תחזית שבועית

תחזית שבועית – וחשבון הנפש של יום הכיפורים – 2-8 לאוקטובר 22

תחזית שבועית – 2 לאוקטובר  22

אין ספק שהאירוע המרכזי של השבוע הוא חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך רגיל.

הפעם הילוכו האחורי של מרקורי היה באמת לא קל, ויעידו על כך רבים, אבל הוא בהחלט גרם לרבים מאתנו לקחת פסק זמן זעיר, להתבונן שוב על חיינו, להפיל אסימון או שנים, להסיק מסקנות, וכשמרקורי יתחיל להכנס לקצב בהילוכו הרגיל בסוף השבוע הבא – גם להתחיל לפעול קצת אחרת, ולפתוח דף תקשורתי חדש עם עצמנו ועם העולם.

אבל הזוית השניה שאנחנו חווים ושתתחזק השבוע, היא זו שתתן את הטון בחודשיים הקרובים, והיא תכריח אותנו לפעול באופן זהיר ולא לקחת סיכונים מצד אחד, אך מצד שני – להכנס באומץ לב למוד של שינויים, ולשנות את כל מה שהתחיל להשתנות השנה ועדיין לא השתנה עד הסוף.

שינוי, חברים – הגיע הזמן לתת לו מקום גדול בחיינו, למרות שהלחצים על המקום הזה ועלינו כעת אינם קלים, אבל כידוע לא קל להזיז את הגבינה המעצבנת הזו, בעיקר אחרי שהתרגלנו אליה, נכון?

אז זהו, שלא. מזיזים, ואז הולכים קדימה.

בשאיפה.

 

יום הכיפורים

יום הכיפורים שחל ביום חמישי ה 4 לאוקטובר מביא איתו צורך בחשבון נפש מעניין.

זה קורה כאשר הירח צמוד לסטורן הנוקשה במזל דלי ושניהם יוצרים זוית פעולה לאורנוס התזזיתי.

זוהי ללא ספק מראה להתבונן בה: כוח השינוי נלחם כעת בכוח השימור, והצורך להגדיר כעת את הצד החברתי שלנו את הקהילה שאנו רוצים להתחבר אליה ואת העולם שסביבנו בכלל, חזק במיוחד.

יום הכיפור הזה יוצר צורך מיוחד בהגדרה מחודשת של הצורך שלנו להתחבר לעולם, ולבחור את סוג ואיכות הקהילה שאליה נשתייך.

ובמצב העניינים כרגע, זה אינו מקום פשוט כלל וכלל..

 

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמים

@ מרקורי חוזר להילוך רגיל במזל בתולה

@ זוית פעולה מדויקת 90 מעלות בין סטורן הנוקשה במזל דלי ואורנוס במזל שור

 

 

התקשורת השבוע – כאן קורה בעצם השינוי האמיתי: מרקורי כוכב התקשורת שלנו מתייצב על המעלה ה 24 במזל בתולה, מדשדש שם יומיים שלושה, ואז – חוזר לאט לאט להילוך רגיל…

מרקורי נמצא בהילוך אחורי כל שלושה חודשים למשך שלושה שבועות. בשלושת השבועות האלה הוא כאילו מעכל את כל מה שעבר חווה וספג בשלושת החודשים שעברו כשהוא עוצר, סוגר מעגלים שמיצו את עצמם ומתבונן במה שעבר בחודשים האחרונים.

זהו מעין פסק זמן קוסמי שמאפשר לנו לעשות עבודת עומק עם חיינו, לשדרג ולשפר, ואז – לנוע שוב קדימה, ממוקדי מטרה, ולתרגם את כל מה שחווינו – לעשייה בשטח.

במזל מאזניים מפעיל מרקורי בעיקר את המזלות הקרדינליים: גדי סרטן טלה וכמובן מאזניים שבו הוא מתחיל את התהליך הזה.

ההילוך האחורי במזל מאזניים התאפיין ביכולת להתבונן לעומק במקום שבו אנחנו עומדים בצומת הנוכחית מתוך התבוננות שכלתנית ויכולת ניתוח, בין היתר גם ניתוח עומק של מערכות היחסים שבנינו ומיקומנו בהן.

המעבר למזל בתולה איפשר לנו להתארגן מחדש בנושאי סידורים תשלומים ושאר פרטים שמרכיבים את היומיום שלנו ושעל שולחן העבודה.

המזלות המשתנים נהנו פה גם מיכולת לשנות כוון תקשורתי, להחזיר לחייהם אנשים מהעבר כדי לסיים תהליך שנקטע בעבר, ולארגן מחדש את פאזל חייהם בשלושת החודשים שחלפו.

באמצע השבוע הבא, לא זה הקרוב, יחזור מרקורי לקצב התנועה הרגיל שלו. אז כבר נוכל כולנו להפנים את התובנות שספגנו במודע ושלא במודע, ולתרגם אותן לחיינו.

מי בעיקר יושפע מחזרתו של מרקורי? בגדול – כולנו.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה במזל דלי לאורנוס כוכב השינויים במזל שור.

 על הזוית הזו אני מדבר לא מעט. זה התחיל לפני שנה כשהיא נוצרה, והפעם היא חוזרת שוב בהרכב דומה.

היא מסמלת בעיקר את מאבקו של אורנוס כוכב השינויים במערכות סטורניות שמרניות קיימות, בקונפליקט שלעולם כנראה לא יסתיים, אבל הריקושטים שלו מפעילים את כולנו באופן כזה או אחר במצבים קונפליקטואליים שבהם משתתפות מערכות סגורות ונוקשות (ממסד, דת) מול הצורך להשתנות, לפשוט וללבוש צורה חדשה פתוחה ומאפשרת, ולהמציא את עצמנו מחדש.

בפעם הקודמת שהזוית היתה כאן לפני כשנה יצר אורנוס כוכב השינויים את ממשלת השינוי, שבאמת ניסתה לשנות הרבה מאוד מערכות נוקשות של הממשלה הקודמת שהסתאבו או לא פעלו במיטבן, ופעמים רבות גם הצליחה.

באופן מעניין, בדיוק כפי שזרם המים פותח סתימה של אבנים ושורשים בנחל ומאפשר למים לזרום באופן חופשי, כך גם פועלת הזוית הזו.

כעת היא מגיעה לשיאה כבר בשבוע הבא והשפעתה תימשך גם הפעם באופן מעניין גם בזמן הבחירות שיערכו בתחילת אוקטובר.

כעת אנחנו צפויים להמשך התהליך הזה שהחל לפני שנה, נסוג לאחור, וכעת שוב מתקדם לקראת השינוי שהטבע עצמו מביא אלינו, שכן גם סטורן וגם אורנוס הם באמת כוחות טבע שכאלה וזה גם הקונפליקט שהם מביאים איתם הפעם, כוח השימור מול כוח השימור.

בסופו של דבר זה חלק מתהליכים גדולים יותר, אולם אי אפשר לעצור את אורנוס אלא רק לעכב אותו: הטבע דורש את שלו באופן כזה או אחר, ולמלחמה מול השינוי יש מחיר כפי שיש גם מחיר לשינוי עצמו.

נקווה שגם הפעם אורנוס לא יכזיב, מה גם שבסוף החודש מצטרף אליו הילוכו האחורי של כוכב מרס, כוכב האקשן.

בינתיים מביאה איתה הזוית הזו חשיפה לגילויים שונים של אלימות, הן גלובלית הן פוליטית והן סביבתית, וכדאי בהחלט להזהר ולשמור על עצמנו.

מי בעיקר מושפע מהזוית הזו? מזלות גדי סרטן טלה ומאזניים, דלי עקרב שור ואריה.

וכך נראית מפת השמים השבועית – ויום הכיפורים

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם מתחיל להכנס לזוית פעולה עם נפטון ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה ושיקול דעת פזיז. זהירות. נסו לשים את הרגש בצד כשאתם מקבלים החלטות משמעותיות.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל מאזניים בזוית עימות עם יופיטר: זמן לחשוב בגדול, להתמקד בחזון הקשור להרחבת אופקים, ולהזהר מהחלטות פזיזות בנושאי כספים.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם סוף סוף אורז ו..חוזר להילוך רגיל. יקח לו זמן לחזור לקצב הרגיל שלו ולכן גם יקח זמן לדברים לחזור לעצמם. סבלנות.

 

סרטן

השמש וונוס בבית המשפחה עוזרים לכם להשקיע בבית ובסביבתו, ובעיקר בתקשורת עם בני הבית. סגרו מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם, סרטנונים.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם שוהה בבית התקשורת שלכם, והאריה שלנו מגלה שאפשר – ועדיף – גם לדבר במקום לשאוג כדי שדברים יקרו. יש מצב שהאריה שלנו הופך דיפלומטי מאוד השבוע… מעניין. דברו, והרבה.

 

בתולה

מרקורי כוכב התקשורת שהוא גם שליט המזל שלכם מסיים את הילוכו האחורי אצלכם ומתחיל בזהירות לנוע קדימה. הגיע הזמן להגדיר מחדש מטרות לתקופה הקרובה, אך לחכות לשבוע הבא עם העשייה עצמה.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל שלכם ביחד עם השמש והשתים חוגגות לכם יומולדת שמח… זמן להשתמש בונוס כדי לפתוח שוב את הלב, לאפשר לאנשים חדשים להתקרב אליכם, ולהכניסם לחייכם.

 

עקרב

לחצים ומתחים גם מכוון סטורן הנוקשה וגם מכוון אורנוס התזזיתי, מכריחים אתכם לצעוד בזהירות בין הטיפות. האקשן האמיתי מתרחש עדיין מאחורי הקלעים. חכו בסבלנות…

 

קשת

זוית של עימות בין ונוס הרגשית ליופיטר שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה שבוע חמים שמח ושאפתני במיוחד. זמן מצוין לחשוב בגדול, אבל לפעול אך ורק דרך האהבה: בחכמה – וברכות.

 

גדי

גם השמש וגם ונוס נמצאות בבית הקריירה שלכם, והגדי האמביציוזי בהחלט יכול לקבל עכשיו עדוד סיוע ואפילו אהבה מהעולם שמסביב, אם יגדיר מטרות באופן מדויק – וגם ילמד לבקש… וזה – הלימוד האמיתי של הגדיים. להזקק ולבקש. נסו את זה בבית.

 

דלי

זוית הפעולה בין סטורן הנוקשה לבין אורנוס שליט המזל שלכם מכבידה עליכם ומכריחה אתכם לפעול בחכמה ובנחישות כדי לממש מטרות, וזה לא יהיה קל: שתופי פעולה יקלו עליכם, כשהדברים מי עושה מה יהיו ברורים.

 

דגים

כוכב מרס במזל תאומים דוחף אתכם קדימה ומפציר בכם ליזום, אולם זוית שמרס מתחיל ליצור עם נפטון שליט המזל שלכם עלולה לגרום להקצין את התהליך ואת התגובות שלכם. הניחו למודעות לרגישות ולקפדנות להנחות אתכם, דגיגים.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן