תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? 28 לאוגוסט 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 28 לאוגוסט 22

אבל לפני שנציץ במפת כוכבי השבוע, אולי נסקור קודם את השבוע שהיה: שתי זויות שלטו בשמים ועשו לנו חיים לא קלים: זוית הפעולה בין השמש למרס, וזוית העימות בין אורנוס לונוס. השמש ומרס אחראים כידוע על הפעולות שלנו, ואולי ונוס – על כל מה שקשור ליחסים – ולכספים.

שתי הזוית האלה הלכו והתחזקו לאורך השבוע עד שהכל התפוצץ בסוף השבוע הזה בכותרת בעתון של שישי: וול סטריט ביום הגרוע מאז יוני: נאסד"ק צלל ב-4%; מדד הפחד VIX קפץ ב-18%

אז מה קרה שם מבחינת הכוכבים? לאורך כל השבוע הלך המתח ונצבר כשמרס ואורנוס מתקרבים לזויות המדויקות שלהם, עד שקרה הבלתי נמנע בסוף השבוע כשבו אירע הניצוץ שהפעיל את הפתיל: מרס הפעיל בזוית את השמש, אורנוס הפעיל בזוית את ונוס – ואז הגיע הפיצוץ, שאנו רואים בבורסה: אוסף של פעולות גרועות, איבוד אמון במערכת, ואז – שינוי פתאומי שמיד התבטא בוול סטריט, דווקא כשהמשקיעים הרגישו שאולי אולי הימים הטובים, או לפחות הבטוחים יותר, חוזרים…

ואכן, שבוע טעון ולא קל עבר עלינו, אבל שתי זויות של עימות ושלוש זויות של מתח מראות שהשבוע הזה עלול להיות אף מתוח יותר מקודמו.

כן, גם השבוע לא פשוט: שני קונפליקטים מרכזיים, האחד בין ונוס לסטורן הנוקשה שמכביד על כולנו והשני בין מרקורי ליופיטר כוכב השפע שפותח אפשרויות חדשות, ניגוד עניינים בין הכוכב הקשוח וכוכב השפע, שמרכיבים את הקונפליקט של השבוע. אבל המתח, המתח, הוא זה שישפיע בסופו של דבר.

התהליך שדיברתי עליו קודם הקשור לונוס ולאורנוס, יקבל ביטוי מעניין בראשון ושני כשונוס הרגשית תיצור זוית של עימות לסטורן הנוקשה, ותביא איתה פסימיות, סקפטיות, ותחושות של אכזבה ותסכול, הן כלכלית והן רגשית.

האמת שהייתי בטוח שבראשון שני יסתיים גם הסכסוך במערכת החינוך, אולי כדי שזה יקרה צריכים לעבור את זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת לסטורן הנוקשה, זוית שבסופה כולם מאוכזבים – ואז מגיעים להסכם… האמנם בשני? קשה לדעת, כי אולי זה יגמר כבר בראשון כשיגיעו מים עד נפש (בעיקר של ההורים).

אז.. מה קורה בשמים השבוע?

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ ונוס הרגשית בזוית של עימות 180 לסטורן הנוקשה

@ שמש בזוית של מתח 150 ליופיטר כוכב השפע והמרחבים

@ ונוס בזוית של מתח 150 נפטון המטשטש ומערפל

@ מרקורי בזוית של עימות 180 ליופיטר כוכב השפע והמרחבים

@ ונוס בזוית של מתח 150 לפלוטו היצרי והכוחני

 

 

 

הזוית המכבידה של השבוע – זו זוית העימות בין ונוס הרגשית לכוכב סטורן הקשוח. היא מופיעה כבר בתחילת השבוע.

הזוית הזו מכריחה אותנו לעזוב לרגע את הלב, ולהתמקד בעובדות, בכל מה שקשור ליחסים שלנו, כשמינון הביקורתיות עולה, ומאבקי כוח קטנים צצים להם.

זמן מצוין לחתימה על חוזים, למיסוד קשרים, ולתרגום העולם הרגשי למסע של פרטים קטנים, עובדות, מספרים וכל מה שקשור לקרקע מתחת לרגלים.

גם בנושא הכספי – חשוב מאוד עכשיו לפעול בחכמה, להמנע מהחלטות פזיזות הקשורות להוצאת כספים שלא לצורך, ולבדק בית אמיתי – לאורך כל השבוע – בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם.

נפילת הבורסה אתמול הוכיחה ששיקול הדעת אינו במיטבו, והוא קשור לעוצמות שמטלטלות את הדברים מתחת לפני השטח. הייתי מוריד הילוך בנושא הכספי השבוע, מה גם שלקראת סופו מגיעה זוית כוחנית של ונוס עם פלוטו.

כעת – עדיף לשבת על הגדר, גם פיננסית ואפילו רגשית: התבוננו בלב, אבל אל תוסיפו לו עוד דרמות. יש מספיק מאלה בסביבה..

 

אכזבות ביחסים, כתף קרה, תחושה של בדידות במערכה – כל אלה עלולים להופיע עכשיו, ובמינון גבוה. גלו איפוק וסבלנות.

מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות שור, עקרב אריה ודלי, מאזניים, סרטן גדי וטלה.

 

 

התקשורת השבוע – כאן דווקא אפשר לראות מגמה הפוכה באופן חלקי: זוית העימות של מרקורי כוכב התקשורת עם יופיטר כוכב השפע והמרחבים, עשויה להביא איתה דווקא ידיעות אופטימיות, חזון שמח שעשוי להתממש בזמן הקרוב, ואולי גם תכניות הקשורות לנסיעות, לחו'ל, לימודים והתפתחות אישית.

זוית העימות הזו היא זוית של צמיחה: נסו לבחור מאמצע השבוע נושא אחד שנושא בחובו חזון שמלהיב אתכם, ולבדוק אותו לעומק.

זמן מצוין לפגוש אנשים עם דיעות הפוכות משלכם, ולהעשיר את עצמכם בידע חדש.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה קשת, דגים וטלה.

 

 

זויות המתח של השבוע

זויות המתח כשמן כן הן: מביאות איתן מתחים שרובם לא ברורים, כשיש איזו עימות בין מערכת האמונות שלנו או בין חלקים שונים באישיות שלנו שמכריחים אותנו לבחור צד אחד, אולם אלה חלקים ללא קשר זה עם זה כך שקשה לנו להבין מהיכן המתח באמת נובע, כל שכן – גם להכיל ולפרק אותו.

התוצאה – החלטות גרועות שמגיעות כתוצאה ממתח, וכדאי באמת בעיקר השבוע לחשוב פעמיים לפני כל החלטה.

 

זוית מתח מספר 1: השמש בזוית של מתח עם יופיטר כוכב השפע והמרחבים.

יופיטר מקבל בהמשך השבוע זוית של עימות עם מרקורי שדווקא מאפשרת צמיחה, אולם הזוית הזו של השמש עלולה לפעול באופן הפוך: היא אכן מאתגרת אותנו במינון גבוה של אופטימיות ורצון לפעולה, אולם כיוון הפעולה פרופר עלול להיות מוטעה וגם העשייה עצמה, בעיקר בגלל אופטימיות יתר מצד אחד שלא רואה באמת את כל התמונה, ומצד שני – צורך לפעול ולהפטר מכל הלחץ הזה כדי לשחרר שרירים, פיזיים או מנטליים, אלמנט שמביא טעויות בגלל פעולות חפוזות או ילדותיות, שעלול להיות בהן אלמנט של הימור מסויים.

התוצאה הסופית עלולה להיות מאכזבת לטווח ארוך בעיקר בגלל ציפיות יתר, התלהבות מוגזמת, ואחריה – נפילה במצב הרוח.

זהירות היא מלת המפתח השבוע והיא משמעותית גם כאן, בעיקר בכל מה שקשור לפעולות עצמן, גם פיזיות – תאונות קטנות בבית או נהיגה לא זהירה – וכדאי על כל לשחרר חלק מהמתחים האלה דרך השרירים, לצאת לחדר הכושר, ללכת או לשחות אם אפשר.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה בלי שור ועקרב תאומים קשת דגים ובתולה

 

זוית מתח 2: זו זוית המתח בין ונוס הרגשית, לנפטון המטשטש ומערפל.

יש משהו משותף לשני הכוכבים האלה: שניהם רגשיים מאוד, בעיקר נפטון שהוא גם רגשני וגם מטשטש ומערפל, ומכיון שהוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס עצמה, יש פה לפעמים אלמנט לא רק של נתינה, אלא לפעמים גם אלמנט של ויתור ממש על דברים שחשובים לנו, גם כי שיקול הדעת שלנו אינו במיטבו, וזה קורה בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה ששני החב'רה האלה מביאים איתם בזוית הזו.

כשהרגש שולט, שיקול הדעת שלנו אינו מעשי אלא רגשני. למרות שקשה לנו להבין את זה ואפילו להודות בזה כי המוח כרגיל מייצר את התירוצים הנכונים בדיסונס הקוגניטיבי הידוע, אנחנו עלולים לפעול מתוך תחושה ברור שאנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו עושים, ואפילו משוכנעים בכך למעלה מכל ספק, אלמנט שעלול כמובן להביא איתו החלטות גרועות ומפח נפש בהמשך.

כשהרגש שולט, וזה עלול להגיע מיום לישי  והלאה, חשוב מאוד לבנות לנו לו'ז מדויק לפעולה, ושרשרת של אירועים והחלטות פרקטיות כמו אבנים בביצת הרגש הטובענית של נפטון, כדי שלא נלך לאיבוד בתוך כל הרגש הזה.

גם בנושאי יחסים – זהו זמן מעורפל ולא ברור, שבו מצבי הרוח משתנים במהירות ומקשים עלינו ליצור רצף פרקטי כזה או אחר, ואנחנו עלולים להתאהב באדם הלא נכון או לפרש לא נכון מלים או מעשים של אחרים, ולקלקל יחסים יפים.

מה עושים? שואלים, משתפים, ולא מאפשרים ללב לבדו לקבל החלטות עכשיו, בלי שהאנרגיה שלו תקבל עיבוד מהראש והרציו, ושהפרשנות הזו לא תפספס את הפואנטה ותגרום לנו להשקיע מרץ אנרגיה ורצון טוב במה שהוא לא חשוב באמת..

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור עקרב אריה ודלי דגים קשת תאומים ובתולה

 

זוית מספר 3: זו זוית המתח בין ונוס הרגשית, לפלוטו היצרי והכוחני.

הזוית הזו עלולה להיות לא רק מתוחה, אלא גם אלימה. הצפות רגשיות עלולות להגיע פה לא רק מהלב כמו שבדרך כלל קורה עם ונוס, אלא גם מהאגו, וזו כבר אופרה אחרת.

ואכן, מתחים שמערבים אותנו רגשית עם ונוס כשפלוטו בתמונה עלולים להיות אלימים מילולית, ולהביא איתם תגובות כוחניות ממקום יצרי ופרימיטיבי, שאין לו שום קשר לרגשנות הכלה אמפטיה אהבה או טוב לב – נושאים שונוס מסמלת אותם.

ואכן, דווקא הזוית הזו שמגיעה לשיאה בסוף השבוע עלולה להביא איתה רגעים לא קלים למערכות היחסים שלנו, שעלולות לעמוד עכשיו בכמה מבחנים מרגיזים שבהם פרשנות מוטעית שלנו לדברי או מעשי אחרים עלולה להביא איתה תגובות קיצוניות, ואפילו נזק לקשר עצמו.

לכאורה זו זוית צדדית שכזו שלא הרבה שמים אליה לב אבל דווקא היא יכולה להיות הקש ששובר את גב הגמל אחרי כל הקש שאכל עד עכשיו…

בקיצור – פצצה קטנה ומתקתקת לפנינו, וכדאי לנטרל בזהירות את הנפיצות שלה בכל פעם שהטונים עולים ובלוטת האדרנלין מתחילה לחגוג: כשזה קורה – כל גירוי קטן עלול לגרום למלחמת גרילה עירונית, גם אישית וגם פוליטית, ואז יהיה קשה לכבות את השריפה…

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, עקרב שור אריה ודלי, מאזניים טלה סרטן וגדי.

 

וכך נראית מפת השמים של השבוע

@

 

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם מתקדם במזל תאומים, וכל מה שקשור לתקשורת שלכם טס קדימה: רעיונות, כוונות, יזמות ובעיקר מלים… תחילת השבוע עדיין אינה שקטה כי מרס עדיין בזוית עם השמש אבל בהמשך נרגעים סוף סוף, וטוב שכך.

שור

שבוע מורכב מאוד לפנינו כשונוס שליטת המזל שלכם גם בעימות עם סטורן הנוקשה גם במתח עם נפטון הרגשני וגם בלחץ מפלוטו היצרי: מסלול מכשולים שבועי שדורש מכם ריכוז מכסימלי כדי שלא לקלקל הכל.. בי קול!

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם שלכם בזוית עימות עם יופיטר כוכב השפע, אלמנט שמביא איתו דחף אופטימי לרוץ ולבצע דברים, גם בעזרת מרס שבמזל שלכם שגם מריץ אתכם אבל גם עושה בלגנים… שבוע מוטרף שדורש את המכסימום!

סרטן

מרקורי כוכב התקשורת שוהה בבית המשפחה שלכם והתקשורת המשפחתית הופכת חמה ויצירתית ובעיקר תקשורתית מתמיד, כשהסרטנון המופנם לומד גם לדבר וגם לשתף… יפה לכם.

אריה

זוית של השמש עם יופיטר עלולה לגרום לאופטימיות יתר מה שממש לא בריא לפעול ולפנטז רחוק מדי כדי שלא להתאכזב בהמשך..כדאי לזכור שמה שיש זה רק העובדות, וציפיות יש בין הסדינים, כל זאת כדי למנוע אשליות… עובדות, אריות.

בתולה

השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתו לא מעט אקשן, בזמן שכוכב מרס ששוהה בבית הקריירה שלכם מריץ אתכם באופן מהיר במיוחד, אבל זה עלול לגרום לתגובות פחות נעימות ולגישה תוקפנית מדי. זמן להרבה פעילות פיזית מכל הסוגים, כדי לאפשר לגוף לפרק חלק מהמתחים שמרס מביא

מאזניים

כוכב מרקורי שוהה עכשיו במזל שלכם ומביא איתו תקשורת מופלאה, אם רק תתנו לה מקום גדול יותר בחייכם. זמן מצוין לדבר לשתף ולחלוק – וכמה שיותר, כשונוס במזל אריה מביאה איתה את הדרמות המוכרות… רק אל תסחפו איתה.

עקרב

השמש שוהה בבית החברתי שלכם, וזהו מן מצוין לשדרג פעילות עם מוסדות וארגונים בחייכם, עקרבים. זמן להחזיר חברים וידידים שקצת נעלמו לאחרונה, כי העקרב שומר אמונים לחבריו אחרי כל הבחינות שהוא מעביר אותם… הרימו טלפונים, עקרבונים.

קשת

מרקורי עובר לבית החברתי שלכם, והתקשורת החברתית שלכם הופכת להיות דומיננטית משמעותית. זמן מצוין להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, ולהכיר במקביל גם קולגות מקצועיות שעשויים לשתף פעולה בתכניות הקשורות לקריירה. תנו להם צ'אנס.

גדי

כוכב מרקורי שוהה בבית הקריירה שלכם, וזהו זמן מצוין לנצל אותו כדי לקדם תכניות חדשות מול סמכויות, לנהל שיחות בירור למיניהם, ולנקות את שולחן העבודה מכל מה שהצטבר בו לפני סוף אוגוסט, גדיים. זמן להתחדש גם בביגוד חדש, תספורת כיפית, ולשנות לוק. נייס.

דלי

מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת במזל מאזניים מביא איתו פתיחות גישה מקורית ורצון לראות את כל התמונה – ולפעול אחרת. זמן לראש פתוח וליזמות חדשות ולא מוכרות, כשכוכב מרס במזל תאומים מביא איתו אמביציה ואנרגיה, וכמה התחלות רומנטיות חדשות. פתחו את הלב, דליים, והניחו לאהבה להכנס…

דגים

השמש שוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם ומאפשרת לכם להשקיע קצת יותר דרייב ומחשבה במערכת יחסים קרובה, ובעיקר – לדבר. כוכב מרקורי במזל מאזניים מביא איתו רצון לשיחות עומק, לתקשורת שמתחת לפני השטח, ולניקוי משקעים רגשיים שהצטברו כדי לפתוח דף חדש

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן