תחזית שבועית

מה קורה השבוע בכוכבים? 15 למאי 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

שבוע מוזר הולך לעבור עלינו. הוא נפתח בכובד ונוקשות בגלל זוית פעולה בין השמש לסטורן הנוקשה, ממשיך לרגשנות ובלבול עם הצמידות בין מרס לנפטון, מעביר את השמש למזל תאומים הקליל ואז – מפגיש אותה ממש באותה מעלה עם מרקורי שבהילוך אחורי מפגש מרתק שכזה..

כמו השבוע הזה כולו, בעצם. קחו אותו באיזי, ונסו לא לאבד את הראש.

 

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@זוית פעולה מדויקת בין השמש לבין סטורן הנוקשה

@צמידות בין מרס כוכב האקשן לנפטון הרגשני במזל דגים

@השמש עוברת למזל תאומים

@צמידות בין השמש שנעה קדימה לבין מרקורי שנע אחורנית במזל תאומים

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע זהו מעברה של השמש ממזל שור המעשי למזל תאומים התקשורתי והמילולי.

המעבר הזה מהווה מעין מעבר מהצד המבצע ופועל שהיה משמעותי בחודש האחרון, לבין הצד התקשורתי, המדבר ומשתף, שהופך משמעותי במיוחד בימים אלה.

המעניין הוא שמיד עם  מעברה של השמש היא נתקלת במרקורי שבהילוך אחורי, מה שמכריח את כולנו לנסות ולחבר עבר והווה, וכמאמר השיר לחשב צעדינו לאחור.

בגדול מביאה איתה השמש עדנה לצד התקשורתי של כולנו כשהיא במזל תאומים. דברים מתנהלים מהר יותר, הצורך לדבר ולשתף גדול יותר, וכנ'ל גם הצורך להגדיר מטרות במלים לפני שאנחנו נכנסים למימוש ולעשייה.

אז.. כן, תקשורת – זה האישו החודש הזה,  וזה קורה דווקא כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא בהילוך אחורי ועוזב את מזל תאומים: אין ברירה, השימוש המילולי המבריק שהוא מביא איתו ידחה לפעם אחרת, והשמש באופן מסורבל כלשהו תשמש המוציאה לפועל של התקשורת שחייבת עכשיו לצאת לפועל.

במזל תאומים מגבירה השמש את הצורך שלנו בתקשורת על שלל סוגיה, מילולית רגשית ופיזית, ואנחנו מוצאים את עצמנו בשיחות טלפון ארוכות יותר ובמפגשי סמול טוק על קפה בתדירות רבה יותר: המלים בכל זאת צריכות לצאת, ומזג האוויר בהחלט מפרגן עכשיו ליושבי הקפה למיניהם.

מעבר למלים, מעברה של השמש למזל תאומים הופך את כולנו לדינמיים יותר, כמו גם את המציאות סביבנו. היכולת שלנו להשתנות בהתאם לאירועים גדלה כמו גם הצורך להשקיע בעצמנו ובניראות שלנו, וכמות המפגשים שלנו עם אחרים הופכת רבה יותר.

מי בעיקר יושפע ממעברה זה של השמש? מזלות אריה עקרב שור ודלי, תאומים קשת בתולה ודגים.

 

 

הזוית הקשה של השבועזוית הפעולה בין השמש לבין סטורן הנוקשה היא אחת הזויות המכבידות והקשוחות שיש על פני גלגל המזלות שלנו, אבל גם זוית שמאפשרת לך להשתפר.

זו זוית שלא עושה לך הנחות: היא מצביעה בדיוק על הבעיות, והתחושה הפסימית בצד הצורך לרדת לקרקע כשהפחדים עולים מכריחים אותנו לבצע לעיתים מהפכים הן בגישה והן בהסתכלות על הדברים והסקת מסקנות שתוצאותיהן מכריחות אותנו לפעול, ומהר.

פעמים רבות הזוית הזו פוגעת לנו בכיס. כל מה שקורה בחשבון הבנק מכניס אותנו לחרדה או לדאגנות יתר, והתוצאות בהתאם: לחצים, פניקה, והחלטות שגויות שנעשות תחת לחץ.

גם ביחסים אנו עלולים להרגיש עכשיו לחצים ומתחים, ובעצם בכל מסגרת שהיא, החל מהצורך למסד קשרים דרך ההכרה שהוצאנו יותר מדי לאחרונה: כעת אנו נאלצים להכנע ללחצי המסגרת שאנו עצמנו לקחתנו על עצמנו כמו למשל אוברדראפט שיוצא משליטה, והצורך לקחת הלוואה או להצטמצם ולסגור את המינוס אינו קל.

סטורן מלמד אותנו את ערכו האמיתי של הכסף מצד אחד, ומצד שני – את כוחו של הארגון המדויק והיכולת לשלוט בחכמה בהוצאות ובהכנסות שלנו ובעצם במערכת כולה, כדי שתתפקד היטב גם במצבי לחץ.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה דלי עקרב ושור גדי סרטן מאזניים וטלה.

 

 

הזוית המבלבלת של השבוע – זו הצמידות בין מרס כוכב האקשן לבין נפטון הרגשי, המטשטש ומערפל.

בעיקרון זו צמידות לא קלה: מרס שאחראי על הפעולות והיזמות שלנו נכנס למעורבות רגשית גבוהה מאוד כשהוא צמוד לנפטון הרגשי, וזה גורם למצבי רוח קיצוניים שגם משתנים במהירות

תחושות של חוסר יציבות חוסר פוקוס ובעיקר של אי ודאות מלוות את הצמידות הזו ובעיקר את המעשים שלנו השבוע, כשהמעורבות הרגשית הגבוהה עלולה לגרום לדברים להתמסמס במהירות ולהביא איתה תחושות של תסכול ואכזבה.

לעומת זאת בתחום היצירתי – זהו זמן מעולה לחשוב מחוץ לקופסה וליצור קונספטים חדשים של פעילות ויזמה, לבטא את עצמנו בציור או נגינה או כתיבה יצירתית, ולאפשר ללב להיות נוכח בעוצמה רבה יותר ביומיום שלנו, אולם… לשים אותו בצד אם אפשר כשאנחנו באים לקבל החלטות רציונליות.

שבוע רגשני ולא קל עובר על כוחותינו – כדאי מאוד להשאר עם שתי רגלים על הקרקע ולא לפעול באופן רגשני מדי ולהזהר מבולמוס של קניות או אכילת יתר או דיכי קליל שגורם לנו להסתגר ולא לצאת כשיפה בחוץ…

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות טלה סרטן גדי ומאזנים דגים קשת בתולה ותאומים.

 

 

צמידות של עבר והווה – השמש  הולכת קדימה ופוגשת במעלה הראשונה במזל תאומים את מרקורי כוכב התקשורת כשהוא בהילוך אחורי.

זו צמידות מעניינת שמביאה איתה למערכת סדרת מפגשים מעניינים עם אנשים או מאורעות מהעבר ואירועים שמתרחשים ממש היום או יתרחשו בקרוב.

מפגש שכזה מאפשר לנו להשוות דברים שעשינו או אנשים שפגשנו אם המקום שבו אנחנו נמצאים עכשיו, ללקט תובנה או שתים, ו..להמשיך קדימה כדי לממש אותם, השמש ממש עכשיו ומרקורי בעוד שלושה שבועות כשינוע קדימה.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה עקרב שור ודלי, תאומים קשת דגים ובתולה.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

מרקורי בהילוך אחוריממש לא מה שחשבתם!

ייתכן שזו תמונה של ‏‏אדם אחד‏ ו‏טקסט‏‏
הוא מעצבן, הוא גורם לנו לדחות כל דבר, הוא תירוץ נפלא לפשלות שלנו.. אז זהו, שלא!
המתנות הקטנות של מרקורי בהילוך אחורי – סדנה ייחודית חד פעמית ורלוונטית יותר מתמיד

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

 

@

 

 

ולמזלות עצמם

 

טלה

נראה שהשבוע אתם לא ממש במיטבכם:  מרס שליט המזל שלכם נצמד לנפטון המטשטש ומערפל, מעבר לכך שהוא גם מזל דגים (שנפטון השליט שלו): שבוע רגשני לא מאופס ולא קל. המנעו מקניות יתר ואכילה מוגזמת, ואל תאפשרו למצב הרוח להוריד אתכם. סבלנות.

שור

השמש עוזבת בהמשך השבוע את המזל שלכם אחרי שהביאה אליכם מסיבות הפתעה חביבות מליאות מתוקים (שור זה שור..) וכסיימה לטעון אתכם באנרגיה היא עוברת עכשיו לבית הכספים שלכם, וזה הזמן להיעזר בה ולארגן את חשבון הבנק מחדש על כל המשתמע, ויפה שעה.

תאומים

השמש עוברת למזל שלכם בדיוק כשמרקורי שליט המזל שלכם מתחיל להפרד מכם.. עוד לא הספקתם מהשטף המילולי שלו וכבר הוא נמצא בהילוך אחורי כשהוא מצביע על הצורך להתחיל לסגור מעגלים בחייכם שמיצו את עצמם כדי לפנות מקום לחדשים… זמן ללמוד מחדש להפרד, כדי להפגש מחדש.

סרטן

ונוס ויופיטר שוהים כעת בבית המשפחה שלכם ואין בשורה משמחת יותר עבור הסרטנון שלנו: זה בדיוק הזמן לקחת את כל נושא הבית וסביבתו ולהשקיע בהם, כולל החלטות על שיפוצים או שינוי אווירה, ובעיקר – להשקיע בבני הבית: אפשרו לאופטימיות של יופיטר לסחוף את כולכם.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל תאומים ושם – ראו זה פלא – היא פוגשת את מרקורי בהילוך אחורי שזה עתה חוזר משם.. מה יגידו השנים האחד לשני? זה בדיוק הזמן לחבר תובנות מהעבר להחלטות ויזמות הזמן הנוכחי, ולשדרג את דרך הפעילות שלנו כמו גם את הקשרים החברתיים והאישיים בהתאם: איזהו חכם? הלומד מעברו… (חכם סיני ותיק).

 

בתולה 

מפגש מעניין בין השמש שעוברת לבית הקריירה שלכם במזל תאומים לבין מרקורי שעוזב אותו, מפגיש אתכם עם רצונות מנוגדים הקשורים לקריירה ולאמביציה שלכם כמו גם צורך להתמקד בכוון אחד בנושאים האלה או לחילופין לעשות שינוי ולהתמקד בכיון אחר. מרס שנמצא ממול עם נפטון עלול לגרום לדרמות מקומיות וכעסים פתאומיים. זהירות.

מאזניים

גם ונוס וגם יופיטר שוהים בבית הזוגיות והיחסים שלכם השבוע, וזה אומר השקעה רבה יותר בכל מה שקשור ליחסים  ולזוגיות או לחילופין יציאה למסע קצר אך מסיבי של היכרויות חדשות מסוגים שונים. זה הזמן גם להעמיק קשר קיים אם יש לכם כזה, ואולי אפילו לתכנן נסיעה משותפת או לחילופין הרחבת המשפחה.

עקרב

השמש עוברת למזל תאומים ומכריחה אתכם לפעול בזהירות בתקופה הקרובה, ולא לפעול באופן אימפולסיבי. גם מרקורי בהילוך אחורי במזל תאומים עדיין עלול לגרום לכם השבוע לקחת סיכונים מיותרים וחבל. חשוב בזמן שכזה להמנע מיזמות חדשות במינון גבוה מדי בעיקר כשהמדובר בתחום לא ידוע, ולהשאר באזורי פעולה מוכרים וללכת על בטוח.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל טלה ומביא איתו אנרגיה נפלאה לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, קשתים. הקשת שהוא הרפתקן ידוע עשוי ליהנות מאוד מהאנרגיה הזו, בעיקר אם עכשיו לבו פתוח והאהבה כבר קיימת בחייו. אם לא – זה בדיוק הזמן למסע חיפוש הרפתקני אחר נפש תאומה מזדמנת.. בנוסף זהו זמן איכות יצירתי, גישה חדשה ורעיונות מקוריים.

גדי

זוית פעולה בין סטורן הנוקשה שליט המזל שלכם לבין השמש מביאה איתה כמה ימים מכבידים ולא קלים ובעיקר דורשניים מאוד: זהו זמן פרפקציוניסטי למימוש מכסימלי, ובעיקר להשקעה מחשבתית בכל מה שקשור לחומר וכספים. זה אולי הזמן להגדיר את המטרות שלכם בתחום הכלכלי לתקופה הקרובה. אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי מטלות השבוע.

דלי

הצמידות בין מרס לנפטון בבית החומר והכספים שלכם מצריכה זהירות מיוחדת כעת בכל מה שקשור לחומר וכספים: חשוב עכשיו לא לבזבז כספים שלא לצורך על דברים שאין לכם בהם צורך אמיתי. יופיטר וונוס בבית התקשורת שלכם הופכים אתכם לאופטימיים ושמחים מתמיד, וזהו זמן מעולה למצוא לכם חברים חדשים.

דגים

מיקומם של יופיטר וונוס בבית הכספים שלכם עשוי להביא איתו החלטות פרקטיות ורווחיות הקשורות לשיתופי פעולה מסוגים שונים. צמידות לא קלה במזל שלכם בין הכוכבים מרס ונפטון עלולה לגרום לתחושות של בלבול ואי ודאות השבוע במקביל לקושי לחשוב באופן בהיר ומעשי. אולי משום כך כדאי לדחות את ההחלטות החשובות שלכם לשבוע הבא.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן