תחזית שבועית

מה קורה השבוע בכוכבים? 17 לאפריל 22

אז.. מה קורה השבוע בכוכבים?

מפת השמים, שחלקם אף משדרים מסרים כפולים בו זמנית: השמש אמנם עוברת למזל שור המעשי אבל גם יוצרת זוית פעולה עם פלוטו הכוחני, כשמרקורי כוכב התקשורת נפגש עם אורנוס התזזיתי ואחרון אחרון – יופיטר מוכן סוף סוף לעזוב את הרומן הלוהט עם נפטון, ולהמשיך הלאה…

שבוע טעון ולא קל לפנינו,  וכדאי להיות מאווווד סבלניים כלפי אלה שסביבנו וכלפי העולם בכלל: אורנוס ופלוטו לא יעשו לנו חיים קלים, אבל עברנו את פרעה, זוכרים? הרי בליל הסדר שרנו על זה, לפני שהסתערנו על האוכל…

בקיצ – חקשמח ומבדח לכווולנו!

 

 

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע

@השמש בזוית פעולה לפלוטו היצרי והכוחני

@השמש עוברת למזל שור

צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לאורנוס התזזיתי

@ יופיטר נפרד מנפטון במזל דגים

 

הזוית הקשה של השבועזו זוית הפעולה בין השמש, המיקוד האנרגטי של כולנו, לבי פלוטו היצרי והכוחני.

זו אחת הזויות הלוחמניות שקיימות באסטרולוגיה, והיא מביאה איתה פתיל קצר ותגובות לוחמניות על כל גרוי ואתגר, כשנדמה שאנחנו מאבדים שליטה.

הזוית הזו עלולה להסלים גם מצבים גלובליים כמו למשל מלחמת אוקראינה ורוסיה, או מינון גבוה יחסית בפעילות טרור לסוגיה.

אולי שום כך חשוב בשבוע הבא לפעול באופן חכם מדויק ו..רגוע, ולא להכנס לריבים וסכסוכים מיותרים מכל סוג, אלא להיפך: לנסות להרגיע את הרוחות של אלה שמתלהמים מולכם, או לידכם.

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, שור עקרב דלי גדי וטלה.

 

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל טלה הלוחמני, למזל שור השקט והמעשי.

המעבר הזה אמור להרגיע את הרוחות, ביחד עם הילוכו כעת של מרקורי כוכב התקשורת במזל שור, השייך ליסוד האדמה המעשי.

אולם תוך כדי המעבר הזה יוצרת השמש גם את זוית הפעולה שלה עם כוכב פלוטו הכוחני, כך שהרבה רגיעה לא נראה שנחווה השבוע, ועם הזוית הזו שלה עם פלוטו – אולי אפילו להיפך.

אולם בשבוע הבא, כשהזוית עם פלוטו תסתיים, עשויה להיות בהחלט למיקומה של השמש במזל שור השפעה מרגיעה על כולנו, ובל נשכח גם שבהמשך מהלכה במזל שור היא גם תחגוג ביחד איתנו את הקמת המדינה..

יהיה מעניין.

מי בעיקר יושפע ממעברה של השמש? מזלות אריה שור דלי ועקרב אך בעצם.. כולנו.

 

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שוהה אמנם במזל שור המעשי אבל השבוע הוא נצמד לכוכב אורנוס התזזיתי,

בגדול, זו אחת הזויות היותר עצבניות וחסרות שקט, ותקשורת עצבנית וחסרת שקט הופכת גם את מי שלידנו או מולנו לכזה, בעיקר כשהפתיל הקצר שלנו מתרגז כשלא מבינים אותנו מספיק מהר, או שמדברים לאט מדי..

עם הצמידות הזו קל לנו גם לנתק קשרים כשאין לנו סבלנות או כשעושים לנו דווקא, ואנחנו זקוקים להרבה יותר ספייס מהרגיל.

מצד שני, דווקא עכשיו יכולות להגיע פתאום הארות נפלאות או אסימונים שנופלים, ואנחנו יכולים לפתור בעיות שמציקות לנו בזמן האחרון באופן מהיר במיוחד.

אז מה צריך עם הזוית הזו? הרבה סבלנות, לאלה שאיתנו – ובעיקר לעצמנו…

מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים בתולה קשת דגים דלי אריה עקרב ושור.

 

וכך נראים הדברים במפת השמים של השבוע

@

 

רוצים לדעת לפני כולם מה קורה? לקבל הודעה ברגע שאני מפרסם סרטון  חדש עוד לפני שאני מעלה את התחזית היומית? בואו להיות מנויים בערוץ היוטיוב שלי ערוץ האסטרולוגיה הישראלי

הצטרפו למשפחת המנויים שלי ותוכלו גם להגיב על כל סרטון : כל יום סרטון אסטרולוגי חדש המנתח את היום החדש מעניק טיפים ומאפשר הסתכלות אחרת על מצב הכוכבים היומי והשבועי ! 

 

@

 

אסטרו-זום  ומדייקים או משנים כיוון!

מפת זום-אין: מפת לידה אישית כוללת סקירה ספיציפית לשנה הקרובה וטרנזיטים עכשוויים במפגש זום של אחד על אחד – 700 שקלים 

מפת זומזום: הצלבת מפות – מפה זוגית הכוללת 3 מפות: שתי מפות לידה + מפה שלישית – מפת הקשר הזוגי עצמו: מבנה הקשר, מה עובד ומה לא עובד, ותהליכים בקשר בשנה הזו – 900 שקלים  

ליווי אישי : ליווי פרמיום חודשי שכולל מפת עומק אישית + שתי שאלות משמעותיות אפשריות במהלך החודש לצורך תכנון סיוע והמלצות + אפשרות ליווי במייל. (מחירבהתאמה אישית)

 

 טל. 0524215559  או  [email protected]   

זומיאיר 🙂

 

@

@

 

ולמזלות עצמם

טלה

מרס שליט המזל שלכם עובר למזל דגים השייך ליסוד המים, אלמנט שעלול ליצור תחושות של אי נוחות, סערות ודרמות קטנות, וחוסר שקט. מרס מקצין את פעילות המזלוגורם לתגובות קיצוניות. חשוב לא לאבד פרופורציות השבוע, ולהמנע מדרמות מיותרות, בגלל מעורבות רגשית גבוהה מדי שנוצרת כשמרס עובר למזל דגים.

שור

מזלטוף, שוורים! השמש עוברת למזל שלכם ומביאה איתה יומולדת שכיף לחגוג איתו ואת האביב שסביבו. גם מרקורי במזל שלכם והתקשורת משתפרת, אבל חשוב להזהר מנהיגה לא אחראית בטיולים ובדרכים. אורנוס עלול להביא איתו כעסים פתאומיים – אל תאפשרו להם לקלקל את החג.

 

 

תאומים

מרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל שור הפרקטי שקצת מאט אתכם וביחד עם הצמידות עם כוכב אורנוס גורם לעצבנות וחוסר שקט. כדאי לעבור את השבוע הזה באופן הכי רגוע שיש ולהשתדל לא לריב בגלל שטויות: הזוית תגיע לשיאה באמצע השבוע וכדאי לא לקלקל לכם את הטיול.

סרטן

מעברה של השמש למזל שור הופך את הסרטנון שלנו לחברותי במיוחד. זה מתחיל במעורבות חברתית כיפית בסדר ובהכנות, וממשיך בחידוש קשרים עם חברים מכרים ידידים וקרובים, ארגון שבוע כיפי, וקביעת מפגשים בילויים וטיולים לחג. חשוב לקבוע דברים באופן מדויק, סרטנונים.

 

אריה

ערב החג והחג עוברים באופן נעים יחסית, אבל בהמשך השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זוית מתוחה עם פלוטו היצרי, וזה נראה כמו שבוע מתוח במיוחד. חשוב מאוד להזהר עכשיו בטיולים במקומות לא מוכרים, ובשמירה על מצב רוח טוב גם כשמתפתחים ויכוחים וחילוקי דיעות: אל תאפשרו לכעסים ומתחים להפעיל אתכם.

בתולה

מרס עובר השבוע למזל דגים המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, והוא הולך לאתגר אתכם בחודשיים הקרובים. מרס מביא איתו חוסר שקט, אבל את חוסר השקט הזה אפשר לנצל כדי לדבר לנקות משקעים ולשדרג את מערכות היחסים שלכם. המנעו מסיכונים בטיולים.

 

מאזניים

מיקומה של ונוס במזל דגים הופך אתכם לרגשניים יותר מתמיד. המעורבות הרגשית הזו מביאה איתה רגשות רכים וגישה יצירתית, ובעיקר פתיחות רבה יותר כלפי אנשים חדשים. זהו זמן טוב להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם ולהכיר חברים וידידים.

עקרב

גם השמש וגם מרקורי שוהים מהשבוע בבית הזוגיות והיחסים שלכם, ונראה שהשבוע הזה כדאי וחשוב להשקיע קצת יותר בקשרים הקרובים ובפרטנרים שלכם. זמן מצוין לטיולי חו'ל המועד בשנים, להחזיר את הגחלת לזוגות ותיקים, ואולי לחזק את הניצוץ לזוגות טריים שרק עכשיו גילו אותו..

 

קשת

כוכב מרס עובר לבית המשפחה שלכם, וישהה שם כחודשיים. אם לא היתה לכם סיבה מספיק טובה לצאת לטיולים השבוע, מרס בהחלט מספק אותה, כי בבית הולך להיות לא שקט… זהו זמן טוב להכנס גם במקביל למסע שיפוצים קצר בבית ובסביבתו, אם דחיתם את זה עד עכשיו, קשתים.

גדי

כוכב מרס עובר למזל דגים המאכלס את בית התקשורת שלכם, והגדי שלנו עלול לסבול מגישה תוקפנית וחסרת סבלנות בתקופה הקרובה. השמש שעוברת למזל שור מבשרת שהגיע הזמן לנסוע לטייל ולפגוש נופים אחרים, ולגדי אין ברירה: הגיע הזמן לנוע, גדיים..

 

דלי

כוכב מרס עובר לבית החומר והכספים שלכם, והדלי שלנו חייב לקחת פיקוד על כל מה שקשור לחומר וכספים, גם – ובעיקר – בחו'ל המועד. זהו זמן מצוין לארגון מחודש של כל מה שקשור לחשבון הבנק, בעיקר עכשיו כשבחו'ל המועד ההוצאות גדלות. השמש ומרקורי במזל שור מדגישים את הצורך בחום ובפינוק ביתיים.

דגים

אל המזל שלכם שבו נמצאים כבר ונוס נפטון ויופיטר מצטרף גם כוכב מרס ותם לו עידן השקט: מרס מביא איתו ים של אנרגיה עוצמתית ועצבנית, והגיע הזמן לטיולים רגליים או לטיולי ג'יפים, אך במקביל גם לזהירות ביחסי האנוש שלכם: חשוב לוותר על ויכוחים מיותרים, לא לריב, ולא להתעקש השבוע על המלה האחרונה..

 

 

    צרו קשר

    כיתבו לי הודעה, אשמח לענות לכם :)

    דילוג לתוכן