, כשהירח שוהה בבית התקשורת שלכם, וונוס בבית הזוגיות והיחסים. עצירתו של מרקורי במזל דגים מדגישה את הצורך לפעול קצת אחרת בתחום המקצועי.

 

עקרב

נושאי חומר וכספים ממשיכים לדרוש תשומת לב גם היום, עקרבים. זהו זמן טוב לחשוב כמה צעדים קדימה מבחינה כלכלית ולבנות תכניות פעולה. שעות אחר הצהריים יתאימו למסע קניות גדול לבית ולמשפחה.

 

קשת

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה לו במזל שלכם, קשתים. כעת אפשר להשלים תהליכים שהחלו אתמול, ולצאת למסע של יזמות חדשות ושיחות חשובות הקשורות לעתיד הקרוב. מרקורי בהילוך אחורי במזל דגים מדגיש את הצורך בשדרוג תקשורת משפחתית.

 

גדי

יש לא מעט תכניות ליום הזה, גדיים, אבל בגדול כדאי היום לוותר על רובם, לדחות למחר או מחרתיים, והיום להוריד את מינון הפעילות שלכם: לעשות קצת פחות, ולנוח קצת יותר. פגישות חשובות דחו למחר אז תהיו במיטבכם.

 

דלי

מרקורי כוכב התקשורת מתחיל היום לנוע בהילוך אחורי בבית החומר והכספים שלכם, אלמנט שמדגיש את הצורך בבית בית אמיתי בכל מה שקשור לכסף וחומר בתקופה הקרובה. זמן להחזיר חובות לסגור אובדראפט ולצאת לדרך חדשה ויציבה יותר.

 

דגים

מרקורי כוכב התקשורת פוצח היום בהילוכו האחורי, והגיע הזמן לקחת את עצמכם ברצינות, להתבונן במה שעשיתם בשלושת החודשים האחרונים, לתקן לשפר ולשדרג את הטעון שדרוג, ועוד שלושה שבועות – לפתוח דף תקשורתי חדש. יהיה מעניין.

ובינתיים – בוקרמקסים!

מיאיר  🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן