חחזית יומית ובלוג – יום רביעי – 13 לינואר 2021

אז.. מה קורה היום בכוכבים?

רביעי  13/1

ירח בגדי צמידות פלוטו

שמש במזל גדי  60 נפטון צמידות פלוטו (כניסה)

מרקורי במזל דלי  צמידות סטורן (יציאה) ויופיטר (כניסה)

ונוס במזל גדי 120 מרס

מרס במזל שור 90 סטורן (מדויק!) 90 יופיטר (כניסה) צמידות אורנוס (כניסה)

יופיטר במזל דלי צמידות סטורן ( יציאה)

סטורן במזל דלי

נפטון בדגים 60 פלוטו וסטורן

פלוטו בגדי

 

זהו יום נוסף שבו הירח שוהה במזל גדי הקשוח,  ונצמד לכוכב פלוטו, היחידי שנשאר מהשלישיה פלוטו-יופיטר-סטורן, שרצה ביחד תקופה לא קצרה. הם המשיכו קדימה למפלגת החופש בערבון מוגבל במזל דלי שם הם התפצלו וכל אחד מהם הקים מפלגה חדשה של פלנטה אחת: יופיטר – עפים חופשי? וסטורן – תחנה בצד ותוציא רשיונות. ופלוטו? לצב הזה שום דבר לא בוער. הוא בסוף משיג את כולם ממילא מתישהו, אז הוא מוציא את המכבש והורס משהו, אחר כך מתיישב בחול ובונה מגדלים, ואחר כך שוב קם ומתחיל להרוס – אבל עכשיו גם מלמד איך לבנות.. מין רודן קטלני ויצירתי שכזה. גרסה אגרסיבית של קלינט איסטווד. 

ירח צמוד לפלוטו ושמש צמודה לפלוטו – זה מה שקורה היום, וזה קצת מפחיד, האמת. סוג של הזמנה למשהו קטלני. שמרו על עצמכם, אנשים.

בינתיים סטורן ויופיטר האלה מתחילים לזמבר אותנו קצת. סטורן שולח קרן ותופס את מרס: מה זה זה? נסחפת, בחור… הולד איט.  את הקריאה הזו מרגישים כולנו, כשהמציאות אומרת לנו בשקט: רוצה קצת חופש? סחטין עליך… אבל תחנה קודם בצד. תעודות, בבקשה. ולמה אתה בלי מסיכה? ואיך מקרית אונו הגעת לבאר שבע? ואל תתחיל לי עכשיו עם התירוצים, או קיי? הכל מצולם.

סטורן סוגר את רוח החופש הפתאומית שנוחתת עלינו, ומציב לה תנאים. המתושלח הזה טוען שזה לטובתנו. החופש האמיתי הוא רק בגבולות בטוחים, הוא אומר, ומכריח את מרס להצהיר כוונות ולהראות רצינות לפני שבשבוע הבא ישחרר אותו – ואותנו – סופית לדרכנו. ובינתים הוא מכריח אותנו לקפל רגע את הכנפיים, להחזיר שוב את הרגלים לקרקע, ואז לסגור אוברדראפט, לשלם חשבונות, ולקבל החלטות מעצבנות שפשוט לא באות לנו טוב בעינים: תן לעוף, רבאק…

מרס עוצם עינים, מעמיד פנים שהוא לא רואה. וממשיך הלאה. מחר הוא מתחיל להצמד לאורנוס, וזה הולך להיות סיפור מהסרטים ששני אקדוחנים נפגשים בזוית אי שם בגלקסיה וצריכים להחליט למי יש יותר כוח…

כן, כשאורנוס בשטח – סטורן יכול לקפוץ לו, למרס. שום זקן לא יכופף לו את היד יותר מיומיים שלושה. אבל אורנוס – זה ילד שעוד יותר שובב ממנו, וביחד עם מעבירים את כולנו סדרת סרטונים של שליפות מהירות מדי כשמשהו לא מוצא חן, החלטות פזיזות, ניתוקים כשמישהו לא בא לנו טוב בעין, ותגובות מהבטן כשנדמה לנו שמישהו פונה אלינו בדיסרספקט. לא בבית ספרנו!

כן, זו הולכת להיות וואחד צמידות בין אורנוס למרס שמגיעה לדיוקה ב 20 לחודש – מעניין, דווקא כשביידן יוכתר.. רק נקווה שאורנוס לא ישלח שוב אוסף של נאצים עם חולצות שואה לעשות בלגן כמו שעשו בגבעת הקפיטול, אבל אצל אורנוס אי אפשר לדעת כלום.

בינתיים, מחר קורה עוד משהו: השמש נצמדת סופית לפלוטו, ואלה הולכים להיות יומיים אללה היסטר אם לא ניזהר, וביחד עם הזוית של מרס עם אורנוס – אוהו… יש מצב שאלה הולכים להיות יומיים של תאונות דרכים מטופשות דקירות עצבניות וערסים זועמים מלוא החופן בכל כוון, סטייל למה מה? כי מה? כי מי? סימני שאלה אצל ערסים בסוף משפט זה הצהרת כוונות יותר מהמשפט עצמו.

אז כן, היום כבד, אבל מחר- מחר יהיה לחוץ, אוהו…

מה כן יהיה חיובי מחר? מרקורי כוכב התקשורת שלנו נצמד ליופיטר סופית ומביא איתו גל נלהב של אופטימיות זמנית, ואת הצמידות הזו יתכן שנוכל להרגיש כבר הערב, סוג של פסק זמן מעניבת הכובד של הימים האחרונים, ושיחות מהירות ואופטימיות שבהן המלים מנסות לנצח את המחשבות שיצרו אותן… מוכר לכם?

בקיצ – אין רגע דל, אבל הפעם זה יותר בגזרת הסקנדל ופחות הפסטיבל, וגם זה יעבור.

ולגבי מרס וסטורן – התפקיד של הזוית הזו היא לקרקע אותנו ולהחזיר אותנו למקום רציונלי יותר. מהמקום הזה החלטתי פתאום שהגיע הזמן להתחסן. כן, אני, לוחם החופש האולטימטיבי – להתחסן… חחח   מה עובר עליך, יאיר? הזדקנת, סבא'לה.. עוד מעט תקנה איזה הרלי ותתחיל לספר סיפורים על הימים לפני מאתיים שנה שבהם הפרגיות עלו וירדו במדרגות.. 

טוב, די. עוד מעט צריך להעיר את הילד. לא אוסיף הפעם על תפנית החיסונים הפתאומית כי התעייפתי כבר מהחפירה הזו. נכון לעכשיו זה יקרה בחמישי הבא.

ובינתיים – נמשיך להיאנח מול המחשב, ולקבוע עובדות בשטח. סטורן הוא לא רק מאניאק מזדקן, אלא גם חבר. הוא גם רואה הכל, והלך עלי אם אכתוב אחרת..

אגב, סדנת סטורן ביג שעשינו אתמול, רינת ואני, היתה מדהימה. לרגע אפילו התאהבתי בסטורן הזה, אבל יודע שעם סטורן זה תמיד אהבה נכזבת. שתוק ותמשיך לשחות, הוא אומר, ומתרחק באדישות. אצל סטורן רק לומדים, ולא נקשרים למורה.

שויין. סיימתי לחפור. איפה הקפה שלי?

 

@

 

 

ומה קורה היום למזלות?

רביעי  13/1

טלה

זהו יום נוסף שבו שוהה הירח בבית הקריירה שלכם, ובמקביל – מרס שליט המזל שלכם יוצר זוית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה. הזוית הזו לא עושה לכם חיים קלים, וגם מכבידה רגשית. נסו לא להעמיס עליכם יותר מדי משימות ומטלות ולהמנע מגישה ביקורתית.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי, ומכריחה אתכם לפעול באופן מדויק וזהיר בכל תחום. מצד שני, המצאותו של כוכב מרס במזל שלכם מביאה איתה הרבה מאוד אנרגיה אבל מצד שני גם הרבה מאוד עצבנות ואי  שקט… שבוע לא קל, שדורש אורך רוח.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצא לאיטו מתוך הצמידות המכבידה מאוד עם כוכב סטורן ובערב כבר אפשר יהיה כבר קצת לנשום לרווחה. תוך יום יומיים תרגישו את הצמידות עם יופיטר מתקרבת והאופטימיות תחזור. סבלנות.

סרטן

הירח שליט המזל שלכם נמצא יום נוסף במזל גדי שממול, אלמנט שמביא איתו עדיין דגש מיוחד על הקשר עם מי שנמצא ממול. זוגיות, שותפויות וכל מה ומי שמאתגר אותנו היום, מהדהד לנו את מה שאנחנו מרגישים, ומאפשר לנו להתקרב ולקרב. השקיעו בפרטנרים שלכם. אם הלב פנוי – זה הזמן לדייט.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם נצמדת יותר ויותר לכוכב פלוטו היצרי, אלמנט שמדגיש את הצורך לפעול בזהירות מכסימלית,  ולנוע עקב בצד אגודל בימים הקרובים. זוית פרקטית של השמש עם כוכב נפטון מאפשרת פתרונות יצירתיים לבעיות שמציקות לכם.

בתולה

מקבץ הכוכבים הזה במזל גדי עשוי להוציא מכם באופן מפתיע דווקא את הרכות ואת הצורך לבטא חלקים אישיים בעוצמה שלא ביטאתם לאחרונה. זהו זמן טוב לתת למלה אהבה להגיח החוצה, מתחת למסך הציני או הביקורתי או זה שלא מאמין. אהבה, ובעיקר אליכם.

מאזניים

כשונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי זו תקופה מעט דורשנית, ולא קלה. אתם מכונסים יותר, וזקוקים ללבד שלכם. זהו זמן שבו כדאי ורצוי להשקיע בעיקר בבית ובמשפחה אבל ממקום מעניק וחם, ולא ממקום שחייב לעשות דברים שאיננו רוצה. התחברו לשורשים.

עקרב

בית התקשורת שלכם עמוס באקשן עכשיו, ואתם חייבים לתת למלים לצאת. מצד שני הצמידות המתקרבת של השמש עם פלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שרשרת של עימותים ווויכוחים. אולי זה הזמן לומר בכנות ובאומץ את מה שאתם חושבים באמת.

קשת

מקבץ כוכבים בבית החומר והכספים שלכם מכריח אתכם לפעול באופן פרקטי, להיות כאן ועכשיו, לקבוע עובדות בשטח, ובעיקר להתייחס ברצינות לנעשה בחשבון הבנק שלכם ולנושא כספים בפרט. סגירת אוברדראפט והחזר חובות – מומלצים מתמיד.

גדי

הירח השמש וונוס מדגישים שזהו יום נפלא לפעול בצורה חכמה וממוקדת כדי להזיז דברים, לפתור בעיות, ולחזור לשליטה במה שקורה. זוית הפעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לכוכב מרס עלולה ליצור מתחים ולחצים בין הצורך לפעול לצורך להרפות.

דלי

הכוכבים יופיטר וסטורן ממשיכים להתקדם במזל שלכם ולפתוח ערוצים חדשים של פעולה עבורכם, אולם היום הזה כדאי עדיין לפעול במינימום נוכחות ועוצמה, ובעיקר להתבונן בדברים מבחוץ ולקבל החלטות. עשייה בשטח – אותה דחו למחר או מחרתיים.

דגים

הצד החברתי שלכם ממשיך להיות פעיל  גם היום ומקבץ הכוכבים במזל גדי מאפשר לכם להיחשף למעגלים חברתיים חדשים, אנשים מעניינים ואפשרויות של שתופי פעולה מסוגים שונים. כשהעולם מתעניין ומושיט יד – הושיטו לו גם את ידכם, ושתפו איתו פעולה.

ובינתיים – יומקסים!

מיאיר 🙂

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן