ונוס במזל דגים: לוותר על האגו, לאפשר לרגש לעטוף…ולשמור על הקרקע מתחת לרגלים.

אחרי חודש קריר במזל דלי שבה אפילו שנת הכפיות שלנו לא ממש עזרה בלי שתי שמיכות ומזגן, חוזרת ונוס למקום שמבין ומכיל אותה טוב כל כך, מזל דגים, ומחזירה את הלב – ואיתו את הרגש – למרכז הבמה.

בגדול, ונוס היא זו שאחראית על מערכות היחסים בחיינו, ועל אותו מנגנון מוזר שאחראי על קבלה ונתינה, ופה ושם אפילו קוראים לו.. אהמ.. אהבה. כן כן. ומעבר לכך (כאילו שיש באמת מעבר לכך..) ונוס מפנה את תשומת לבנו למה ולמי שאנחנו אוהבים וקצת שכחנו לאחרונה,  ובונה סדר עדיפויות כזה שבו נוכל לבטא את עצמנו באופן הטוב ביותר, אישית ורגשית, מחוברים למי שאנחנו באמת.

בחודש הקודם שהתה ונוס במזל דלי, והצד החברתי שלנו היה מודגש במיוחד. המיקום הזה הביא איתו לא מעט חברים וידידים חדשים לחיינו, ובמקביל גם פתח אותנו לדיאלוג שתופי מעניין עם מוסדות וארגונים באופן מספק ומעניין. המעגלים החברתיים שלנו היו במוקד האקשן, אבל משהו היה חסר שם, ואלה לא הגשמים החזקים או האף הדולף.. כעת עוברת ונוס למזל דגים, והחיים הופכים רגשיים ורגשניים במיוחד.

תוך שהותה של ונוס במזל דגים אנו יכולים לפגוש פן אחר של אהבה: זו בעיקר אהבה ללא תנאי, שעוסקת גם במקום נטול אגו שמוכן להעניק הרבה מעצמו לזולת. ברם אולם בתהליך שכזה כדאי שנדע גם לבקש ולקבל, אחרת לטווח ארוך אנו עלולים להרגיש  מרוקנים וחסרי ערך. נפטון ששולט על ונוס מאפשר לנו להיות אדיאליסטים בנתינה שלנו, אבל לא בטוח שגם הפרטנרים שלנו יהיו כאלה.. 

אולי משום כך חשוב באותה מידה שאנחנו פותחים עכשיו את הלב, גם לשמור על הגבולות שלנו בחודש הקרוב, להמנע מאשליות ופנטזיות, לא להסחף לגלים של דיכי מקומי, ולהזהר מאוד שלא לאבד את הצפון ביחסים.

זה נכון באותה מידה גם בעסקים: נתינת יתר עלולה בעיקר לפגוע בנו, וחבל. כנ'ל גם בקניות: כשהמעורבות הרגשית גבוהה במיוחד כמו בחודש הזה, גם כרטיס האשראי עלול לעבוד שעות נוספות, ומדור המתוקים בכלבו – ובמקרר – עושים אתנו היכרות לעיתים תכופות, תכופות מדי..  אוף.

אז.. מה עושים? עוברים לחדשות במקום הסרט הרומנטי בטלביזיה, מחליפים סוויץ' למחלקת הרציו, ונצמדים לרגע לעובדות. זה לא תמיד נעים עם הוונוס הזו,  אבל אם מחזיקים את המשקל לסלון ואת הלב לא שולפים במהירות רבה מדי עם כל לייק שאנחנו מקבלים בפייס, זו עשויה להיות בהחלט תקופה נפלאה, כן כן.

וזה – אפשרי עם הונוס הזו.. אבסולוטלי!

מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, בתולה, וכמובן גם הדגיגים בעצמם שממילא הם רגשניים פחד, ועכשיו עוד עם ונוס… לא לאבד את הראש, דגיגונים!

 

יאיר טריבלסקי (C)

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן