תחזית שבועית

מה קורה השבוע בכוכבים? תחזית שבועית – 1 למאי 22

אז.. מה קורה בכוכבים השבוע? 1 במאי 22

אחרי הערפול והבלבול של השבוע האחרון, האווירה הכוכבית מתבהרת, ואנרגיית אש חדשה מגיעה אלינו כשונוס הרגשית עוברת למזל טלה. גם מרקורי במזל תאומים מגלה סימנים של תקשורת אסרטיבית, והצמידות בין השמש לאורנוס מביאה איתה עצבנות קצרת נשימה ואינטנסיביות רגשית מליאת אדרנלין…

כן כן, הגיע הזמן להעביר הילוך, חברים, אבל כמו תמיד כשמעבירים הילוך גם הסכנות גדלות ואיתן גם מגיע מינון גבוה של החלטות אימפולסיביות…

יהיה מעניין.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@צמידות ונוס יופיטר במזל דגים

@ונוס עוברת למזל טלה

@צמידות בין השמש לאורנוס במזל שור

 

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו הצמידות בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע בתחילת השבוע.

ונוס נחשבת למיטיבה הקטנה, ויופיטר – למיטיב הגדול. כשהשנים האלה נפגשים אפשר לומר שהאופטימיות הטבעית של יופיטר כוכב השפע משפיעה בעוצמה על ונוס שלנו, וזה בהחלט זמן טוב לתכנן נסיעה כזו או אחרת, להרחיב אופקים, ולחשוב כמה צעדים קדימה – באופטימיות..

אכן, לכולנו מגיע מינון גבוה יותר של אופטימיות במיוחד אחרי השבוע הדגי והנפטוני האחרון, והצמידות הזו בהחלט עשויה להרים את המוראל, אבל..

ראשית – כדאי להזהר מאופטימיות יתר, בעיקר בכבישים ובדרכים. יופיטר מביא איתו לעיתים אופטימיות פזיזה והפזיזות הזו עלולה להתנקם בנו

שנית – כדאי להזהר כעת מאכילת יתר, אלמנט שעלול להופיע לעיתים  בזמן שכזה ובעיקר אכילת מתוקים, בעיקר כי יופיטר עלול להביא איתו אפקט של התרחבות ואפילו התנפחות באיזור הכרס, בעיקר כשהוא צמוד לונוס.

ומעבר לזה – נצלו את ראשון ושני כדי לחגוג קצת את החיים, איש בדרכו, לפני שהצמידות הזו תיגמר…

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור עקרב אריה דלי מאזניים סרטן טלה וגדי וקשת תאומים בתולה ודגים ובקיצור – כווולנו!

 

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – ונוס הרגשית, אחרי שהיא מסיימת את הצמידות עם כוכב יופיטר, עוברת למזל טלה.

הצירוף של ונוס ומזל טלה הוא צירוף גרוע בעיקרון. ונוס ההרמונית המכילה והעדינה לא ממש מוצאת את מקומה במזל הילדותי והלוחמני, שאף נקרא על שמו של אל המלחמה.

ונוס מאמינה בהרמוניה – בגישה, באווירה, ובין בני האדם. פעולתו של מרס שליט הטלה ושל הטלה בכלל היא דיסהרמונית, שכן כל פעולה מלחמתית היא דיסהרמונית בעיקרה ומטרתה כיבוש ויזמה, ולא הכלה ואמפטיה.

אולי משום כך ונוס מקבלת עכשיו תסמינים טלאיים בדיאלוג הזוגי של כולנו וביחסים בכלל, וזה מתבטא בקוצר רוח ועצבנות ביחסים, צורך בסיפוקים מיידיים, ופתיל קצר כשדברים לא קורים כפי שרצינו ותכננו.

לכן כדאי בעיקר עכשיו לנסות ולשמור בכל דרך על רגיעה ולא לבדוק את סף הסבלנות שלנו או של אלה שאיתנו, במעשים פזיזים או בהכרזות ילדותיות: אלה עלולים דווקא עכשיו להביא איתו ויכוחים ובגלל המיקום במזל טלה, הם גם עלולים להסלים בקלות.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור מאזניים טלה סרטן גדי אריה דלי ועקרב.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו הצמידות שבין השמש לכוכב אורנוס התזזיתי, במזל שור.

בעוד השמש מייצגת את המיקוד האנרגטי והשופע של כולנו, מייצג כוכב אורנוס כוכב טבע שתפקידו להפר בעיקר את ההרמוניה האנרגטית שמביאה איתה השמש, מה שעלול לגרום לקצרים בתקשורת, אי הבנות, שינויים פתאומיים במצב הרוח, ושינויים גם בלו'ז ובתכניות שלנו כמו גם צורך חזק מהרגיל בספייס וחופש אישי, ופה ושם גם צורך לקחת פסק זמן מקשר מסויים ולהיות קצת לבד, או אפילו להתנתק מקשר שכבר מיצה את עצמו.

ההחלטות שמתקבלות תחת הצמידות הזו עלולות להיות פזיזות ואימפולסיביות ובהחלט ללא שיקול דעת הולם, אלמנ שעלול לגרום למתחים ולחצים עם הסביבה עם אנשים קרובים וגם עם עצמנו.

בזמן קשה כשהמתח מתגבר עדיף להיות קצת לבד, להתבונן בדברים מבחוץ, ולהמנע מסערות ודרמות מיותרות.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו?  מזלות אריה שור עקרב ודלי.

 

וכך נראית מפת הכוכבים של השבוע

 

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

 

@

 

 

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

ונוס עוברת השבוע למזל שלכם והקסם האישי הטלאי חוזר אולם כל זמן שמרס שליט המזל שלכם עדיין במזל דגים המעורבות הרגשית הגבוהה עדיין פועלת נגדכם. חשוב להמנע עכשיו מדרמות מיותרות ולא לחפש אותן בכוחץ

שור

מעברה של ונוס שליטת המזל שלכם למזל טלה לא עושה לכם חיים קלים. מזל שור שמחבב חיים רגועים ועדיף עם קצת עשב בצד או יוקרה נוחה, עלול לפגוש בתקופה הזו סערות ודרמות מאחורי הקלעים, ולעסוק בפתרונן. יהיה מעניין…

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שלכם, מה שאומר מבחינתו לחזור הביתה, ומבחינתכם – לחזור לתקשורת הקלילה והזורמת שמאפיינת אתכם. אולם כוכב מרס האנרגטי עדיין שוהה בבית הקריירה שלכם ומריץ תכניות ויזמות. רוצו קדימה.

סרטן

ונוס עוברת לבית הקריירה והתדמית שלכם, ובתקופה הקרובה הסרטנון שלנו עשוי לבלוט ולהרשים יותר מתמיד. זה הזמן

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שור המאכלס את בית הקריירה שלכם, ואתם ממשיכים עם התקופה האמביציוזית שלכם, כשמעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל תאומים עוזר לכם לתקשר טוב יותר עם מוסדות וארגונים בחייכם. זה הזמן ליזמות חדשות.

בתולה

כוכב מרקורי עובר השבוע למזל תאומים המאכלס את בית הקריירה והדרייב שלכם ונראה שהבתולון שלנו יכול עכשיו לשנס מתניים להפשיל שרוולים ולצאת למסע יזום ותקשורתי במיוחד בנושאי קריירה ועם סמכויות. השמש במזל שור מאפשרת לכם לראות את התמונה כולה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה השייך ליסוד האש, ותוסיף קצת פלפל לחייכם ובעיקר לדיאלוג הזוגי ולמערכות היחסים שלכם. זה לא מיקום אופטימלי עבור ונוס, ויש מצב שתרגישו שהעולם כולו נלחם בכם פה ושם… זו טעות: זה הצורך שלכם להלחם על העקרונות שלכם.

עקרב

השמש ממשיכה לנוע בבית היחסים שלכם והצורך של העקרב שלנו בדיאלוג חזק יותר מתמיד. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם בכל מה שקשור לזוגיות יחסים ושותפויות, ואולי גם למצוא לכם בן ברית נאמן לסיעור מוחות או לדרך. זה ישתלם.

קשת

ונוס עוברת השבוע לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, והקשת שלנו יוכל להפתח לכל מה שקשור למערכות יחסים זוגיות ובעיקר – אהבה, כשמרקורי כוכב התקשורת עובר לבית היחסים ומאפשר היכרויות מעניינות חיזור עדין או העמקת קשר רגשי שכבר קיים.

גדי

מעברה של ונוס למזל טלה המאכלס את בית המשפחה שלכם מביא איתו פרק זמן חמים ואוהב לבית ולבני הבית. זהו זמן איכות מרגש שבו אפשר להחזיר את התקשורת הטובה למשפחה, לדבר על הכל ובעיקר להתחבר רגשית לתחושת הביחד שלכם. זמן טוב להשקיע גם בבית ובסביבתו ולשנות אווירה. פתחו את הלב, גדיים.

דלי

מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, וזה בדיוק הזמן לנצל את המיקום הזה לפתוח את הלב ו,,לדבר אהבה. זה יתבטא גם במלים שלכם כשונוס הרגשית עוברת לבית התקשורת שלכם, וגם למציאת פרטנרים לעשייה יצירתית משותפת.

דגים

מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית המשפחה שלכם, וזה הזמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולפתוח דף תקשורתי משפחתי חדש. ונוס הרגשית שעזרה לכם לפתוח את הלב בשבועות האחרונים עוברת לבית החומר והכספים שלכם: הזהרו מהוצאת כספים באופן רגשי והשקיעו בעבודה ובמציאת מקורות פרנסה חדשים.

 

הורוסקופ ראשון

 

ראשון 1/5

טלה

הגיע הזמן לתרגם את האנרגיה של הימים האחרונים למעשים בשטח, טלאים. הירח שוהה במזל שור המאכלס את בית החומר והכספים ביחד עם השמש ומרקורי: זמן ליזמה פרקטית חדשה, ועשייה ממוקדת.

שור

אחרי יומיים שבהם לא ממש הייתם במיטבכם הגיע הזמן גם לפעול בעזרת הכוכבים: הירח עובר למזל שלכם ומצטרף לשמש ומרקורי, ונוס בצמידות מדויקת ליופיטר וזהו יום המזל שלכם: פעלו בחכמה ו..קנו פיס.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל שלכם והפלא ופלא – התקשורת הופכת קלילה נעימה וזורמת יותר ואפילו החיוך חוזר… אבל הירח במזל שור מכביד: זמן לפעילות בעיקר מאחורי הקלעים, תאומימים.

סרטן

גם הירח וגם השמש שוהים בבית התקשורת שלכם ומאפשרים לכם להיות החלטיים מרשימים ובעיקר יוזמים: רעיונות, התקשרויות, והיכרויות. קחו יזמה ודברו על מה שחשוב לכם באמת.

אריה

הירח והשמש בבית הקריירה שלכם מביאים איתם יום עוצמתי שבו אם תמקדו את הכוחות שלכם במטרה אחת תוכלו לפתוח דלת שהיתה סגורה בפניכם, ולהתמודד עם מעצור פנימי שעיכב אתכם.

בתולה

צמידות בין ונוס ליופיטר בבית הזוגיות והיחסים שלכם עשויה להביא איתה דיאלוג רגשי נפלא עם בן או בת הזוג או לחילופין יציאה לדייט מקסים כשלבכם פתוח בגלל הצמידות הזו. תנו צ'אנס גדול יותר לאהבה.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם צמודה עדיין ליופיטר כוכב השפע, וכדאי לנצל את היום הזה כדי להריץ תכניות פעולה קדימה ובגדול! זמן מצוין ליזמות חדשות ולתכניות מגירה שלא צלחו בעבר… קדימה,מאזנאים!

עקרב

השמש והירח ששוהים היום במזל שור מאפשרים לכם להתבונן לעומק במערכות היחסים שבניתם לכם ובכל מה שקשור לתחום הזוגי בכלל. זמן טוב גם להתייחס לנושא שותפויות ועבודה עם בן או בת ברית בצד המקצועי.

קשת

גם היום צמוד יופיטר כוכב השפע שליט המזל שלכם לונוס הרגשית, ונראה שהיום הזה עשוי להביא איתו חמימות נעימה, פרגון וסיוע מצד העולם ופה ושם גם יכולת להצליח ביזמות שלכם. צאו גם למלא טוטו.. זה עשוי להצליח

גדי

צמידות נעימה בין ונוס ליופיטר בבית התקשורת שלכם עשויה להביא איתה קסם מיוחד למלים שלכם כמו גם יכולת לקדם נושאים שחשובים לכם במיוחד, לשכנע אחרים לפעול בדרך שלכם, ואפילו לחזר בעדינות בשעות הערב…

 

 

דלי

השבוע הזה נפתח כשגם הירח וגם השמש נמצאים בבית המשפחה שלכם, דליים. זהו זמן להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו ולהיות קשובים יותר לבני הבית. יזמות פעילות ועשייה ממוקדת מטרה – שמרו למחר.

דגים

בית התקשורת שלכם פעיל היום במיוחד, כשבמזל שלכם נצמדת ונוס ליופיטר והשמש עם הירח בבית התקשורת עצמו. כעת הזמן לשנות גישה, להגדיר מטרה באופן מדויק, להסעיר מוחות – ואז לקום ליזום לשכנע להזיז דברים ולגרום להם לקרות! קדימה.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן