תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? 7 לנובמבר 21

אז… מה קורה השבוע בכוכבים?

אז אחרי כל הלחצים השינוים וקצב הדברים ההסטרי של השבוע הקודם, מגיע שבוע הפוך: אם קודם לכן האיצה לה מכונית הגלקסיה וטסה בין העננים בלי שליטה כשאורנוס מנווט צועק בשמחה, הרי שהשבוע הזה חוגג דווקא סטורן הנוקשה שמתחיל לתת ברקסים, לא לפני שמגיעים אלינו כמה ימים של ויכוחים טענות ומענות וקובלנות ומאבקי אגו למיניהם…

אחרי מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל מאזניים האינטליגנטי למזל עקרב המופנם והכוחני, דווקא מרס מככב בשמים השבוע, כשמרקורי נכנס ללחץ במזל עקרב הלוחמני ונצמד אליו, והמלים שלנו הופכות להיות טעונות מתמיד..

 אבל אז מגיעה הזוית שלו עם סטורן, והצמידים חורקים מתחת לרגל על הברקס כשסטורן מנסה לעצור את התנופה, לעצור כדי לעשות חושבים, ולממש בפועל את כל ההבטחות של השבוע הקודם, אחרת – לא ממשיכים…

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל עקרב

@צמידות מרס ומרקורי במזל עקרב

@ זוית פעולה קשוחה בין מרס ומרקורי לסטורן

 

 

המעבר המשמעותי בשמים השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל מאזניים החברתי למזל עקרב המופנם והרגיש.

זה אינו מעבר קל למרקורי, וגם לא לנו. יסוד המים של מזל עקרב הופך את התקשורת שלנו לרגשית ותנודתית, והאיכות המופנמת והכוחנית של מזל עקרב מביאה אלינו פתיל קצר, ותגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה.

כשהמעורבות הרגשית גבוהה כל כך שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו. אולי משום כך בפרק הזמן הזה כדאי לחשוב פעמיים ושלוש על כל החלטה משמעותית שאנחנו מקבלים, ולא להתבייש להיעזר במומחים לשם כך.

מרקורי במזל עקרב מביא איתו את היכולת להתמודד עם סודות שעד עכשיו שכבו מתחת לפני השטח, לדבר בכנות ובאומץ, ולא להתפשר על עומק בתקשורת שלנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות עקרב, שור, אריה, דלי תאומים בתולה קשת ודגים.

 

 

 

הצמידות הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לכוכב מרס האסרטיבי, במזל עקרב.

זו אחת הצמידויות הפחות נעימות באסטרולוגיה: מרס מקצין בדרך כלל כוכבים שצמודים אליו או שבזויות איתו, והופך את המלים שלנו את הדיעות והעקרונות שלנו לא רק לאישיים אלא גם לכאלה שאנחנו מזדהים איתם באופן עמוק יותר מהרגיל.

לכן כל שיחה יכולה תחת צמידות שכזו להפוך בקלות למקום תחרותי או מאבק אגו, כשהצורך להיות צודק מאפיל על הצורך להיות חכם.

אולי משום כך דווקא תחת הזוית הזו מתפתחים להם הרבה ויכוחים עימותים חילוקי דיעות קצרים בתקשורת ואפילו מאבקים מילוליים של ממש, וכדאי לדעת לוותר כשמרגישים שמפלס המתח עולה בשיחה שכזו, עוד לפני שהדברים מגיעים לפיצוץ ומשום לניתוק.

מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים בתולה דגים וקשת טלה מאזניים סרטן וגדי.

 

 

הזויות המכבידות של השבוע – אלה זויות הפעולה בין מרס האסרטיבי כוכב האקשן ומרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין סטורן הנוקשה והביקורתי שאחראי על מימוש פוטנציאל.

מבחינת הזוית בין סטורן למרס – זו אחת הזויות המתסכלות שיש על פני גלגל המזלות. בעוד מרס אחראי על תנועה קדימה סטורן אחראי על עצירה ומימוש, כך שהאנרגיות של השנים שונות ואפילו הפוכות.

מבחינת הזוית עם מרקורי כוכב התקשורת – זהו זמן טוב לתקשורת רשמית ולהוצאה לפועל של תכניות מעשיות, אולם גם להשקעה אמיתית של זמן ותשומת לב בחשבון הבנק שלנו, כיון שאם המצב שם לא משהו, דברים עלולים להיראות לא רק גרועים יותר ממה שהם, אלא גם ליצור אצלנו לחץ וכובד שיקשו עלינו לפתור את הבעייה.

תחת הזוית עם מרס רבים מאתנו ירגישו את מה שנקרא פול גז בניוטרל, כלומר הרבה מאמצים להזיז דברים, אבל הצלחה מועטה יחסית בשילוב התחושה שדברים תקועים ולא זזים.

מצד שני, זהו זמן מצוין להורדת תכניות חסרות בסיס לקרקע המציאות, להתבוננות עומק אמיתית בחשבון הבנק ולשדרוגו, ולרגלים על הקרקע ובאופן מסיבי, לפני שממשיכים הלאה.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, מאזניים, גדי, סרטן, עקרב דלי שור  תאומים בתולה ואריה.

 

ועל מפת הכוכבים של השבוע ועוד כמה נושאים אני מדבר כאן, בסרטון הזה

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

שבוע לא קל שבו הצמידות של מרס שליט המזל שלכם עם כוכב מרקורי עלולה לגרום לריבים קולניים, אבל גם לתקשורת משופרת ומלים שהגיע הזמן לומר ולא אמרתם.

שור

ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל גדי, שמכריח אותה ואתכם להיות מעשיים מאוד, ולהתייחס כעת אך ורק לעובדות כפי שהן. זמן לחיסכון בזמן ובכסף.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב, והחיים הופכים טעונים במיוחד. המעורבות הרגשית הגבוהה הזו עלולה להביא איתה החלטות רגשניות ותוצאות מאכזבות. סבלנות.

סרטן

מקבץ הכוכבים במזל עקרב שכולל את השמש מרס ומרקורי בבית הרומנטיקה  והביטוי האישי שלכם הופך אתכם כעת ליצירתיים במיוחד. זהו זמן טוב לתת מקום גדול יותר לאהבה…

אריה

מקבץ הכוכבים הגדול שבמזל עקרב מעביר את זירת הפעולה העיקרית השבוע אל הבית והמשפחה. זהו זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, ולפתוח דף תקשורתי חדש.

בתולה

הבתולה נחשב כמזל ביקורתי למדי, אבל כשהשמש מרס ובעיקר מרקורי שוהים בבית התקשורת שלכם אפשר ליזום תקשורת בסגנון אחר: פתוחה, חכמה ויוזמת.

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי, מיקום נוקשי ואפילו קשוח עבור המאזנאים המפונקים שלנו. זמן לשפר מערכות יחסים בבית, ולהכניס אהבה לתקשורת הביתית.

עקרב

מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם מקום בו נמצאים כבר השמש וכוכב מרס, ונראה שהאקשן עובר עליכם: זמן להפשיל שרוולים, להגדיר מטרה מדויקת-ולרוץ קדימה.

קשת

אחרי חודש שבו שהתה ונוס במזל שלכם ועזרה לכם לפתוח את הלב ואפילו להתאהב (בעצמכם..) עוברת ונוס לבית הכספים: זמן טוב לעבודה נוספת, אבל גם לזהירות מבזבוזים..

גדי

משהו טוב קורה לכם השבוע, גדיים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, והקסם האישי של הגדי חוזר אליו בהדרגה. זהו זמן טוב לפתיחת הלב, ולכל מלות האהבה שלא השתמשתם בהן לאחרונה…

דלי

אחרי שבוע מתוח למדי אתם חוזרים לעצמכם בהדרגה, דליים. מקבץ הכוכבים במזל עקרב בבית הקריירה שלכם הופך אתכם לאמביציוזיים במיוחד כעת. זמן להריץ קדימה כמה יזמות חדשות.

דגים

פתיחות לרעיונות חדשים, גישה מקורית לדברים וחשיבה מחוץ לקופסה – את כל אלה מביאים איתם השמש מרס ומרקורי שבמזל עקרב: זמן לצאת מעצמכם ולאפשר לעולם לראות אתכם באמת.

 @

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן