תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? 7 לאוגוסט 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

אחרי סוף שבוע שכזה.. מה אומר ומה אדבר? זוכרים את התחזית השבועית הקודמת, וכל האזהרות שלי לאורך השבוע? אני חושב שהרבה זמן לא שלחתי כל כך הרבה אזהרות, הפעם מהצמידות הזו בין מרס לאורנוס וזויות המתח של מרקורי ובעיקר הזוית עם פלוטו, שבסופו של דבר היא זו שהפעילה את הפתיל הארוך יחסית, והוציאה את מבצע עלות השחר לדרך.

האמת שהפעולה הזו היתה בקנה לאורך השבוע, ולא סתם ביקשתי מכולם להזהר שוב ושוב, אבל אין ספק שבחירת הטיימינג היתה מוצלחת: לחכות מעט עד שמרס יתקדם קצת ויעמיד פנים שהוא נפרד מאורנוס, ואז להפעיל את הפתיל של מרקורי ופלוטו…

היתה מישהי שגם כתבה לי: אחרי כל האזהרות שנתת הייתי בטוחה שלפחות תהיה איזו מלחמה בעזה… אז זהו, שזה בדיוק מה שקרה, וכל ההכנות האלה עד שהפתיל הוצת – אלה היו כל הזמן בראש מעייני: להזהיר שוב ושוב, ולדבר על הפוטנציאל הנפיץ של המצב הכוכבי הזה.

אז.. כשהירח עבר לעקרב בשישי, הפעיל בן העקרב – יאיר לפיד שמו – ביחד עם גנץ וכוכבי יבדלו לחיים ארוכים – את מטען הנפץ, וצה'ל חיסל ב 170 שניות את תשתית המפקדים של הג'יהאד האיסלמי שתכנן פיגוע גדול אצלנו.

שנאמר: העקרב – תמיד מוכן לקרב… גם עקרב שאין לו תעודת בגרות מסתבר, חחח

ומה יקרה השבוע?

לא הרבה יותר רגוע, אם בכלל. אם בשבוע הקודם מרס נצמד לאורנוס התזזיתי, הרי שהשבוע השמש יוצרת עם אורנוס זוית פעולה, וזו זוית שעלולה להביא איתה עוד כמה וכמה שינויים פתאומיים במה שקורה, וליצור תרחישים לא צפויים גם בשבוע הלא צפוי הזה.

אם נוסיף לכך זוית של עימות בין ונוס לפלוטו הכוחני והיצרי, וזוית פעולה מדויקת בין מרס האגרסיבי לסטורן הנוקשה, נראה אפשרות של כמה סוגי אקשן מעניינים שמתרחשים במקביל ובכמה זירות ..

יהיה מרתק, דרמטי, לחוץ ו.. לא צפוי.

 

התהליכים המשמעותיים של השבוע

@ השמש בזוית מדויקת לכוכב אורנוס התזזיתי

@ מרקורי בזוית של מתח 150 מעלות לכוכב יופיטר

@ מרס בזוית פעולה 90 מעלות לסטורן הנוקשה

@ ונוס בזוית של עימות 180 מעלות לפלוטו היצרי והכ

@ ונוס עוברת ממזל סרטן למזל אריה

 

 

הזויות הקשות של השבוע

אפשר לומר שהשבוע אנחנו צפויים לשלוש זויות כאלה (לפחות…) אבל אין ספק שהמסוכנת ביותר, אולי בגלל שהיא פחות צפויה משלשתן, זו הזוית של השמש בזוית פעולה לאורנוס התזזיתי.

 

הזוית הראשונה הקשה של השבועהשמש בזוית פעולה לכוכב אורנוס התזזיתי – זו אחת הזויות שיכולה בקלות להוציא אותנו מהכלים, אך במקביל גם לגרום לנו לחייך בהפתעה באופן כזה או אחר…

השמש מהווה את גרעין האנרגיה העוצמתי שמזין את כולנו. אורנוס הוא כוכב השינויים האינטנסיבי והמפתיע. כשנוצרת בין השנים האלה זוית פעולה, אורנוס יוצר קצרים בתקשורת האנרגטית של השמש, והשינויים האלה משנים במהירות גם את מצבי הרוח שלנו.

תחת הזוית הזו הכל הופך מהיר אינטנסיבי ובעיקר עצבני. האנרגיה העצבנית הזו תשפיע עלינו כל השבוע ולגרום לנו לקבל החלטות תחת לחץ כששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו.

שינויים פתאומיים בסדר היום הציבורי עלולים להופיע, שינויים בפוליטיקה, ואולי גם התגברות של מעשי האיבה של שכנינו, שכן הלחץ מסוף השבוע רק ילך ויגבר.

לכן עלולה להגיע גם עליית מדרגה בפעילות המלחמתית, עם הזוית הזו, והפתיל הקצר שהיא מביאה לכולנו.

זהירות – זו מלת המפתח גם של השבוע הזה, וכדאי לזכור שכל תרחיב בעצם אפשרי – הזוית הזו משפיעה משני צדי הגבול, ועל כולנו.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה דלי שור ועקרב.

 

הזוית הקשה השניה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרס כוכב האקשן, לבין סטורן הנוקשה.

תחת הצמידות של הכוכבים מרס ואורנוס התפתחה לה כל הפעילות הלוחמנית של השבוע, צברה כוחות ומטענים, עד שהתפוצצה בסופו, אולם הכתובת היתה על הקיר עוד הרבה לפני כן.

כעת עובר מרס שינוי משמעותי: זוית הפעולה עם סטורן לא מביאה איתה פתיל קצר, אלא להיפך: תחושת של תסכול כשדברים לא מתקדמים וזורמים אלא נעצרים.

הזוית הזו נקראת באופן אירוני זוית של סטופ-גו: מצד אחד הדחף לרוץ קדימה ומצד שני – הדחף לעצור וללכת אחורה. המינוח הרווח למצב אנרגטי שכזה הוא פול גז בניוטרל,  והוא משפיע על כולנו: מצד אחד אנחנו רוים לנוע ולפעול, ומצד שני – נאלצים לעצור, לחשוב שוב, ולחשב מסלול מחדש.

יש מצב שכולנו נסבול מכך כעת, גם בגלל המצב הלוחמני והלחצים שיופעלו משני הצדדים להמשיך – ולעצור, כך שבכל מקרה כולנו נחוש בסוג מסויים של תסכול כזה או אחר

גם בעשייה שלנו נרגיש כוחות מנוגדים השבוע, ופה ושם נחוש כאילו העולם שממול עוצר אותנו, תוקע אותנו, לא מבין או לא מכיר בנו, וכאילו מתעקש לתקוע לנו מקלות בגלגלים.

זה יכול לקרות מבחינה פוליטית, גלובלית או מקצועית ואפילו חברתית – שתי המגמות האלה יפעילו את כולנו השבוע, ובעוצמה.

מה עושים? נושכים שפתיים, ומנסים להסתגל לקצב הדברים ההפכפך, להתגמש ולגלות יזמה דווקא במצבים שמכבידים עלינו, ומונעים מאתנו לזרום קדימה, רגשית ומקצועית.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות טלה, גדי, סרטן ומאזניים.

 

הזוית השלישית הקשה של השבוע,- זוית העימות שבין ונוס הרגשית, לבין פלוטו היצרי והכוחני.

זו זוית רגשית ורגשנית מאוד, והיא מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה וכמו הזוית בין השמש לאורנוס – פתיל קצר ותגובות קיצוניות ללא שיקול דעת אמיתי

הזוית הזו פועלת בעיקר בזוגיות ובמערכות היחסים הקרובות שלנו. כעת כל דבר וכל מלה עלולים לגרום לנו להגיב בעוצמה ובחוסר פרופורציות, ולעיתים גם באלימות מילולית, ויותר מזה.

אנחנו עלולים לפגוש השבוע לא מעט מצבים טעונים בין זוגות בני משפחה שותפים או בני ברית, שבו הכעס או התחושה שהקשר אינו מספק עלול להכריח את הפרטנרים להכנס לויכוחים עימותים ואפילו תקשורת מילולית אגרסיבית ויותר מזה, כשנדמה לאחד מהשנים שהין לו פרטנר אמיתי בזמנים של לחץ ומצוקה.

מצד שני, הזוית הזו יכולה להביא גם מצבים הפוכים: אנשים יכולים דווקא עכשיו לעשות מהפכים רגשיים כשהם ניצבים בפני החלטות משמעותיות ביחסים ובכלל, ולפעול בהתאם.

ניקוי משקעים רגשיים ושיחות עומק שמנקות אותם זו בהחלט אפשרות תחת הזוית הזו.

אבל בנוסף גם הזוית הזו עלולה לתרום להקצנת התהליך שהחל בשבוע שעבר וניצת בסוף השבוע: כשהולכים עד הסוף מבחינה רגשית, הצד שמנסה להחזיר פרופורציות ולפעול באופן שפוי ויציב פעיל הרבה פחות, סטורן לבדו לא יכול לעצור את מרס אלא רק לגרום לו לתסכול נוסף, ובמצב כזה גם קונפליקט בין ונוס לפלוטו עלול להביא איתו הקצנת תהליכים של אחד מהצדדים.

אבל לפעמים דווקא הקצנה שכזו, שגורמת לצדדים להבין שהמקום שהם דוהרים אליו עלול להיות הרסני לשני הצדדים, יכולה לסיים את העימותים הויכוחים וכל השאר באופן מפתיע.

אז.. מה עושים? מנסים לשמור על איזון ואיפוק ביחסים גם כשהדברים גולשים למקומות לא קלים, שומרים על דיאלוג מכובד גם כשהויכוח מתלהט, ולא נכנסים לפינות של החלטות קיצוניות השבוע אלא מחכים לשבוע הבא. לפחות.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית? מזלות מאזניים, שור, טלה סרטן וגדי, עקרב אריה ודלי.

 

 

התקשורת השבוע – מתוחה ועצבנית: מרקורי כוכב התקשורת שלנו יוצר זוית של מתח 150 מעלות עם כוכב יופיטר.

לכאורה זו אמורה להיות זוית חיובית: יופיטר כוכב השפע מביא איתו בדרך כלל גישה אופטימית ורצון להתרחב לפעול ולהשפיע.

אבל בזוית פעולה אקטיבית הכל הופך להיות יותר מדי: יותר מדי ציפיות, אופטימיות שמגיעה בגלים ונופלת, ואכזבות כשתוצאות הפעולות אינו מצדיקות את הגישה האופטימית, אלמנט שעלול להביא לתסכול.

עשיית יתר אינה פותרת בעיות במקרה שכזה אלא רק מקצינה את תחושת התסכול, ומכאן עלולים להגרם גם הפסדים כספיים, מצבי רוח עולים ויורדים במהירות, ותחושות של פספוס והחמצה.

ואף על פי כן יש יכולת לקחת משהו טוב מהזוית הזו: את הדרייב שהיא יוצרת להכיר אנשים חדשים, לשתף בתכניות ובחלומות, ולהריץ קדימה תכניות פעולה שאם יעשו באופן מתוכנן ומאורגן ובעזרת אנשים אחרים הן גם יכולות להצליח, בעיקר בכל מה שקשור למלים לתכניות לרעיונות וליכולת השכנוע של זה שמדבר ומנסה לדחוף דברים קדימה.

אם הדברים יעשו בדרך הזו – זה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

 

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל סרטן העדין המשפחתי והמופנם, אל מזל אריה האסרטיבי והאופטימי.

במזל סרטן הביאה איתה ונוס ויברציות עדינות ורגשניות, ומינון גבוה של נוסטלגיה, משפחתיות, זכרונות עבר, וצורך להתחבר מחדש לבסיס ולשורשים.

גם כל הרומנטיקה שונוס הביאה לכאן היתה עדינה ומופנמת וחלקה הגדול משפחתי וביתי עם דגש חזק על המלים הגנה ובטחון.

כשהיא עוברת למזל אריה, וונוס משתנה מאוד, ואיתה גם משתנים אנחנו או לפחות אותו חלק בחיינו שעוסק ביחסים ובאהבה.

כעת מקבל החיזור של ונוס כיוון הרבה יותר דינמי. אסרטיבי ובעיקר יוזם. האנרגיה הגברית השמחה של מזל אריה עושה לנו טוב, וגם הדייטים עכשיו יותר שמחים משחקיים וכיפיים, פחות רציניים ונוגים.

יזמה ופעולה – זו הגישה כעת בכל מה שקשור לרומנטיקה. בעוד שבמזל סרטן החיזור והקשר הוא עדין ורגשני מאוד, הרי שבמזל אריה החיבור לגוף הופך טבעי וישיר יותר, ובכלל ההתייחסות לגוף הפיזי מקבלת עכשיו דגש חזק. כעת אפשר לא רק לשבת בבתי קפה ולדבר על החיים, אלא גם לעשות פעילויות פיזיות וספורטיביות יחד ואפילו לטייל וליהנות מנופים אחרים תוך שאנחנו נפתחים זה לזו באופן טבעי: מזל אריה הוא מזל פשוט בבסיסו, כלומר הוא מקבל את החיים כפי שהם בדרך כלל וזורם איתם, ולא מתחשבן עם עצמו ועם ביקורתיות פנימית במינון גבוה, אלא פשוט.. עושה.

זמן אחר לתת לאהבה עכשיו טאץ' פיזי וברור יותר, ולפעמים לאפשר גם לגוף ליהנות למרות שהנפש זקוקה לעוד זמן כדי להירגע, או להיות בטוחה, וכו.

במזל אריה ונוס  פשוטה בסיסית בריאה ושמחה יותר, אבל… מאבקי שליטה עלולים להתעורר פה ושם כשהאגו – אחד המרכיבים החשובים של המזל הזה – עלול לעבוד פה שעות נוספות, להתעקש על הדברים כפי הוא רוצה או על המלה האחרונה, ולקלקל הכל…

ולכן, כדאי לזרום כעת כמה שיותר, ולא לקלקל את הזרימה הטבעית הזו באגו פעיל מדי, בתכנונים משפחתיים ארוכי טווח, או בחשבונאות קטנונית או ביקורתיות מוגזמת..

לב פתוח – ויוצאים לדרך.

אז.. שבוע נעים וטוב לכולנו, למרות הזויות הלא קלות.

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

 

 כאן נמצא האתר שבו אפשר למצוא לינקים לכל הפעילויות שלי: אתר האינטרנט, ערוץ היו טיוב שלי, האינסטגרם וקורס המאסטר 1 שלי –    https://bama.bio/yairtribtlsky

 

@

 

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: להיות אסטרולוג מקצועיMaster1

רוצה להיות האסטרולוג של עצמך והאנשים הקרובים אליך ולשלוט בחייך?

ב קורס מאסטר1 תלמד לעשות זאת!

כל הפרטים – נמצאים כאן – Master1

 

@

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

שבוע מתסכל עלול לעבור עליכם, טלאים, כשזוית פעולה בין מרס שליט המזל שלכם לסטורן הנוקשה עוצרת תהליכים, ומכריחה אתכם לשקול צעדים הקשורים לנושאי כספים וארגון. סבלנות היא מלת המפתח.

 

שור

גם כוכב מרס וגם אורנוס התזזיתי ממשיכים לנוע במזל שלכם, והשור הרגוע שלנו עלול להגיב בעצבנות וחוסר שקט. נסו לתעל את האנרגיה הזו לעשייה ממוקדת מטרה, ואל תאפשרו לכעסים ולתסכול להרוס יחסים.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בבית המשפחה, אבל יוצר זוית אמביציוזית עם כוכב יופיטר. זהו זמן לחשוב בגדול אבל להזהר עם הפעולות שלכם: אופטימיות יתר עלולה לגרום לאכזבות ולתסכול.

 

סרטן

ונוס הרגשית עוזבת את המזל שלכם אחרי חודש רגשני וסנטימנטלי, ועוברת לבית הכספים. חשוב כעת לא לאבד את הראש במסע קניות רגשי, ובעיקר לא לבזבז כספים שלא לצורך. זמן להתארגן מחדש בחשבון הבנק.

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל שלכם, ואליה מצטרפת השבוע ונוס הרגשית. הצירוף של שתי אלה יכול להביא איתו גם אופטימיות וגם הצלחה ביזמות חדשות, אם תפעלו באופן מדויק וחכם, ולא תבזבזו אנרגיה לריק.

 

בתולה

מרקורי כוכב התקשורת שוהה כעת במזל שלכם, ומאפשר לכם להיות תקשורתיים מתמיד. זהו זמן מצוין לדבר על מה שחשוב באמת, לשתף ולחלוק, ואם תוכלו להוריד את הציניות ולפתוח את הלב, המלים החמות יעבדו עבורכם.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל אריה המאכלס את הבית החברתי שלכם, וזהו מיקום שמאפשר לכם לחדש קשרים חברתיים שקצת נעלמו לאחרונה, ובעיקר להכיר אנשים חדשים ולפתח קשרים חדשים במעגלים החברתיים שלכם. קחו יזמה.

 

עקרב

אל בית הקריירה שלכם שם נמצאת גם השמש עוברת השבוע ונוס הרגשית, והשתים האלה גם מגבירות את הקסם האישי שלכם וגם יכולות לעזור לכם לקדם תכניות ויזמות שחשובות לכם. זה הזמן להעביר הילוך, ולרוץ קדימה.

 

קשת

מעברה של ונוס הרגשית למזל אריה ומיקומו של מרקורי כוכב התקשורת בבית הקריירה שלכם, מצביעים על שבוע אמביציוזי עם כמה אפשרויות מעניינות לשיפור ושדרוג יחסים, קשתים. זה בדיוק הזמן לקדם את מה שחשוב לכם באמת, ולהרחיב אופקים.

 

גדי

ונוס הרגשית עוזבת את בית היחסים שלכם אחרי שעזרה לכם להשקיע בו לא מעט אנרגיה וחכמה ביחסים הקרובים. מעברה למזל אריה עלול – ולהוציא כספים שלא לצורך. שמרו על מה שיש, ותנו מקום לתכניות חדשות ולאנשים שיכולים לעזור ולסייע.

 

דלי

ונוס הרגשית עוברת השבוע למזל אריה המאכלס את בית היחסים והזוגיות שלכם שם נמצאת גם השמש, וזהו זמן מצוין – בעיקר כשמרס עוזב את אורנוס שליט המזל שלכם – לפתוח את הלב, ולאפשר לאהבה להכנס לבועה הדליית המוכרת.. אם תעשו זאת בכנות ובאומץ יש בהחלט אפשרות להפתעות.

 

דגים

ונוס הרגשית עוזבת את מזל סרטן המאכלס את בית הרומנטיקה שלכם, ועוברת למזל אריה המאכלס את הבית המקצועי העבודה והשירות. זהו זמן מצוין להתארגנות חדשה מבחינה מקצועית, להגדרה מחודשת של מטרות לתקופה הקרובה, ולגישה חדשה לכל נושא העבודה, והסיפוק שהיא מביאה, אם בכלל. זמן לעבודת עומק בנושא.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן