ונוס עוברת למזל שור, והגיע הזמן לפינוקים – ולרומנטיקה אמיתית..

ונוס שולטת על שני מזלות: על שור ועל מאזניים. במזל שור היא שולטת על החלק של ונוס הנמוכה יותר, הארצית, זו שקשורה יותר לקרקע ולהנאות הבשר בעוד ונוס במזל מאזניים עוסקת בעיקר בזולת, במודעות, ובדיאלוג שבין אדם לזולתו.

אולי משום כך ונוס מזל שור מייצגת בחיינו את הצד שאוהב להעניק מעצמו, ובמקביל – את הפינוקים שלנו, ואת הדברים שאנחנו אוהבים. במזל טלה הביאה איתה ונוס חודש של סערות ודרמות מעניינות, אבל במקביל גם צורך חזק בסיפוקים מיידיים, וחוסר שקט. לקראת סוף השבוע הזה עוברת ונוס למזל שור ומביאה איתה את הצורך בפינוקים ואיתם גם רומנטיקה האמיתית של פעם שכוללת את החיזור המסורתי, עם סערות וחיבוטי הלב כמו שאהבנו.

במזל שור מקבלת ונוס איכות אחרת: זו איכות רגשית שקטה יותר, פסיבית משהו, שנשענת על אוסף של הרגלים קבועים ונעימים, ובעיקר – פינוק אמיתי. כן, הגיע הזמן להתפנק עכשיו, תוך שאנו מוותרים על הסערות שברגש – לפחות על הדרמות, כי ונוס עצמה במזל שור היא סופר-רומנטית – ובוחרים בפינוקי הגוף: אוכל טוב, שינה טובה, והרבה מגע. אלא שונוס במזל שור עלולה להביא איתה גם עודף פינוקים ועודף פסיביות, להפסיק את כל האקשן שהסעיר את הרוחות שלנו בזמן האחרון, ולגרום לנו לפעול מתוך מקום פסיבי ולא אמביציוזי וחבל.

 האלמנט המשמעותי שכדאי להזהר ממנו עכשיו – ההגזמה בפינוקים ולא רק: הגזמה גם בהוצאות, בבזבוזים, בצורך באהבה.. לגבי למשל זה חשוב. אולי משום כך הצורך במנעול על המקרר הכרחי עכשיו, בעיקר במדור המתוקים, שלא לדבר על הצורך הפסיבי לדחות דברים כי לא מתחשק עכשיו..

 ונוס במקביל מאפשרת לנו לפגוש באופן משמעותי את כל מה שקשור לחשבון הבנק, ודווקא כאן לאפשר לנו לעשות עבודת עומק אמיתית עם כמה בונוסים נאים, ואפילו גישה אופטימית שחשוב שלא תהיה אופטימית מדי, כדי שלא תקלקל לנו לטווח ארוך.. אולי משום כך לא פלא שאחרי שונוס יוצאת ממזל שור, לא מעט מאתנו זקוקים לדיאטה…

מה עוד אפשר לומר על ונוס במזל שור? היא מאוד מאוד רומנטית, היא מאווד אוהבת מגע, ומסג' טוב לפני ואחרי ארוחה נפלאה ושנת אפיות מושלמת יהפכו כל אחד מאתנו שהשור מודגש במפת הלידה שלו, למאושר שבאדם…

 אז מה עושים? מדברים בקול חרישי יותר כשמדברים אהבה, נוגעים ומלטפים קצת יותר מתמיד, אם הלב פנוי – מחזרים ויוצאים לדייטים קסומים, סופרים עד עשר לפני שפותחים את הפה, וסופרים קלוריות אחרי שסוגרים אותו – וקצת לפני הארוחה הבאה.

אם נשכיל לעשות זאת ולאזן את התהליך במינון גבוה של רומנטיקה, מגיע וספורט – אולי אחרי הכל זה לא היה נורא כל כך, ואפילו נעים..

 

יאיר טריבלסקי (C)

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן