ונוס שוהה במזל טלה, וביחסים ובאהבה – המתח עולה…

ונוס היא אותו כוכב רגיש ורגשני שקשור למערכות היחסים שלנו, ולכל מה שקשור למלה זוגיות. במפת הלידה של האישה ונוס מסמלת את אופן הביטוי של הנשיות הפרטית שלהם. במפת הלידה של הגבר ונוס מסמלת את סוג האישה שהוא ימשך אליה. בשמים מסמלת ונוס את כל מה שקשור ליחסים, הן בנושאי גישה וחוויה, אוירה ודיאלוג בין המינים.

במזל דגים בו שהתה ונוס עד לפני כשבוע, הביאה איתה ונוס דיאלוג זוגי עדין ומתוק, פיוטי משהו, עם תחושה שרב הנעשה מאחורי הקלעים מאשר בקדמת הבמה, גישה מעורפלת ואבודה משהו ביחסים, געגועים לאביב המבושם ולמשהו לא ידוע, וגישה רגשנית וחסרת גבולות.. האוירה העדינה הזו משתנה מאוד מהשבוע: ונוס העדינה והפיוטית עם הלבוש העדין והסקסי עוברת לחליפת עור, מתניעה את ההארלי, ואחרי שהיא נותנת גז היא גם מביאה איתה את הצורך בדיאלוג ישיר ומחוספס בגובה העינים של כאן – ועכשיו.

המעבר הזה של ונוס למזל טלה הופך את האנרגיה ביחסים מנשית ועדינה לגברית וקשוחה, ועלול להשפיע לא מעט על מערכות היחסים שלנו, כשהצורך הוא קודם כל בסיפוקים מיידיים ובעובדות של כאן ועכשיו ולא ברמזים עדינים, בשאלות ישירות ולא בחיזור מרומז ובמלים רכות, ופה ושם גם בצורך של בני הזוג לומר בקול רם דברים שעד עכשיו שמרו בבטן. בגדול, זהו מיקום שמאפשר לנו לעמוד על זכויותינו בקשרים הקרובים, כמו גם לפעול באופן ישיר וחד משמעי בלי להשאיר מקום רב מדי לדמיון: במקרה הזה המציאות עולה עליו, לפחות מבחינת סדרי העדיפויות שלנו.

החיזור בתקופה הזו הוא ישיר ולעיתים גם חסר טקט, כשונוס מאפשרת לנו לומר בפנים מה שעד עכשיו לחשנו מאחורי הגב או שמרנו בינינו לבין עצמנו. אין ספק שהדיאלוג בין בני הזוג עכשיו יהיה ישיר ובוטה יותר על כל המשתמע, אבל אין ספק שאנו עלולים לפספס מעט בתקופה הקרובה ניואנסים דקים של תקשורת רגשית וזוגית, כשהטונים העוצמתיים של ונוס הטלאים נשמעים ברמה. אבל אם בכל זאת נקשיב היטב…

חשוב לזכור שגם הפן הזה חשוב ביחסים, כמו גם שאר 11 הפנים שיש לונוס בכל אחד מהמזלות, ולמרות שבדרך כלל אנרגיית האש הזו שייכת לעונת האביב, זמן יצרי עם הרבה אדרנלין והורמונים, בניגוד לחורף הגשם או לסתיו העגמומי משהו.. ולכן אולי טוב שהיא דווקא מגיעה בחורף הקר במיוחד הזה, ומחממת אותו עבורנו, למרות שלא בטוח שלחום הזה התכוון משורר האסטרולוגיה שאמר שונוס במזל טלה מפיצה איתה חום רב, למרות שגם אם רבים עכשיו בזמן שונוס הזו בשמים, תהליך ההשלמה אחרי הריב הוא פיזי וכיפי בעיקר כשבחוץ יורד גשם..

ונוס במזל טלה גורמת לנו לקחת דברים באופן אישי, אפילו אישי מדי, ומכאן מגיעות גם פרשנויות מוטעות מהירות כבזק שגורמות לנו להגיב באגרסיביות, וחבל.. כי אם נבין את האנרגיה הזו ונקבל אותה כפי שהיא בלי לעשות חשבונות, נוכל גם ליהנות ממנה, ובגדול.

אלא שבשבועות הקרובים בנוסף לכל ונוס גם תיצור זויות פעולה עם יופיטר סטורן הנוקשה ופלוטו היצרי, אלמנטים שיהפכו את הזמן הקרוב לרגיש וטעון במיוחד ושם כדאי להזהר באמת לא להרוס מרקמים עדינים של יחסים מורכבים..

אז.. איך מפרקים את הלחץ הזה? מדברים על הדברים, עושים קצת יותר סקס, מאפשרים לצד היצרי האמביציוזי להגיח החוצה גם הוא, וסומכים על המזל שלא נאמר שטויות ברגע האמת רק כי לוחץ לנו באזור הלב ואנו חייבים לשחרר בכל מחיר.. איפוק ושליטה – זה האישו בתקופה שכזו!

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, סרטן, גדי, וכמובן..טלה.

 

יאיר  טריבלסקי (C)

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן