תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? 26 ליוני 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

לפעמים נדמה שהכוכבים ממש עובדים בסימטריה,  ומאפשרים לנו לבחור – או יותר נכון לחוות מכיון שלרובנו אין את אפשרות הבחירה הזו באמת – בין זוית פעולה קשה ואולי אפילו אלימה, לבין זוית פעולה אופטימית וחסרת גבולות.

שתי הזויות האלה ינהלו בעצם את השבוע הזה, כל זאת על רקע ההתרחשויות המעניינות של השבוע הקודם.

ולכל מי ששואל אותי על ביבי – כתבתי מה אני חושב כבר מזמן, בתחזית באתר שלי ובכמה וכמה הזדמנויות. הכל שם, והכוכבים לא השתנו… 

ורק ארמוז למי שקצת מבין באסטרולוגיה: מה הייתם אומרים על מי שבשנה הקרובה, ובעצם כבר עכשיו, כוכב פלוטו נמצא בזוית פעולה מדויקת לשמש במפת הלידה שלו? (ופלוטו אגב, לדעתי ומניסיוני כמובן, הוא שליט האופק של מדינת ישראל שנפתח במעלה הראשונה במזל עקרב).

ובינתיים – הבה נעזוב לרגע את העתיד, נהיה כאן ועכשיו, ונתמסר לשבוע הזה, ולמה שהוא מביא איתו לחיינו.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ שמש בזוית פעולה מדויקת ליופיטר כוכב השפע

@ מרס בזוית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי והכוחני

 

הזוית האופטימית של השבוע – זו זוית הפעולה בין השמש ליופיטר כוכב השפע.

מה שיפה בזוית הזו שהיא מביאה איתה לפעמים גלי אופטימיות חזקים, ותחושה שהכל אפשרי, תחושה שבאמת הכל פתוח ללא גבולות, ושאפשר לעשות הכל.

זה קורה גם מול בעיות ודילמות שלא הצלחנו לפתור לאחרונה, ופתאום גם זה נראה קל יותר, אפשרי יותר, ואפילו טוב יותר…

אבל הזוית הזו, כמו כל זוית פעולה שהיא, היא זוית שעובדת על הגזמות: האופטימיות במקרה הזה היא חיובית מבחינת התדר והתחושה והוייב שהיא מביאה איתה, אבל בשטח אנחנו עלולים לגלות ששיקול הדעת שלנו לא במיטבו ולא לקח בחשבון גורמים מסויימים והתעלם מאחרים, ובפועל התמונה וורודה הרבה פחות ממה שנדמה.

אולי משום כך כדאי להשתמש בזוית הזו כמנוף נפלא לפעולה, אבל לפני שבאמת נכנסים לפעולה עצמה כדאי לעשות בדק בית רציני מאוד הן לגבי הכוונות שלנו והן לגבי האפשרויות בשטח כפי שהן באמת, אפילו ברמת הפרטים הקטנים, כדי שלא להתאכזב בהמשך.

הזוית הזו יכולה גם לגרום לנו לרצות לנסוע, לצאת למרחבים, ולהסתער קדימה על תכניות פעולה שעשינו פעם ונראו בלתי אפשרויות – כאן בדיוק הסכנה, שכן אנרגיה עוצמתית חיובית ככל שתהיה אינה תחליף לעובדות בשטח, אלא אם אנחנו מחליטים לעשות עבודת עומק אמיתית, להתייעץ עם אחרים במקביל, ולראות את כל התמונה לפני שקופצים פנימה.

ועדיין, אחרי שבועות מספר שהיה חוסר באנרגיה הזו, זה עשוי להיות שינוי מרענן בתחושה, מה גם שיופיטר נמצא במזל טלה העוצמתי עם אנרגיית האש הקרדינלית שלו…

יהיה מורכב, מעט מסוכן – בעיקר בכבישים ובדרכים ובנושאי כספים – אבל בהחלט מעניין.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, עקרב שור ודלי, טלה מאזנים סרטן וגדי.

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרס כוכב האקשן והיזמה, לבין פלוטו היצרי והכוחני.

זו אחת הזויות באסטרולוגיה שמאוד כדאי להזהר מהן, ובעיקר להזהר מהטווח שבהן הן מתרחשות, יומיים לפני הזוית ויומיים אחרי, ואם נאמר שהזוית הזו מגיעה לדיוקה בשישי, כדאי כבר ברביעי, היום בו מגיעה הזוית בין יופיטר לשמש לדיוקה, ללבוש את השכפ'ץ שמתאים בעיקר לאירועים הקשורים לכוכב פלוטו, ולא להוריד אותו עד יום שני בשבוע שלאחר מכן…

אז.. מה נורא כל כך בזוית הזו? פלוטו הוא כוכב טעון באנרגיה מאוד יצרית וכוחנית, וכוכב מרס שמקצין כל תהליך וכל חווית פלנטה שהוא נוגע בה או יוצר איתה זוית.

במקרה כזה הוא עלול להוות מעין טריגר שמפעיל פתיל קצר ותגובות קיצוניות אצל כולנו, וכמעט כל גירוי פרובוקציה או מלה שלא במקום עלולים להפוך בקלות לזירת קרבות אלימה מילולית, ולפעמים אפילו יותר מזה.

תחת הזוית הזו אנו גם עלולים לחוות אירועים אלימים באמת, אם מבחינת כוחות הטבע כמו רעידת אדמה למשל, פיגוע כזה או אחר, או התרחשות אלימה בין שני גופים במקום ציבורי, כמו למשל אקטים פוליטיים כמו הפגנה שעלולים לצאת בקלות משליטה ולהסלים.

הזוית הזו עלולה גם להיות לא קלה גם ביחסים בין אדם לחברו,  ופרשנויות מוטעות לתקשורת בין אדם לחברו עלולות להביא איתן תגובות קיצוניות, ריבים, סכסוכים, וניתוק קשרים.

לכן כשאנחנו מרגישים שהכעס עולה בנו ואנחנו מרגישים שאנחנו הולכים לאבד שליטה, כדי לעצור לרגע, לנשום עמוק, לספור עד עשר, ואז… לחייך, ולהראות למרס שעם כל הכבוד לו, עדיין אנחנו אלה ששולטים בכעסנו ובחיינו, ולא הוא.

וזה – אפשרי.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו?  מזלות טלה, סרטן, גדי, מאזניים עקרב שוב אריה ודלי.

ובעצם – בגלל הויברציות העוצמתיות האלה – כולנו…

 

וכך נראית מפת השמים השבוע

 @

 

 

 

אחרי שנים רבות החלטתי להיענות לבקשת רבים (ורבות..) ולפתוח סוף סוף את המכללה לאסטרולוגיה ואת קורס הדגל הייחודי שלי: Master1

בין הנושאים:

–  ניתוח ופיענוח המפה אסטרולוגית: יצירת מפה, מזלות, בתים, כוכבים אישיים, כוכבים דוריים, זוויות, טרנזיטים, ועד פענוח המפה עצמו כולל תרגילים!

הקוד הרגשי  E-CODE: מערכות יחסים, קשרים קרובים, הצד הרגשי והאנושי של האסטרולוגיה

טרנזיטים: איך לחבר את תנועת הכוכבים של כאן ועכשיו למפה האסטרולוגית שלך ולפעול בהתאם.

ובנוסף: חברות ב**מועדון הכוכבים** שלי ובו מבצעים סדנאות ואירועים מיוחדים.

 

@ל30 הנרשמים הראשונים – מחיר מיוחד@

 

הסתקרנתם? מוזמנים להציץ.. Master1

 

Master1 – להיות האסטרולוג של עצמך… ולשלוט בחייך!

 

@

 

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

@

 

 

ומה קורה למזלות?

טלה

שבוע לא קל לפנינו, טלאים: מרס שליט המזל שלכם יוצר זוית פעולה עם פלוטו היצרי, והפתיל שלכם קצר במיוחד: גלו איפוק וסבלנות עד כמה שאפשר, כי זה עלול לפגוע בסופו של דבר בעיקר בכם.

 

שור

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים והשבוע הזה מתאפיין בזרימה נעימה וקלילה מבחינת היכרויות ויחסים, מלים שמזמן לא אמרנו מגיעות פתאום, והיכולת להכיר אנשים חדשים גבוהה במיוחד. נצלו אותה.

 

תאומים

גם מרקורי שליט המזל שלכם וגם ונוס הרגשית נמצאים במזל שלכם, והקסם האישי שלכם בשיאו. זהו זמן נפלא ליזמות חדשות מכל הסוגים, להיכרויות מעניינות ולהרחבת המעגלים החברתיים שלכם שלא היו אקטיביים מדי לאחרונה. קדימה.

 

סרטן

השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת, ויומולדת סרטני הוא חגיגה של ממש במשפחה. מרס ויופיטר במזל טלה מביאים איתם שבוע אמביציוזי במיוחד, והדחף לרוץ לעשות וליזום מאפשר לבדוק דרכי פעולה חדשות שיאפשרו לכם לממש זאת בשטח.

 

אריה

זוית פעולה בין השמש שליטת המזל שלכם לבין יופיטר כוכב השפע מביאה איתה גישה אופטימית במיוחד, ורצון לפרוץ גבולות ולהזיז דברים שהיו תקועים לאחרונה, או לבדוק אפשרות חדשה לממש חלום או רעיון שפחדתם לממש. זה הזמן להעז ולחפש אתגרים אמיתיים אבל.. בזהירות, כדי שלא להתאכזב.

 

בתולה

מרקורי וונוס שוהים בבית הקריירה והתדמית שלכם, ומאפשרים לכם השבוע לפרוץ דלתות שהיו חסומות בפניכם, ולפתוח דרכים חדשות במקומות שעד עכשיו היו חסומות בפניכם, מעשית ותדמיתית. שיחות עם סמכויות, ותקשורת רגשית ואמפטית ביחסים, יכולות להביא לשינויים.

 

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל תאומים השייך גם הוא ליסוד האוויר, ולהביא איתם קלילות ושמחה, ופה ושם גם רצון לנוע לנסוע לטוס להפליג ולאפשר לעצמם לפגוש נופים חדשים, בארץ או בחו'ל. הגיע הזמן לתת לשמחה שקצת עצרתם לאחרונה לצאת, ולשמש האמביציוזית במזל סרטן-להריץ יזמה חדשה.

 

עקרב

על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר טעונים של השבוע, עקרבים: מרס הלוחמני, כוכב היזמה והאקשן, יוצר זוית פעולה עם פלוטו היצרי והכוחני, וזה אומר פתיל קצר במיוחד, וכעסים ותסכול שעלולים להתפרץ בקלות  וכשהעקרב יוצא לקרב… אוהו. נסו לא להסחף למקומות האלה, ולשחרר את האנרגיה הזו. 

 

קשת

זוית פעולה בין השמש לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה רצון לנוע קדימה להכנ למוד של עשייה ויזמה ולא לעצור, ולקשת ההרפתקן כידוע הגבול הוא משהו שכל פעם צריך לבדוק אותו מחדש… זמן מצוין להתחבר מחדש לרצון לצמוח ולהרחיב אופקים, אבל להזהר מלקיחת סיכונים מיותרים ומאשליות והרפתקנות יתר.

 

גדי

השמש שוהה במזל סרטן מול המזל שלכם מביאה איתה יכולת להתבונן השבוע במערכות היחסים שבניתם לכם, לשפר ולשדרג, ולפתוח דף תקשורתי חדש ומעמיק יותר עם צריך. מרס ויופיטר במזל טלה משקיעים לא מעט אנרגיה בבית ובמשפחה, בשיפוצים אירוחים ושינוי אווירה. שבוע עם הרבה אקשן.

 

דלי

גם ונוס וגם מרקורי נמצאים בבית היצירתי שלכם השבוע, ומאפשרים לכם לחשוב מחוץ לקופסה, לעשות דברים קצת אחרת, ולהתמודד עם פתרונות לא שגרתיים לבעיות, להכיר אנשים מעניינים, להרחיב אופקים, ולבדוק גישות שונות הן מקצועיות והן חברתית. זמן מצוין לחשוב – ולפעול – אחרת, דליים… זה ישתלם.

 

דגים

הכוכבים מרקורי וונוס נמצאים בבית המשפחה שלכם ונראה שיש הרבה אירועים הקשורים למשפחה ולאנשים קרובים. זמן לחזק רגעים של קרבה משפחתית. השמש במזל סרטן הופכת אתכם לרומנטיים מתמיד, וזה הזמן לפתוח את הלב ולתת מקום גדול יותר לאהבה בחייכם, דגיגים.

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן