תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? 31 לאוקטובר 21

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

גל של שינויים מצפה לנו בשבוע הבא, ושני מעברים חשובים מאותתים לנו שהאווירה הולכת להשתנות: כל השיחות והמלים וההרהרת הקולקטיבית הגדולה של השבועות האחרונים כולל כל שיחות הנפש הארוכות -כולן מתמוססות להן כשמקבץ הכוכבים הגדול במזל מאזניים מתפוגג, כוכב מרס מצטרף לשמש במזל עקרב ובשבוע שלאחר מכן גם מרקורי, ונוס עוברת ממזל קשת השמח והאופטימי למזל גדי הקשוח והקודר משו, השמש יוצרת זוית לא קלות לסטורן הנוקשה ולאורנוס התזזיתי, מרקורי יוצר זוית של מתח בפעם השלישית לכוכב נפטון, ועוד כמה כאלה…

אין ברירה: הגיע הזמן להכין את עצמנו לחורף כוכבי קר ודורשני, אנשים. זמן להתחיל ולהגדיר את המטלות והיזמות שלנו לא באופן חפיפי אלא ביקורתי ומדויק, ולהבין שיותר מתמיד כולנו נרגיש מהשבוע הקרוב קצת יותר לבד, עם קצת יותר משימות והרבה יותר ביקורת מצד העולם ומצד… עצמנו. כן כן.

הבנתוש? ועכשיו – כולם להתפצל לזוגות, להסתכל האחד לשני בעינים, לספר מה המטרות הגדולות שאנחנו הולכים להסתער עליהן השבוע, ואז – לבוא למרכז, להצטופף, ולהכנס לגרופ הג קולקטיבי גדול, לעצום עינים, ולהבין שזהו, שאנחנו לבד בעולם באופן יחידני, אבל… יופיטר כוכב השפע עדיין במזל דלי החברתי עד סוף דצמבר, מה שאומר שאם ניכנס למוד קולקטיבי נוכל מהשבוע לחשוב על עשייה משותפת עם אחרים שתחזק ותנחם, וזה אומר שיתופי פעולה בכל תחום אפשרי והם, בעיקר הם, התשובה.

כמו משפחת רובינזון השוויצרית שנטרפה ספינתם והגיעו לאי בודד לבדם, התעוררו בבוקר מלוחים ודביקים, הסתכלו על הזריחה שעולה ואז האחד על השני, ופתאום הבינו: אנחנו – זה מה שיש. זהו. ואז קם ילד הקטן הבלונדיני שלהם (לא הילד עם האצבע, זה מסיפור אחר) – כולם כמובן אשכנזים בלונדינים בסגנון סקנדינבי –  ואמר: תראו את הענן השחור שם! בואו נבנה מהר בית מענפים לפני שיגיע הגשם..

אז כן, שבועיים שלושה שבועות מהסוג הזה לפנינו – זה הזמן שהשמש ומרס יהיו בעקרב וונוס במזל גדי, המזלות המופנמים והעקשנים האלה: בואו ננצל אותם לעשייה פרופר ולכמה יזמות מעשיות, בלי לחשוב מי יחבק אותנו בגשם או אם באמת יצליחו להעביר שם תקציב בממשלה: פשוט ליזום ולעשות!

כן, ג'סט לייק דט… שבועטוף!

 

 

@

 

מספר האירועים שמתרחשים השבוע גדול במיוחד, אבל כרגיל אני מתעקש לעקוב אחרי כל אחד מהם, להסביר, ולעשות סדר בדברים.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע (לפי הסדר )

@מרקורי בזוית של מתח מדויקת לנפטון 

@השמש בזוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה

@מרס עובר למזל עקרב

@מרקורי בזוית פעולה 90 מעלות לפלוטו היצרי

@שמש בזוית של עימות 180 לכוכב אורנוס

@ונוס עוברת למזל גדי

 

 

@מרקורי בזוית של מתח מדויקת לנפטון (בפעם השלישית לאחרונה)

הזוית הזו פוגשת אותנו כבר בתחילת השבוע ומזכירה לנו שכבר ביקרה פה פעמיים כשמרקורי היה בהילוך אחורי ואז שוב הלך קדימה ופגש בנפטון שוב.

זו זוית של תקשורת רגשנית וזולגת, מעורפלת ודביקה, כזו שאין לה גבולות וממש ממש לא יכולת מעשית לקדם אותנו. אמה מה – היא יצירתית מאוד מהסיבה הפשוטה: לנפטון אין מסגרות או קופסאות כך שאי אפשר פה שלא לחשוב מחוץ לקופסה כי אין קופסה, אבל חשיבה יצירתית צבעונית ותוססת בהחלט יש כאן ליוצרים שבינינו, למאלתרים שבינינו, לאלה שהולכים השבוע לראיונות עבודה או אודישנים וצריכים להמציא את עצמם מחדש לרגע – עד יום שלישי היא תהיה בסביבה אז נצלו אותה. לכל השאר – תשכחו שהיא קיימת ותעברו הלאה, כי עדיף שתפגשו אותה באופן ספונטני ובעיקר את הצד החיובי שלה.

 

 

@השמש בזוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה

זו אחת הזויות הקשוחות של השבוע. סטורן מכביד מאוד על השמש ועלינו ואפשר כבר לחוש בזוית הזו עכשיו אם כי היא תגיע לשיא רק ביום ראשון, ותשהה כאן עד רביעי בערך. הזוית הזו דורשת מאתנו דין וחשבון מעשי, הקשור גם לתחום המעשי גם לכלכלי וגם למערכות היחסים שלנו עם העולם, חברתית ואפילו זוגית.

הזוית הזו מביאה איתה גם תחושות של כובד ומצוקה אחרי כידוע נדחה ככל האפשר את הצורך להתמודד עם הדרישות שלה, אבל בסופו של דבר לא תהיה ברירה: כל התשלומים שלא שילמנו והסידורים שלא עשינו והמחוייבויות שלא עמדנו בהן – זה הזמן להגדיר – ולבצע.

 

 

 

@כוכב מרס עובר למזל עקרב

אחרי חודשיים שבהם מרס זגזג לו בהססנות במזל מאזנים החביב ואיבד הרבה מעוצמתו,  וגרם ללא מעטים מאתנו לרצות לישון כל הזמן, הוא עובר למזל הכוחני הזה, עקרב. אישית בניגוד לכמה אחרים הוא לדעתי לא שולט על המזל הזה, וממש קשה לו שם: מזל טלה הקרדינלי העוצמתי של יסוד האש, שולח את הנציג שלו להתחרבש עם על הרגשות המופנמים האלה מתחת לפני השטח.. לא כיף.

מה אומר המעבר הזה? מזל עקרב מכיל לא מעט סודות ודברים שאנחנו שומרים בבטן – לא נתפלא אם עכשיו הרבה סודות כאלה ייחשפו ויצאו לאור.

מרס במזל עקרב עלול להקצין את מפלס האלימות, והתגובות הקיצוניות כשדברים לא קורים כפי שרצינו דרך התפרצויות זעם  ודרמות כאלה ואחרות. אם נוסיף לכך את העובדה שגם השמש נמצאת כאן במזל עקרב נבין שזו פצצת זמן קטנה שעלולה להתפרץ כשדברים יוצאים משליטה, ולכן חשוב לפחות שמבחינתנו – שאנחנו נשאר בשליטה כשזה קורה…

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה מאזנים סרטן גדי עקרב שור אריה ודלי

 

 

 

@מרקורי בזוית פעולה 90 מעלות לפלוטו היצרי

אחרי שמרס עובר למזל עקרב הכוחני שם נמצאת גם השמש, מרקורי כוכב התקשורת יוצר זוית פעולה לפלוטו שליט העקרב, אלמנט שעלול להפוך את כל השבוע הזה מרביעי והאלה לנפיץ לחלוטין, כזה שכל דבר קטן עלול להעיר מרבצו טריגר גדול ודרמות עסיסיות לתיאבון..

חשוב מרביעי עד שבת הבאים להיות בשליטה על המלים שלנו, וגם אם נדמה לנו שעברנו את הגבול – לא בושה להתנצל ולהראות בעיקר את החיובי שהוא בעיקר כל מה שקשור לעומק ומשמעות.

מי בעיקר עלול לסבול מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה קשת דגים עקרב שור דלי ואריה.

 

 

@שמש בזוית של עימות 180 לכוכב אורנוס

זו אולי הזוית הנפיצה ביותר השבוע: השמש, מיקוד הדברים, בעימות מדויק עם אורנוס כוכב הניתוקים והשינויים – אפשר לומר ששקט לא יהיה פה, אלא עצבנות חוסר שקט ואולי גם אוסף של ניתוקים מהדהדים ודרמות פתאומיות שחלק מהם גם ידהימו אותנו

חשוב מאוד מיום חמישי והאלה לנסות ולא לנתק קשרים או ללכת עד הסוף בויכוחים ומאבקי אגו ולשכוח את עצמנו: עלול להיות לזה מחיר לא קטן…

שליטה ואיפוק – אלה נדרשים מאוד לאורך כל השבוע אבל במיוחד בגלגל הזוית הזו, שעלולה להביא איתה ניתוקים דרמטיים ולא צפויים במיוחד.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי שור ועקרב.

 

 

@ונוס עוברת למזל גדי

ונוס המקסימה שלנו שפרחה ונהנתה במזל קשת ההרפתקני, עוברת מהקז'אל לחליפה מחוייטת, לוקחת את האנרגיה הזוגית הסקסית ההרפתקנית שלה, והופכת אותה לאמביציוזית וקרייריסטית.

ונוס במזל גדי מאופיינת על ידי צד נזירי חזק מצד אחד, וצד וורקוהולי שמכור לעבודה, ובעיקר – כפלנטה יותר משימתית פרקטית,ופחות רגשנית רומנטית.

ברור ששי שם רומנטיקה, אבל בפרק הזמן שהיא במזל גדי משתנים סדרי העדיפויות, האגו המקצועי עובד עכשיו, ואיתו גם הצד החומרי של החיים בכלל. כעת הזמן להקים מסגרות פעולה פרקטיות גם בעבודה וגם ביחסים ולהתמקד בצד הפרקטי – ולא הרומנטי דווקא – של הדיאלוג עם העולם.

מבחינת רומנטיקה – ונוס במזל גדי הוא מופנמת, סגורה, ביישנית, ומצהירה שהיא 'אשה של איש אחד'. זה במפת הלידה של מי שיש לו אותה. ובטרנזיט, כלומר בהשפעה החולפת של החודש הזה? שם היא כאמור מתאפיינת כאמביציונית והישגית, ומשקיעה הרבה במסגרות של מערכות היחסים שלה, מחזקת אותן, מחוייבת עד הסוף למסגרת ולבן או בת הזוג, ומעניקה תחושת בטחון שהיא שם כדי לטפל בכל בעייה ובכל נושא – ובעיקר, אפשר לסמוך עליה..

ונוס שכזו..

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור מאזניים עקרב אריה דלי סרטן גדי וטלה.

 

וכך זה נראית התחזית השבועית במפת השמים של השבוע

 

 

 

@

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

בקרוב: שאל את הכוכבים… מתנה אישית רק למנויים שלי!

 

@

 

והנה גם אסטרו זום!

אסטרו-זום  ומשנים כיוון!

יופיטר וסטורן נצמדים ועוברים ביחד למזל דלי, ומאותתים לכולנו שהגיע הזמן לשינוי.

אבל… איך? באיזה אופן? ביחד או לבד? מבחינה רגשית עסקית או חברתית?

כל אלה ועוד שאלות שמעסיקות את כולנו. אולי הגיע הזמן למפה אישית המתייחסת לשנת 2021 כדי לפתוח דברים להבין, ולהבין לאן הולכים, איך, עם מי – ואיך להצליח לרוץ בין הטיפות ולממש את עצמך, ובגדול?

 מפת לידה שלך ממוקדת על זום אישי 2021זה הזמן! ואל תגידו שלא אמרתי, כשהדברים יתחילו להשתנות בלי שתבינו איך ולמה..

יזמה חדשה מבחינה עסקית? חשיבה כלכלית מדויקת לטווח ארוך? ומה קורה ביחסים הקרובים?  הצורך לדעת לאיזה כיוון הולכים איך ועם מי, במיוחד בזמנים שכאלה, חזק במיוחד.

זמן להתבונן בכאן ובעכשיו, להבין היכן אנחנו עומדים ולאן הולכים מחר עם  אסטרו-זום !.

 

ומה בתפריט?..

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 650 שקלים (שעה) 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת שתי מפות לידה + מפת הקשר הזוגי שלכם: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 800 שקלים  

מפת עומק לצורך הבנת תהליכים: לדוג – למה אין לי זוגיות בשנתיים האחרונות? למה אני תמיד בוחר את אותו סוג של בנות זוג וזה מסתיים בריב? מה קורה לי מבחינה מקצועית בשנה הספציפים הזו?  ועוד.

ליווי אישי : לפי בקשת כמה חברים הוספתי גם את זה: ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

יש כמובן גם אפשרויות ליווי ספיציפיות למשבצות זמן קטנות יותר, ובאופן ממוקד.

למי זה מתאים? למי שנמצא בתקופה לחוצה ודורשנית וחייב התייעצויות לעשייה ופעולה, למי שנמצא בתהליך צמיחה אישית ורוצה לפרוץ לדרך חדשה וזקוק לאוזן ועצות בתהליך, ולמי שרוצה עצות וליווי אישי בתקופה סופר לחוצה ורבת תהפוכות זו.

בקיצ, טוק טו מי..

 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

@

 

@

 

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב, וכדאי לשמור עכשיו על איפוק ושליטה, טלאים: כעת הפתיל שלכם קצר במיוחד. חשוב לא לבזבז כספים שלא לצורך,ולחשוב כלכלית קדימה לטווח ארוך.

שור

מעברו של מרס לבית הזוגיות והיחסים שלכם לא עושה לכם חיים קלים: מאבקי כוח ואגו בדיאלוג הזוגי או עם שותפים עלולים לגרום לעצבנות וחוסר שקט. נסו לנקות משקעים שמצטברים, וגם אם זה קשה – לדבר על הכל.

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם יוצר זוית רגשנית ואבודה משהו בתחילת השבוע עם נפטון הרגשי, וזוית פעולה כוחנית עם פלוטו בהמשך השבוע. חשוב להזהר מתקשורת כוחנית או עצבנית: נסו לוותר ולהתפשר כי זה עלול להתנקם בכם.

סרטן

מקבץ הכוכבים הגדל במזל עקרב המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עשוי להסעיר אתכם השבוע, סרטנונים. דרמות אהבה קטנות או גדולות, טלנובלות כיס ורומנטיקה בכלל הם הלחם של הסרטנון שלנו. פתחו את הלב…

אריה

מקבץ הכוכבים הגדל בהדרגה במזל עקרב מדגיש בעיקר נושאי בית ומשפחה בחייכם המשפחתי והביתי, אבל נראה שדווקא עכשיו עולים נושאים שעד עכשיו העדפתם לא לדוש בהם: אם אין ברירה – עשו זאת בדרכו הידועה של האריה: בסטייל – וגדול מהחיים!

בתולה

השמש ומרס ומהשבוע הבא גם מרקורי יאכלסו את בית התקשורת שלכם, מה שאומר שאתם נכנסים לתקופה של יזמות תקשורתיות חדשות מכל הסוגים, והיכרויות מעניינות. שימו את הביקורת בצד, ואפשרו לאנשים חדשים להתקרב אליכם קצת יותר.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל גדי, והגיע הזמן להפשיל שרוולים, מאזנאים, ולקחת על עצמכם מינון גבוה יותר של עבודות משימות ומטלות. בנוסף, ונוס מאפשרת לכם עכשיו להשקיע לא מעט בבית ובסביבתו ובעיקר – בבני הבית… קדימה.

עקרב

משהו טוב קורה לכם השבוע, עקרבים: אל השמש שנמצאת עכשיו במזל שלכם מצטרף גם כוכב מרס ומהשבוע הבא – גם מרקורי, כשבנוסף מרקורי גם יוצר זוית פעולה לפלוטו שליט המזל שלכם.. מרס מביא איתו הרבה אקשן אבל גם גישה תוקפנית, ריבים ועימותים. זהירות.

קשת

אחרי חודש חמים ונעים עוברת אתכם ונוס בדרכה למזל גדי. אין ספק שהיא תחסר לכם עם הבונוסים הרגשיים והרומנטיים שהביאה איתה אבל תוכלו ליהנות ממנה בבית החומר והכספים: היא בהחלט עשויה להביא מקורות הכנסה נוספים, אבל גם לגרום להוצאות גבוהות מדי על אוכל ופינוקים… זהירות.

גדי

משהו טוב קורה לכם בסוף השבוע הבא, גדיים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם, מאפשרת גם לגדיים הכי קשוחים לפתוח את הלב, ופה ושם גם מאפשרת לאהבה להכנס.. זמן מצוין גם לעסקאות מוצלחות יותר ולטאץ' רך יותר שמוסיף מאוד לגדי הקשוח והיבשושי משהו. תנו לונוס להצטרף – היא תביא כבר את השאר.

דלי

השמש ומרס במזל עקרב הופכים את הדלי שלנו לאמביציוזי במיוחד. מצד אחד אתם רצים קדימה אבל מצד שני העולם עלול ליצור ריבים וסכסוכים ומאבקי אגו בדרככם, וכדאי להזהר. זוית העימות בין השמש לבין אורנוס שליט המזל שלכם עלולה ליצור קצרים בתקשורת ומשברים פתאומיים: אל תשברו את הכלים ותנתקו קשרים!

דגים

מעברם של השמש ומרס למזל עקרב מביא איתו רצון חזק לפתיחות ולרעיונות חדשים. ונוס שעוברת לבית החברתי שלכם מאפשרת לכם ליצור קשרים חדשים עם אנשים מעניינים, ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלכם. צאו קצת מעצמכם, והראו לעולם שאתם מעוניינים בתקשורת פתוחה ומאפשרת.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן