כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים? חמישי 13 לפברואר 2020

 

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

הירח שוהה עדיין במזל מאזניים החביב וההססן, ומביא איתו אנרגיה חביבה של חברות ומודעות, ושיחות שמחות של אחד על אחד. המגמה הזו מתחזקת תחת זוית העימות (בוורוד) בין הירח לונוס, ובעצם בין שני המיטיבים הגדולים במפה. 

בעיקרון זו אחת הזויות הנעימות שיש באסטרולוגיה, שכן היא יכולה להביא איתה תקשורת רגשית עם מי שנמצא רחוק מאתנו, זכרונות מתוקים מלים רכות וגל נוסטלגי דביק שרק מתחזק לו עם מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת במזל דגים הרגשני, ועם כניסתו של מרקורי לעצירה, דבר שמחזיר אותנו מעט אחורנית פה ושם..

תחת זוית שכזו אפשר להתפייס עם אדם אהוב שאיתו רבנו, לשתף במה שעובר לנו בלב, ולתת מקום גדול יותר לאהבה.. כן כן.

זוית נוספת שיוצר הירח וגם היא אופטימית פלוס היא הזוית עם יופיטר כוכב השפע (בירוק). הזוית הזו מגבירה את הצורך בחמימות, במלה טובה, בחיוך נעים אוהד ומכיל מולנו, ובמקביל גם מגבירה גם את הרצון שלנו לעמוד מול פנים מאירות, לחייך ולחבק, ולתת מקום לאהבה פשוטה שכזו בין אדם לחברו שלבותיהם פועמים בתדר דומה.. מה צריך יותר?

שתי זויות שכאלה יכולות לעשות לנו את היום, אם נוכל להתעלם מתחילתן של טעוית בשיפוט או בשכחה שמביאה איתה עצירתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, שמתרחשת בימים אלה.

יום מעניין, ולמרות כל האקשן האגרסיבי שעוטף מבחוץ – הפנים דווקא יכול להיות מתוק, אם רק תקחו יזמה ותנסו לגעת במתיקות הזו שבתוכנו, ותאפשרו לה לצאת..

וזה – אפשרי. או יה.

 

ומה מצב הכוכבים היום?

 

חמישי 13/2

ירח במאזניים 180 ונוס 90 יופיטר

שמש במזל דלי 60 מרס

מרקורי במזל דגים 60 יופיטר

ונוס במזל טלה

מרס במזל קשת 

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

ולמזלות עצמם:

 

חמישי 13/2

 

טלה

זוגיות ויחסים – נראה שזה בדיוק האישו היום, טלאים. הירח שוהה לו בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומדגיש את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובדיאלוג בכלל. פעילות פיזית מעייפת – עדיף לדחות.\

 

שור

שמש בבית הקריירה מרקורי בבית התקשורת וונוס אסרטיבית במיוחד – מה עוד צריך כדי לנער את השור ולהזיז אותו קדימה? זמן לפעול באופן קפדני ובעיקר להגדיר מטרה מדויקת לפני שיוצאים לדרך.

 

תאומים

הירח שוהה היום במזל מאזניים השייך גם הוא ליסוד האויר, אלמנט שמקל עליכם ומביא איתו זרימה נעימה.. אלא שההאטה של מרקורי שליט המזל שלכם עלולה קצת לתקוע לכם מקלות בגלגלים. היו סבלניים.

 

סרטן

עוד יום ביתי לפנינו, והיום כדאי להשקיע לא דווקא בבית ובסביבתו אלא בעיקר בבני הבית. יום לשדרג תקשורת עם ההורים או עם צעירים במשפחה. בערב – ארוחה חמה ומקרבת לבבות כדרך הסרטנים…

 

אריה

זהו יום נוסף שהירח שוהה בו בבית התקשורת שלכם ודברים שלא הספקתם לומר אתמול – זה בדיוק הזמן לומר. כעת הזמן ליזמה חדשה ומעניינת הקשורה לקידום אישי שלכם או של רעיון שלכם. שתפו אחרים.

 

בתולה

הירח שוהה לו יום נוסף בבית הכספים שלכם, ושם את הדגש על הצורך לחזור ליציבות ולתחושת בטחון. אולם מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך להאט ולעצור, וגם יזמה עסקית או כלכלית עלולה עכשיו לעלות על שרטון.

אל תכנסו עם הראש בקיר.

 

מאזניים

נראה שזהו עוד יום שבו הכוכבים מאפשרים לכם לבלוט להרשים ולגרום לדברים לקרות בדרך שלכם, אולם כמובן רק אם תשתתפו ותקחו יזמה – ותפעלו. יום מצוין לשיחות משמעותיות הקשורות לפרק הזמן הקרוב.

 

עקרב

נראה שגם היום אתם לא ממש במיטבכם, עקרבים. זה לא אומר לא לפעול, אולם במינון ובפרופיל נמוכים – עדיף. זמן להתמקד כעת בעיקר בנעשה מאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח, מאשר מעליו.

 

קשת

חברים מכרים ידידים וקרובים – היום הזה מוקדש להם, קשתים. זהו זמן מצוין לרכוש כמה חדשים ולהרחיב את המעגלים שלכם, בתנאי שלא תריבו עם אף אחד בגלל חוסר סבלנות וסובלנות, השפעה שיש למרס עכשיו עליכם.. בי קול!

 

גדי

כשהגדי מתמקד ביום שכזה הוא יכול להגיע רחוק אם יתמקד בנקודה או במטרה אחת: מיקוד – זה כל הסיפור. יום מצוין להתמקד באתגרים גדולים במיוחד, ולחפש לכם שותפים או בני ברית לרעיון או לדרך.

 

דלי

פתיחות לרעיונות חדשים מתבקשת ביום שכזה, ואפשר לחשוב היום קצת אחרת, ופרקטית – גם מחוץ לקופסה. כעת הזמן לשנות גישה, ולאפשר לאורנוס שליט המזל שלכם שנע סוף סוף קדימה לפרוץ לדלת חדשה.

 

דגים

מרקורי כוכב התקשורת עוזר לכם כעת למצוא מלים חכמות אבל הוא מאט ותיכף יכנס להילוך אחורי. היכונו לבדק בית אמיתי חכם ומקיף, דגיגים. זמן לשתף אנשים מהעבר בתכניות של כאן ועכשיו, ולשמוע את דעתם.

 

ובינתיים… יומקסים!

מיאיר 🙂

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן