בלוג של אסטרולוג – פרק 5: לחייך או לא לחייך?

 

לחייך – או לא לחייך?

ארז אומר לי: התמונה שלך ב'בלוג של אסטרולוג' לא טובה: אתה צריך לחייך. אני צריך להיות מי שאני, אני אומר. אני אותנטי. קשה לי להעמיד פנים שאני מחייך כדי לפרסם את הבלוג שלי. זה נראה לי חנפני, לא אמיתי… שחרר, אומר לי ארז. אני הרי רוצה בטובתך…

אבל מה היא באמת טובתי? לא להיות אותנטי? אני חושב לעצמי: רגע, הרי יש לי אופק במזל טלה.. הטלה הוא לוחם, תמיד מוכן לקרב. לוחם לא מחייך. עוד יחשבו שהוא פראייר…גם חשוב לו להיות מאוד הוא, כלומר.. מה שאתה רואה – זה מה שיש.

אבל.. מי זה בעצם הוא? הרי השמש היא זו שמייצגת את ה'אני האמיתי'…

השמש שלי במזל מאזניים, שם אפשר לראות שאני בעצם רך ודביק, רגשני ורומנטי… אז איזה צד להראות לעולם? הצד הרך קורץ יותר אבל הוא גם נראה פחות חכם וסמכותי והחיוך נראה לי מלאכותי.. מצד שני..

אוףףף!  אז לחייך או לא?

 

הדילמה הזו נמצאת בעצם בכל מפה אסטרולוגית, וקשורה לאיך שאנחנו רוצים שאנשים יראו אותנו. בפרק הקודם דיברתי על ההבדל בין ה'אני האמיתי' שהיא השמש לאופק שהוא הדרך שבה מציגים אותנו, אבל אם האופק שלי מציג דמות לוחמנית וביקורתית כשאני בפנים רך ועדין…

האמנם זה גורלנו, שכך נגזר על אחרים לראות אותנו, ובעצם להחמיץ את מי שאנחנו באמת, דיפ דאון? הרי אנשים שמחפשים אדם רך כמוני יתרחקו ממני בגלל הציניות או הגישה הטלאית הישירה הזו…

רגע,  בעצם.. למה שלא תהיה לי שליטה על איך שאני רוצה שאנשים יראו אותי ויתרשמו ממני?

ועל זה באמת הפוסט הזה: על אפשרויות הבחירה שלנו, ויש לנו ים כאלה: כל מה שאנחנו צריכים זה להיות מודעים אליהן – ואל החלקים בתוכנו שמייצגים אותנו.

כי בסופו של דבר, מה השוני בין אדם המודע לעצמו וליכולותיו, ולאדם שאינו מודע להן? לראשון יש אפשרויות בחירה, והשני – מרגיש שהוא לא יכול לברוח מעצמו, וזהו גורלו (כינורות..). אחח, החיים הטראגיים…

ועכשיו – בוא נראה את זה על המפה, בסרטון, כי רק שם אולי אפשר להבין עד כמה המפה האסטרולוגית היא המראה האמיתית של חיי הנפש והרגש, החזקות והחולשות שלנו (לדעתי כמובן… אך  ורק 😊)

אז הנה זה, כאן: החלק השני של מי זה אני, שנקרא – לחייך או לא לחייך…

בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום (כמעט..) סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

 

חדש! רוצים לקבל אסטרולוג צמוד, את הקורס האינטרנטי שלי מאסטר 1 וגם להיות חלק ממיזם ההיכרויות החדש שלי? כן, זה אפשרי! כאן ב מועדון הכוכבים של יאיר ! 

 

 בלוג של אסטרולוג – הבלוג החדש שלי. מוזמנים.

 

אסטרו טיפ – בואו לקבל את הטיפ היומי שיעצים את היום שלכם

 

רוצים תחזית שבועית ומאמרים מעניינים למייל? הצטרפו לרשימת הדיוור שלי

 

@

 

@

אסטרו-זום – צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

@

 

@

 

4 thoughts on “בלוג של אסטרולוג – פרק 5: לחייך או לא לחייך?”

  1. שלום יאיר, הקשבתי לבלוג שלך והיה לי מין רושם כשראיתי את מקום השמש, כי קצת קשה לראות דרך הסמרטפון את כל המפה צריך די לנחש… אבל בכל זאת יש לי הרושם שנולדת ב2 או 3 לאוקטובר? אני צודקת? תאריך הלידה שלי הוא 2.10 1954 בתל אביב. וכמה דברים קטנים דומים יש במפות שלנו כמו שמש בבית 7 או אורנוס בסרטן אבל אצלי הוא בבית 5 ונוס במזל עקרב גם אצלי רק בבית 8. סתם מעניין כי יש לי גם חלק ממזל טלה שנמצא בבית ראשון בכלל הבית הראשון והשביעי שלי גדולים מאוד הם בני 42 מעלות. וגם אני לא יודעת אם לחייך או לא לפעמים… אבל משפחה הייתה תמיד בראש מעייני. כבר בגיל 16 אמרתי לאמא שלי ז"ל שאם לא אתחתן עד גיל 30 אז אחפש לי מישהו לעשות איתו ילד כי אחרי אוכל, אני אוהבת ילדים יותר מכל דבר אחר בחיים. אוכל וילדים אבל יש לי רק שלושה. ועוד משהו שאני אוהבת זה אופנועים אבל לא היה לי אף פעם כסף לעשות רשיון ועכשיו אני זקנה מידי אז הבן הבכור שלי לקח את האהבה הזו ממני ועשה רשיון נהיגה לאופנוע כשעזב את הבית. לפני למעלה מ20 שנה… ובאשר לסירטון שלך "להתחתן איתו"? חבל שלא היה לי את מי לשאול לפני 48 שנים… אני נשואה כבר קרוב ל48 שנים לאותו אחד… והצרה שלנו היא מרס הערס… הוא יושב בדיוק אחד מול השני במפות של בעלי ושלי וזה עקב האכילס שלנו. אצלי בבית 11 במזל גדי ואצלו בבית 4 במזל סרטן. תודה על האיחולים, כן כל יום כמעט ערב פסח אצלנו ואני אוכלת מרורים. למדתי להוסיף סלק, חומץ, סוכר ומלח ויצא לי חזרת נהדרת. עם גפילטא פיש או כבד קצוץ זה ממש תענוג צרוף… בהצלחה לך בהמשך הבלוג. אגב לפי היופיטר שנמצא בשור אני מבינה שאתה כבר בן 70 ונולדת ב1952 שנה יותר צעיר מבעלי שהוא בן מזל אריה גם עם אופק טלה ובאשר לשאלה שלך על נישארים ילדים? כן לכל החיים. אבא שלי זיכרונו לברכה היה מזל תאומים עם אופק טלה, הבן השני שלי הוא בן מזל טלה עם אופק אריה, האמא של בעלי הייתה גם היא מזל תאומים עם אופק טלה וחמי היה בן מזל אריה עם אופק טלה. ועוד אריה הייתה אמא שלי שאין לי מושג באיזו שעה נולדה אבל נראה לי משהו כמו אופק סרטן כי בין היתר היא ידעה לבשל נהדר… ולמדתי שבני מזל טלה הם מאוד מה שנקרא בגרמנית בשטימנד- קובעים. מחליטים בשביל כולם, מאוד ילדותיים גם בגיל מבוגר ומאוד קפריזיים. מקווה לעוד סירטונים כאלה מעניינים. אני מניחה שיש לך תוכנה להכנת מפות אסטרולטגיות, אתן לך את התאריך שבו היכרתי את בעלי ואם תרצה להכין לעצמך מפה (יש לע גם תטכנה ואני מכינה כל.פעם מפות לחברות ולאנשים שונים אם יש לי את כל הפרטים שלהם) כי נראה לי שזה היה יום מאוד מעניין בשמים היום הזה. זה היה בין ה9 ל10 למרץ בשנת 1974 בלילה. משהו קרוב ל12 בלילה אגב זה היה בחג פורים. היו 6 כוכבים במזלות האויר וכל שלושה בנו יחד משולשים של 120 מעלות אחד עם השני. ובנוסף לזה: הבן הבכור שלי נולד עם משולשים שיוצרים מגן דוד. ואני מתחבאת מאחורי אופק הדגים שלי ועסוקה בקריאה בקלפים ומחקר של נושא הקריאה בקלפים כתחביב. וקצת באסטרולטגיה לא הרבה כי יש לי רק מעט ידע לא כזה הרבה כמו לך ולפנינה כץ. מאחלת רוב בריאות ועד מאה ועשרים, עבר רק חודש אפשר עוד לאחל… והמשך הצלחה רבה באסטרולוגיה לך.
    בבברכה שרה.

    1. היי שרה. תודה על תגובתך. אז כן אני יליד 52 עם אופק טלה… גם אני הייתי אופנוען הרבה מאוד שנים עם הרבה תאונות מכל הסוגים. אגב לגבי האסטרולוגיה – למה שלא תלמדי את הקורס שלי? תוך שלושה חודשים תדעי לפענח מפה… באחריות. תודה על כל האיחולים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן