תחזית שבועית

מה קורה בשמים השבוע? 4 לספטמבר 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

אחרי שבוע טעון למדי, וכאילו שלא חסרו לנו צרות, נזכר דווקא השבוע מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא במזל מאזניים שמשעמם לו, והוא עוצר ונכנס להילוך אחורי עד ה 4 לאוקטובר.

עד שכבר מגיע שבוע אחד שבו נדמה שדברים מתחילים להתארגן מעט, כשונוס עוברת למזל בתולה המעשי מורידה את מפלס הדרמות ואף נכנסת לזוית שאפתנית משהו עם יופיטר כוכב השפע..

אלא שהזוית הזו היא זוית של מתח, מזל בתולה הוא ביקורתי מאוד, והילוכו האחורי של מרקורי במזל מאזניים מביא איתו יותר את הצורך לסגור מעגלים לפני שממשיכים הלאה לפתוח חדשים..

יהיה מוזר, לא צפוי, ו..כן, מעניין. שיהיה.

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ ונוס הרגשית עוברת למזל בתולה

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר להילוך אחורי במזל מאזניים

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל אריה הדרמטי והאקטיבי למזל בתולה המעשי והביקורתי.

בחודש האחרון הביאה איתה ונוס לא מעט דרמות, הן באופן גלובלי פוליטי או אישי וזוגי: ונוס שבדרך כלל נחשבת ככוכב מכיל ואמפטי היתה קצת אגואיסטית במזל אריה, והביאה איתה ים של דרמות ליחסים.

כעת כל זה משתנה: מזל בתולה הוא מזל מעשי מאוד ולא מחפש דרמות גדולות אלא פרטים קטנים שאמורים להצטרף ולבנות ביחד תמונה של בטחון זוגי, שבתוכו פסיפס של פעילויות פרקטיות קטנות עם לו'ז מדויק, ונימה צינית ואפילו סרקסטית פה ושם, כשקשה להעביר מסרים באופן ישיר.

ונוס במזל בתולה ניחנה בגוון שירותי יותר, והיא מאפשרת לכולנו תפקוד צנוע יותר במערכות היחסים שלנו עם מינון קטן יותר של פעילות אגו, גישה יבשושית ופרקטית משהו, ובעיקר שום דרמות גדולות מהחיים.

מכיון שונוס גם אחראית על נושא הרכוש והכספים בחיינו, זהו זמן טוב לבדק בית כלכלי וחומרי, כשהילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת במזל מאזניים אף מחזק את המגמה הזו.

מי בעיקר יושפע מהמגמה הזו? ההשפעה הזו הפעם תהיה על כווולנו: פתחו את לבכם, חברים.

 

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר השבוע להילוך אחורי במזל מאזניים, השייך ליסוד האוויר.

ההילוך האחורי מופיע מדי שלושה חודשים. במשך שלושה חדשים מרקורי רץ קדימה ואוסף אינפורמציה, ואז הוא נכנס להילוך אחורי של שלושה שבועות של עיכול כל מה שפגש, וסגירת מעגלים שמיצו את עצמם, כדי לפנות מקום למעגלים חדשים.

במזל מאזניים מביא איתו מרקורי איכות מיוחדת, שמחברת בין שיחות עומק אינטליגנציה ומודעות. נכון, לא תמיד כל אלה נמצאות וגם לא תמיד בסדר הזה, אבל השיחות המשמעותיות של מרקורי במזל מאזניים הן בדרך כלל שיחות מהורהרות על מהות החיים, שיחות של אחד על אחד, ובגובה העינים.

הילוכו האחורי של מרקורי מביא איתו שינוי מסויים: כעת אנו זקוקים לסוג שיחות שכזה יותר מתמיד, שכן הוא מאפשר לנו לדעת בדיוק היכן אנחנו עומדים ביחס לעולם, ביחס ליחסים הקרובים שלנו, וביחד לעצמנו.

מה שמאפיין את השיחות האלה הן בעיקר הצורך לסגור מעגלי תקשורת מהעבר, לפני שאנחנו ממשיכים קדימה. בין אם המדובר בתקשורת זוגית תקשורת הורית או מקצועית – כולנו סוחבים איתנו שברי קשרים ללא ממושכים או כאלה שלא נסגרו היטב ועדיין משאירים בלבנו חותם, בין אם המדובר בלב כואב, תסכול או כעסים, וכל אלה מכבידים עלינו לפעמים ומונעים מאתנו לפתח קשרים חדשים, להתמסר לקשרים קיימים, או פשוט לרצות לצמוח ולהתפתח באופטימיות.

כעת כשמרקורי עובר להילוך אחורי, זהו זמן מצוין לנקות את שולחן העבודה של הלב מכל אשר הצטבר בו, מעיק עליו, ומונע מאיתנו ליהנות מהעולם סביבנו בשמחת חיים ובצמיחה מחודשת.

זה הזמן להתיידד מחדש עם העבר, או לפחות להרים לו טלפון, לשמוע את הקול המוכר שלו או שלה, לראות מה זה עושה לנו, ולנסות לנהל שיחה שנשמעת כמו מה דעתך לסגור את המעגל שנשאר פתוח ומכביד על שנינו? כמובן שזה לא חייב להיות במלים אלה, אבל אפשר בהחלט לרמוז שאנחנו מעוניינים בקלוז'ר אמיתי, בסגירת מעגל שתפנה את אנרגיית הצמיחה בחזרה אל הלב ללא מרירות או תסכול.

יש גם אפשרות להשתמש במרקורי כדי לחזור ולבדוק אם אפשר בכל זאת לנצל הזדמנויות שפעם ניקרו בדרכנו, לשוחח עם אנשים שנעלמו מחיינו בגללנו או בגללם, ובכלל לנהל דיאלוג עם העבר, הטוב והרע, ביחד או לחוד, כדי שברגע שמרקורי יחזור להילוך רגיל נוכל לא רק לחזור לעצמנו, אלא גם לפתוח דף חדש ונקי בדיאלוג עם האנשים הקרובים אלינו, ועם העולם בכלל.

מי בעיקר יושפע מהילוכו האחורי של מרקורי? מזלות תאומים בתולה קשת ודגים, מאזניים סרטן גדי וטלה.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

 

 

@

 

@

 כאן נמצא האתר שבו אפשר למצוא לינקים לכל הפעילויות שלי: אתר האינטרנט, ערוץ היו טיוב שלי, האינסטגרם וקורס המאסטר 1 שלי –    https://bama.bio/yairtribtlsky

 

@

 

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: להיות אסטרולוג מקצועיMaster1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת!

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

 

 

@

 

ומה קורה למזלות?

טלה

כוכב מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל תאומים, לגרום לתקשורת תוקפנית פה ושם ובזוית פרקטית ליופיטר והרמונית למרקורי – למצוא שתופי פעולה מקסימים. זהו אותם.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם שוורים. זהו זמן לתת מקום גדול יותר לאהבה בחייכם, ולפעול באופן יצירתי יותר.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם פורץ בהילוך אחורי במזל מאזניים המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם, וזה הזמן לזכרונות רומנטיים, לאקסים מיתולוגיים, לאהבות עבר, וסגירת מעגלי הלב.

 

סרטן

כניסתו של מרקורי להילוך אחורי מתרחשת במזל מאזניים המאכלס את בית המשפחה שלכם. זהו זמן טוב לסגור מעגלים משפחתיים ולנקות משקעים שהצטברו, ולחזור בהמשך לביחד.

 

אריה

ונוס הרגשית עוברת למזל בתולה שם נמצאת גם השמש שליטת המזל שלכם: ביחד יש להן תפקיד – לאזן ולקרקע את חשבון הבנק. זמן לארגון החשבון מחדש, ולהחזירו ליציבות.

 

בתולה

אל השמש שבמזל בתולה מצטרפת השבוע גם ונוס, וזהו זמן מצוין להיעזר בעוצמה ובקסם של השתים אלה וביחד עם הילוכו של מרקורי – לסגור אוברדאפט, ולמטב את מצב החשבון.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה וזה הזמן לנקות כעסים ותסכולים ולדבר על הכל. הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם מזמין בדק בית וחשבון נפש אמיתיים, ובכל התחומים.

 

עקרב

הילוכו האחורי של מרקורי במזל מאזניים ממליץ לשנות גישה ולהתבונן פנימה, למקום הרגשי שמפעיל את הדברים. חשבון הנפש שלכם עוסק ביזמות שרציתם לממש, ולא ממשתם. קדימה.

 

קשת

ונוס עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם מקום בו נמצאת כבר השמש, וביחד השתים האלה יכולות לדחוף קדימה את האמביציה והקריירה שלכם: מיקוד במטרה אפשרית יוכיח את עצמו.

 

גדי

הילוכו האחורי של מרקורי בבית הקריירה שלכם, עשוי להביא איתו את הצורך לעצור לרגע ולעשות חושבים: האם אני במקום הנכון? בכיוון הנכון? ושדרוג יחסים עם שותפים?.. זה  הזמן.

 

דלי

כוכב מרס ממשיך לרוץ קדימה בבית היצירתיות שלכם ומפעיל אתכם בעוצמה. הילוכו האחורי של מרקורי מציף תכניות ללימודים או לנסיעות, שאולי עדיין רלוונטיות גם עכשיו…

 

דגים

ונוס עוברת לבית היחסים שלכם מקום בו נמצאת גם השמש, וזה הזמן להשקיע יותר הן ביחסים קרובים והן בפרטנרים שלכם. ונוס עוזרת לכם לפתוח את הלב: הזמינו את האהבה..

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן