תחזית שבועית

מה קורה בכוכבים? 17 ליולי 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים? 

והנה מגיע לו שבוע שבו שלושה כוכבים משנים מזל, משנים גישה, ומשנים תדר אנרגטי.

כשהמדובר בשלושה כוכבים כל כך משמעותיים כמו השמש, ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת – אין ספק שזה משפיע על כולנו.

ונוס הרגשית שהיתה כל כך אסרטיבית במזל תאומים עוברת למזל סרטן המופנם והרגיש, בעוד השמש שחגגה לסרטנונים ימי הולדת ומרקורי כוכב התקשורת עוברים למזל אריה העוצמתי  והמוחצן…

שבוע של שינויים. מאחל הסתגלות נעימה לכולנו.

 

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע

@ונוס הרגשית עוברת למזל סרטן

@ מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל אריה

@השמש בזוית של עימות 180 לכוכב פלוטו הכוחני

@השמש עוברת למזל אריה

 

 

המעבר הרגשי של השבוע – זהו מעברה של וונוס הרגשית עוברת ממזל תאומים המוחצן והקליל, למזל סרטן הרגשני והמופנם.

אפשר לומר שסדר העדיפויות הרגשי שלנו משתנה עכשיו, ובגדול. בעוד במזל תאומים סחפה אותנו ונוס לתקשורת רגשית קלילה הרבה תנועה ושלל היכרויות מעניינות, הן רגשית והן חברתית, הרי שבמזל סרטן אלה גישה ואנרגיה שונות.

ונוס שעוסקת ביחסים ובאהבה, הופכת אותנו להרבה יותר רגשניים ומשפחתיים. אם במזל תאומים הדגש היה על הקלילות והפלירטוט, הרי שבמזל סרטן הדגש הוא על הבטחון הרגשי, ועל הרצון לבנות בית ביחד, או לפחות לתת לבית תחושה עמוקה של אהבה.

בגדול, נראה שכל מה שקשור לחיזור עכשיו יצריך בהפגנת רצינות ואחריות וצורך בבטחון מצד אלה שיוצאים לדייטים בזמן הקרוב.

מצד שני, ונוס מביאה איתה גם טאץ' משפחתי חזק שקצת נעדר לאחרונה, וזה בדיוק הזמן להכניס קצת יותר אהבה למערכת היחסים שלנו עם בני המשפחה, ולהפוך את הבית וסביבתו למקום חם אוהב ומקבל.

בנוסף ונוס אחראית גם על נושאי חומר וכספים בחיינו. זהו פרק זמן טוב לקניות גדולות וקטנות לבית, שיפוצים בבית, והפיכת הבית שלנו לקום חם עדין ואוהב.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור מאזניים עקרב דלי אריה סרטן גדי וטלה.

 

 

המעבר האנרגטי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל סרטן המשפחתי והרגשני, למזל אריה השאפתני והאנרגטי.

השמש לא היתה במקום הטבעי שלה במזל סרטן, ולכן גם מצבי הרוח והדרמות היו קיצוניים יותר בחודש האחרון. כעת כשהיא עוברת למזל אריה עליו היא שולטת, הגיע הזמן להפשיל שרוולים, ולהתחבר מחדש לאנרגיית החיים שנמצאת במזלות ביסוד האש, והפעם-במזל אריה.

מזל אריה שייך ביסודו לכל מה שקשור לביטוי האישי היצירתי שלנו, הוא זה שנשלט על ידי האגו שלנו. והוא מביא איתו את הצורך לבטא את עצמנו באופן אישי וייחודי, הן באהבה הן בבילויים שלנו והן בקשר שלנו עם הילדים שלנו כמו גם עם הילד הפנימי שבתוכנו.

כשהשמש עוברת למזל אריה היא מחזקת את הצד שלנו שרוצה לקום לפעול ולעשות, ובעיקר ליזום – ולרוץ קדימה.

אופטימיות, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה – אלה הנושאים שיודגשו במיוחד החודש.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה דלי עקרב ושור.

 

 

המעבר התקשורתי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל סרטן הרגשני הביתי והמופנם, למזל אריה המוחצן העוצמתי והכריזמתי.

במזל סרטן חיזק מרקורי את הקשר בין בני הבית לבין עצמם, ושדרג את הקשר המשפחתי, תוך שהוא גם מחבר מחדש קרובים ורחוקים, ומדליק את מדורת השבט שמרכזת את כולם סביבה בסלון הביתי.

במזל אריה יוצר מרקורי את הפעולה ההפוכה: הוא מזרים אנרגיה עוצמתית למלים ולתקשורת שלנו, ומאפשר לנו לצאת מתוך עצמנו באופן אסרטיבי פתוח ואופטימי אל העולם.

מרקורי במזל אריה מחפש דרכים לבטא את עצמו דרך פעולה יותר מאשר דרך מלים, כמו ביסוד האוויר, או דרך ביטוי רגשי כמו ביסוד המים.

אולי משום כך הדגש כעת בכל מה שקשור לתקשורת שלנו על פעילות פיזית, שמפעילה גם את כל הגוף. זהו זמן מצוין להירשם מחדש לחדר הכושר, ובמקביל ללכת לרוץ לשחות ולתת לגוף לבטא את עצמו באופן אקטיבי, מה שאומר לקום מהמחשב לצאת מהבית לנסוע לחזור ואפילו לטייל קצת יותר, כדי לפגוש נופים אחרים ואנרגיות חדשות.

מה שכן – מרקורי במזל אריה הוא מעט נוקשה ולכן חייבים ללמוד לוותר קצת יותר בשבועות הקרובים, כדי שלא נמצא את עצמנו במרכזם של ויכוחים וחילוקי דיעות שעלולים להגיע בקלות למבוי סתום, וחבל.

מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי למזל אריה? מזלות תאומים בתולה קשת דגים אריה דלי שור ועקרב.

 

 

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין השמש לבין כוכב פלוטו היצרי והכוחני.

על פניו זו אחת הזויות היותר טעונות ומסוכנות באסטרולוגיה: השמש היא המיקוד האנרגטי של כולנו, בעוד פלוטו הוא כוכב כוחני ולוחמני מאוד.

זוית של עימות בין השנים האלה עלולה לגרום לעימותים וקונפליקטים פתוחים הן באופן אישי והן באופן גלובלי, בגלל האופי הבסיסי של שתי הפלנטות האלה.

פלוטו נוטה להקצין מצבים, ולגרום לצד הלוחמני שבתוכנו להתפרץ החוצה כשהוא מפרש לחומרה מלים או מעשים של מי שנמצא לידינו או מולנו, והופך אותם לאתגר שצריך להתמודד איתו ובאופן קיצוני.

פלוטו מביא איתו מתחים חזקים שעלולים בקלות להתפרץ ללא פרופורציות, ממש כמו הר געש, ולפגוע בכל מי שלידו כולל הוא עצמו.

הפתיל עכשיו קצר במיוחד וזהו זמן שחשוב וכדאי לחשוב פעמיים אם להתפרץ בעוצמה או לעצור להרגיע ולחפש את המכנה המשותף ולא את זה המפריד, כיון שאחרי שההתפרצות יוצאת לדרך קשה מאוד לעצור אותה ולחזור לשליטה.

אולי משום כך חשוב במיוחד השבוע לגלות איפוק, ולחשוב פעמיים לפני שמחליטים לכעוס להתפרץ ולאפשר לעצמנו לאבד שליטה.

מי בעיקר עלול לסבול מהתפרצויות הכעס של הקונפליקט שבין השמש לפלוטו? מזלות אריה, עקרב דלי ושור אבל בעצם…כולנו.

וכך נראית מפת  השמים של היום הזה

 

@

 

 המכללה לאסטרולוגיה וקורס הדגל שלי: להיות אסטרולוג מקצועיMaster1

בין הנושאים:

–  ניתוח ופיענוח המפה אסטרולוגית: יצירת מפה, מזלות, בתים, כוכבים אישיים, כוכבים דוריים, זוויות, טרנזיטים, ועד פענוח המפה עצמו כולל תרגילים!

הקוד הרגשי  E-CODE: מערכות יחסים, קשרים קרובים, הצד הרגשי והאנושי של האסטרולוגיה

טרנזיטים: איך לחבר את תנועת הכוכבים של כאן ועכשיו למפה האסטרולוגית שלך ולפעול בהתאם.

 

זה כאן Master1

 

Master1 – להיות האסטרולוג של עצמך… ולשלוט בחייך

 

@

 

רוצים  לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום צומת דרכים, מערכות יחסים, משברים, מימוש פוטנציאל, מפת דרכים עתידית

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

 

@

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור השייך ליסוד האדמה, אולם לא יוצר זויות עם כוכבים אחרים. מרס יוצר קצת בלגן בנושאי חומר וכספים, ודברים עלולים לצאת משליטה אצל רבים מאתנו בגלל הוצאות מוגזמות. גלו שליטה ואיפוק, טלאים, בעיקר בנושאי כספים.

 

שור

כוכב מרס האנרגטי ממשיך לנוע בתחילת המזל שלכם וכמו קטר רב עוצמה ממשיך להביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית חסרת שליטה, שעוזרת לכם לממש יזמות ורעיונות אבל מביאה איתה גם גישה תוקפנית וחסרת סבלנות. ונוס שליטת המזל שלכם  מאזנת את הדברים כשהיא עוברת למזל סרטן, והתקשורת שלכם הופכת ביתית ומשפחתית יותר.

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע ממזל סרטן המשפחתי והמופנם למזל אריה העוצמתי והאנרגטי. זהו זמן להרים את רמת האנרגיה שלכם, להגדיר באופן מדויק מטרות ששווה להסתער עליהן, ולרוץ קדימה עם תכניות פעול ויזמות תקשורתיות שחיכו זמן רב למימושן, תאומימים.

 

סרטן

השמש ומרקורי עוזבים את המזל שלכם אחרי חודש שבו הביאו איתם עוצמה מצד אחד ויכולת תקשורתית משופרת מצד שני. כעת הם יכנסו לפעולה בבית החומר והכספים שלכם וינסו לתרגם את כל האנרגיה הזו למעשים בשטח. במקביל עוברת ונוס הרגשית למזל שלכם, והסרטנונים שלנו יכולים לתת לאהבה לחזור, ואפילו להתאהב מחדש…

 

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת ל..מזל שלכם ומביאה איתה עוצמה וקסם אישי, לא לפני שהיא יוצרת זוית של עימות עם פלוטו היצרי שנמצא ממול: זו זוית כוחנית ואלימה, וחשוב לעבור את השבוע הזה באופן מאופק וסבלני ככל האפשר, ולא להכנס לעימותים ומאבקי כוח שעלולים בקלות לצאת משליטה. בהמשך עוברת השמש למזל שלכם, וסוף השבוע כבר יהיה רגוע יחסית.

 

בתולה

כוכב מרס ששוהה במזל שור מביא איתו צורך חזק בהרחבת אופקים ואזורי פעולה, ואולי זה באמת הזמן לתכנן לכם נסיעה, ארוכה או קצרה, או לחילופין לחשוב על סדנה מעניינת או לימודים של משהו שמזמן רציתם, ועוזר לכם לצמוח ולהתפתח. ונוס במזל סרטן מאפשר להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם, בתולות.

 

מאזניים

השמש ומרקורי עוזבים את בית הקריירה שלכם אחרי שהצליחו להדליק בכם את הרעב ליזמות חדשות, והם עוברים הלאה כדי לשפר עמדות בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם. אבל ונוס שליטת המזל עוברת לבית הקריירה השבוע, והיא מביאה איתה דרייב חזק לפעולה, והרבה קסם אישי שעוזר לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם. צריך רק ללחוץ על הידית…

 

עקרב

זוית של עימות בין השמש לפלוטו שליט המזל שלכם עלולה לגרום למתחים ומאבקי כוח עם סמכויות למיניהן, וכמה ריבים גלויים מאבקי כוח ואגו וצורך – מיותר ברובו – לומר את המלה האחרונה. פתיל קצר מאפיין את השבוע הזה מבחינתכם, עקרבים: נסו להאריך אותו ואת סך הסבלנות שלכם שלא יפקע לפני הזמן. חשוב לספור עד עשר כשמרגישים את הג'ננה עולה בגרון, ולא להתעקש להעניש, להתנקם, או לומר את המלה האחרונה. מיותר.

 

קשת

כוכב יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל טלה האנרגטי, וזה ביחד עם מעברם של השמש ומרקורי למזל אריה מביא איתו את היכולת להתחבר מחדש אל אנרגיית האש שחסרה לכם לאחרונה, וכך להזיז דברים שקצת עלו על שרטון לאחרונה ובעיקר לפעול באופן אנרגטי יותר תוך שהגוף חוזר ומתחזק, מתרגש, ולזקוק ליותר אקשן. זהו זמן טוב להתחבר מחדש לצד ההרפתקני שלכם, קשתים, להתמתח, ולחשוב על טיולים קיציים ונופים אחרים שמזמן לא ראיתם…

 

גדי

ונוס הרגשית עוברת לבית היחסים שלכם, והגיע הזמן לשדרג את התקשורת הרגשית הזוגית והתקשורת ביחסים בכלל. במקביל יוצאים השמש ומרקורי מבית הזוגיות והיחסים שלכם, ועוברים למזל אריה. הגיע הזמן לאסוף כוחות ואנרגיה, ולהתכוונן לעשייה חדשה או עשייה באזורי פעולה חדשים ולא מוכרים. שבוע מצוין לשיחות עומק סטייל פנינו לאן, סיעורי מוחות למיניהם ושיחות עומק שמבהירות בדיוק היכן אתם עומדים ביחסים ובכלל.

 

דלי

כוכב מרס ששוהה בבית המשפחה שלכם מדגיש את הצורך בבדק בית הן ביחסים והן בבית ובסביבתו: שיפוצים, שדרוגים, עבודה בבית או ניקוי משקעים רגשיים שהצטברו. מעברם של השמש ומרקורי לבית היחסים שלכם מאפשר להשקיע קצת יותר אנרגיה עכשיו בכל מה שקשור לעשייה עם בני ברית, שותפים, ושיתופי פעולה בכלל. פנו מקום לאנשים שיכולים לעזור ולסייע במקומות שבהם אתם לא במיטבכם.

 

דגים

השמש ומרקורי עוברים ממזל סרטן המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם אל בית העבודה, ומזרימים אנרגיה ועוצמה לצד המקצועי שלכם: הגיע הזמן לשדרג את המטרות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה. במקביל נכנסת ונוס הרגשית לבית הרומנטיקה שלכם, והדגיג שלנו הופך רומנטי עדין וענוג מתמיד.. זה הזמן לפתוח את הלב דגיגונים, ולאפשר לאהבה להכנס לחייכם בדלת הקדמית, ולהפוך את השבועות הקרובים לקסומים במיוחד… וזה אפשרי.

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן