תחזית שבועית

תחזית שבועית – מה קורה בכוכבים? 9 לאוקטובר 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

מתחים, לחצים, מעבר למזל אחר וזוית תקשורתית אמביציוזית – נראה שמפלס האקשן גדל משמעותית השבוע עם זויות פעולה והמתח של מרס ושל השמש.

אולם מבט מעמיק בטיב זויות הפעולה האלה מראה שיש מצב שהתמונה בעצם מטעה: הדגש הוא יותר על ערפול ובלבול מאשר על אקשן ממוקד מטרה, בעיקר כשהמדובר על זוית משמעותית כמו זוית פעולה בין מרס לנפטון: כמו שכולנו יודעים, מעורבות יתר רגשית עלולה להטעות הן מבחינת הבנת הסיטואציה והן מבחינת בחירת הפעולה, ולגרום לנזקים.

ואכן, האפים והדאונים הרגשיים שמביא איתו כוכב נפטון בזוית שלו עם כוכב מרס עלולים להיות הרבה יותר הרסניים מאשר למשל זוית המתח בין השמש לכוכב אורנוס שגם היא מופיעה השבוע.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ השמש בזוית של מתח 150 לאורנוס

@ מרס בזוית פעולה 90 לנפטון

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל מאזניים

@ מרקורי כוכב התקשורת בזוית של עימות ליופיטר כוכב השפע

 

 

הזוית המתוחה של השבוע – זו זוית המתח בין השמש לבין כוכב אורנוס התזזיתי.

הזוית הזו אמנם קצרת טווח יחסית – מכסימום שלושה ימים בהם אפשר עדיין להבחין בהשפעה שלה – אבל את המתחים בשלושת הימים האלה נרגיש היטב: עצבנות, חוסר שקט, החלטות גרועות – ופה ושם גם ניתוקי קשרים דרמטיים, טריקות דלת או טלפון, ושליפות מהשרוול שעלולות להתנקם בנו עצמנו.

מה עושים? קל לתת עצות, אבל העצבנות שלה הזוית הזו עלולה להיות קשה מכל החלטה כזו או אחרת, אלא אם נחליט כבר עכשיו לנשום עמוק כשמרגישים שהמחח הזה עולה, וגם אם נסחפים לחילופי דברים קשים או  החלטות גרועות – לדעת לעצור בזמן, ולא ללכת על כל הקופה אלא לנשום ולהפסיק בזמן.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, שור עקרב ודלי.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרס כוכב האקשן, לנפטון המטשטש ומערפל.

זו אחת הזויות הטריקיות שקיימות, וההשפעה שלה מכניסה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד, גם כי מרס מביא איתו מעצם היותו דרייב חזק  ומעצים כל כוכב שנמצא איתו בצמידות או בזוית, וגם כי הערפול של נפטון גורם למרס לשנות כיוון לשנות גישה ולשנות אנרגיה.

השפעתו של נפטון היא בלתי נראית אבל בהחלט מורגשת דרך מצבי הרוח שהוא מביא איתו ודרך הצורך לא לקבל שום דבר כמובן מאליו אלא לחוש תסכול חוסר טעם ואולי גם חוסר הבנה לגבי המטרות שלנו.

נדנדת מצבי הרוח תהיה קיצונית השבוע, מרגעים של אופוריה לרגעים של דיכי קליל ואפילו יותר – חוסר היציבות הזה ישפיע לא רק על הטלאים הסרטנים הגדיים והמאזנאים אלא גם על התאומים הדגיגים הקשתים והבתולות ובעצם… על כולנו, שכן מרס הוא כוכב מרכזי מאוד בהשפעתו, ובקרוב נחוש כולנו גם במעברו להילוך אחורי.

איך ניתן להתגבר על כך? זה לא יהיה קל, כשהמעורבות הרגשית גבוהה כל כך. כעת הזמן להצמד לעובדות, לשמור על לו'ז מדויק, ולא להתפתות לקריזות רגעיות, לריבים מיותרים, ולפרשנויות מוטעות של דברי האחרים כלפינו.

גם בנושאי חומר וכספים כדאי להזהר עכשיו מהוצאת כספים רגשית או השקעה רגשנית, ולהתייעץ שוב ושוב לפני שמחליטים להוציא סכומים גדולים או..לדחות לשבוע הבא.

 

 

הזוית האופטימית של השבוע – מרקורי חוזר לזוית העימות שפגשנו לפני שבועות מספר לפני שעבר להילוך אחורי, ואפשר לראות איך היא השפיעה עלינו בשבועות שחלפו.

זו זוית אמביציוזית ומעניינת: היא יוצרת אצלנו רצון לשיחות מרגשות, למלים של השראה, לתקשורת עם אנשים מחו'ל, לתכנון של נסיעה ארוכה ושמחה.

זהו סוג של זוית שבמהותה היא מרחיבת אופקים מבחינה תקשורתית, זמן מצוין לסדנאות תקשורת, ולשיחות שמרחיבות את הדעת, אך גם לכאלה שמביאות איתן תשוקה והשראה ורצון לבדוק אפשרויות חדשות ונופים חדשים, ובעיקר – לדבר עליהם.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות קשת, דגים, תאומים, בתולה, טלה מאזניים סרטן וגדי.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרקורי כוכב התקשורת ממזל בתולה המעשי והביקורתי למזל מאזניים האינטליגנטי והמודע לעצמו.

ואכן, התקשורת שלנו תשתנה השבוע, וממקום ביקורתי ציני וסקפטי, נוכל לתקשר באופן רחב אופקים, נעים, בגובה העינים, ובתקשורת משודרגת של אחד על אחד – זו התקשורת העדיפה השבוע כשאנחנו צריכים להסביר לברר לתרץ או…לחזר.

זמן מצוין לשתף אחרים במה שעובר עלינו או לשם שינוי להקשיב להם, ובלי ביקורת אם אפשר.

וזה – לא רק אפשרי אלא גם רצוי…

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים בתולה קשת דגים טלה סרטן מאזניים וגדי.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

המכללה לאסטרולוגיה Master1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת בשיטה הייחודית שלי תוך שלושה חודשים בליווי אישי שלי

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

 

@

 

 

@

ולמזלות עצמם

טלה

שבוע רגשני ולא ברור מחכה לכוחותינו. זוית של מרס שליט המזל שלכם עם נפטון פוגעת בשיקול הדעת שלכם. התמקדו בעובדות ואל תקבלו החלטות רגשניות. מקבץ הכוכבים במזל מאזנים ממול מדגיש את היכולת שלכם עכשיו להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי  ובמערכות היחסים בכלל, ולהצליח לפתור בעיות שהעיקו עליכם.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם נעה במזל מאזניים ואתם פתוחים לזולת ולהיכרויות חדשות יותר מתמיד. זמן לשווק ולקדם נושאים שחשובים לכם, ולהרחיב מעגלים חברתיים. אורנוס שנמצא באמצע המזל שלכם ממשיך להביא את בשורת השינוי לאלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים החברתי ונכנס לזוית עימות עם יופיטר. הגיע הזמן לחשוב על הרחבת אופקים ואזורי פעולה ותקשורת עם אנשים מסוג אחר שלא הכרתם עד כה. זמן לאתגרים מלהיבים ומלים גדולות הן ביחסים והן בטיולים.

סרטן

אל השמש וונוס במזל סרטן מצטרף גם מרקורי כוכב התקשורת וזה הזמן לקיים את הפסוק מבצרו של הסרטן הוא ביתו עד שנכנסים למסע של נקיונות והתארגנויות כדי שאפשר יהיה לארח: החג הזה – בבית.

אריה

מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית התקשורת שלכם שם נמצאים כבר השמש וונוס, ונראה שהולך להיות חג סופר תקשורתי מבחינתם, אם שלל מפגשים, שיחות, והרבה מלים שזמן רב לא אמרתם… החג הזה לא שואגים – מדברים, אריות, קפיש?

בתולה

מקבץ כוכבים גדול שכולל את השמש ונוס ואפילו את מרקורי שליט המזל שלכם במזל מאזניים, מזמן לכם שלל הנאות קטנות השבוע-הנאות של אוכל טוב, חברותא כיפית, ולא טיולים מעייפים במיוחד. כיף סתלבטני.

מאזניים

נראה שאתם נהנים השבוע מים של אקשן, כשאל השמש שליטת המזל שלכם וונוס שליטת המזל שלכם מצטרף גם מרקורי: שיחות מפגשים בילוי מהורהר או סדנה בטבע ובעיקר – ים של חיבוקים אליהם התגעגעתם מאוד לאחרונה.. פתחו ידים – והם יגיעו. שלאק

עקרב

מקבץ כוכבים גדול במזל מאזניים מביא איתו את התחושה שהאקשן מתרחש עכשיו במקום אחר, ולא במגרש הביתי שלכם. זמן יותר לטעון מצברים מאשר לנסוע למרחבים. הזוית של מרס עם נפטון עלולה לגרום לחוסר שקט. הצד הרומנטי שלכם פעיל אך לא ברור. הזהרו מאשליות למרות שעכשיו – כיף להתאהב.

קשת

הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד השבוע גם בגלל מקבץ הכוכבים בבית החברתי שלכם במזל מאזניים, וגם בגלל זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין יופיטר שליט שלכם. זמן מצוין לשיחות מלהיבות, ולמלים שמרגשות במיוחד. השראה דמיון ותשוקה – מלות המפתח

גדי

מקבץ הכוכבים במזל מאזניים שם דווקא אתכם באור הזרקורים השבוע. זהו זמן מצוין לקדם נושאים שחשובים לכם מצד אחד, אך ם לפרוץ בסדרת טיולים קסומים כשאתם לה שמנהיגים את החבורה בחיק הטבע או באחד האיים בים התיכון. בכל מקרה גדיים יש ריח של אקשן באויר – אל תשארו בבית

 

דלי

פתיחות לרעיונות חדשים מצד אחד וצורך לבדוק נופים חדשים שלא הכרתם ולבלות א השבוע בנסיעות ככל שתוכלו – נראה שלשם הולכת המגמה כעת עם מקבץ הכוכבים במזל מאזניים, וגם קפיצה שמחה לח'ול אפשרית. מרס שוהה בבית הרומנטיקה שלכם והזוית עם נפטון יכולה להבטיח אקשן סוער או פנטזיה מעורפלת.

דגים

זוית הפעולה בין מרס כוכב האקשן לנפטון שליט המזל שלכם עלולה להציף אתכם רגשית לא מעט השבוע, וליצור ימים של ערפול אי ודאות ורגשות משתנים במהירות. זה נכון לכל סוגי הפעילות וגם לאהבה ולקשרים הקרובים. סערות ודרמות עלולות לצוץ ולהיעלם באותה מהירות עכשיו,  וחשוב שהרגלים ישארו על הקרקע. נצלו את הרגש לפעילות יצירתיות, או לחיזוקו של קשר רגשי קיים, וכשהדרמות עולות – דברו, ועל הכל.

 

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן