תחזית שבועית

מה קורה השבוע בכוכבים? תחזית שבועית – 24 לאפריל 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

מרקורי כוכב התקשורת שלנו וונוס הקשורה למערכות היחסים והתקשורת הרגשית מככבים השבוע בשמים. זה אומר בגדול שהתקשורת שלנו הולכת להשתנות השבוע כשמרקורי עובר למזל תאומים התקשורתי, בעוד ונוס נלכדת בצעיפו הרגשני של נפטון…

האמנם יצליח מרקורי העירני והזריז להציל אותנו מפני אהבות אבודות, או מצבי רוח נטולי קרקע ואי הוודאות המתעתעת? האם יצליחו המלים להפעיל אותנו היכן שהלב מתקשה למצוא לו מקום בטוח לחנות בו?

כל אלה ועוד ב… תחזית השבועית! טה-רההה!

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@מרקורי בזוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה

@ מרקורי עובר למזל תאומים

@ונוס בצמידות לנפטון המטשטש ומערפל

@ונוס בצמידות ליופיטר כוכב השפע והמרחבים

 

הזוית הקשה של השבוע – לכאורה יש שתי זויות שאפשר לקטלג אותן ככאלה.

הראשונה – זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין סטורן הנוקשה.

סטורן הוא כוכב מכביד למדי: הוא נוטל את ההומור והקלילות של מרקורי, ומכריח אותו – ואותנו, אלה שמשתמשים בו – לגלות רצינות אחריו וכובד ראש.

סטורן מכריח אותנו לקחת את החיים – ובעיקר את המלים שלנו – ברצינות. זהו זמן פחות רגשני אלא יותר עובדתי, זמן להשתמש בעובדות ובמספרים ולא ברגשות ובמניפולציות: זה בדיוק הזמן לנסח חוזים ולחתום עליהם, לחשוב באופן מעשי ללא מעורבות רגשית, ולנהל שיחות קורקטיות שבהם אפשר לבדוק יזמות פרקטיות,  או לחילופין משהו חשוב יותר – נושאים הקשורים לחומר ולכספים.

זה בדיוק הזמן לפעול בחכמה בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלנו, להחזיר אוברדראפט וחובות או להגדיר מטרות פרקטיות ומקצועיות ארוכות טווח, ולתת לכל הנושא הרגשי קרקע אמיתית להיאחז בה.

מכיון שהזוית אינה ארוכה במיוחד – משהו כמ שלושה ימים וכבר בתחילתו של השבוע – כדאי להיות מדויקים ומעשיים במיוחד כשאנחנו באים לקבל החלטות ארוכות טווח, ולקחת בחשבון את כל המרכיבים.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים, דלי אריה עקרב ושור.

 

הזוית השניה הקשה של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית לבין כוכב נפטון המטשטש ומערפל במזל דגים.

לכאורה זוית אידיאלית לרומנטיקנים ולאוהבים – נפטון הוא אוקטבה גבוהה של ונוס, ומה שהוא עושה זו עבודת אגו עוצמתית: הוא גורם לנו פעמים רבות תחת זויות עם ונוס לוותר על האגו שלנו, לבטל את עצמנו, ולהתמסר למעורבות הרגשית הגבוהה הוא מביא איתו.

קשה מאוד להתנגד לנפטון ועוד בצמידות לונוס: נראה שהעולם הרגשי פה הופך את הצד המעשי שלנו לרגשי משתנה תזזיתי ולא צפוי, ומצבי הרוח שלנו מתחלפים במהירות: זו לא רק רומנטיקה אלא סוג של מעורבות רגשית שהופכת הכל לסובייקטיבי מאוד, צבעוני, ילדותי, יצירתי, ובעיקר לא מעשי באופן הפרקטי שאנחנו זקוקים לו בנושאים כמו עבודה, מקצוע, הוצאת כספים, והצד החומרי בחיינו בכלל

כשנפטון בשליטה ובעיקר כשהוא צמוד לונוס אנחנו מאבדים שליטה בקלות, מתמסרים לכל הסחת דעת קלילה, ומתקשים למצוא קרקע מעשית מתחת לרגלינו, כזו שהרגש לא מזיז אותה ימינה ושמאלה כשמצב הרוח שלנו משתנה.

במצבים כאלה אנחנו עלולים לקבל החלטות רגשניות גרועות, כשהרגש הוא שמכתיב לנו את ההתנהלות כמעט בכל שטח בחיינו ומשום כך בדיוק כדאי לדחות את ההחלטות החשובות בחיינו לשבוע הבא אם אפשר, כדי להיות קצת יותר מעשיים ואובייקטיביים וקצת פחות רגשניים ורומנטיים בכל מהס שקשור לצדדים המעשיים של החיים.

גם במערכות היחסים שלנו אנחנו עלולים לקבל עכשיו החלטות דביקות רגשניות או פזיזות, שעלולות לאכזב אותנו לטווח ארוך, בעיקר בגלל הקושי לראות את הדברים כפי שהם, מתחת לצעיפו המתעתע של נפטון.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב אריה ודלי, סרטן גדי וטלה, ובעצם… כולנו.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע

– מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל תאומים.

מרקורי שהה כחודש במזל שור הפרקטי והאיטי ובני התאומים סבלו כשדברים קרו לאט ולא מעט יזמות נתקעו ועלו על שרטון.

כעת הוא עובר למזל תאומים עליו הוא שולט, והתקשורת שלנו הופכת להיות הרבה יותר חברתית, קלילה וזורמת.

זהו זמן טוב לנקות את שרידי התסכולים של החודש האחרון בו דברים לא זזו או לא קרו כפי שאנחנו רוצים, לשתף ולחלוק תכניות פעולה שיש לנו עם אחרים, ולפעול באופן נמרץ יותר כדי להזיז דברים, ובעיקר להזיז לקדם ולשווק את התכניות שלנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר של מרקורי? מזלות תאומים בתולה דגים וקשת.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל דגים הרגשני, ומביא איתו אפים  ודאונים ודרמות קטנות וגדולות, כשהרגש עולה ויורד. נסו בכל זאת לחפש איזון.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זוית פעולה עם נפטון הרגשני והשור שלנו מאבד קצת את הראש אם בגלל אהבה או רגשות או משהו אחר… שמרו היטב על קרקע מתחת לרגלים.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר סוף סוף חזרה אליכם אחרי חודש עקשני ולא קל, ומעכשיו דברים אמורים לזרום בקלילות התאומית האופיינית. זמן לנשום לרווחה.

סרטן

מרקורי עובר למזל סרטן מאחורי הקלעים, והגיע הזמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, לשלוף תכניות פעולה שחיכו מאחורי הקלעים, ולדבר על כל מה שהצטבר.

אריה

השמש שליטת המזל שלכם יוצאת לאיטה מתוך זוית הפעולה עם פלוטו היצרי וסוף סו אתם יכולים לנשום לרווחה. אמביציה וקריירה – אלה הנושאים שיעסיקו אתכם בתקופה הקרובה

בתולה

מקבץ הכוכבים במזל דגים ממול ובעיקר כוכב מרס לא עושה לכם חיים קלים, וחשוב עכשיו לא להכנס לריבים ולפינות שיהיה קשה לצאת מהם בהמשך. המנעו מביקורתיות מוגזמת.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם נצמדת לכוכב נפטון, אלמנט שעלול להביא איתו שבוע מעורפל ומבולבל עד יום חמישי. נסו להעביר פגישות חשובות והחלטות בנושאי כספים לשבוע הבא.

עקרב

השמש יוצאת סוף סוף מזוית הפעולה עם פלוטו שליט המזל שלכם, אבל שהותה בבית הזוגיות והיחסים מראה על צורך להעמיק קשרים, לשדרג תקשורת זוגית, ו..לשתף את הלב.

קשת

יופיטר שליט המזל שלכם יוצא סוף סוף לחופשי מנפטון המבלבל, ולקראת סוף השבו אפשר להתחיל לראות את הדברים כפי שהם ללא הערפל הרגשי. מרקורי בבית היחסים משדרג תקשורת.

גדי

זוית פעולה לא קלה בין מרקורי כוכב התקשורת לסטורן שליט המזל שלכם מביאה איתה צורך בזהירות במלים שלכם ובכוונות של אחרים. זמן להזהר בלשונכם ובתכניות שלכם, גדיים.

דלי

כוכב סטורן הקשוח ממשיך לנוע במזל שלכם, בעוד השמש שוהה בבית המשפחה שלכם. זהו זמן להשקיע קצת יותר בבית ובעיקר בבני הבית, ובתקשורת הבית. זמן להתחבר מחדש לתחושת הביחד.

דגים

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הרבה אקשן, אבל כדאי להזהר במלים שלכם. ונוס נצמדת לנפטון שליט המזל שלכם וזה בדיוק הזמן להעמיק קשר אוהב, או.. למצוא אהבה חדשה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן