כאן ועכשיו – מה קורה בכוכבים בסופ'ש 31 לינואר – 1 לפברואר

 

אז.. מה קורה בכוכבים השבוע ?

 

הירח ממשיך לנוע במזל טלה בשישי הזה, מה שאומר – הרבה אנרגיה שמחה, וצורך באקשן.

זוית פעולה שהירח יוצר עם יופיטר אפילו מגבירה את האופטימיות, וכדאי להזהר מאופטימיות יתר, בעיקר בכבישים ובטיולים. הזוית הזו בהחלט עוזרת לסיים שבוע תנודתי מעורפל ולא ברור עם כמה דאונים לאורכו, בנימה הרבה יותר שמחה מאשר הוא התחיל.

זוית מעשית שיוצר הירח עם מרקורי מאפשר שיחות פרקטיות שיתכן ולא אופשרו בשבוע שחלף: נצלו את המומנטום הזה למרות שהמדובר בשישי, כדי לקדם משהו שחשוב לכם.

שבת זו כבר אופרה אחרת: הירח עובר למזל שור השקט והארצי ונראה שהצד הנהנתני שלנו יכול לחגוג עכשיו את כל מה שקשור להנאות קטנות שמשמחות את הלב: אוכל טוב, חברותא נעימה, וגם..אהמ… לא יזיק.

אבל.. כשהירח עובר למזל שור הוא גם נצמד לכוכב אורנוס התזזיתי וזה פחות נחמד: למרות שהירח אמור להיות יציב  במזל שור, הצמידות עם אורנוס גורמת לשינויים קיצוניים במצב הרוח, עליות וירידות, חוסר יציבות, ופה ושם גם צורך חזק מהרגיל בספייס וחופש אישי.

הצמידות הזו יכולה להביא באופן זמני גם צורך לקחת פסק זמן מקשר קיים כדי להתבונן בו מבחוץ, ובכלל להיות קצת לבד.. אם לא מבינים אתכם – טאף. בעייה שלהם.

לקראת הערב הצמידות הזו תתפוגג בהדרגה, ומפגש כיפי יוכל לסיים שבת מעניינת אם כי לא בהכרח קלה.. תלוי במה יעשה אורנוס ?

בכל מקרה, יהיה מעניין.

 

וויקנד שישבת – מצב הכוכבים

שישי  31/1

ירח בטלה  90 יופיטר 60 מרקורי

שמש במזל דלי

מרקורי במזל דלי 60 מרס 90 מרס (יציאה)

ונוס במזל דגים  צמידות נפטון (יציאה) 90 מרס (יציאה) 60 יופיטר

מרס במזל קשת  90 נפטון (יציאה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

שבת 1/2

ירח בשור צמידות אורנוס

שמש במזל דלי

מרקורי במזל דלי ללא

ונוס במזל דגים 60 סטורן ופלוטו 90 מרס

מרס במזל קשת  9 נפטון (יציאה)

יופיטר במזל גדי 120אורנוס

סטורן בגדי צמידות פלוטו (מדויק!)

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

 ולמזלות עצמם

הורוסקופים שישבת:    31 לינואר – 1 לפברואר 20

טלה

השישי הזה הוא היום שלכם, טלאים: הירח עדיין במזל שלכם, והקסם האישי בשיאו. זהו זמן מצוין לכל סוגי הבילוי. קחו יזמה! בשבת הירח עובר למזל שור, וזה הזמן להנאות קטנות: אוכל טוב, שינה כיפית, ואפילו חיבוקי.. כיף צנוע.

 

שור

השישי הזה לא ממש מוצא אתכם במיטבכם, שוורים: הירח שוהה במזל טלה, וזה אינו זמן לבילוי מעייף. להיפך: זהו זמן טוב למנוחה, והרבה ממנה. בשבת הירח עובר למזל שלכם: זמן לתכניות בילוי אקטיביות, ולים של אקשן, שוורים.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם במזל דלי השייך גם הוא ליסוד האויר, ומביא איתו קלילות ואיוורור. הירח הטלאי בשישי מגביר את הביחד, ואת הרצון להתחבר לכולם בכיף. בשבת – מורידים הילוך, מתבוננים בדברים מבחוץ, ובעיקר – טוענים מצברים…

 

סרטן

נראה שאתם נמצאים במרכז תשומת הלב בשישי הזה, סרטנונים: הירח שוהה בבית התדמית שלכם, וזהו זמן מצוין לצאת למסיבה טובה, ולפגוש אנשים שמזמן לא ראיתם. בשבת – חברים, מכרים וידידים – זמן למפגשים שמחים ולהרבה מלים שמזמן לא אמרתם..

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי ביחד עם מרקורי בבית הזוגיות והיחסים, וזהו זמן טוב להשקיע במערכות היחסים שלכם. הירח הטלאי מגביר את הצורך לפגוש נופים אחרים בסוף השבוע הזה, אם מזג האוויר מרשה.. שווה נסיון.

 

בתולה

זהירות בבילויים ובכבישים מודגשת בשישי הזה, עת הירח שבמזל טלה מביא איתו החלטות אימפולסיביות וכדאי לחשוב לפני כל פעולה. בשבת – נוסעים לטייל לחברים שגרים רחוק אם אין גשם, ואפשר גם לבדוק פריחות חדשות: נראה שהנגב מתחיל להיות ירוק…

 

מאזניים

הירח הטלאי מדגיש את הצורך בביחד בשישי הזה. זהו זמן טוב לבלות בשנים, ואם הלב פנוי – זהו זמן מצוין לצאת לדייט. בשבת – זמן לבילויים שקטים, לצפייה מרוכזת במה שהקלטתם השבוע, לשיחות רגועות, ולהחלטות חשובות הקשורות לתחילת השבוע.

 

עקרב

בשישי כדאי לפעול באופן זהיר במיוחד, עקרבים: הירח הטלאי שם את הדגש על הצורך להמנע מהחלטות אימפולסיביות, ומכעסים פתאומיים. פתיל קצר – ממנו צריך להזהר במיוחד.. בשבת – הירח שממול מדגיש את הצורך למלא את מצברי הרגש, ולבלות בשנים.

 

קשת

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, קשתים. זהו זמן טוב ליזמה להיכרויות מעניינות של חברים ומכרים, ולהרחבת המעגלים החברתיים שלכם. בשבת – הירח שבמזל שור מאט את הקצב, וזהו זמן טוב להרגיע את הרוחות, ולחזור לקרקע יציבה.

 

גדי

זה נראה כמו שישי ביתי במיוחד מבחינתכם, גדיים. הירח הטלאי מדגיש את הצורך להוריד את מינון הבילוי והכיף, ולשהות יותר בבית ובסביבתו. זמן טוב לארח חברים או קרובים לסעודת ערב שבת. בשבת – הירח במזל שור מביא איתו נינוחות ורגיעה. זמן נפלא לאהבה..

 

דלי

השמש ומרקורי כוכב התקשורת עדיין שטים במזל שלכם, וביחד עם שהותו של הירח בבית התקשורת שלכם – אין פלא שאתם תקשורתיים מתמיד. שישי נפלא לסדרת פגישות שמחות עם חברים וידידים. בשבת – מחזירים את האקשן הביתה. זמן לאירוח קרובי משפחה וחברים טובים, ולהנאה ביתית.

 

דגים

השישי הזה נפלא להנאות קטנות, דגיגים, בעיקר מהסוג השקט: מוסיקה רגועה, אוכל טוב, ושיחות נפש עד השעות הקטנות. בשבת – הירח שבמזל שור מביא איתו צורך בטיולים קצרים, ונסיעות ממוקדות מטרה לקונצרט, מוזיאון, סדנה או חברים שמזמן לא ראיתם.

 

אז.. סופ'ש מקסים

 

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן