שאלה: שמי א. מרחובות, ואני רוצה לעשות מהפך בחיי.

 

שאלה: שמי א. מרחובות. תאריך לידה – 1969\1\15 ב6.15 בבוקר ברחובות. אני רוצה לעשות מהפך בחיי, ולמרות שמזל גדי שאני שייכת אליו נחשב כמזל מופנם  ויציב, יש לי צורך בלתי פוסק בשנויים, בעיקר בנושאים הקשורים לחו'ל, רצון חזק בנסיעות, ולא ויתרתי על הרעיון גם לפתח קריירה בחו'ל, למרות שאני מרושתת היטב כאן שנים רבות, ובמקום עבודה קבוע. מהיכן מגיע חוסר השקט הזה?

תשובה: ובכן, אתם אמנם שייכת  למזל גדי מבחינת השמש שלך (בעגול חום),  אבל הכוכב המשמעותי במפת הלידה שלך שמביא איתו את חוסר השקט הזה הוא הירח (מסומן בחץ כתום), שנמצא במזל קשת שהוא זקוק להרבה תנועה ואקשן ולא נותן מנוח לשמש הזו שלך במזל גדי שמחפשת בעיקר קביעות ובטחון. בין השנים האלה ישנו קונפליקט מסוים שמראה על שוני בגישה של הוריך, שאת צריכה לחבר בחייך שלך: איך ליהנות מיציבות ובטחון ועדיין לא להשתעמם? זה המוטו.

בגדול זה אומר שבנוסף לאותו חלק הקשור לשמש במזל גדי,  שזקוק ליציבות ובטחון, יש בך חלק שלם שזקוק לנסיעות ולמרחבים ולתחושת חופש, שלא מיצה את עצמו. זהו חלק אישיותי עוצמתי לא פחות מהשמש במזל גדי, ובגלל חוסר הקשבה שלך אליו הוא עלול להרוס לך חלקים יפים אחרים המסמלים בטחון, ואולי גם את הטעם והפירות שמביא איתו אותו עולם בטוח שאליו בחרת להתמסר בסופו של דבר.

בונוס נוסף שאני רואה במפה שלך הוא המצאותו של מרקורי (מסומן בחץ סגול) כוכב התקשורת שלך במזל דלי הסקרן ורחב האופקים, שמצביע במפה שלך על הרבה אזורי פעולה אפשריים ושטחי התעניינות רבים, כוכב שבהחלט עשוי להביא איתו פתיחות לרעיונות חדשים סדנאות יצירה ופעולה וגם אנשים מעניינים שיכולים לעזור לך להפתח לנושאים חדשים ולא מוכרים לך.

הייתי ממליץ לך לנסות ולשלב אותו בחייך באופן אקטיבי יותר: לחשוב ברצינות על קריירה או לפחות לימודים הקשורים אליה בחו'ל, נסיעות עסקיות או נסיעות ארוכות יותר למטרות נופש, ואולי גם מעין לוח זמנים שנתי שמורכב בעיקרו מדיאלוג יצירתי יותר בין נסיעות ועסקים, ממקום דינמי ואוהב גרויים,כדי שלא להרוס לעצמך גם את החלקים הטובים שבנית במשך השנים.

אלמנט נוסף שאת חשה בו כעת הוא מעברו של יופיטר כוכב השפע בדצמבר לפני חודש בערך, למזל גדי. יופיטר הוא שליט מזל קשת אליו שייך הירח במפת הלידה שלך, והוא מביא איתו כמה וכמה אפשרויות חדשות לצמיחה והתפתחות אישית, וכמובן תוך כדי כך עלול גם לאיים מעט על הבטחון והיציבות שהשגת בחייך עד כה.

אז.. אין ברירה: חשוב כעת לנסות ולחבר בין כל החלקים האלה, ובעיקר – ליצור לעצמך אפשרויות חדשות של יצירה צמיחה והתפתחות, לימודים של נושאים שמעניינים אותך, גם מקצועית (ישנו במפה הזו גם כשרון טכני ויכולת בצוע מעניינת) ובעיקר – הקשבה לעצמך, וללכת לא רק עם הראש ההגיוני והלוגי, אלא גם עם הלב,ומה שחשוב לו.. במפת לידה שכזו – ובעצם בכל מפה שהיא שבעיקרון אינה מאוזנת – זה כל הסוד.

בהצלחה!

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן